Väittäisin että häpykarkoven sheivailu - posliini tai melkein - on yleisempää alasti hengaavien ihmisten keskuudess kuin muiden.
Miten itse koette, vaikuttaako se että ulkopuoliset näkevät sheivailuun?
Sheivaaminen ja nakuilu
15
391
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Mä sheivaansins ihan posliiniksi.
M33 - Anonyymi00002
Vaikuttaa tottakai.
Ollaan vaimon kanssa oltu lukuisia kertoja nakurannoilla ja viime vuodet on lisännyt posliinina oloa. Kasvassa määrin on ns exhibitionismi lisääntynyt, mihin ryhmään ehkä vaimokin kuulu.
9 viikon päästä ollaan taas menossa nakuilemaan Kanarialle. - Anonyymi00003
kivahan se on poslarina kävellä uimarannalla, kun iso paksu kulli roikkuu vapaana...
- Anonyymi00004
Tultiin mieheni kanssa Mallorcalta viikko sitten ja oikeastaan joka päivä oltiin nudisti rannalla.
Väittäisin että 95% on posliineja tai pieni täplä karvoja.
Tuon kaltaisia iso munaisia on yllättävän vähän, enemmän saisi kyllä olla.
Oon samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kannalla että halu tulla nähdyksi on lisääntynyt, niin se on meilläkin.
Se näkyy kyllä sitten siinä että noita yksin kävelijöitä ja juuri naisten katselijoita on myös aika paljon.
Toki en moiti kumpaakaan jos haluat tulla näytille niin miksi morkata niitä ketä tulee katselemaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tultiin mieheni kanssa Mallorcalta viikko sitten ja oikeastaan joka päivä oltiin nudisti rannalla.
Väittäisin että 95% on posliineja tai pieni täplä karvoja.
Tuon kaltaisia iso munaisia on yllättävän vähän, enemmän saisi kyllä olla.
Oon samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kannalla että halu tulla nähdyksi on lisääntynyt, niin se on meilläkin.
Se näkyy kyllä sitten siinä että noita yksin kävelijöitä ja juuri naisten katselijoita on myös aika paljon.
Toki en moiti kumpaakaan jos haluat tulla näytille niin miksi morkata niitä ketä tulee katselemaan.Eikö sua haittaa ne vanhemmat kyttääjä miehet jotka välillä on jopa ruvennut tumputtamaan jos on tarpeeksi rauhallinen paikka??
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö sua haittaa ne vanhemmat kyttääjä miehet jotka välillä on jopa ruvennut tumputtamaan jos on tarpeeksi rauhallinen paikka??
No ei oikeastaan.
Kunhan nyt ei päälle ruiski. Olen ajatellut asiaa niinkin että ei varmaan hirveen helppoa tulla toisten eteen täydessä erektiossa.
Usein voi olla leski miehiä tai muita yksin olijoita ketä vain haluaa nähdä alastomia naisia.
Useimmat noista on harmittomia tyyppejä, yhtään ongelma tapausta me ei olla nähty.
Itse olen aina täys posliinina koska tykkään näytellä itseäni. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ei oikeastaan.
Kunhan nyt ei päälle ruiski. Olen ajatellut asiaa niinkin että ei varmaan hirveen helppoa tulla toisten eteen täydessä erektiossa.
Usein voi olla leski miehiä tai muita yksin olijoita ketä vain haluaa nähdä alastomia naisia.
Useimmat noista on harmittomia tyyppejä, yhtään ongelma tapausta me ei olla nähty.
Itse olen aina täys posliinina koska tykkään näytellä itseäni.Onpa melko liberaali näkemys.
Useimmat vetävät rajan siihen venputtamiseen kun se on jo selkeästi seksuaalista, erektiokin voi vielä olla vahinko. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onpa melko liberaali näkemys.
Useimmat vetävät rajan siihen venputtamiseen kun se on jo selkeästi seksuaalista, erektiokin voi vielä olla vahinko.No siihen vaikuttaa moni asia. Ei tietenkään jos on ns isompi julkinen ranta. Hiljaiset on eri asia meidän mielestä.
Ja ei kai siinä pahaa ole jos se mulle on ok avata itseäni tai mieheni avustuksella toiselle jos hänkin siitä nauttii.
Ei vaikuta minulla. Olen sheivannut jo kauan.
Pari kertaa olen vetänyt ihan posliiniksi ja se kumma kyllä aluksi vähän ujostutti, mutta sitten ajattelin että hittoako se muille kuuluu!
En osaa sanoa, olenko enemmän alasti kuin yleensä ihmiset ovat? Mutta tykkään kyllä olla alasti!- Anonyymi00010
isokyrpä näyttää paremmalta, kun on poslari
- Anonyymi00013
No niin näyttää pienempikin.. Itse kyllä sheivaan rannalle ja yleensä korostan kalua penisrenkaalla ja pidän terskan paljaana.
- Anonyymi00014
Tultiin reilu kuukausi sitten mieheni kanssa nakuilu matkalta. Hän aina vaatii että olen puhtaaksi sheivattu ja että pidän jalkoja auki niin että olen varmasti muiden nähtävillä.
Tällä reisulla vaadinkin että herra ottaa erektio lääkkeen ennen rannalle menoa. Seisokkia ei kokonaan ollut mutta just noin että terska oli esillä. Siellä oli kyllä muitakin samanlaisia ja ne on kyllä makeen näköisiä.
N 43 - Anonyymi00015
Eikö se penisrengaskin silloin näy??
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eikö se penisrengaskin silloin näy??
Näkyy selvästikkin koska ne on aika 100 varmasti posliineja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241385
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain891296Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411269Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421170Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571046- 67955
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492514902- 83891
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42720- 66694
- 42620
- 36585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15578- 34565
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 65518
- 88506
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39495- 92485
- 29479