Jeesus Kristus ei hylkää omiansa!

Anonyymi-ap

” Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.”
Psalmi 9:11

42

<50

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sentähden he sinuun toivovat, jotka sinun nimes tuntevat; sillä et sinä niitä hylkää, jotka sinua, Herra, etsivät.

• Anonyymi00002

Och må de som känna ditt namn förtrösta på dig; ty du övergiver icke dem som söka dig, HERRE.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Och må de som känna ditt namn förtrösta på dig; ty du övergiver icke dem som söka dig, HERRE.

And they that know thy name will put their trust in thee: for thou, LORD, hast not forsaken them that seek thee.

• Anonyymi00017

Mikä on se syy, miksi pitää kirjoittaa kolmella kielellä sama asia tälle palstalle mikä on Suomenkielinen aloitus mukaan lukien?
        Pätemisen tarve vai joku muu?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikä on se syy, miksi pitää kirjoittaa kolmella kielellä sama asia tälle palstalle mikä on Suomenkielinen aloitus mukaan lukien?

Vakavat mielenterveyden häiriöt.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sekö sinua niin harmittaa? Voi että!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voi kauheaa! Että Jumalan sanaa ihan jopa toisella kotimaisella kielellä ja kaiken kukkuraksi vieläpä englannin kielellä!
        On se kamalaa, MUTTA VAIN SAATANAN MIELESTÄ JA SEN ONIEN MIELESTÄ.

• Anonyymi00004

” Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
      Heb 13:5

• Anonyymi00005

Teidän menonne olkoon ilman ahneutta, ja tyytyvät niihin, mitkä teillä on; sillä hän on sanonut: en suinkaan minä sinua anna ylön, enkä ikänä sinua hylkää;

• Anonyymi00040

Kirje on juutalaiselta juutalaisille. Sama asia on nimenomaan vanhan testamentin puolella kirjoitettu useampaan kertaan ja se sopii myös pakanoille tiedoksi. Siinä mielessä lause on ajaton ja hyvinkin universaali eikä sidottu juutalaiseen yhteisöön, toisin kuin laki joka on ollut ja oleva vain juutalaisia varten se ei koske kristittyjä eikä pakanoita.

• Anonyymi00006

Varen i eder handel och vandel fria ifrån penningbegär; låten eder nöja med vad I haven. Ty han har själv sagt: "Jag skall icke lämna dig eller övergiva dig."

• Anonyymi00007

Let your conversation be without covetousness; and be content with such things as ye have: for he hath said, I will never leave thee, nor forsake thee.

• Anonyymi00008

” Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti.”
      Joh 13:1

• Anonyymi00009

Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kuin Jesus tiesi hetkensä tulleeksi, että hänen piti tästä maailmasta Isän tykö menemän, niinkuin hän oli rakastanut omiansa, jotka olivat maailmassa, niin hän loppuun asti rakasti heitä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kuin Jesus tiesi hetkensä tulleeksi, että hänen piti tästä maailmasta Isän tykö menemän, niinkuin hän oli rakastanut omiansa, jotka olivat maailmassa, niin hän loppuun asti rakasti heitä.

Före påskhögtiden hände sig detta. Jesus visste att stunden var kommen för honom att gå bort ifrån denna världen till Fadern; och såsom han allt hittills hade älskat sina egna här i världen, så gav han dem nu ett yttersta bevis på sin kärlek.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Före påskhögtiden hände sig detta. Jesus visste att stunden var kommen för honom att gå bort ifrån denna världen till Fadern; och såsom han allt hittills hade älskat sina egna här i världen, så gav han dem nu ett yttersta bevis på sin kärlek.

Now before the feast of the passover, when Jesus knew that his hour was come that he should depart out of this world unto the Father, having loved his own which were in the world, he loved them unto the end.

