Nyt habitus maantien harmaa, iloton ja epävarma.
Vastaukset 26
- Anonyymi00002
Bandalissimus Kaikkosen kanssa Antti on lyömätön.
- Anonyymi00005
Kaikkonen juijas nuorisosäätiön rahoja omaan taskuun.
- Anonyymi00006
Kommunistit oleskelevat komiteoidensa seinien suojassa. Muuten he saisivat selkäänsä.
- Anonyymi00007
Hehhe . Persuilla on loistavaa rakastettavaa karismaa . Antilla on vain järkevyyttä ja viisautta .
- Anonyymi00009
Mutta ei mitään omia ideoita vaikka talouden vahvistamiseksi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta ei mitään omia ideoita vaikka talouden vahvistamiseksi.
"Mutta ei mitään omia ideoita"
. Antilla on vain järkevyyttä ja viisautta .
AINOASTAAN SIIS
Juurihan nin sanoin . mutta viestini poistettiin .
- Anonyymi00008
Marionetti jonka naruja AY-mafia vetelee.
- Anonyymi00011
SAK on Antin Allah. Sitä hän rukoilee ja tottelee.
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
SAK on Antin Allah. Sitä hän rukoilee ja tottelee.
Allah epäjumala
- Anonyymi00010
Ykkösaamussa Seijan käsittelyssä alkoi käymään häntä sääliksi
- Anonyymi00012
On kuitenkin puumien mieleen.
- Anonyymi00014
Vaimokin mummo ikäinen
- Anonyymi00013
SAK lookki
- Anonyymi00015
Harmaatakin harmaampi
- Anonyymi00016
Illan A-studio sen taas osoitti, Lindtman vaisu valittaja, Orpo vei ja oli ryhdikäs.
- Anonyymi00025
Antti on virkamiestyylinen..ei värikäs poliitikko
- Anonyymi00017
Joo, mut toi tehoaa hyvin mummoihin…
- Anonyymi00020
Antti pelkää
- Anonyymi00021
Mää oon aina tykänny Mussolinista, siinä oli karismaa. Siihen asti kun hirtettiin.
- Anonyymi00022
Antti. Nosta pää pystyyn, älä roikota sitä. Kävele ryhdikkäämmin ja reippaammin, älä kuin hidastetussa elokuvassa. Kasvata parta jos se kasvaa hyvin ja oikeassa kohdassa, parta antaa miehekkyyttä kun lapsekkaan pyöreät posket eivät vakuuta. Pyöreät silmälasit eivät sovi pullaposkelle. Hanki miehekkäämmät isolle miehelle sopivat silmälasit.
- Anonyymi00026
Samoin Orpolla oli huonosti sopivat rillit,.,lienee vaihtanut?
Mutta tuosta parrasta olisin eri mieltä...se on jotenkin muslimiin tai rosvo-roopeen samaistettava. Kieltämättä sopii JD Väänssille..mutta..
Puhdas naappu paras! - Anonyymi00029
Himmler lasit
- Anonyymi00023
Ketjun aloitus on tyypillistä porvaripropagandaa.
- Anonyymi00027
Ei ole. Antti on vaan vielä enemmän lapanen kuin päälapanen petteri.
- Anonyymi00028
Orpo taitaa siinä voittaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622