En ole ulkomaiden vastaavassa ohjelmaformaatissa nähnyt mitään vastaavaa.
Kun kilpailijoita kutsutaan eteen tuomarien pöydän ääreen, ja he kävelevät yksi kerrallaan lautasensa kanssa arvosteltaviksi, niin kamera kuvaa heidän kävelyään omalta pöydältään etummaisen pöydän luokse. PAITSI kun vuoroon tulee Ei-f e m i n i s t i s e l t ä näyttävä ulkom aalaistaus tainen nainen, silloin kuva leikataan pois ja nainen seisoo yhtäkkiä tuomarien edessä, ja kun hän lähtee kävelemään pois kuva katoaaa taas eikä kävelyvaihetta näytetä. Mutta tämän jälkeen tulee tavallinen nainen ja sen kävely kuvataan taas normaalisti alusta loppuun asti.
En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui koska tässä vaiheessa kanava vaihtui ja kaukosäädin lensi kädestäni jorpakkoon.
F e m i n i s t i nen Masterchef Suomi
39
130
Vastaukset 39
- Anonyymi00001UUSI
Sellaista se on täällä meidän feministien hallitsemassa Suomessa. 🇫🇮
🦄- Anonyymi00008UUSI
Teitkö itse tuon aloituksen?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näyttääkö aloitus mielestäsi feministin tekemältä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minusta sinun olisi kannattanut kysyä, hallitsenko minä Suomea. 🤭
Tai jopa: olenko minä edes feministi.
🦄 - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Ihan hyvin voit kokoomukselle ja persuille tehtailla ääniä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Sinä tulit palstalle SUURELLISESTI typerine woke feminismi vouhotuksinesi.
Sinä olet liihottanut täällä nokkimassa milloin ketäkin miestä.
Sinä olet sanonut, ettet äänestäisi naista.
Sinä olet mädättänyt tarkoitushakuisesti tätä pohjaa. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
🦄Sinulle ei synny itsepintaista sanasotaa omien aloitustesi kanssa.
- Anonyymi00033UUSI
Sinä häpäisit suomea ja tavoitteesi on saada suomen naiset näyttämään typerältä hahmoltasi.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinä tulit palstalle SUURELLISESTI typerine woke feminismi vouhotuksinesi.
Sinä olet liihottanut täällä nokkimassa milloin ketäkin miestä.
Sinä olet sanonut, ettet äänestäisi naista.
Sinä olet mädättänyt tarkoitushakuisesti tätä pohjaa.Korjaan heti yhden asian: voisin äänestää myös naista (joka ei ole vasemmistolainen).
Pahoittelut jos olen sanonut päinvastaista.
🦄 - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinä häpäisit suomea ja tavoitteesi on saada suomen naiset näyttämään typerältä hahmoltasi.
Voi voi. 😀 Tällaista se sitten on. 😄
🦄
Jospa kävelyssä tai vaatetuksessa oli jokin ongelma, jota ei haluttu näyttää. Voi olla jopa osallistajan oma pyyntö.
- Anonyymi00003UUSI
Tämän piti tulla vastaukseksi sinulle:
"Ei muuten ollut turha pyyntö! Aloituksesta päätellen."
🦄 - Anonyymi00005UUSI
Ongelma oli että että tuo eri kulttuurista kotoisin oleva nainen näytti oikealta naiselta, ja nämä muut fe mi ni s ti kulttuurin valio edustajat eivät näytä naiselta. On sopimatonta vertailla heitä keskenään, koska fe mi nis mi.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ongelma oli että että tuo eri kulttuurista kotoisin oleva nainen näytti oikealta naiselta, ja nämä muut fe mi ni s ti kulttuurin valio edustajat eivät näytä naiselta. On sopimatonta vertailla heitä keskenään, koska fe mi nis mi.
Ja sun on pakko kommentoida niin törkeästi että kyseiset suomalaiset "eivät näytä naisilta" ja se ulkomainen "näyttää"? Mä oon saanut kuulla koko ikäni että ulkonäköni on miesmäinen niin en pätkääkään arvosta tuollaista kieltä! Olisit ennemmin vaikka todennut että sinusta se ulkomainen osallistuja näytti kauniimmalta kuin kotimaiset osallistujat, siinä ottaisit kantaa vain omaan makuusi...
