Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".
Apt 13:2
Tästä Raamatun kohdasta selvästi näkyy, miten Jumalan Pyhä Henki vaikutti suurenmoisella tavalla apostoli Paavalin elämässä.
Rukouksen ja paaston kautta Pyhä Henki vaikutti omissaan tekemistä ja tahtomista ja sai seurakunnan myös sitoutumaan ja lähettämään apostolit Paavalin ja Barnabaan evankeliumin työhön pakanoiden pelastumiseksi.
PYHÄ HENKI LÄHETTI PAAVALIN JA BARNABAAN EVANKELIUMIN TYÖHÖN
89
118
Vastaukset 89
- Anonyymi00001
Kuin siis nämät Herraa palvelivat ja paastosivat, sanoi Pyhä Henki: eroittakaat minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä heidät olen kutsunut.
- Anonyymi00002
När dessa förrättade Herrens tjänst och fastade, sade den helige Ande: "Avskiljen åt mig Barnabas och Saulus för det verk som jag har kallat dem till."
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
När dessa förrättade Herrens tjänst och fastade, sade den helige Ande: "Avskiljen åt mig Barnabas och Saulus för det verk som jag har kallat dem till."
As they ministered to the Lord, and fasted, the Holy Ghost said, Separate me Barnabas and Saul for the work whereunto I have called them.
- Anonyymi00056
Room 8:14
” Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.”
- Anonyymi00004
LÄÄKKEET ⚠️⚠️⚠️💊
- Anonyymi00005
Pahoittelen, jos lääkkeesi ovat loppu, mutta tältä palstalta et voi niitä saada, sillä tämä on keskustelupalsta. Käänny lähimmän apteekin puoleen, ole hyvä. Toivottavasti saat avun ajoissa.
- Anonyymi00006
Lisään vielä. Jos sinulla on tarve kysyä jotain lääkkeistä, hanki tietoa jostain asianmukaiselta taholta. En suosittele Suomi24 sellaiseen.
Hyvää illan jatkoa! - Anonyymi00050
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lisään vielä. Jos sinulla on tarve kysyä jotain lääkkeistä, hanki tietoa jostain asianmukaiselta taholta. En suosittele Suomi24 sellaiseen.
Hyvää illan jatkoa!Jep. Pitää mennä oikeaan paikkaan, ei minne tahansa.
- Anonyymi00007
Juuri niin. Saul oli kastettu ja pantiin samantapaiseen työhön kuin apostolit. Sitten hän antoi monia näyttöjä kelvottomuudestaan. Pian hän oli ansainnut liikanimen Paulus. Johannes oli paikalla todistamassa, kun Saul yritti saada toisen luopumaan uskosta. Apostolien teot nöyryyttää pedon perusteellisesti. Monarkian lapsilla ei ollut tulevaisuutta. Jeesus ei ollut monarkki. Juudeassa sairaat eli farisealaiset juutalaiset vain huusivat Daavidin poikaa. Joosefin poika ei voi olla Daavidin poika, koska Daavid oli Juudan heimoa.
Ja Virsi 1 ei ole Raamatusta. Virsi 1 on saksalainen marssi. Selvästi kirkko on korjauskelvoton, koska se on rakennettu apostaatin laskemille perustuksille.- Anonyymi00009
Miehen oikea nimi oli Saulus Tarsolainen, Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhissa osallinen ja vaihtoi nimensä ettei olisi saatu kiinni pahoista teoista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miehen oikea nimi oli Saulus Tarsolainen, Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhissa osallinen ja vaihtoi nimensä ettei olisi saatu kiinni pahoista teoista.
Piilotteli Arabian erämaassa kolmisen vuotta ja Damaskon kaupungissa seitsemän vuotta.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00015
Voi teitä Raamatun sanan väärentäjiä!
Ei teille Jumalan sana kelpaa ja siksi väsäätte omia teorioita Raamatun tilalle!
