Stubb on piikki palstapersun persiissä

Anonyymi-ap

Sellaisen anaI-yysin voi tehdä persreijän kirjoituksista.

Sama trollihan pitää itseään myös neiti täydellisenä, jos ette ole sattuneet huomaamaan. Kirjoittelee pelkkiä päättömyyksiä.

23

90

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Stubb on piikki putinistien persiissä.

• Anonyymi00009

Stubb on zznassun paras kaveri. Stubb suku alkujaan saksalaista sukua.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Stubb on zznassun paras kaveri. Stubb suku alkujaan saksalaista sukua.

Areenalla totuus ja dokumentti.

• Anonyymi00002

Vain teitä venäjämielisiä vassuja ottaa päähän Stubb.

• Anonyymi00012

Ei ota päähän minua, mutta stubb vaan ei osaa. Petti luottamukseni kun äänestin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ota päähän minua, mutta stubb vaan ei osaa. Petti luottamukseni kun äänestin.

Niinistö oli samanlainen keikari. Vaan ei saksalaista sukua.

• Anonyymi00003

Näitä venäjänmielisiä punatatteja se näkyy kirpovan hullunlailla kun ukrainaa autetaan.

• Anonyymi00005

Johtuu varmaan siitä, että nämä ” venäjämieliset” = tolkunihmiset haluavat rahansa parempaan käyttöön kuin brysselin EUnukkien laajantumis-sodan rahoittamiseen😎🇫🇮🇫🇮😎

• Anonyymi00017

Harhoissa oot mitä sää vedät naamaan?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä, että nämä ” venäjämieliset” = tolkunihmiset haluavat rahansa parempaan käyttöön kuin brysselin EUnukkien laajantumis-sodan rahoittamiseen😎🇫🇮🇫🇮😎

Hyvä kommentti sinulla ja niin totta.
        Euroopan unionilla ei ole varsinaista siirtomaahistoriaa unionina, mutta sen jäsenmailla on pitkä ja raskas menneisyys globaalina siirtomaavallana.Historiallinen perintöSiirtomaavallat: Monet EU-maat (kuten Ranska, Espanja, Portugali, Alankomaat ja Belgia) hallitsivat alueita Afrikassa, Aasiassa ja Amerikassa.Vaurastuminen: Euroopan teollistuminen ja varallisuus rakentuivat pitkälti siirtomaiden riistolle, orjakaupalle ja luonnonvarojen hyödyntämiselle.Rakenteellinen perintö: Kolonialismi jätti jälkeensä pysyviä taloudellisia, sosiaalisia ja geopoliittisia epätasa-arvoisuuksia, jotka vaikuttavat yhä.Uuskolonialismi ja EU:n politiikkaKritiikki: Kriitikot ja Ulkopolitist tuovat esille, että EU:n ulkopolitiikassa ja kauppasuhteissa esiintyy yhä uuskolonialistisia piirteitä.Kauppapolitiikka: Epäoikeudenmukaiset kauppasopimukset ja halpojen raaka-aineiden tuonti kehittyvistä maista hyödyttävät usein enemmän Eurooppaa kuin paikallisia talouksia.Kaksinaismoralismi: Vaikka EU korostaa ihmisoikeuksia ja kestävää kehitystä, sen toiminta globaalissa etelässä herättää keskustelua vallan epäsymmetriasta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hyvä kommentti sinulla ja niin totta.
        Euroopan unionilla ei ole varsinaista siirtomaahistoriaa unionina, mutta sen jäsenmailla on pitkä ja raskas menneisyys globaalina siirtomaavallana.Historiallinen perintöSiirtomaavallat: Monet EU-maat (kuten Ranska, Espanja, Portugali, Alankomaat ja Belgia) hallitsivat alueita Afrikassa, Aasiassa ja Amerikassa.Vaurastuminen: Euroopan teollistuminen ja varallisuus rakentuivat pitkälti siirtomaiden riistolle, orjakaupalle ja luonnonvarojen hyödyntämiselle.Rakenteellinen perintö: Kolonialismi jätti jälkeensä pysyviä taloudellisia, sosiaalisia ja geopoliittisia epätasa-arvoisuuksia, jotka vaikuttavat yhä.Uuskolonialismi ja EU:n politiikkaKritiikki: Kriitikot ja Ulkopolitist tuovat esille, että EU:n ulkopolitiikassa ja kauppasuhteissa esiintyy yhä uuskolonialistisia piirteitä.Kauppapolitiikka: Epäoikeudenmukaiset kauppasopimukset ja halpojen raaka-aineiden tuonti kehittyvistä maista hyödyttävät usein enemmän Eurooppaa kuin paikallisia talouksia.Kaksinaismoralismi: Vaikka EU korostaa ihmisoikeuksia ja kestävää kehitystä, sen toiminta globaalissa etelässä herättää keskustelua vallan epäsymmetriasta.

EU KUNINKAAT - TUHOLAISET
        Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
        2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
        3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
        4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
        5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
        6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
        7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
        8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
        9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
        10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

EU KUNINKAAT - TUHOLAISET
        Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
        1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
        2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
        3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
        4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
        5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
        6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
        7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
        8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
        9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
        10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

Koulussa oli historia 10+ ...

• Anonyymi00004

Tummaihoinen, ehkä oli somali , käveli Helsingin kadulla sammakko pään päällä, toinen tumma tuli vastaan ja kysyi mikä tuo on . Sammakko sanoi, en tiedä , peräpukamasta se alkoi, että semmonen piikki persiissä. Hyvät ”kuulijat” tämä tarina on tosi, terveisin Suamalainen Tarkkanäköinen tolkunmiäs

• Anonyymi00006

Voi hyvä tavaton, on siinä Sammakolla kärsimystä kerrakseen🤣🤣🤣🤣 Mutta ei tässä rasismia ole, ei sitten pukaman vertaa.

• Oli kaksi kanaa.🐔🐔
        Toisella oli näkkileipä.🧇

• Demokrates kirjoitti:

Oli kaksi kanaa.🐔🐔
        Toisella oli näkkileipä.🧇

🧇🐔

• Anonyymi00007

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00008

Kylläpä kokomusta sotahullu lännen demokraatti= natsi kummasti hiljeni…….Stubb on Suomen tuho.

• Stubb on Suomen Toivo.🪵

• Anonyymi00016
        Demokrates kirjoitti:

Stubb on Suomen Toivo.🪵

Lapamatokin viihtyy Toivossa.

• Anonyymi00011

Me persut kiitämme kaikkia Stubbia äänestäneitä. Erityisen iloisia olemme, että Haavisto ei ole huolehtimassa Suomen turvallisuuspolitiikasta.

• Anonyymi00014

Ukrainan ex-puolustusministeri: Ukraina on häviämässä ja korruptoitunut. Siinäs kuulitte. Ollaan kokoajan oltu oikeassa palstalla. Stubb on väärässä. Kaveeraa väärässä seurassa.

• Anonyymi00015

Etköhän itse kaveeraa putin kanssa, varmaan kuvittelet olevas hyvässä seurassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe