Pitää olla tehtynä 1.9.2026 mennessä. Jos ei ole työvoimaviranomaiset voi säveltää omaa settiä profiiliin ja laittaa vaikka että haluaa VOK työntekijäksi 3 euron tuntipalkalla.
Kannattaa siis itse tehdä, ei tuon tekemisessä mene kuin 2-3 tuntia.
Työtön, onhan työnhakuprofiili tehty?
38
118
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Eikö se kuuluisi työvoima työntekijälle tai automatisoida siirto kun sama asia? samalla nuokin aina päivittäisi kun suunnitelma siellä 3.osapuolen luona.
Ilman tuota turhaa 3.osapuolta asiointi kelan kanssakin olisi huomattavasti nopeampaa koska yhtä hyvin kelakin sen huomaa onko työtön vai työssäkäyvä .. absurdia sikäli.
Jos henkilö on työtön niin miksi ihmeessä pitää olla joku 3.osapuoli, sen osahan lähinnä olisi pyynnöstä kertoo neuvoja tms. mutta että välttämätön?
valtava turha hidaste että köyhät saisi vähäiset etunsa?- Anonyymi00002
Tarkoitus on että ihmiset patistellaan töihin, ei KELA asiakkaiksi
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
On varmaan mutta minä kun olen aina muualta kuin tuon 3 osapuolen kautta ne oikeat työni hakenut ja saanut? mitä virkaa siellä kuin ryskäämistä ja jotain "kuntouttavia", ei ne auta jos oikeaa työtä kukaan tarvitsee
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
On varmaan mutta minä kun olen aina muualta kuin tuon 3 osapuolen kautta ne oikeat työni hakenut ja saanut? mitä virkaa siellä kuin ryskäämistä ja jotain "kuntouttavia", ei ne auta jos oikeaa työtä kukaan tarvitsee
Toivottomille ei ole mitään duunia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mihin töihin. Politikot haluaa työttömät ilmais töiihin omiin vokki bisneksiinsä.
- Anonyymi00003
Mitään muuta työttömän ei tarvitse eikä kannata tehdä kuin mitä työllistymissuunnitelmassa on sovittu. Ja se on 3kk voimassa, jonka jälkeen ei tarvitse tehdä mitään ennen seuraavaa työllitymissuunnitelman päivitystä.
Ihan ihme maa, työttömän ei kannata tässä maassa tehdä mitään. Kaikki tulot menevät valtiolle, jos jotain tienaa. Ja sitten kun rahat loppuu, niin sossusta rahat elämiseen ja asuntoon.- Anonyymi00004
jos
tyytyy vähään, niin kai se on että sinne vaan laskut
ja sossu tietää kaiken aina mihin ne vähät varat kuluu - Anonyymi00007
Onko se niin mahdotonta, että itsekin tekis jotain??
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko se niin mahdotonta, että itsekin tekis jotain??
Suomessa pidenpään työttömänä olleen on täysin mahdotonta työllistyä, oma firma on ainoa vaihtoehto jos haluaa sen yrittäjän riskin ottaa.
- Anonyymi00016
Sannan virkapummit vaan työllistää itsensä. Työttömät vaan risusavottaan perustulolla.
- Anonyymi00019
työllistymissuunnittelu-keskus, maassa jossa ei ole työpaikkoja, muuta kuin täys-työllistämistukirahoilla tuetuille mamuille ja nuorille, jotka on firmoille ilmaistyövoimaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
työllistymissuunnittelu-keskus, maassa jossa ei ole työpaikkoja, muuta kuin täys-työllistämistukirahoilla tuetuille mamuille ja nuorille, jotka on firmoille ilmaistyövoimaa.