Raamatun totuus kuitenkin pysyy vastaväitteistä huolimatta. - Anonyymi00054
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.Niin Teuvo. Paavali oli vainoaja ENNEN pelastumistaan. MUTTA JEESUS HÄNET PELASTI ja käytti siunaukseksi.
Lue joskus Raamattua, Jumalan sanaa. - Anonyymi00058
Kylläpä suolsit potaskaa. No, eksyttäjiä riittää näinä lopun aikoina.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän oli kääntynyt ja muuttunut, uudestisyntynyt.
- Anonyymi00008
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Paavalissa oli paha henki, ei voinut tehdä mitään parannusta.
Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan enkeliä vastaan.- Anonyymi00026
Kyllä nyt itseäsi kuvasit tarkasti.
- Anonyymi00048
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä nyt itseäsi kuvasit tarkasti.
Niinpä!
Hourupäisen väitteitä, että Paavalissa olisi ollut paha henki ja että hän olisi ollut kykenemätön tekemään parannusta!
Ei pistin Paavalilla tarkoittanut, että tämä olisi ollut riivattu ja täten kykenemätön siihen tehtävään mikä hänellä oli; hänhän oli yksi Raamatun suurimpia kirjoittajia!
- Anonyymi00012
Kun Pyhä Henki mainitaan, saatana tulee paikalle.
- Anonyymi00016
Henkimaailmassa on paljon erilaisia henkiä, jotka esiintyy Jeesuksina ja Pyhä Henkenä ja Jumalana, aina tilanteen mukaan.
1. Joh. 4:1
Te rakkaimmat! älkäät jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaat henget, josko he Jumalasta ovat; sillä monta väärää prophetaa ovat tulleet maailmaan. - Anonyymi00017
Huomaan sen kyllä SINUN elämästäsi Teuvo!
- Anonyymi00018
Teuvo. Pilkkasit juuri Pyhää Henkeä!
Menehän katsomaan uutisia. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Henkimaailmassa on paljon erilaisia henkiä, jotka esiintyy Jeesuksina ja Pyhä Henkenä ja Jumalana, aina tilanteen mukaan.
1. Joh. 4:1
Te rakkaimmat! älkäät jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaat henget, josko he Jumalasta ovat; sillä monta väärää prophetaa ovat tulleet maailmaan.Sinä olet yksi väärä prohveetta Teuvo.
- Anonyymi00021
HIRVEÄÄ PYHÄN HENGEN PILKKAA!
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
HIRVEÄÄ PYHÄN HENGEN PILKKAA!
Todellakin.
- Anonyymi00029
Millaista Pyhän Hengen demonisointia ja pilkkaa!
- Anonyymi00040
”Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.”
Matt 12:31 - Anonyymi00049
Annoit juuri näytteen Pyhän Hengen pilkkaamisesta Teuvo!
- Anonyymi00052
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teuvo. Pilkkasit juuri Pyhää Henkeä!
Menehän katsomaan uutisia.Totta!
Ja satavarma on, että kun mainitsee sanat Pyhä Henki, ei tule saatana paikalle!
Pyhä Henki tulee ihmiseen asumaan kun tämä antaa elämäsä Jeesukselle ja uskoo häneen siten kuin Raamattu opettaa.
Raamattu puhuu, että Pyhä Henki on ihmisessä on lunastuksen sinetti.
Sotkette toden ja valheen ja jopa syyllistytte Pyhän Hengen pilkkaan, kun kuviteletta että Pyhä Henki on vain sitä, että saatana uskottelee Hengen PYhäksi Hengeksi
Ette erota Jumalan Henkeä siitä mikä on saatanasta!
- Anonyymi00013
Ei Pyhä Henki yksin toimi.
Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat. Ovat kaikki sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin. Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten ihmisiä eksytetään.
Pelkistä hengistä puhuminen on eksytystä. - Anonyymi00014
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. (=Kaste) - Anonyymi00020
Pyhä Henki vetää harhaoppisia kuin paska kärpäsiä.
