Pitää katkaista välit kokonaan
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Hänkö on myös meidän elämää yrittänyt vaikeuttaa.
- Anonyymi00002
Minun elämääni ainakin manipuloinut ja sabotoinut taustalla. Toivottavasti ei elä enää pitkään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minun elämääni ainakin manipuloinut ja sabotoinut taustalla. Toivottavasti ei elä enää pitkään.
Äitinä kuullostaa pahalta. Pidän etäyisyyttä itse lapseeni, koska olen antanut hänelle koko hänen elämänsä kaiken, mitä minulla on ollut ja loppupelissä saanut haukut. Äitien kuulemma pitää tehdä niin. En ole montaa kertaa pyytänyt häneltä apua, kun pyysin häntä auttamaan kahtena päivänä, häneltä meni yhteensä 4 tuntia aikaa. Sain kuulla että ole hyväksikäyttänyt häntä.
Loppuelämäni rahani aijonkäyttää itseeni. Matkustan, ostan vaatteita ja kulutan itseeni. Ei ole aina niin helppos olla Äiti. Tässä sinulle toinen näkökulma Äiteihin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äitinä kuullostaa pahalta. Pidän etäyisyyttä itse lapseeni, koska olen antanut hänelle koko hänen elämänsä kaiken, mitä minulla on ollut ja loppupelissä saanut haukut. Äitien kuulemma pitää tehdä niin. En ole montaa kertaa pyytänyt häneltä apua, kun pyysin häntä auttamaan kahtena päivänä, häneltä meni yhteensä 4 tuntia aikaa. Sain kuulla että ole hyväksikäyttänyt häntä.
Loppuelämäni rahani aijonkäyttää itseeni. Matkustan, ostan vaatteita ja kulutan itseeni. Ei ole aina niin helppos olla Äiti. Tässä sinulle toinen näkökulma Äiteihin.Kyllä me gubbe vttu soutaa jaksetaan ei tartte auttaa lussuta sinäki vaa pillimehua perällä
- Anonyymi00015
Anonyymi00002 kirjoitti:
Saattaa se äidin ikävä vielä iskeä. Saattaa avautua silmät ja ymmärrät tulkinneesi asiat väärin.
- Anonyymi00018
Jätä äitini rauhaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä me gubbe vttu soutaa jaksetaan ei tartte auttaa lussuta sinäki vaa pillimehua perällä
Siinä taas joku katkera lapsukainen kun ei unelmat täyttynytkään siis ne semmoiset joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Että nussuta sinä vaan mitä eteen elämässä tulee. - Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jätä äitini rauhaan.
Ai se kääntyi näin päin.
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siinä taas joku katkera lapsukainen kun ei unelmat täyttynytkään siis ne semmoiset joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Että nussuta sinä vaan mitä eteen elämässä tulee.Joo ei mitään hätää kuule tuutulaulut kaikille tulee kaupan päälle, istukaa te vaan kaikki prse homeessa kokassa
- Anonyymi00003
Narsistit ja muut luonnevikaset on just mukavaa seuraa. Paljon jännittävämpää kuin joku perässä vedettävä kynnysmatto tossukka
- Anonyymi00004
jota minä kohtelen kaltoin koska halveksin sen olemassa oloa ja jonka narsisti haluaa adoptoida
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
jota minä kohtelen kaltoin koska halveksin sen olemassa oloa ja jonka narsisti haluaa adoptoida
Taidat olla vain hiton kateellinen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En oo kateellinen kellekkään vaan te olette pääsääntöisesti kateellisia mulle. Oon aina hakannu mun kumppaneita ja se on asia, jota eniten kaipaan parisuhteelta
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Debatoitte hyvin erikoisten asiayhteyksien merkeissä, nti sarvinen. T naiselta
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En oo kateellinen kellekkään vaan te olette pääsääntöisesti kateellisia mulle. Oon aina hakannu mun kumppaneita ja se on asia, jota eniten kaipaan parisuhteelta
Siis henkisesti kurmuuttanu sairaalakuntoon että fyysisesti piessyt mutta en ole ikinä lyönyt ketään vihaisena ja kerron taipumuksistani ennen tai ekoilla treffeillä
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Debatoitte hyvin erikoisten asiayhteyksien merkeissä, nti sarvinen. T naiselta
Eiköhän sun automaattiskimmaamises oo jo loppuun katteltu. Lopen Uupuneet lienee samaa mieltä. -EMV
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eiköhän sun automaattiskimmaamises oo jo loppuun katteltu. Lopen Uupuneet lienee samaa mieltä. -EMV
Kerro lisää skimmauslaitteistosta, jospa maalaiset oppis jotain uutta. Minäkin
- Anonyymi00006
Millä tavoin manipuloinut?
