Hattu pois päästä, arvostan kovasti että maan johto lyö kädet saveen eikä yritä olla muiden yläpuolella.
Ottakaa tiltut oppia ja lopettakaa typerä ulina palstalla.
Nähtävästi tämä iskee tiltuun pahasti koska avaus aina poistuu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012230246.html
Stubbin vaimo osallistuu Puolustusvoimien maanpuolustuskurssille
53
142
Vastaukset 53
- Anonyymi00001
Mää oon aina pitänyt brittinaisia kovina .
- Anonyymi00033
"HUO¤¤A NE ON"!!!
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
"HUO¤¤A NE ON"!!!
Kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy.
- Anonyymi00002
Ethän sinä ole edes missään reservissä 😄
- Anonyymi00003
Olen, mitä sitten?
- Anonyymi00007
Mikä mahtaa olla typerän jankaamisesi syy?
- Anonyymi00012
Iines Stubb on nyt reservissä, muttei aio osallistua tuleviin sotatoimiin Venäjää vastaan Englannissa paossa ollessaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Iines Stubb on nyt reservissä, muttei aio osallistua tuleviin sotatoimiin Venäjää vastaan Englannissa paossa ollessaan.
Käytätkö huumeita?
- Anonyymi00055
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sepä se.
- Anonyymi00004
Nato tiltut EIVÄT osallistu maanpuolustuskursseille, koska sinne ei oteta sivareita
- Anonyymi00005
Mikä on tämä Nato venäläinen?
- Anonyymi00011
Iines Stubb saa korpin natsat ja sotilasansiomitalin?
- Anonyymi00014
Iineksestä tule Korpraali, elikkästen Lance Corporal.
- Anonyymi00015
Stubbin vaimo osallistuu Puolustusvoimien ruumiden perun ja leikkaussalien siivouksen maanpuolustuskurssille?
Muussa tapauksessa siitä ei ole mitään hyötyä. Iines vei vain paikan joltain Suomalaiselta. - Anonyymi00017
Entä muut johtajat? Sivarimiehet ja Riikka? Arto? Soteministeriöt? :s
- Anonyymi00019
Älä itke iines!
- Anonyymi00020
Onko Inez-Stupilla kaksois kansalaisuus?
- Anonyymi00021
Kurssin käyminen ilman, että oikeasti on sodassa sitten itse ruohonjuuritason tehtävissä, on valtion varojen tuhlaamista.
- Anonyymi00027
Sen takia ne kurssit käydään että on valmiuksia toimia tositilanteessa, ja siihen Ines on valmis toisin kun te velliperseet.
- Anonyymi00022
Ärsyttäviä. Kuuleeko joku, että olemme niin tyhmiä, että jonkun rikkaimman esimerkin vuoksi menemme sitten tekemään sen oikean työn. Rikas pääsee pakoon helposti.
Nooh, kävelen yötä myöten pakoon minä, terveiset sinne pressan pr-osastoon!- Anonyymi00026
Miten rikkaus tähän liittyy?
- Anonyymi00035
Päinvastoin, rikkailla on kahta kovempi tarve puolustaa omaisuuksiaan.
- Anonyymi00023
kuinkahan mon76w 7y77ölawp4as hän deynny667ää matkALLAAn'
- Anonyymi00024
r809mm0k ,bs0l+ ,skl,´99 ,åí9,låå+i9jz<aiöolpööz åopdcm
- Anonyymi00030
Pelästyttää ulkonäöllään vihollisen.
- Anonyymi00032
"VALOKUVIEN AJAKSI"!!!
SAMAA YLIMIELISTÄ STUBBPASKAA - Anonyymi00036
Stubbin pariskunnan voisi lähteä Ukrainaan sotimaan, nyt kun molemmat ovat saaneet Nato-suomen pufuftufvoimien sotaväen JOHTAJAKOULUTUKSENkin. 🤔
- Anonyymi00038
Mikset itse ole pyccän riveissä kun niin kovasti sinne ikävöit?
Sinne vaan nyt. - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikset itse ole pyccän riveissä kun niin kovasti sinne ikävöit?
Sinne vaan nyt.En ole käynyt minkään sotilaliittoutuman maanpuolustuskursseja, ja olen eronnut reservistä. Olen siviili (ex- ylikersantti) ja POISTUN Nato-suomesta Thaimaahan kun Stubb ja Nato-suomen regime saa generoitua sodan käyntiin Venäjää vastaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
En ole käynyt minkään sotilaliittoutuman maanpuolustuskursseja, ja olen eronnut reservistä. Olen siviili (ex- ylikersantti) ja POISTUN Nato-suomesta Thaimaahan kun Stubb ja Nato-suomen regime saa generoitua sodan käyntiin Venäjää vastaan.
Eli sovit Venäjälle kuin nenä päähän, ei siellä kukaan sodassa oleva ole käynyt armeijaa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eli sovit Venäjälle kuin nenä päähän, ei siellä kukaan sodassa oleva ole käynyt armeijaa.
Niinpä. Ukraina tulittaa siviilejä Venäjällä.
- Anonyymi00043
Stubbin Iines osallistuu Puolustusvoimiin ja Puolustusvoimat osallistuvat Iineksen kotisänkypuuhiin.
- Anonyymi00047
Maanpuolustuskurssi?
Mennään eliitin kanssa istumaan ja kuuntelemaan vainoharhaisia luentoja.
Kahvitellaan tyyriisti ja mennään yhdessä kalliiseen ravintolaan lounaalle ja illalliselle.
Siitä saa reservin ylennyksen. Stubbin Iineksestä tulee Lance Corporal ja itsenäisyyspäivänä se saa jonkun ritarikunnan korkeimman mitalin, kun on sotaveteraani.- Anonyymi00049
Mitähän selität?
- Anonyymi00056
... Ja köyhät maksaa.
- Anonyymi00048
Miksi ne ei vie Stubbin Iinestä Syndalenin harjoitusalueelle telttamajoitukseen ja pakkiruokailemaan korkeassa polviasennossa ampumaradan maastossa.
- Anonyymi00050
Iines ylennyksiä metsästämässä.
Miksei se luuska rupee lotaksi? - Anonyymi00051
Hieno ele häneltä, ei tietenkään hänestä yhdellä kurssilla mikään maanpuolustuksen ihme tule mutta näyttää hyvää esimerkkiä.
- Anonyymi00052
Maanpuolustuskursseille kutsutaan vain Nato-suomen eliitti ja niiden kaverit.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Maanpuolustuskursseille kutsutaan vain Nato-suomen eliitti ja niiden kaverit.
Hieno esimerkki kaikille suomen naisille.
- Anonyymi00054
No sittenhän kaikki järjestyykin, kun tosinainen aloittaa reikärautahommat. Ei ole suomen kansalla hätää mitään.
- Anonyymi00057
Voihan vittu! Stubbin vaimo osallistuu Puolustusvoimien maanpuolustuskurssille. Puhutaan että se on Englannin vakooja.
- Anonyymi00058
Ne puhuu kaikkea muutakin Pietarissa.
- Anonyymi00059
Hieno esimerkki kaikille suomen naisille, hyvä Iines.
- Anonyymi00060
Niin tai olis jos se lähtis Ukrainaan sotimaan ZelensKYYn muijan kaa rintamalle.
- Anonyymi00061
näyttää hyvää esimerkkiä kaikille suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20639
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit45577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177496