- Anonyymi00053
Sanoit juuri HIRVITTÄVÄN Pyhän Hengen pilkan!
- Anonyymi00022
Temppuja tekevissä hurmahenkisissä murhamiehissä ei ole mitään Pyhää Henkeä lähimaillakaan.
Ilm. 16:14
"Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät."- Anonyymi00023
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
23 Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekijät. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
23 Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekijät.22 Många skola på 'den dagen'[1] säga till mig: 'Herre, Herre, hava vi icke profeterat i ditt namn och genom ditt namn drivit ut onda andar och genom ditt namn gjort många kraftgärningar?'
22 Many will say to me in that day, Lord, Lord, have we not prophesied in thy name? and in thy name have cast out devils? and in thy name done many wonderful works?
23 Men då skall jag betyga för dem: 'Jag har aldrig känt eder; gån bort ifrån mig, I ogärningsmän.'
23 And then will I profess unto them, I never knew you: depart from me, ye that work iniquity. - Anonyymi00087UUSI
Jumala on ihmeellinen. Hän tekee ihmeitä ilman määrää.
- Anonyymi00025
Onhan se täysin selvää että kun Pyhä Henki mainitaan edes sivulauseessa, niin saatana herää silloin. Mitään se ei vihaa niin paljon kuin Pyhää Henkeä. Sitä että ihminen saisi Jumalalta jotain, että ihmisellä olisi yhteys Jumalaan, eikä ihminen vain istua jököttäisi seurakunnassa kuuntelemassa, että taas näitä samoja Raamatunjakeita luetaan ja jotain joristaan päälle. Siitä saatana kyllä tykkää, mutta kun pieninkin viite tulee Pyhä Henestä, niin se on saatanalle kuin punainen vaate ja alkaa suoltamaan omaa sittiään.
- Anonyymi00027
Jumalalle kiitos!
- Anonyymi00077
Aamen!
- Anonyymi00030
Paavali oli kuuluisa valheveikko ja Barnabas toi kommunismin seurakuntaan, missä he tappoivat yhden pariskunnankin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
- Anonyymi00031
Alkuseurakunta joutui niillä opeilla nopeasti antikristuksien valtaan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
Nehän syyttivät siellä Pyhää Henkeäkin murhamieheksi.
- Anonyymi00032
Paavali ja Barnabas ei ole Jeesuksen apostoleita ollenkaan.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00033
Aivan kuten sotahullut kertovat miten kaupungin pommittaminen raunioiksi ei tapa ketään, eikä tule mitään kärsimystä, vaan ihmiset lisääntyy ja lihovat.
Sama kaiku on valheissa ja voi olla samat tyypit asialla. - Anonyymi00034
Jumala sanoo, että ihmisillä tulee olla jokaisella omat talot, puutarhat, viinitarhat ja viljelmät, ei mitään kommunismia.
- Anonyymi00036
He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
- Anonyymi00035
Nyr on tullut vääriä julistajia, joilla on menestystä, mutta eivät ole Jumalasta. https://www.youtube.com/watch?v=bqRJLlCpZlM
- Anonyymi00037
Ei sen Pietarinkaan uskon varaan voitu mitään seurakuntia perustaa.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"- Anonyymi00038
Jokin takaportti jäi auki Pietarille, koska erehtyi ekumeniaan erään Tarsolaisen murhamiehen kanssa.
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
- Anonyymi00039
Ei Paavalin herjaat menesty.
Ei vaikka homot tykkää. - Anonyymi00042
Jumala pelasti apostoli Paavalin ja lähetti julistamaan evankeliumia. Näin Raamattu kertoo. Ihmisten jumalattomilla mielipiteillä ei ole arvoa.
- Anonyymi00043
Kaikkea sitä ihminen voi kuitenkin keksiä. Tulivuorijumalista lähtien, joten vain se kuuluisa mielikuvitus on vain rajana millainen se Jumala on ja miten sen mukaan tulee ojentautua. Eivät ateistit edes ole kovin väärässä kun väittävät uskoa mielikuvitukseksi. Sitä se silloin onkin, kun kyse on harhaopista, jossa asiat väännetään oman mielen ja mielikuvituksen mukaan.
