No se selvittikin palstan tason, aivan. Vähän sitä ketjusabotoimnein ajattelinkin.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Ei onnistunut laittaa ketjua esille 'Jeesuksen opetus'
- Anonyymi00002UUSI
Mutta hän kyllä haluaa kertoa omasta valladtaan vielä näin - on mahtava virkapaikka.
- Anonyymi00003UUSI
Olen huomannut jo useamminkin, kun tuon esille Jeesuksen opetusta, ei tarvitse kuin selkä kääntää, se on roskissa.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen huomannut jo useamminkin, kun tuon esille Jeesuksen opetusta, ei tarvitse kuin selkä kääntää, se on roskissa.
Mutta kuten Luther sanoo - "Paavali haluaakin meidän olevan ja tekevän kaiken niin, että se on ansainnut vain VIHAN, eikä mitään armoa." Teos: Sidottu ratkaisuvalta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta kuten Luther sanoo - "Paavali haluaakin meidän olevan ja tekevän kaiken niin, että se on ansainnut vain VIHAN, eikä mitään armoa." Teos: Sidottu ratkaisuvalta.
Jääkäämme siis nyt vain sitten odottamaan sitä maailmanloppua.
- Anonyymi00006UUSI
Se on, heh, kuin Paavalin Jeesuksen sabotointi, se kyllä julistetaan, että häpäistynä kanniskellaan 2000 vuotta vielä kidutettuna, runneltuna ruumiina katollisia katuja muistuttamassa, jos Jeesuksen opilla niskotellaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on, heh, kuin Paavalin Jeesuksen sabotointi, se kyllä julistetaan, että häpäistynä kanniskellaan 2000 vuotta vielä kidutettuna, runneltuna ruumiina katollisia katuja muistuttamassa, jos Jeesuksen opilla niskotellaan.
No, tästä minun tempusta olisi muinoin saanut noitaroviota tai inkvisiitokidutusta, muuten ei mikään ole muuttunut.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, tästä minun tempusta olisi muinoin saanut noitaroviota tai inkvisiitokidutusta, muuten ei mikään ole muuttunut.
Eli ei muuta, kuin Moi! Ja Matt.24, ne jotka ovat juutalaisuudessa, he pakenevat.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli ei muuta, kuin Moi! Ja Matt.24, ne jotka ovat juutalaisuudessa, he pakenevat.
Siis LOPUKSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321635
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1251451Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1391245Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella651206- 43896
- 77864
- 25842
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.104823- 14763
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak102713