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja sun on pakko kommentoida niin törkeästi että kyseiset suomalaiset "eivät näytä naisilta" ja se ulkomainen "näyttää"? Mä oon saanut kuulla koko ikäni että ulkonäköni on miesmäinen niin en pätkääkään arvosta tuollaista kieltä! Olisit ennemmin vaikka todennut että sinusta se ulkomainen osallistuja näytti kauniimmalta kuin kotimaiset osallistujat, siinä ottaisit kantaa vain omaan makuusi...
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläOn varmasti tosi kurjaa olla sinä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
On varmasti tosi kurjaa olla sinä.
No niin se on monina aikoina elämässä ollutkin. Onneksi tällä hetkellä mä löydän elämään täyttymystä kirjoittamisesta ja valokuvaamisesta. Ja nyt pitkästä aikaa kunnon säännöllisestä liikunnasta. Jos ei elämässä ole rakkautta, niin mielekkyyttä on vain etsittävä muista asioista.
Ja aiheeseen, kyllä mäkin jossain voisin todeta tietyistä telkkarissa näkemistäni ihmisistä vaikkapa että: "Mun makuun tuo italialainen mies on komeampi kuin nuo ohjelman suomalaiset miehet". En ehkä välttämättä tällä palstalla koska täällä vedetään mutkat suoriksi ja heti ajateltaisiin että pidän miehinä yleisesti ottaen enemmän italiaanoista kuin suomalaisista. Mutta vaikka kaverien kesken voisin sanoa noin.
Mutta sen sijaan mä en ikinä missään, en edes kavereiden seurassa, sanoisi että "tuo italialainen mies näyttää mieheltä, nuo suomalaiset eivät näytä". Johan mun kaveritkin ihmettelisivät että ovatko aivoni sulaneet.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläSinulla on kauniita ajatuksia. 🤗 Ja varmasti olet ulkoisestikin kaunis. Miesmäisyys ei ole sama kuin huono ulkonäkö. 😊
🦄 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinulla on kauniita ajatuksia. 🤗 Ja varmasti olet ulkoisestikin kaunis. Miesmäisyys ei ole sama kuin huono ulkonäkö. 😊
🦄Kiitos kauniista sanoista. On tämä palsta onneksi sentään parantunut huomattavasti entisistä ajoista, nyt täältä löytyy rutkasti fiksuja nais- ja mies kirjoittajia. Monia sellaisiakin, joiden kanssa voi monesta asiasta olla eri mieltä mutta jotka kykenevät silti asialliseen keskusteluun.
Mutta vielä täältä silti löytyy myös ihmisiä joilla on mm. syvät antipatiat suomalaisia naisia kohtaan. Heille suomalaiset naiset ovat pelottavia siksi että he luulevat suomalaisten naisten haluavan alistaa heidät ja viedä heidän oikeutensa :D Onneksi mä oon näin vanhemmiten oppinut näkemään sekä naiset että miehet ensisijaisesti ihmisinä (nykyisin tuntuu ihan typerältä sekin että joskus pelkäsin tai "palvoin" miehiä, vaikka se olikin olosuhteiden aikaansaamaa). Kenenkään "miehisyys", edes se "perinteinen" ei ole mulle uhka.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No niin se on monina aikoina elämässä ollutkin. Onneksi tällä hetkellä mä löydän elämään täyttymystä kirjoittamisesta ja valokuvaamisesta. Ja nyt pitkästä aikaa kunnon säännöllisestä liikunnasta. Jos ei elämässä ole rakkautta, niin mielekkyyttä on vain etsittävä muista asioista.
Ja aiheeseen, kyllä mäkin jossain voisin todeta tietyistä telkkarissa näkemistäni ihmisistä vaikkapa että: "Mun makuun tuo italialainen mies on komeampi kuin nuo ohjelman suomalaiset miehet". En ehkä välttämättä tällä palstalla koska täällä vedetään mutkat suoriksi ja heti ajateltaisiin että pidän miehinä yleisesti ottaen enemmän italiaanoista kuin suomalaisista. Mutta vaikka kaverien kesken voisin sanoa noin.
