https://youtube.com/@godheritageofficial?si=en45VtIKyAFDE4jC
Herätkää ihmiset ja kuunnelkaa mitä ihmiset todistavat.
Avatkaa mielenne ja turkikaa Vanhaa Testamenttia.
Me kaikki olemme Jumalan lapsia, mutta tuntuu siltä, että todella moni unohtaa tai on unohtanut sen.
Kanavalla ihmiset kertovat kokemuksistaan ja minä kun olen alkanut kstsomaan niitä lähinnä uusimpia niin olen kyllä vakuuttunut siitä, että viestit vaikuttavat aidoilta vaikka näinä päivinä ei ihan 100 prosenttisesti voi luottaa aitouteen, mutta jokainen voi ihan itse päätellä asian kun katsoo ja kuuntelee viestejä.
Kanava on englannin kielinen, mutta itse ymmärrän sitä melko paljon, en ihan kaikkea.
Jeesuksen siunausta kaikille olit uskossa, tai et usko tai epäilet tai olet vihollinen tai et, mutta kuitenkin kaikille siunausta.
Youtuben kanava Jeesuksesta Ja Jumalasta
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483