mietin vain keitä ovat nämä seuraajat 🤣
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Paavalihan oli valehteleva murhamies.
Että sillei. - Anonyymi00002
Jeesus puhui vain ne sanat jotka hän Isältä sai puhuttavaksi. Kukaan ei tunne siis Poikaa paitsi yksin Isä. Me emme tiedä mitä Jeesus itse ajatteli niistä sanoista jotka sai puhuttavaksi. Sen tiedämme että hän hikoili verta pyytäesään päästä eroon siitä maljaosasta, jonka Isä hänelle antoi. Se ei siis ollut pyhälle mieluinen rooli.
Jeesuksen vaikutus historiaan, kulttuuriin ja moraaliin on meiltä salattu. Emme tiedä oliko hän mukana Ranskan vallankumouksessa , sosialismin synnyssä tai muussa sellaisessa. Emme tiedä paljon mitään Jeesuksen toimista historian kuluessa. Sen voimme lukea Calvinin teoksista että Jeesuksen vaikutus oli Yhdysvaltojen hallinto, valistuneet itse valtiaat jne. Jos ei tunne Calvinin teoksia on tieto Jeesuksen vaikutuksista olematon. Ja muitakin vähemmän tunnettuja teoksia pitäisi ottaa huomioon.
Suomi on periferiaa jossa hyvin vähän voidaan arvioida näitä asioita. Vain kuningaskunnat voivat tuntea tarkemmin Jeesuksen tiet.- Anonyymi00004
jeesus oli aku ankka 🤔
- Anonyymi00011
Pedofiili ja runkku ope on jeesus sekä homo,isänsä poika.
- Anonyymi00003
Harhaoppiset tietenkin väittää Paalista ja muista mitä mieleen juolahtaa.
- Anonyymi00005
mikä harha oppinen !!! minä uskallan sanoa faktat faktoina päin naamaa , enään ette roviolla polta 🤣 tosin ennen sitä veisin teitä tuhansia
- Anonyymi00008
Jos olet juutalais-kristitty niin tiedä tämä:Allah on ainoa oikea Jumala.Teillä juutalais-kristityillä on ainoastaan herra sebaot joka on jeesuksen isä sekä juutalaisten kuningas jeesus jota itse-asiassa juutalais mieliset evät voi sietää jeesusta.Joten kysyn sinulta oletko sinä harhaoppinen ?
Luuleteko voivanne jeesusta pilka noin vaan, siitä on seurauset viimeisellä tuomiolla, hä ei salli itseänsä pilkattavan.
- Anonyymi00006
kuule debiilin nnussija minä kuolin ja siellä ei mitään ollut !!!
- Anonyymi00009
Totuus ei ole pilkkaa vai tunnetko jeesuksen ja tiedätkö minkälainen mies se jeesus oikeasti on ?Minä tiedän ja jeesus on sairain mies jonka olen eläissäni nähnyt!!! Eroa kirkosta.
- Anonyymi00013
No kirjaillaan totta jota jeesus ei voi laistaa:jeesus on väärintekiä sekä aisioiden vääristeliä ja paljon muuta paskaa mahtuu siihen jeesukseen,homo miesten rakastaja ja homo on jeesus.
- Anonyymi00015
Jos et tunne jeesusta oikeasti niin sinusta pilkka ja minusta taas totta,totuus voi joskus tuntua esim,pilkalta toisten mielestä,mutta hei,sellaista on totuus että ei millään pahalla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos et tunne jeesusta oikeasti niin sinusta pilkka ja minusta taas totta,totuus voi joskus tuntua esim,pilkalta toisten mielestä,mutta hei,sellaista on totuus että ei millään pahalla.
tunnet siis aku ankan
- Anonyymi00014
Se jeesus kulkee isänsä kanssa joka paikassa ja levittävät homouttaan,juu jeesus sano olevansa homo ja sen isä sebaot taas puvuttaa homo miehiä kuvakseen mustaan frakkiinsa.
- Anonyymi00016
Helpompi on Paavalia pilkata kun otti enemmän kantaa asioihin kuin mitä Jeesus. Jeesus ei oikeastaan sanonut muista kuin lakihenkisistä fariseuksista vähän happamasti, mutta muutoin oli kivaa juttua.
Paavali taasen kertoilee siitä ja tästä kaikenlaista mikä on kiva kuitata valheena ja ohittaa se että muka olisi jotain Jumalan sanaa. Siihen kannattaa panostaa. - Anonyymi00017
Se, että Jeesus sanoi vähän tuhmasti fariseuksista oli ymmärrettävää kun nämä koko ajan kitisivät Jeesuksen sapatinvietosta ja päättivät siksi tappaa Jeesuksen kun ei ottanut opikseen. Se oli aivan ymmärrettävää.
Paavali taasen sätti homoja ilman mitään syytä ja siksi hänet voi kyllä laittaa lokaan turhasta muiden herjaamisesta eikä uskoa mitään mitä mennyt sepustelemaan. Koska noin kirjotat todista kirjoitusesi, valehtelijaksi. Muuten syylistyt vääräksi todistajaksi,joka tapausestaa vastaa tekemisistäsi kerran tuomio istuimen edessä.
- Anonyymi00020
tiedätkö kuka olen ? jos tietäisit niin olisit vaiti
Anonyymi00020 kirjoitti:
tiedätkö kuka olen ? jos tietäisit niin olisit vaiti
En vaikene toduutesta, et tunnen sitä mitä on Raamatussa ilmoitettu joka tulee tapahtumaan, on miltei kynnyksella.
- Anonyymi00022
kertoja1 kirjoitti:
En vaikene toduutesta, et tunnen sitä mitä on Raamatussa ilmoitettu joka tulee tapahtumaan, on miltei kynnyksella.
olen lukenut raamatun ja se oli satukirja
Anonyymi00022 kirjoitti:
olen lukenut raamatun ja se oli satukirja
Satukirjan lukemallaa ei tuo pelastusta kellekään.
- Anonyymi00018
Aikaa käy,niin Yeshua Rakkaus koskee sinuakin.Ymmärrät asiat.
Rakkaus,eikö tunnu ihan kivalta?- Anonyymi00021
minulla ei ole rakkauden tunnetta , eikä varsinkaan mielikuvituskaveriin !!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
minulla ei ole rakkauden tunnetta , eikä varsinkaan mielikuvituskaveriin !!!
Paavalin herjaajan kylvö tuottaa tulosta.
Uskomaton harhaoppi leviää..
- Anonyymi00024
Luulotautinen homo se jeesus on ja totisesti luulee että kaikki miehet ovat samallaisia homoja kun se itte on,siis jeesus.Kysyn että kuka hetero mies haluaa seurailla jotain homo jeesusta???Ei varmaan kukaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534