Epätoivoiselta näyttävä jankutus siitä, Ettei Mattias ollut Oikea apostoli....
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Eli olivat ihan itsenäisiä huijareita kumpikin?
- Anonyymi00002
Oliko Paavali siis edes homoseksuaali?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oliko Paavali siis edes homoseksuaali?
Aikakin hyvin outo suhtauminen oli naisiin. Mutta siitäkös monet miehet tykkää ja pitää Paavalia omana idolinaan.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aikakin hyvin outo suhtauminen oli naisiin. Mutta siitäkös monet miehet tykkää ja pitää Paavalia omana idolinaan.
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon.
Korintossa meno oli kuin Al'Holin leirillä konsanaan.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
- Anonyymi00005
Raamatusta ei edes löydy sellaista jaetta, jossa Jeesus itse sanoisi nimen "Paavali".
Miehen oikea nimi oli Saulus Tarsolainen, jonka hän itse muutti Paavaliksi, ettei miestä olisi tunnistettu ja saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten murhista.
Piilotteli Arabian erämaassakin monta vuotta, ettei olisi saatu kiinni pahoista teoistaan.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa,- Anonyymi00006
....ja kuinka he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa (Paavali)
No ainakin heitä kidutettiin rajusti, siitäkös Paavali nautti ! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ainakin heitä kidutettiin rajusti, siitäkös Paavali nautti !Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Paavali oli fyysisesti vahva ja taitava nyrkkeilijä ja tunsi hyvin Rooman gladiattoreiden käyttämät tappoaseet. Puhui lyhyistä pistomiekoista "gladiuksista", joita käytettiin lähitaistelussa, Niillä voitiin tappaa vastustaja pistämällä haarniskojen rakosistakin sisään. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Paavali oli fyysisesti vahva ja taitava nyrkkeilijä ja tunsi hyvin Rooman gladiattoreiden käyttämät tappoaseet. Puhui lyhyistä pistomiekoista "gladiuksista", joita käytettiin lähitaistelussa, Niillä voitiin tappaa vastustaja pistämällä haarniskojen rakosistakin sisään.Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00038
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ainakin heitä kidutettiin rajusti, siitäkös Paavali nautti !Siinä on kyse Juutalaisten, Jeesuksen uskonveljien joukkomurhista, joissa Paavali oli keskeinen henkilö.
- Anonyymi00009
Paavali tekeytyi itse apostoliksi Korintossa, jossa sai kannanattajia, mutta ei juurikaan muualla.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Paavali repi ja hajotti seurakuntia omilla keksimillään väärillä opeilla.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".Ei tekeynyt oli jumala asettama apostoli, opetus lapsita viimeinen, niin sanoivat vaikka heillä olin eräviä mielipiteitiä perus asia oli sama.
- Anonyymi00010
Homot ei kyllä tykkää Paavalista.
- Anonyymi00011
Mutta Parhamista tykkää.
- Anonyymi00054
Eikö Jeesuskaan?
- Anonyymi00012
The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
James Attebury
https://jamesattebury.wordpress.com › ...
·
Käännä tämä sivu
9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan,
a Jewish boy, were charged with sodomy. - Anonyymi00013
Niitä "apostoleita" kun riittää joka lähtöön.
Euroopan helluntaijohtajat kutsuivat Gerhard Olsen-Smidt:iä Suomen helluntaiapostoliksi. - Anonyymi00014
Homot ovat tietenkin innoissaan homostelustaan, mutta ei elämä voi olla vain sen puolustelua ja esilletuomista.
Uskon tulisi olla rauhaa, iloa ja rakkautta Pyhä Hengessä.
Ei siinä ole mitään saman jankuttamista, älyttömiä väitteitä, vaan siinä Jumalan Pyhä Henki valaisee ihmisen eikä oudot inttämiset. - Anonyymi00015
Wikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalinen suhde kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17] - Anonyymi00016
Paavalissa oli Saatanan enkeli henkioppaana. Ei sellaiset ole mitään Jeesuksen apostoleita.
Paholainen runteli paavalin lihassa ettei ylpeilisi siinä ole se syy, sen vuoksi jeesus sanoi minun armossani on kylliksi, siihen paavalin oli tyyminen.
- Anonyymi00025
kertoja1 kirjoitti:
Paholainen runteli paavalin lihassa ettei ylpeilisi siinä ole se syy, sen vuoksi jeesus sanoi minun armossani on kylliksi, siihen paavalin oli tyyminen.
