On se että jokainen lahko vihaa/hylkii toistaan. kaikki taivaaseen pyrkyreitä lahkolaisia tönien toisiaa etunenässä. Minä Ensin.
Roskaa olette kaikki "kristilliset " lahkot koska Jeesus, korkeimman Pyhä , ei tule teitä tunnustamaan Isänsä edessä.
Tappelette keskenänne taivaspaikasta työntäen senkin ulos joka tahtoisi sisälle tulla. Olette säälittävää uskonnollista sakkia joka ei vaivautunut raamattua lukemaan.
Nyky "Kristityn" Tilanne
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kaikki muut lahkot on roskaa, mutta se joka herjaa Paavalia ja pitää häntä valehtelija ja murhaajana, on lahkolaisuuden kärjessä, eikä muut pysty tönimään. He ovat kyllä ensimmäisenä kolkuttamassa taivaan portteja. Eri asia on sitten avataanko, vai sanotaanko, että menkää pois laittomuuden tekijät.
- Anonyymi00003
Paavali kirjoitti puolet uudesta testamentista. kunnia hänelle. Kuinka moni on lukenut ilmestyskirjan?. Harvat, koska uskovat sen selittävän tempauksen jälkeistä aikaa.
nykypäivän kristilliset lahkot on kaukana puhtaasta morsius-seurakunnasta
Yksikään uskonharhainen ei huomaa elefanttia joka asustelee jokaisessa epäjumalanpalvontatilassa.
Ei pysty jeesus, jumala eikä pallihiki olemattomuuttaan oikaisemaan näiden väärin uskovien uskonharhaisten luuloja.- Anonyymi00002
Onko se edes mitään harhaa, jos pitää Raamattua valheena ja sen apostolia valehtelijana ja murhamiehenä. Eikös se ole jo lähellä kuralätäkköuskoa, kun Raamatun sana silvotaan valheeksi. Ainakin läheltä samaa harhaoppia liippaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko se edes mitään harhaa, jos pitää Raamattua valheena ja sen apostolia valehtelijana ja murhamiehenä. Eikös se ole jo lähellä kuralätäkköuskoa, kun Raamatun sana silvotaan valheeksi. Ainakin läheltä samaa harhaoppia liippaa.
Vuosikymmeniä raamattua opetettu väärin, tästä syntyi kristilliset lahkot, jopa perinteet vaan itse eivät vaivautuneet raamattua lukemaan ollen nimikristittyjä.
Moni saattaa yllättyä pahasti Jeesuksen sanoista: Menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät sillä minä en ole koskaan teitä tuntenut. Anonyymi00004 kirjoitti:
Vuosikymmeniä raamattua opetettu väärin, tästä syntyi kristilliset lahkot, jopa perinteet vaan itse eivät vaivautuneet raamattua lukemaan ollen nimikristittyjä.
Moni saattaa yllättyä pahasti Jeesuksen sanoista: Menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät sillä minä en ole koskaan teitä tuntenut.Miksi ihmisen pitäisi raamattua opettaa? Eikö tuollainen selittely ole raamatun epäjumalallisen sanan ja samalla epäjumalan halventamista?
Hän, maailmoja luonut epäjumala ei siis onnistunut tahtoaan ilmaisemaan epäpyhässä kirjassaan!
- Anonyymi00005
Taitaa lahkolaisuus olla se saatanan suurin valhe jonka kristikansa uskoi.
Kuunnelkaa Heviä. Ei se tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501