Tosin Suomen valtion 'uhrina' voi todeta että RKP-stalinistinen TE ET KELA SOS= on vaarallinen järjestelmä, ja jos siinä onnistuu olemaan ilman että he alkaa hyökkäämään, ehkä kannattaa vaan olla kuten he vaatii, jos ei aleta liikoja vaatimaan eli pysytään kohtuuden ja ihmisyyden rajoissa
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Suomessa pidenpään työttömänä olleen on täysin mahdotonta työllistyä, oma firma on ainoa vaihtoehto jos haluaa sen yrittäjän riskin ottaa.
Mikä ihme siinä yrittäjyydessä pelottaa?
Itse olen ollut yrittäjä 26 vuotiaasta saakka.
On ollut huonoja aikoja ja on ollut hyviö aikoja ja olen työllistänyt ja loppuajan en ole työllistänyt.
Jos ajatus on koko ajan siinä että yhteikunnan tulee huolehtia toimeentulosta niin silloin ollan aika pahasti metsässä.
Jokainen on oman onnensa seppä ja jos ammattitaito tai työkyky on niin heikko ettei yrittäjänä pärjäisi niin miten sitten työntekijänä?
Silloinhan tulisi jotain tehdä jotta omat mahdollisuudet paranevat.
Ja tulevaisuudesta vähän. jokaisen pitää varautua että sosilaiturvaa tullaan leikkaamaan aika rajusti sillä tällä tasolla ei yhteiskunta tule pärjäämään. - Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä ihme siinä yrittäjyydessä pelottaa?
Itse olen ollut yrittäjä 26 vuotiaasta saakka.
On ollut huonoja aikoja ja on ollut hyviö aikoja ja olen työllistänyt ja loppuajan en ole työllistänyt.
Jos ajatus on koko ajan siinä että yhteikunnan tulee huolehtia toimeentulosta niin silloin ollan aika pahasti metsässä.
Jokainen on oman onnensa seppä ja jos ammattitaito tai työkyky on niin heikko ettei yrittäjänä pärjäisi niin miten sitten työntekijänä?
Silloinhan tulisi jotain tehdä jotta omat mahdollisuudet paranevat.
Ja tulevaisuudesta vähän. jokaisen pitää varautua että sosilaiturvaa tullaan leikkaamaan aika rajusti sillä tällä tasolla ei yhteiskunta tule pärjäämään.Kun yhteiskunta säätelee ja rajoittaa toimintaa mitä suurimmassa määrin, ei voida samanaikaisesti laskea, että ihminen sitten siinä säädösviidakossa jotenkin on oman onnensa seppä.
Joko yhteiskunta huolehtii, tai sitten se ei säätele.
Tulevaisuudesta tähänkin; jos omaisuus jatkossakin ohjataan sen pikkuisen porukan taskuihin, niin sosiaaliturvaa tosiaan leikataan, jotta voittoja saataisiin enemmän. Varaa olisi toimia toisinkin. - Anonyymi00034
Anonyymi00011 kirjoitti:
Suomen kansan ostovoima EU heikoin, korkein verotus, kalleimmat hinnat ja maksut, duunareilla heikot palkat. Monet eläkeläiset kituu toimeentulo rajan alapuolen tuloilla. Joku haluaa eläkkeille taitetun indeksin. Sitä ei voi laittaa pienille eläkkeille. Öky porhojen satojen tuhansien eläkkeille eläkekatto ja taitettu indeksi.
- Anonyymi00006
En vielä. Aloitan sen tekemisen 31.8.2026 klo 21.00.
Sitä ennen on aivan turha käyttää kallisarvoista vapaa-aikaa joutavuuksiin, kuten työnhakuun, viranomaisasioihin tai tulevaisuuden suunnitteluun.
Jos profiili kerran pitää olla tehtynä 1.9. mennessä, niin 21.00–23.59 on suorastaan ylellinen 3 tunnin tehoaika. Siinä ehtii hyvin luoda profiilin, miettiä uratavoitteet ja tarvittaessa ilmoittaa olevansa kiinnostunut VOK-työntekijän tehtävästä kilpailukykyiseen 3 €/h hintaan.
