Olet kaikkia noita kultaseni. Olen ylpeä sinusta ja kaikesta mitä olet tehnyt. Erityisesti siitä miten olet tukenut minua kaikki nämä vuodet. Rakastan sinua ❤️😇🙏🏼🔥
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Sulla taas ei oo mitään omaa, oot täys kopio, petturi, varas ja valehtelija
- Anonyymi00002
Mitä tuo ailen tarkoittaa?
- Anonyymi00006
Oho sen piti olla ailien...ap
- Anonyymi00003
jepss
- Anonyymi00004
:D Ihan vaan ihminen minä olen.
- Anonyymi00005
Kiitti tästä 😆Mun kaivattuni varmaan omii tän heti🤭
- Anonyymi00007
Niimpä niin, äärimäisen heikko ehkä, kannattaa varmaa sunkin tarkastella niitä tilivälejä, ettet päädy aivan uskomattomalle etelänlomalle.
- Anonyymi00008
Kahden herkän on tehtävä työtä toistensa hyvinvoinnin eteen...
❤️❤️❤️❤️❤️👨👩👦❤️❤️❤️❤️- Anonyymi00009
Sanos muuta...🔥🙏🏼🌛ap
- Anonyymi00010
Hassua, olenkin ihmetellyt kun saan usein kolmea sydäntä, vaikka nimessäni enemmän, samoin tuo kuningas on tuttu ilmaisu. Se vain ei ole kohteliaisuus minulle, aina tulee mieleen voimakkaasti haarniskoitu mies, joka ei pääse ylös valtaistuimeltaan. Tuosta tukemisesta en ole varma, olenhan elänyt jossain keskiajan kuningasmaassa.
- Anonyymi00011
Kuka kenelle tajuatko itse mille jalustalle olet hänet nostanut kun olet tehnyt hänestä maailmasi navan
- Anonyymi00012
Näytäppä
- Anonyymi00013
Johan pomppas. Millä levelillä liitelet?
- Anonyymi00014UUSI
Avaruuslevelillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561