Voisiko Kuopio ottaa Varkauden kehitysmaa.... Siis sivu kyläksi?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
.Mielisairas
Täällä kirjoittaa on esitetty Tissarin Instagramissa ja Facebookissa
Muut on muualla- Anonyymi00006
Sdp Timo Suhonen
Hynninen P@aska radion uutisille
🚑🤣 Grönlundille
Apurille Nyyrikinkujalla
Tissarin Mt lääkkeet on kunnossa - Anonyymi00012
Et ole Mt terve Nyyrinkujalla Varkaudessa Grönlund
Ei mulla muuta
Mulla on Mt lääkkeet on maniaan psyykoosiin kaksisuuntainen mielialahäiriöön Skitsofreniaan koko 20 vuotta
En juo alkoholia 13v sä juot Alkoholia - Anonyymi00015
https://youtu.be/Ntnpa1_-v28?is=bdn-UJPRXIRjUQ4N
Kuvaus
4G
The 13th Floor Elevators oli yhdysvaltalainen rockyhtye, joka oli toiminnassa 1965-1969. Se perustettiin Austinissa Texasissa vuonna 1965. Yhtyettä pidetään psykedeelisen rockin edelläkävijänä, minkä lisäksi se oli olennainen osa 1960-luvun garage rock-ilmiötä. Yhtyeen laulusolisti Roky Erickson oli rockin mystisimpiä kulttihahmoja.
Linkit
G
YouTuben automaattisesti luoma
support.google.com/youtube?p=sub_to_o...
:
Lisätietoja
www.youtube.com/channel/UCCxO66ylzeD8pjy-FvmLcLw
i
Liittyi 7.3.2023
6 598 718 katselukertaa
Tissarin Instagramseuraaja Sean lee voice mechanic ystävä roki
Erickson bändi 13th floors elevators
Tarkistanut Taija Holm pro promotion manageri pr henkilö 25v Pate Mustajärven pr henkilö 25v
- Anonyymi00057
Uo..
- Anonyymi00058
Uusia ajatuksia nyt.
- Anonyymi00059UUSI
Pidetään asiat pinnalla.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551129
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561061Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141022Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93884
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5735Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista26675Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 68639
- 73617