Kun seuraa valtionvarainministeriön tekemää laskelmaa ja selvitystä koskien Varkauden reaalitaloutta sekä bruttokansantuotetta. Voidaan todeta valtiosihteeri Mannisen sanoin, että Varkaus on vaikea esimerkki siitä miten rakenteellinen talouden heikkous näkyy julkisen puolen kuluina. Markkinatalouden analyysien perusteella sekä yleisen luottamuksen mittareilla on saatu lopullinen selvyys siitä, että jotain olisi tehtävä ja nopeasti.
" Sun aikas tullut on nousta ja työllä peltosi hoitoosi saada "
Tutkimustietoa taloudesta. Varkaus 2026.
29
137
Vastaukset 29
- Anonyymi00022
Nyt kommentteja.
- Anonyymi00023
Talous on keskiössö.
- Anonyymi00024
Kaupungin uusi harjoittelija aloittaa pian toimet ja palkkaa koko pellollisen hallinto-ja talouspäälliköitä.
- Anonyymi00025
Hyvinvointi alue vähentää henkilöitä vanhusten palveluista.
Kuinkahan monta joutuu Varkauden alueelta kilometri tehtaalle. - Anonyymi00026
Huomasitteko että aloituksessani ei ollut päätä ei häntää? Ei mitään järkeä.
- Anonyymi00061
Uusi aloitus ja taloussana vie heti lehti otsikoihin ja pitkää aloitusta ei tule luettuakaan.
Eihän tekoälykään tiedä missä Lidl outlet Varkaudessa on.
Menkää sinne vaan minne tekoäly käskee. jos ihminen ei ymmärrä mitään.
- Anonyymi00079
Paljastin siis itseni ja huijaukseni. Varkauteenhan voisi kehitellä jotain puhelimen ja internetin "ajokortti" kursseja. Ajatuksella kuinka tunnistan huijauksen ja olen lähdekriittinen. Tämän voisi sitten lisätä työkkärin CV:seen. Aatelkaas tässä sitä ideoita sinne vaan tulee kuinka Varkautta voidaan auttaa.
- Anonyymi00080
Kuitenkin Tyyskä ja Perankoski & Heikkinen tuntuu olevan keskiössä?
Mitään ei tehdä ennen kuin kysytään, paljonko he tarvitsevat Espoon firmaan avustusta ja kaupunkilaisten tukea. - Anonyymi00081
Kerrotko ketä nää on?
En ole itse Varksudesta. - Anonyymi00082
Saiko Hänninen kiinalaisesta akkutehdaa johtajalta rahhoo tililleen?
On niin sutjakka lappalainen. - Anonyymi00083
Ketäs nää on?
- Anonyymi00084
Tämä meinasi unohtua.
- Anonyymi00085
Uppista.
- Anonyymi00086
Up...
- Anonyymi00087
Hox
- Anonyymi00088
Onko muita tutkimuksia.
- Anonyymi00089
Pari Navitasta tarvitaan kiireesti lisää, että työttömiksi jääville virkamiehille ja naisille saadaan turvallinen suojatyöpaikka. Koskaan ei iske yt:t eikä kampaviinerien puolituskampanjat, kun Navitakseda kerrotaan, kuinka paljon lisärahaa tarvitaan heidän elättämiseen.
- Anonyymi00145
Jee.
- Anonyymi00146
Tosi on
- Anonyymi00158
Paikallinen kansanedustaja, miten mahtaa olevan tämä matemaattinenlahjakkuus?
Kyllä tämä demari on ajanut Varkauden konkurssiin, miten hän voi ymmärtää vielä isommasti olevasti luvuista. - Anonyymi00170
Hox....
- Anonyymi00171
Tämä.
- Anonyymi00172UUSI
Hlx....
Ketjusta on poistettu 143 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3511404Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78967Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.79888Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt46706- 120703
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9546- 27543
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525- 32521
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33508Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
- 39450
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447