• Anonyymi00041

Kyllä, mutta kyllä hän on vihansa myös näyttänyt ja viimeksi se taisi tapahtua ja kohdistua Saksan juutalaisiin. Ei sovi unohtaa sitä, että Jumala antaa kaiken tapahtua, mitä tällä pallolla tapahtuu.

Kaikki tämä on jo etukäteen kirjoitettu, ei ole olemassa sattumia.
        Omena tippuu, kun on aika omenan tippua.

• Anonyymi00012

” Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.”
      1 Kor 1:8

• Anonyymi00013

Joka myös teitä loppuun asti vahvistaa, että te olisitte nuhteettomat meidän Herran Jesuksen Kristuksen päivänä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joka myös teitä loppuun asti vahvistaa, että te olisitte nuhteettomat meidän Herran Jesuksen Kristuksen päivänä.

Han skall ock göra eder ståndaktiga intill änden, så att I ären ostraffliga på vår Herres, Jesu Kristi, dag.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Han skall ock göra eder ståndaktiga intill änden, så att I ären ostraffliga på vår Herres, Jesu Kristi, dag.

Who shall also confirm you unto the end, that ye may be blameless in the day of our Lord Jesus Christ.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tarkoitetaanko tällä sitä toista tulemista? Vaan entäs jos Jeesus on jo tullut toisen kerran ja elää niissä ihmisissä jotka ovat saaneet kokea Jumalan armon. Näinhän toki on, mutta voisiko se olla toinen tuleminen mitä koko ajan odotetaan.

Minä en tiedä, siksi kysyn muilta. Olisiko tämä mahdollisesti näin menevä ja oleva?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tarkoitetaanko tällä sitä toista tulemista? Vaan entäs jos Jeesus on jo tullut toisen kerran ja elää niissä ihmisissä jotka ovat saaneet kokea Jumalan armon. Näinhän toki on, mutta voisiko se olla toinen tuleminen mitä koko ajan odotetaan.

Minä en tiedä, siksi kysyn muilta. Olisiko tämä mahdollisesti näin menevä ja oleva?

tekoälyn mukaan olen väärässä nykykäsityksen kanssa. Siihen on uskominen tälläerää.

• Anonyymi00016

Jumalalle kiitos!

• Anonyymi00018

Kiitos tästä tärkeästä tiedosta kolmen aikaan yöllä!

• Anonyymi00031

Se on hyvä kiitellä keskellä yötä. Eikös se Paavalikin kirjoittanut jotenkin niin, että kun rukoilet tee se yksin ja neljän seinän sisällä.

Se on hyvä neuvo ja sen, kun tekee vielä pimeän aikaan on varmasti rauhallista ja yhteys saattaa pelata paremmin. Se on hyvä tapa myös siksi, ettei silloin ulkoiset puitteet häiritse.

Eri kokouksissa missä tapahtuu häiriökäyttäytymistä seurakunnissa kielillä puhumisen merkeissä tällainen käytös on erittäin vaikeaa, kun saarnan lisäksi muut ulkoiset tekijät saattavat häiritä saarnan sisällön kuulemista.

Tätä on tapahtunut helluntaiseurakunnissa vaikka kielillä puhuminen on yleensä ajoitettu nimenomaan rukouksen ajankohtaan, mutta Jumala ei tunne mitään sääntöjä ja kaavoja missä vaiheessa kielillä puhuminen on sallittu.

Siksi minä puhun kielillä vain äänettömästi koska ne viestit ei ole tarkoitettu julkisiksi, koska ei niitä kukaan muu ymmärrä vaikka puhun vain suomeksi.

Minulla on oma käsitys asiasta ja se kyllä avautuu niille jotka oikeasti puhuvat kielillä ja se syy ei ole tarkoitettu muiden silmille ja korville ennen, kuin he itse tajuavat kielillä puhumisen syyn.

Ja silloin he vaikenevat, kun he tajuavat, että kyseessä on yhteys Pyhään Henkeen ja siinä vaiheessa, kun Henki haluaa äänensä muiden kuultavaksi sen kielen ymmärtävät kaikki joille se viesti on tarkoitettu.