Saatanan enkeli antoi Paavalille valtavat fyysiset voimat. Mies harjoitteli juoksua ja nyrkkeilyä, mikä oli Rooman gladiaattoreiden taistelulaji siihen aikaan.
Fil. 3:4
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
- Anonyymi00017
Homot tietenkin hehkuttaa homoutta, miten sitä on homosteltu, mutta ei se muuta sitä mitä Paavali homoista kirjoittaa. Ei sitä sillä saa tekemättömäksi eikä sillä että herjaa Paavalia. Ei oma homous muutu sillä yhtään sen hyväksyttävämmäksi eikä siitä edes esivalta enää tuomitse, vain Jumala hylkää, joten ei niin tavattoman kääremeissään edes ole syytä olla Paavalille.
- Anonyymi00018
Aloitus on Raamatun mukainen.
- Anonyymi00019
Saulus Tarsolainen oli miehen oikea nimi, mutta piilotteli väärällä nimellä "Paavali" monta vuotta, ettei olisi saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten murhista.
Gal. 1:17
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä. Apt 9:15
Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."jae 16 Saulista on kyse.- Anonyymi00020
Jumalan Pyhä Henki ja Paavalin Saatanan enkelit eivät ole ihmisessä yhtä aikaa.
Demoni ei lähtenyt lentoon Paavalista, vaikka sitä aneli. Tappoi Paavalin Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jumalan Pyhä Henki ja Paavalin Saatanan enkelit eivät ole ihmisessä yhtä aikaa.
Demoni ei lähtenyt lentoon Paavalista, vaikka sitä aneli. Tappoi Paavalin Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00023
"ase" tarkoittaa aina jotakin pahaa.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
"ase" tarkoittaa aina jotakin pahaa.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.Paavalia ei saatu pysäytettyä.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paavalia ei saatu pysäytettyä.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Nainen vaitkoon seurakunnassa.
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
- Anonyymi00028
Apt.1
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
15 Eräänä päivänä, kun opetuslapsia oli koolla noin satakaksikymmentä, Pietari nousi puhumaan.
16 Hän sanoi: "Veljet! Sen kirjoitusten sanan oli käytävä toteen, jonka Pyhä Henki Daavidin suulla oli ennalta Juudaksesta lausunut -- tuosta miehestä, joka ryhtyi oppaaksi Jeesuksen vangitsijoille. [Ps. 41:10, 55:14; Mark. 14:21 | Luuk. 22:47]
17 Hän kuului meidän joukkoomme ja oli saanut osalleen palvelutehtävän niin kuin mekin.
18 Petoksensa palkalla hän hankki itselleen kappaleen maata, mutta sitten hän syöksyi päistikkaa alas, niin että hänen vatsansa halkesi ja sisälmykset pursuivat ulos." [Matt. 27:3-5; Luuk. 22:5]
19 -- Tämä tuli yleisesti tiedoksi Jerusalemissa, ja niin se paikka sai heidän kielellään nimen Hakeldama, Veripelto. [Matt. 27:6-10]
20 "Jo Psalmien kirjassa sanotaan: 'Jääköön hänen asuinsijansa autioksi, älköön siinä kukaan asuko', ja: 'Ottakoon toinen hänen kaitsijantehtävänsä.' [Ps. 69:26, 109:8]
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi00029
Jos Paavali on valehtelija ja murhamies, niin ei hänen tekstejään silloin kannata kovin lainailla.
Tai jos lainailee, niin tietenkin valehtelijan teksti tulee tulkita aivan päinvastoin kuin mitä kirjoittaa.- Anonyymi00030
Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.
Usko kannattaa ankkuroida Jeesuksen omiin opetuksiin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden 12 apostolin opetuksiin.
VT:n ikuisia totuuksia unohtamatta.
- Anonyymi00031
Perinteistä Jumala-uskoa ei pidä hävittää pois, kuten usein tehdään.
Jumala on se, joka antaa ihmisen Jeesukselle, jos niin on tarkoitus tapahtua.
Joh. 6:65
Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna". - Anonyymi00032
Kyllähän tuon ymmärtää jo tyhmempikin ettei Jeesus valinnut Paavalia.
Täytyy olla päästään pahasti vinksin vonksin jos muuta uskoo ja väittää.- Anonyymi00033
Tietenkin homoilla on pää vinksin vonksin kun eivät hyväksy Paavalia sitä sitä mitä sanoi homoista, eikä kunnioita Jumalan sanaa. He eivät vain häpäise itseään, vaan myös Jumalan ja Jumalan sanan.