- Anonyymi00044
Ei ottanut Saatanan enkeliä "The messenger of Satan" pois Paavalista.
Pyhä Henki ja Saatanan enkelit eivät ole ihmisessä yhtä aikaa.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
- Anonyymi00045
Tulivuorijumala ei nyt edes kovin ihmeellinen keksintö edes kun Mooses kuitenkin meni jollekin vuorelle ja kuuli siellä ääniä ja näki palavan pensaan. Sitä tulivuorta ei vain koskaan ole ollut siellä alueella, siinä vähän tarvitaan mielikuvitusta.
Sitten kun alkaa näkemään saatanoita ja niitä kuvittelemaan ihmiseen, niin siinä liikutaan jo vilkkaan mielikuvituksen alueella, siinä alkaa vain taivas olla rajana mitä oikein keksitään kun sille päälle satutaan.
Voi vain kuvitella mitä se saatana seuraavaksi tekee. - Anonyymi00046
Paavalissa oli Saatanan enkeli eli demonihenki koko ajan.
Ei Pyhä Henki silloin ole yhtä aikaa ihmisessä Saatanan enkelin kanssa. - Anonyymi00047
Tietenkin jos on rajoittunut mielikuvitus, niin siitä mielikuvitususkosta tulee yhden ja saman asian jankuttamista.
Silloin se ei oikein säväytä ketään. Silloin jo kilometrin päästä näkee, että kyseessä harhaoppi. - Anonyymi00051
Pyhä Henki johdatti ja ohjasi apostoli Paavalia koko matkan vastoinkäymisistä huolimatta. Apostoli Paavali meni Jeesuksen luo!
- Anonyymi00055
Jumalalle kiitos Jumalan Hengen johdatuksesta. ”Hän johdattaa heitä, kun he kulkevat rukoillen.”
- Anonyymi00065
Jes. 59:2
vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.
- Anonyymi00059
Paavalia johdatti miehen saama Saatanan enkeli.
The messenger of Satan, Saatanan viestintuoja.- Anonyymi00060
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.New English Translation
Therefore, so that I would not become arrogant, a thorn in the flesh was given to me, a messenger of Satan to trouble me - so that I would not become arrogant.
I asked the Lord three times about this, that it would depart from me.
- Anonyymi00062
American Standart
7 And by reason of the exceeding greatness of the revelations, that I should not be exalted overmuch, there was given to me a thorn in the flesh, a messenger of Satan to buffet me, that I should not be exalted overmuch.
8 Concerning this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00063
Thayer's Greek Lexicon
Sana
Translitteroitu
Strongin koodi 4566
σαταν
Satan sat-an'
Sanan tausta
Sanaluokka
of Hebrew origin 07854 שטן, cf 4567
subst. (name, mask.)
King James Version käännökset sanasta
AV-Satan 1
Merkitys
1) adversary (one who opposes another in purpose or act), the name given to
1a) the prince of evil spirits, the inveterate adversary of God and Christ
1a1) he incites apostasy from God and to sin
1a2) circumventing men by his wiles
1a3) the worshippers of idols are said to be under his control
1a4) by his demons he is able to take possession of men and inflict them with diseases
1a5) by God's assistance he is overcome
1a6) on Christ's return from heaven he will be bound with chains for a thousand years, but when the thousand years are finished he will walk the earth in yet greater power, but shortly after will be given over to eternal punishment
1b) a Satan-like man - Anonyymi00064
"The messenger of Satan"
Kyseessä ei ole mikään Pyhä Henki. - Anonyymi00066
Ei se Paavalin herjaaminen ole Pyhästä Hengestä, vaan siitä saatanan homohengestä mikä haluaa mitätöidä Pyhän Hengen ilmoituksen.