Ei siinä silloin tulkkeja kaivata, saati tarvita.

Minä olen hiljainen ääni, ja se mitä minä kirjoitan on Jumalan sanaa.
        Kukin tulkitkoon viestin miten haluaa, minun sisälläni asuu Pyhä Henki.

Aamen

Suomeksi.
        Suomalaisille.

• Anonyymi00021

Aamen! Hän on uskollinen ja vie omansa perille taivaan kotiin.😊

• Anonyymi00022

Siinä puhutaan Jumalasta, joka oli maan päällä Ilmestysmajassa, kun Israelin kansa vaelsi erämaassa.

Jeesus meni taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

• Aloituksen paikkaansapitävyys on helposti todettavissa ensi talven pelastusjuhlillani. Tervetuloa!

• Anonyymi00024

Kiitos Jumalalle!

• Anonyymi00025

Oi oi, olipa hieno muistutus. Kiitos!

• Anonyymi00028

Kannattaa ottaa huomioon, että vanhalla puolella Herra tarkoittaa Jumalaa ei Jeesusta. Meni perseelleen jo aloituksen osalta.

• Anonyymi00029

Pitäisikö tuo viäntää vielä savoks? ja muutama muu kieli perään. Aloittaja ei eroita vanhaa ja uutta testamenttia.

Suomalainen suomenkielinen palsta. kalastelee seuraajia alkuun eri käännöksin eikä itse edes tuo julki ajatusta tekstin takana eli tyhjä avaus ilman ajatusta.

Taitaa kuulua vähemistöön.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Pitäisikö tuo viäntää vielä savoks? ja muutama muu kieli perään. Aloittaja ei eroita vanhaa ja uutta testamenttia.

Suomalainen suomenkielinen palsta. kalastelee seuraajia alkuun eri käännöksin eikä itse edes tuo julki ajatusta tekstin takana eli tyhjä avaus ilman ajatusta.

Taitaa kuulua vähemistöön.

Enkä tarkoita tällä seksuaalista vähemmistö,, huomautan.
        Ettei viestiä poisteta loukkaavana.

Muuta jotakin hän viestittää. tälläisillä aloituksilla.

• Anonyymi00033

Kyllä tämä kieltämättä huvittaa, kun aloittaja sotkee Jeesuksen Jumalaan vaikka he ovat toki yhtä mutta Jeesus syntyi olevaksi toki vanhan testamentin ja lain ollessa voimassa.

Eli Jeesus syntyi lain alla ja hän oli viimeinen joka uhrattiin lain kirjaimia noudattaen vaikka hän oli viaton.

Eikös Jeesus itse kysynyt isältä jotenkin niin siinä ristillä, että Isäni, miksi minut hylkäsit.

Sitten joku hyväkäs laittaa psalmin minkä mukaan Herra ei hylkää ja tarkoittaa tällä Jeesusta ja ettei Jeesus hylkää.

Ei toki hylkää sitä ei tee Jeesus eikä myöskään Isä.
      Onko aloittaja hylännyt sanan ja alkanut itse opettamaan?

Ihmiset itse hylkäävät sanan, menemällä harhaopin pariin ja vääristellen Jumalan sanaa omien etujentavoittelun tarkoitukseksi ja arvostusta nostaakseen muiden uskovien silmissä.

Ja sitä lisätäkseen tekevät sen vielä mitään sanomatta vielä vieraita kieliä apuna käyttäen. Liekkö ketjun aloittaja harjoittelee kielillä puhumista ja tekee sen ensin sanan muodossa, kirjoitusharjoituksina.

Uusi testamentti on hyvä tapa opetella kieliä koska osassa on muita kieliä suomen lisäksi viereisenä tekstinä.

Raamatullinen kielillä puhuminen ei ole huutelua seurakunnissa, se ei ole Jumalasta.

• Anonyymi00034

Voi sinua, sinä terveen opin herjaaja.

” Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
        Joh 8:24

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Voi sinua, sinä terveen opin herjaaja.

” Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."
        Joh 8:24

Sentähden sanoin minä teille: teidän pitää kuoleman synneissänne; sillä jos ette usko, että minä se olen, niin teidän pitää kuoleman synneissänne.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sentähden sanoin minä teille: teidän pitää kuoleman synneissänne; sillä jos ette usko, että minä se olen, niin teidän pitää kuoleman synneissänne.

”Därför sade jag till eder att I skullen dö i edra synder; ty om I icke tron att jag är den jag är, så skolen I dö i edra synder."

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

”Därför sade jag till eder att I skullen dö i edra synder; ty om I icke tron att jag är den jag är, så skolen I dö i edra synder."

I said therefore unto you, that ye shall die in your sins: for if ye believe not that I am he, ye shall die in your sins.

• Anonyymi00038

” Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.”
        Apt 2:4

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

” Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.”
        Apt 2:4

Jesaja 66:8
        ” Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.”

• Anonyymi00044

Tämä aloitus on totta Psalmin osalta mutta kyseisen jakeen sotkeminen Jeesukseen ei ole kovin perusteltua siinä mielessä, että kyseinen Herra on Isä Jumala. tämä tuli aiemmin hyvin selvästi tuotua ilmi ja esiin.

Jumala ei siis hylkää niitä jotka etsivät häntä. Se pitäneen paikkaansa vaikka jotkut etsivät eksyvät väärän opin pariin siitä huolimatta Jumala ei hylkää omiaan. Niin on tapahtunut jo vanhan liiton aikaan, kun lapsia uhrattiin Jumalalle ja tehtiin muitakin jumalattomia tekoja Herran nimeen.

Sitä samaa tapahtuu ja on tapahtunut kaikkina aikoina eikä tälle ole tulossa loppua. Harhaoppia on ja sitä on aina oleva. Siitä huolimatta Jumala on myös niissäkin saleissa vaikka opetus ei olisi sanan mukaista. Se on niissä eksytetyissä joiden usko on aitoa ja joita Jumala kutsuu luokseen.

Se ei ole seinissä eikä väärässä opetuksessa vaan se on mukana sanassa. Mikäli sana mitä siellä luetaan on Raamatusta se on silti Jumalan sanaa vaikka se tulkitaan väärän opin alla.

Silti se tavoittaa kuuliat joille se on tarkoitettu ja jotka ottavat sen vastaan, niin kuin se on kirjoitettu eikä niin kuin se on papin suussa väännetty vääristellyksi totuudessa.

Sana toimii siis kuulijassa eikä sanan julistajassa. Sanan julistajan tehtävä on jakaa tätä sanaa mitään siihen lisäämättä, mitään pois ottamatta.

Ei siten, että otetaan jae sieltä ja toinen täältä ja rakennetaan siitä kokonaisuus mikä antaa väärän kuvan koko sanan sisällöstä. Sillä tavoin sanan luonne ja sanoma puuttuu.

Saman tekee myös kieli millä sana tuodaan esiin. Sanan merkitys voi muuttua tulkkaamisen yhteydessä. Siksi on hyvä jakaa sanaa kuulijan kielellä.

Meillä on Raamattu mikä on Mikael Acrigolan suomentama. Sen sisällön oikeellisuutta ei ole mitään syytä kyseenalaistaa ja sen tähden opettaa raamattua muiden kielien kirjoista.

Hyvää syksyn jatkoa ja Rakkauden evankeliumia myös muun kielisille oli oppi mitä tahansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1255
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      76
      1255
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1191
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      985
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      8
      975
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      68
      887
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      82
      813
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      692
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      672
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      81
      651
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      584
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      567
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      559
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      26
      544
    15. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      528
    16. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      48
      527
    17. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      12
      521
    18. 45
      512
    19. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      20
      495
    20. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      88
      494
    Aihe