- Anonyymi00034
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen kirjoituksiin, ei minkään Tarsolaisen murhamiehen kirjoituksiin.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jeesus: Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.- Anonyymi00035
Mooseksessa oli Pyhä Henki.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.
- Anonyymi00036
Perinteinen terve Kristinusko, Jumalanpalvelus, sakramentit, diakoniatyö, ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin hurmoshenkien vaikutuksesta.
Korinton Paavali ja lahkohenki tarjoaa vastauksia siihen kysyntään.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi00037
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina. - Anonyymi00039
Lumoojat käytti hypnoosia ihmisten taivuttelemiseksi. Heillekin Paavali tarjosi eväät omilla uusilla opeillaan.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa. - Anonyymi00040
Kuuluisat kaatajaevankelistat käyttävät Saksalainen hypnoosiin erikoistuneen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää vanhaa hypnoosin sovellusta "Mesmerismiä" ihmisten ja ihmisjoukkojen kaatamiseksi nurin suurissa kokouksissa.
- Anonyymi00041
Samaa hypnoosia voi käyttää, että saa kaikki uskomaan, että Raamattu valetta.
Ei silti kaikki niin usko. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Samaa hypnoosia voi käyttää, että saa kaikki uskomaan, että Raamattu valetta.
Ei silti kaikki niin usko.On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitttu 20 % valhetta.
Siksi se on kiero ja vaarallinen paketti. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitttu 20 % valhetta.
Siksi se on kiero ja vaarallinen paketti.Paketissa ei tarvi olla kuin yksi kiero valhe sisällä, niin se tekee pahaa jälkeä, kun sitä toistellaan hoetaan saarnoissa satoja, tuhansia kertoja.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Sekin tiedetään, että Paavali kirjoitti tuota kirjettä Roomaan ollessaan monta vuotta Korintossa. Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
On syytä olettaa, että monet Paavalin valheet liittyvät juuri Korinton aikoihin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Paketissa ei tarvi olla kuin yksi kiero valhe sisällä, niin se tekee pahaa jälkeä, kun sitä toistellaan hoetaan saarnoissa satoja, tuhansia kertoja.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Sekin tiedetään, että Paavali kirjoitti tuota kirjettä Roomaan ollessaan monta vuotta Korintossa. Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
On syytä olettaa, että monet Paavalin valheet liittyvät juuri Korinton aikoihin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin.Korintossahan Paavali tekeytyi apostoliksi.
Ei häntä juuri muualla pidettykään apostolina. Jerusalemissa mies tiedettiin Juutalaisten murhamieheksi.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
- Anonyymi00045
Homoihin tuo uppoaa, ei juuri muihin.
- Anonyymi00046
Paavali oli kova valehtelemaan, koska miehessä asusteli Saatanan enkeli loppuun asti.
Se on Raamatun factieto, mikä ei siitä kieltämällä muutu miksikään. - Anonyymi00047
Paavalin saama Saatanan henkiolento oli kova "mesettäjä".
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Ei saanut nousulupaa lentoon pois miehestä.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi00048
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
- Anonyymi00049
Pyhä Henki poistuu ihmisestä, kun ihminen saa sisälleen Saatanan enkelin eli demonin.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.- Anonyymi00050
Pyhä Henki ei tule demonien eikä synnin sekaan.
Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan. Ei se ala nokikolariksi.
Korneliuksen talon puheet, että Pyhä Henki olisi tullut synnin sekaan ihmisiin on valheellista puhetta.
Ensin kaste syntien pois pesemiseksi ja sydämen puhdistamiseksi ja tyhjentämiseksi, vasta sitten sinne voi tulla Pyhä Henki asumaan.
Apt.2:38 - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Pyhä Henki ei tule demonien eikä synnin sekaan.
Ei Pyhä Henki muuten Pyhä olisikaan. Ei se ala nokikolariksi.
Korneliuksen talon puheet, että Pyhä Henki olisi tullut synnin sekaan ihmisiin on valheellista puhetta.
Ensin kaste syntien pois pesemiseksi ja sydämen puhdistamiseksi ja tyhjentämiseksi, vasta sitten sinne voi tulla Pyhä Henki asumaan.
Apt.2:38Apt.2
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTEJeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi PYHÄN HENGEN.
39 Teitä tämä LUPAUS tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA. - Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Apt.2
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTEJeesuksen Kristuksen nimeen, jotta SYNTINNE annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi PYHÄN HENGEN.
39 Teitä tämä LUPAUS tarkoittaa, teitä ja teidän LAPSIA."Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7
1. Joh. 1:8
Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
- Anonyymi00052
Tuossa on 2 asiaa. Mattias oli apostoli. Sitten Paavali: Teologinen ja raamatullinen näkökulma. Vaikka he eivät kohdanneet Jeesuksen eläessä, Raamattu kuvaa heidän välilleen myöhemmin erittäin merkittävän ja suoran yhteyden:Damaskoksen tien kohtaaminen: Apostolien tekojen mukaan ylösnoussut ja taivaaseen astunut Jeesus ilmestyi Paavalille salamanvalona Damaskokseen johtavalla tiellä. Tässä kohtaamisessa Jeesus osoitti tuntevansa Paavalin (Saulin) toiminnan ja nimesi hänet nimeltä kysyen: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" (Apt. 9:4).Kutsumus: Jeesus ilmoitti valinneensa Paavalin erityiseksi aseekseen viemään evankeliumia eteenpäin muiden kansojen keskuuteen.Tiivistettynä: Jeesus ei tuntenut Paavalia ihmisenä maan päällä, mutta kristillisen teologian ja Raamatun kertomuksen mukaan ylösnoussut Jeesus tiesi ja tunsi Paavalin erittäin hyvin, ilmestyi hänelle ja muutti hänen elämänsä suunnan täysin.
- Anonyymi00055
Damaskontien tarinat on roistojen ja murhamiesten puheita. Kahden tai kolmen luotettavan todistajat lausunnot puuttuvat.
" Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Damaskontien tapahtumat, valon välähdykseet, hevosten säikähtämiset ja sokaistumiset, liittyvät paremminkin tuohon Jeesuksen näkyyn. - Anonyymi00060
Saulus Tarsolainen kohtasi valejeesuksen.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Saulus Tarsolainen kohtasi valejeesuksen.
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.Oikea Jeesus on taivaassa, ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
Ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa erämaassa.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
- Anonyymi00056
Paavali oli Jeesuksen veljien Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhista kunnostautunut pyöveli. Ei sellaiset ole mitään Jeesuksen luottomiehiä.
Paaali: "Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa."- Anonyymi00057
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00058
Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus valinnut Juutalaisten joukkomurhiin osallistunutta pyöveliä omaksi luottomiehekseen.
Paavali: "Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa." - Anonyymi00059
Pietarillakin oli jokin takaportti auki, kun Saatana vieraili miehessä. Ei hän muuten olisi erehtynyt ekumeniaan Tarsolaisten murhamiesten kanssa.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi00062
Ei kai homoja voi noin paljon kyrsiä Paavalin homojutut. Voi välillä vaikka vähän Räsästä parjailla kun meni ottamaan Paavalin jutut todesta ja vielä päälle heiluttelee Raamattua että näin täällä sanotaan eikä ymmärtänyt, että homot väittää kaikkea sitä valheeksi.
- Anonyymi00063
Paavali ei nähnyt koskaan Jeesusta,eikä Jeesus tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00064
Ei sen tähden kukaan vain sen vuoksi vastusta homoja että ei ole nimeä jossain. Kyllä se ilmestys on tullut Jumalalta ja siksi sitä juuri vastustetaan Perkeleen voimalla.
- Anonyymi00065
Mites se Paavali olisi edes tunnistanut Jeesusta, koska ei ollut koskaan edes häntä nähnyt?
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.- Anonyymi00067
Siihen aikaan ei ollut televisiota, eikä nettiä.
- Anonyymi00072
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"..
Eihän Paavali koskaan edes nähnyt Jeesusta. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"..
Eihän Paavali koskaan edes nähnyt Jeesusta.Ei nähnyt edes Jeesuksen haamua siellä Damaskontiellä kun murhakoplansa kanssa matkusti.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ei nähnyt edes Jeesuksen haamua siellä Damaskontiellä kun murhakoplansa kanssa matkusti.
Luetettavat todistajat puuttuu Damaskontien tapahtumista.
"Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava."
- Anonyymi00066
Paavali kuitenkin sai ohjeen vastustaa homoja ja oli siinä oikeassa.
Ei toiminut Jeesusta vastaan.- Anonyymi00068
Eiköhän tuo fobiasi ole tullut jo kaikkien tietoon.
- Anonyymi00069
Jeesuksen oikeat 12 apostolia olivat kaikki Galilean miehiä. Paavali ei siihen joukkoon kuulu. Se on Raamatullinen facta.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00071
Paavali kuului tähän apostolien joukkoon, joita on vaikka kuinka paljon.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi00070
Oliko siis Paavali oikeassa homoasiassa vai ei?
Turha niistä apostolien nimistä jankuttaa, se tiedetään, vaan voi kirjoittaa asiaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501