- Anonyymi00067
"The messenger of Satan" on Saatanan viestintuoja.
- Anonyymi00068
Jer. 29:9
Silkkaa valhetta he julistavat teille minun nimissäni, en minä ole heitä lähettänyt, sanoo Herra. - Anonyymi00069
Jer. 14:14
Herra sanoi minulle: "Silkkaa valhetta julistavat profeetat minun nimissäni! Minä en ole heitä lähettänyt, en ole antanut heille tehtävää enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, tyhjiä ennustuksia ja petollisia kuvitelmiaan he teille julistavat. - Anonyymi00070
2.Kor.13
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Jeesus ei tunne eikä tunnusta Paavalia eikä Barnapakseja omiksi apostoleikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00071
Koska Jeesus ei tunnusta heitä omiksi apostoleikseen, niin ei sitä pidä silloin meidänkään tehdä.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Koska Jeesus ei tunnusta heitä omiksi apostoleikseen, niin ei sitä pidä silloin meidänkään tehdä.
Luuk. 12:32
Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.
Jeesuksella oli vain 12 oikeata Kristuksen apostolia, joille hän puhalsi suustaan Totuuden Hengen lahjan. Heidän nimet mainitaan
Apt.1 kohdassa.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Luuk. 12:32
Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.
Jeesuksella oli vain 12 oikeata Kristuksen apostolia, joille hän puhalsi suustaan Totuuden Hengen lahjan. Heidän nimet mainitaan
Apt.1 kohdassa.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Paavali oppeja kannattaa varoa.
Usko kannattaa ankkuroida Jeesuksen opetuksiin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden 12 apostolin opetuksiin. VT:n ikuisia totuuksia unohtamatta.
- Anonyymi00074
Jos lukee pelkästään Paavalin kirkastamia oppeja, niin ne kihahtaa helposti päähän.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.- Anonyymi00076
"Rakas Paavali...kiitos kun laitoin naiset hiljaiseksi, siitä opista monet miehet tykkää kovasti.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Kyllä kelpasi miehelle lakipykälät kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Mutta kun tuli kyse Stefanoksen murhasta, niin puhe kääntyi Jumalan armoon ja rakkauteen.
- Anonyymi00075
Jumalan sanan vääristely kikahtaa monesti enemmän kuin päähän.
Se yltyy hulluuden asteelle. - Anonyymi00078
Herjatessa ei koskaan kuljeta täysillä, eikä Jeesuksen seurassa.
- Anonyymi00079
Matt. 9:3
Jotkut lainopettajat sanoivat silloin itsekseen: "Tuohan herjaa Jumalaa." - Anonyymi00080
Lahkolaiset herjaa Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä, jonka nimeen kristityt kastavat lapsensa.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.] - Anonyymi00081
Esim. helluntailaiset kieltää perisynnin, Kolmiyhteisen Jumalan, ja sen että kaste tai ehtoollinen liittyisivät mitenkään ihmisen syntiongelmaan.
- Anonyymi00082
Harhaoppiset lahkolaiset eivät tee koskaan ristinmerkkiä, koska siinä tunnustetaan Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, jotka yhdessä ovat.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi00083
Eksyttäjät pyrkivät erottamaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen erilleen toisistaan eri jumaluuksiksi.
Hajoita ja hallitse !
Isä, Poika ja Pyhä Henki yksi ovat ja yhdessä ovat.
Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein annetaan ymmärtää. Kaikki kolme ovat sitoutuneet samoihin Jumalan säätämiin lakeihin, käskyihin ja säädöksiin. - Anonyymi00084
Hellunailainen nimimerkki "Mohikaani27" herjasi työkseen Kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Nyt tyyppi on kuulemma potkaissut tyhjää.- Anonyymi00086
RIP. "Mohikaani27"
- Anonyymi00089UUSI
Entä sitten? Kaikkihan me kuollaan, ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi00085
Nyt muodissa Paavalin herjaaminen.
Sellainen lahkolaisuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.191168Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54863
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 82662
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37660Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596