Tehokkuutta ei mitata sillä, kuinka aikaisin aloittaa, vaan sillä, kuinka myöhään voi aloittaa ilman seuraamuksia!- Anonyymi00008
Ainoa seuraamus on että virkailija tekee sun puolesta,
sitten voi sille munaakin esitellä jos sitäkin sun puolesta - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ainoa seuraamus on että virkailija tekee sun puolesta,
sitten voi sille munaakin esitellä jos sitäkin sun puolestaVoihan sitä aina itse muuttaa jos et ole tyytyväinen.
Työmarkkinatori palvelussa näet sen profiilin ja voit sitä itse tilanteen muuttuessa muuttaa.
- Anonyymi00009
Työttömän on mentävä TE-keskukseen kuvattavaksi, kun hän nuolee Petteri suuren kipsivalosta ja ylistää Satosen snagarin makkaraa.
- Anonyymi00013
Virkailija sen tekee jos ei sitä ole siellä 1.9. Sen jälkeen voi käydä hyväksymässä tai muokata jos ei virkailijan ehdotus miellytä.
- Anonyymi00014
Satonen lupasi, että pakkohaku lopetetaan. Perui lupauksen. Ministerin sanaan ei voinut luottaa. Tämä toimi on PurraOrpon viimeinen kiusaamisteko, kun tietävät, että työttömät eivät heistä pidä/ äänestä.
- Anonyymi00017
Siinä on taas joku ansa. Jos sen tekee itse, niin saattavat löytää siitä jonkun syyn laittaa karenssia.
Jos virkailija tekee, niin saattaa joutua ilmaiseksi töihin aseman vessoja siivoamaan 10 vuodeksi. - Anonyymi00018
Oon 48 eikä mulla oo mitään koulujen päivämääriä tallessa. Eli tuskin onnistuu. Tehköön TyöLakeus.
- Anonyymi00024
Eiköhän se työhistoria tuossa iässä riitä.
- Anonyymi00023
Kannattaa tehdä itse, muuten työllistää hirveästi arvokasta työtä tekeviä työvoimaviranomaisia.
- Anonyymi00025
3-3 h?
Vartissahan tuo syntyy. Ei ole ihme, että ri pääse töihin jos tuo on se tehokkuus mitä 2-3 h saa aikaiseksi - Anonyymi00026
Minä en ole tehnyt mitään profiilia.
Heittäköön minut vaikka risumetsään. - Anonyymi00027
Itse laitoin profiilin alkuun heti ikäni, 63-vuotta. Saapa nähdä alkaako yhteydenottoja ropista. Tulevista terveysoperaatioista en kertonut, olisikohan pitänyt.
- Anonyymi00030
Olisit vielä voinut mainita päihdeongelmastasi.
Parin juuri että haluan VOKn työntekijäksi.😇❤️👍
3 € riittää hyväst tuntipalkaksi oon pienruokane.🥣- Anonyymi00028
Eikö sohvalla otettu valokuva riitä?
- Anonyymi00031
Tuossa on ai:n tekemä profiili, jonka voi kopioida omaan käyttöön.
"Olen motivoitunut ja monipuolinen ammattilainen, jolla on yli 10 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja myynnistä. Etsin uusia haasteita kasvavasta ja dynaamisesta yrityksestä, jossa voin hyödyntää vahvaa asiakaspalvelu- ja tiimityöskentelyosaamistani. Olen joustava, oppimishaluinen ja asetankin asiakkaan tarpeet aina etusijalle."- Anonyymi00035
Voi toki noinkin aloittaa valheilla, sama aloitus varmaan 90%
- Anonyymi00032
Tai palkatonta orja työtä. Politikkojen omistamissa täysi hoito vokeissa, niillä menee hyvin saavat nyysiä valtion rahaa.
- Anonyymi00036
Pitääkö mamujen tehdä tuo?
- Anonyymi00038
Pitäisi osata kirjoittaa ja lukea
- Anonyymi00037
Eräpäivä lähestyy
- Anonyymi00039
Tänään on jo oltava käytössä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501