Urheilujuttuja Raamatussa?

Anonyymi-ap

Wanha pieni mies on kovinkin urheiluhenkinen. No, mikäs siinä.
Mutta pidän hänen juttujaan kovin hupaisina.
Kuten: Hän kertoi aiemmin, kuinka Saa-tana hyppeli temppelin katoilla. Ehkä kolmiloikkaa?
Sanottakoon tähän kuitenkin, että sielunvihollinen on henkiolento. 😄

Toinen: viimeksi samainen mies on kuvaillut apostoli Paavalia kovaksi nyrkkeilijäksi, jolle kukaan ei mahtanut mitään! Harmi, kun Paavali ei osallistunut antiikin olympialaisiin. Todettakoon vain, että apostoli Paavali taisteli hengellisiin keinoin, rukouksella, osastolla ja Jumalan sanalla.

28

55

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paavali ei oikeasti pärjännyt nyrkkeilyssä kun oli lasileuka.

Siksi keskittyi homojen tuomitsemiseen ja siitä tullut ihmisten välille tappelu käräjiä myöten.

• Anonyymi00002

Sillehän ei mitään mahda, että ihmiset haluavat tehdä vastoin Jumalan tahtoa.
        Jumala loi ihmiset mieheksi ja naiseksi. Ei esim. mieheksi ja mieheksi tai naiseksi ja naiseksi. Jälkimmäisissä tapauksissa olisi tuo lisääntymispuoli ollut melkolailla haasteellista, ettenkö rohkenisi sanoa mahdotonta ja sukupuuttoon kuoleminen väistämätöntä.

• Anonyymi00003

Tahatonta huumoria tosikolta?

• Anonyymi00004

Paavali otteli vahvasti doupattuna.
      Siihen maillmanaikaan sai ollaa mömmöissä ihan luvan perästä

• Anonyymi00005

Ne ei vain auta nyrkkeilyssä.

Silloin varmasti hosuu ilmaan.

Eikä osaa tuomita homoja.

• Anonyymi00006

Ei osastolla, vaan paastolla (korj. )

• Anonyymi00007

Jos on mömmöissä, niin aivan varmasti ei kannata lähteä ketään haastamaan nyrkkyilyotteluun. Ellei sitten vastustaja ole vielä enemmän mömmöissä.

Eikä silloin kannata kirjoitella homoista eikä muistakaan.

• Anonyymi00009

Paavali oli fyysisesti vahva, jota kukaan ei uskaltanut lähestyä.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

• Anonyymi00010

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Paavali uhkasi naisia kunniaväkivallalla.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi00013

Mömmöissä juuri Paavali olisi hosunut ilmaan ja tyrmännyt itsensä, sekä luullut että nyt homot löi kun meni sanomaan pahasti. Mömmöissä sitä kuvittelee aivan kaikenlaista ja ne kannattaa kiertää kaukaa jos ei halua että omat jutut ovat aivan utopiaa vaikka järkevyyttä.

• Anonyymi00014

Paavali oli vaarallinen mies, olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen.

• Anonyymi00015

Mafiamiehiä ei kuitenkaan saatu vastuuseen teoistaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00016

Joissakin lahkoissa jopa naisten kunniamurhia perustellaan Paavalin opeilla ja asenteilla.

• Anonyymi00017

Tampereellahan se eräs tosiuskovainen mies tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen viimeisillään raskaana olleen naisen.

• Anonyymi00018

Paavalin herjaajan opit tuottavat tulosta.

• Anonyymi00019

Hupimies ja herjaaja.

• Anonyymi00020

Homoille se sanoi vähän pahasti.

Ja maksaa siitä vieläkin.

• Anonyymi00021

Ei siinä ollut kyse mistään homoista, vaan Jeesuksen uskonveljistä Juutalaisista miehistä, joita Paavali tappoi ihan huvikseen.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kun minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00023

Matt. 25:40

Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Juutalaisten, Jeesuksen veljien murhamiehet heitetään kuumille kiville, vaikka kuinka hurskastelisivat.

• Anonyymi00022

Olis voinut jättää homopuheet pois, niin paljon vähemmällä jankuttamisella olisi päästy.

• Anonyymi00026

Paavali oli Jeesuksen veljien Juutalaisten joukkosurmista osallinen, kyse ei ole mistään Parhamin ihailijoista.

Surmattujen määrää ei kerrota, mutta se voi olla sadoissa, ehkä tuhansissa, koska niitä tehtiin eri puolilla Israelia, ei vain Jerusalemissa.

• Anonyymi00024

Paavali oli tappaja-apostoli, tappoi paljon Jeesuksen uskonveljiä Juutalaisia.

Miestä ei saatu ollenkaan vastuuseen murhista, koska oli Roomanvallan palveluksessa niitä tekoja tekemässä.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00025

Paavali: Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kun minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00027

Suomessakin toimi aikoinaan Ruandalainen baptistipastori, joka osoittautui osalliseksi kotimaassaan tehtyihin kansamurhiin.

Taisi olla vankilassa 18 vuotta, nyt lienee jo aika jättänyt.

• Anonyymi00028

😄😄😄

• Anonyymi00029

Homojen vastustajat ovat olleet kovia luita, mutta ei mikään silti muutu vaikka niitä miten herjaa. Vaikka miljoonasti toistaa saman jutun, niin ei heidän juttunsa enää siitä muutu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe