Miksi kaikissa helluntaiperheissä mies ei ole perheen pää ?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Matteus 14:8
Niin hän äitinsä yllytyksestä sanoi: "Anna tuoda minulle tänne lautasella Johannes Kastajan pää".
Ne naiset ne naiset.- Anonyymi00004UUSI
Helluntailaiset eivät hyväksy Jeesuksen parannuksen kastetta (Johanneksen kaste).
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Helluntailaiset eivät hyväksy Jeesuksen parannuksen kastetta (Johanneksen kaste).
"Ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa."
- Anonyymi00002UUSI
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".
HE EKSYTTÄVÄT MONTA. - Anonyymi00003UUSI
Koska lähetysmatkalla leikattiin pää irti.
Niin nainen pitää nyt lapsikatraasta huolta ja elelee yksinään. - Anonyymi00006UUSI
Mies on perheen pää jota vaimo kääntää.
- Anonyymi00007UUSI
"Hän äitinsä yllytyksestä sanoi..."
Sanoo Jeesus. - Anonyymi00008UUSI
Mies on huomannut liiton saatossa ettei olekkaan aidosti se vaimon tukema peruspilari minkä ympärille perhe kokoontuu ja rakentuu.
Onkin siinä sitten kaikessa hiljaisuudessa alkanut vaimolleen tukipilariksi.
No tuo ehkä vaan kodinpiirissä ja seurakunnan veljille ollaan patriarkaalisessa etunojassa, vaimon hymyillessä miehelleen hiljaa takavasemmalla.
Ne pojat ne pojat... - Anonyymi00009UUSI
Myös naisten on alistuttava Jumalan tahtoon.
Jaakobin kirje 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721157- 551038
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s44999Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k74860Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.330770Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21734Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää51720- 40707
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8632Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani181624