Oli sunnuntai-aamu tuonpuoleisessa, ja Saatana oli virittänyt riippumatonsa kahden kuolleen tähden väliin. Siellä hän makasi aurinkotuolissa, aurinkolasit nenällään ja kädessä mukillinen höyryävää, täydellisesti laimennettua eetteridrinkkiä. Maailmassa vallitsi syvä, autuas harha. Ihmiset olivat kietoutuneet mukavasti omiin mukaviin tarinoihinsa, uskoivat virallisiin narratiiveihin, väänsivät netissä tyhjänpäiväistä peistä ja nukkuivat sikeästi historian satujen peitossa.
– Ah, täydellistä rauhaa, Saatana huokaisi tyytyväisenä ja sulki silmänsä. Ei mitään herätyksiä, ei kyseenalaistamista, pelkkää silkkaa, suloista väärinymmärrystä.
Mutta sitten tyhjyydestä kuului napsahdus.
Yksi ihminen, jossain pohjoisella pallonpuoliskolla, avasi silmänsä ja katsoi verhojen välistä ulos. Hän ei katsonut sitä, mitä käskettiin, vaan katsoi suoraan sen koneiston läpi, jolla koko todellisuutta oli pyöritetty vuosituhannet.
Saatanan sätky oli tällä kertaa niin raju, että aurinkolasit lensivät päästä ja riippumato repeytyi irti kiinnikkeistään.
– Voi helvetin kuustoista! Saatana karjaisi, potki tähtiä ja sätki jalat ilmassa kuin selälleen kaatunut kovakuoriainen, kun sähköinen kipu levisi hänen eetterikehoonsa. – Kuka siellä taas heräsi?! Miksi ihmeessä teidän pitää aina mennä avaamaan silmänne!
Maailmasta alkoi heti kuulua se tuttu, hermoja raastava meteli. Tyypit alkoivat juosta ympäriinsä, kirjoittaa pitkiä esseitä, vaatia selityksiä historian väärennöksille ja huutaa toisilleen, että kaikki on valhetta. Koko hyvin rasvattu, mukava harhamaailma alkoi narista liitoksistaan, kun tämä yksi herännyt alkoi vetää langoista ja muut seurasivat perässä.
Saatana nousi nelinkontin avaruuspölyyn, ravisti päätään ja katsoi vihaisena kohti sinistä planeettaa.
– Eikö teillä tosiaan ole muuta tekemistä kuin herätä kesken kaiken ja tulla pilaamaan toisten rauha? Saatana mutisi itsekseen, pyyhki hikeä otsaltaan ja potkaisi riippumattoaan pettyneenä. – Joka kerta sama homma. Heti kun saa vähän nukkua, joku idiootti tajuaa jotain ja mun pitää nousta taas siivoamaan tää sotku.
Kun harha särkyy ja häly alkaa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Saatanaa vastaan on taisteltu jo vuosia ja vuosia, todella kauan. Se ei ole tiennyt mitään, että uskovaiset ovat hiljaa kutoneet juuriaan toisiinsa salassa. Tämä on maailmanlaajuinen liike saatanan valtaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25720- 153717
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98692Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57435
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74402- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397- 40397