Teko ihminen, pedon kuvalle henki.

Anonyymi-ap

Mitä arvelette, kun ihmiset nyt ovat tekemässä hanketta, "elävästä koneesta" jolle sitten annetaan "henki".

4. Moos. 14:24
"palvelijassani Kaalebissa on toinen henki"

6 Mutta Joosua, Nuunin poika, ja Kaaleb, Jefunnen poika, jotka olivat olleet mukana maata vakoilemassa, repäisivät vaatteensa
7 ja puhuivat kaikelle israelilaisten seurakunnalle näin: "Maa, jota kävimme vakoilemassa, on ylen ihana maa.
8 Jos Herra on meille suosiollinen, niin hän vie meidät siihen maahan ja antaa sen meille, maan, joka vuotaa maitoa ja mettä.
9 Älkää vain kapinoiko Herraa vastaan älkääkä peljätkö sen maan kansaa, sillä heitä ei ole meille kuin suupalaksi. Heidän varjelijansa on väistynyt heistä, mutta meidän kanssamme on Herra. Älkää te heitä peljätkö."

Nyt Herra Jeesus sanoo:
Joh. 6:63
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Sanat, jotka ovat puhuttu tai tuotu esille ovat "henki" ja se paljastaan puhujan "hengen".

voit itse tutkia ja etsiä sanojan, kuten "puhunut" tai vastaavia.

Tässä hankeessa on monet maat ja tutkijat mukana, ja he tekevät, kuvitellen suuria, teko-ihmisen joka on "esi-aste" pedosta joka on mainittu Ilm 13 ja Dan 7.

Veljet ja miehet sekä ihanat naiset, onko näin?

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

5. Moos. 18:22
      kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

Tällä, arvovaltaisella foorumilla on "tuhansia" omatekoisia profeettoja ja "opettajia" ja kiertäviä saarnaajia, ja harva on sitten saanut Sanat tai "ideat", asian Herralta.

ja he ovat ja tulevat olemaan, monelle este, havaita Jumalan tekoja, jotka ovat usein salassa.

Tämä teko ihminen ei ole enää salassa vaan se on jo ostettavissa, hinta vain 12000 ekeä!

esim jos tämä teko-ihminen on vehon tai netin takana, "kukaan" ei voi sanoa onko kyseessä ihminen vai teko-ihminen, jolla on hyvin kehittynyt ja tehty viisaus ja äly!

ja jos havaitset sen omilla silmillä, et voi varmasti sanoa onko kyseessä robotti vai ihminen!!!

"2026 World Robot Conference"
      https://www.youtube.com/results?search_query=2026+World+Robot+Conference+

https://www.youtube.com/shorts/h5v1katvH_Y
      ja näitä tehdään jo likuhinnalta.
      Miehille näistä on "iloa" enemmän kuin naisille jotka eivät pidä näistä, ne korvaavat naisen!

Miten on, miehet ja veljet, onko kyseessä, " oikea" teko-ihminen joka on kuten muinaiset jättiläiset, super ihminen ja täydellinen kopio miehestä ja varsinkin naisesta.

olemme menossa kovaa, nopeaa vautia siihen, mitä on tuleva.

Kiinassa, ja monessa maassa, kuten Intia, ollut politiikka että poika lapset saavat elää ja tytöt "poistetaan" jo kohdussa.

Nyt se on esillä, mitä monet sanoivat 30-50 vuotta sitten, luonnon-tasapainoa on järkkkynyt ja kaikki miehet eivät löydä vaimoa!
      arvelut että Kiinassa on SATOJA miljoonia, SOTAJA MILJOONIA miehiä jotka oon pakotettu elämään yksin.

ja sitten muut hullutukset, kuten se että naiset eivät tahdo mennä naimisiin, sillä he voivat elättää itsensä, mikä ei sinällää ole paha, mutta loppu tulos on.

"Historiallinen muutos: Maailman väestömäärä kääntynyt laskuun"
      https://uvmedia.org/2026/08/26/historiallinen-muutos-maailman-vaestomaara-kaantynyt-laskuun/

itkekää ja valittakaa!

• Anonyymi00002

Esim japanissa on teko-äly-teko-ihmisiä, jotka ovat "pappeja" ja he saarnaavat omaa uskoa, mitä heille on laitettu, ohjelma, teitkone ohjelma.

Jos et erota niitä ulkonaisesti, eli kasvoista kasvoihin ja SANAT ovat sitten oikeat, miten voit ne erottaa??

Sinun ja minun tulee LUKEA Jumalan Sanaa ja ymmärtää ja pyrkiä havaitsemaan, väärät oikeasta.

Lopun ajalla tulee paljon eksytyksiä ja Paavali sanoo:
      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

ha Herran ilmoitus:
      Matt. 24:
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Miksi joku eksyy??
      Matt. 22:29
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

tätä hanketta ollaan, nyt tekemässä, teko-äly, AI-robotteja, ihmisen KANTA soluilla ja jopa ihmisen VERESTÄ!

Nyt on jo, tietokone osia, siruja / ships joissa käytetään ihmisen soluja ja jopa verta. eli he ovat yhdistäneet ihmisen (hyvin pieneltä osin, VIELÄ) ja tietokoneen!

Ilm 13 ja 17, kukaan joka ottaa merkin käteensä tai otsaansa eui voi enää pelastua!
      Miksi ???
      Koska Jumala ei päästä pahaa tai osia siitä taivaaseen.

Ihmiset sallivat, naiset varsinkin vapaa-ehtoisesti perkeleen ja saatanan, itseensä!

hetki satava palkka on, SUPER-ihminen SUPER-älykäs, SUPER-kaunis ja terve.
      Mutta se on harhaa, kun sitten Jumala osoittaa mitä se oikeasti on.

he ovat valineet kuoleman ja eivät voi enää saada pelastusta!

5. Moos. 30:
      15 Katso, minä panen tänä päivänä sinun eteesi elämän ja hyvän, kuoleman ja pahan,
      16 kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
      17 Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä,
      18 niin minä julistan teille tänä päivänä, että te totisesti hukutte; te ette kauan elä siinä maassa, johon sinä menet Jordanin yli, ottamaan sen omaksesi.
      19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

Ihmisille, "jokaiselle" tulee tämä valinta eteen ja sitten tulee valita, elämä ja taivas tai kuolema ja paha ikuisuus!

Itkekää ja valittakaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      925
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      104
      891
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      806
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      750
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      67
      624
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      614
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      579
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      561
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      543
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      516
    Aihe