- Anonyymi00035
Sun tiedojano aapeeäijältä irtotietoa tingaten on pre daattori maista käytöstä
- Anonyymi00011
Kiitos gubbe tiedosta ja nyt kossua sekä takaisin studioon tms. Boring.
- Anonyymi00017
Oon ollu aina tämmönen. Koko mun lähisuku on epäyllättynyt mun elämänpolusta. Mun sukulaiset on muutamia kertoja yrittäny kääntää mun elämän suuntaa toisaalle mutta tuntuu että mun molemmat vanhemmat on salaa ylpeitä ja tyytyväisiä siihen, mitä musta tuli. En tästä muuksi muutu sen takia että rakastan itseäni enkä koe muutostarvetta.
Jätetää tähän varotuskolmio ja se on sun oma vika josset noudata sitä
https://youtu.be/Sj671m3CAmQ
- Anonyymi00014
Vittu, kaikilla sitä jotaki ongelmia on, eikä täydellistä kenelläkään, turha se on diagnoosien taakse yrittää piiloutua. Jos joku rakastaa viinapulloa ennemmin kuin lastaan, niin se rakastaa, ei se kuitenkaan sen lapsen syy ole. Elämä vain menee niin. Jokainen voi aina valita, lähteäkö sotimaan vai oppiako rakastamaan. Jos äitis ei ole sinua lapsena rakastunut, niin ei se rakastu sinuun vanhempanakaan, se on fakta. Jokainen äiti on kuitenkin nähnyt vaivaa lapsensa eteen, se on rakkautta joka lapsen pitää muistaa.
- Anonyymi00016
jeeeei sä veit multa kaikeeen
- Anonyymi00020
”Kunnioita isääsi ja äitiäsi, jotta menestyisit ja eläisit kauan maan päällä”
- Anonyymi00021
Isäni lähti kun olin 3 vai 4 vuotias. Oli muiden lasten kanssa tekemisissä kyllä vanhemmalla iällä mutta ei minun. Tajusin juuri että äitikin on vain manipuloinut minua vuosia.
- Anonyymi00023
Mikä sinut herätti tähän havaintoon?
- Anonyymi00032
Guben kuulustelijan luonnekartta vol viis tuhatta viissataa. Hohhoijaa.
- Anonyymi00025
No eihän äitikään ole kuin ihminen,on aikuismaista ymmärtää se eikä pakottaa johonkin roolimalliin.Pettyy!
- Anonyymi00033
Ei me aapeeäijä kaikkea hänen piikkiin laiteta sunkaan kohdalla sentään
- Anonyymi00027
Minun äiti on kirjolla mutismia ja muita pieniä kirjoja.
- Anonyymi00028
Mitähän se äiti nyt on mennyt tekemään, tietääkö itse varmasti?
Olo pakko kysyä, kun tällaisella palstalla kirjoitatte aiheesta. 🙄🤭🤣 - Anonyymi00029
Ihanaa kun on miehelleen katkera isoäiti. Joka onnistui käytöksellään tekemään lähes nartistin ja miesvihaa omaavan lapsen.. ja nyt tuo lapsi, on minun lapseni äiti.
Ja tiedoksi, tarkoituksella kirjoitettu lapsi eikä nainen. Johtuen hänen kolmannesta henkisestä ominaisuudesta.
Pelkään oikeasti millainen tyttäreni tulevaisuus tulee olemaan. - Anonyymi00030
Yhdellä saattaa olla dg, toisella liika kiltteys ja paljon ihmisiä selän takana puukottamassa..
Aina se silti äitiä kuin äitiä loukkaa tuollainen hylkäys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561