Mutta sen sijaan mä en ikinä missään, en edes kavereiden seurassa, sanoisi että "tuo italialainen mies näyttää mieheltä, nuo suomalaiset eivät näytä". Johan mun kaveritkin ihmettelisivät että ovatko aivoni sulaneet.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläItalialaiset miehet on pienikokoisia, näyttäisi naurettavalta pikkumieheltä suomalaisen miehen vieressä. Mutta on ne kauniita kyllä, tosi naismaiset kasvot ja pienet sievät kädet niillä... Toki tajuan sen että italialainen mies on kauniimpi kuin suomalainen mies, ihan selvä asia. Ja pukeutuvat tyylikkäästi ja esiintyvät eläväisesti. Varmaan aika moni suomalainen nainen sellaisen miehen ottaisi jos saisi. Mutta ei vaan saa, ei mitenkään.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Italialaiset miehet on pienikokoisia, näyttäisi naurettavalta pikkumieheltä suomalaisen miehen vieressä. Mutta on ne kauniita kyllä, tosi naismaiset kasvot ja pienet sievät kädet niillä... Toki tajuan sen että italialainen mies on kauniimpi kuin suomalainen mies, ihan selvä asia. Ja pukeutuvat tyylikkäästi ja esiintyvät eläväisesti. Varmaan aika moni suomalainen nainen sellaisen miehen ottaisi jos saisi. Mutta ei vaan saa, ei mitenkään.
Eihän nekään kaikki pienikokoisia ole, jossain random-tv-ohjelmassa voisi sattumoisin olla tyyppi vaikka sieltä pidemmästä päästä. Ja kasvojen komeushan ei ole pituudesta riippuvainen, mulle sana komea tarkoittaa kasvonpiirteitä. Mun mielestä esimerkiksi Kari Ketonen on komea ja ollut nuorena vielä komeampi.
Sen tiedän että jos asuisin pidempään Italiassa huomaisin nopeasti etteivät he ole keskimäärin sen komeampia kuin suomalaisetkaan. Näin nimittäin kävi Espanjassa, pitkän ajan kuluttua huomasin että suurin osa kadulla vastaan tulleista oli ihan tavallisen näköisiä, ei kasvonpiirteiltään mitenkään erottuvia.
Mitä tulee naismaisiin kasvonpiirteisiin mielestäni sekin todistaa ettei feminismit tai muutkaan ismit ole kaventuneet naisten makua suuremmassa mittakaavassa: on naisia, jotka ihailevat miehisiä/ maskuliinista kasvonpiirteitä, ja ihan yhtä lailla on naisia jotka ihailevat naisellisia/ feminiinisiä kasvonpiirteitä. Mutta näytäpä mulle yksikin heteromies joka ihastuisi miehisiin kasvonpiirteisiin!
Italialaisesta mulla ei ole kokemusta, mutta olen pari kertaa deittaillut ranskalaista. Mä oon myös huomannut että ranskalainen mies on mun kaltaisen naisen paljon helpompi löytää deittailuun kuin suomalainen tai vaikka espanjalainen, koska ranskikset eivät välitä samalla tavalla ulkonäöstä, voit olla vaikka millainen petolinnun perse ja kiinnittää heidän huomionsa ilman tippaakaan meikkiä, kunhan a) olet hoikka, b) et käytä liikaa alkoholia ja c) säilytät "arvokkuutesi" etkä käyttäydy heidän silmissään liian "helposti", muutoin on kyllä piru merrassa. Suomalaisen miehen kanssa nuo kolme eivät silloin kyllä riitä jos pärstä on oikeasti miesmäinen, siihen kun vaan ei auta oikein mikään.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eihän nekään kaikki pienikokoisia ole, jossain random-tv-ohjelmassa voisi sattumoisin olla tyyppi vaikka sieltä pidemmästä päästä. Ja kasvojen komeushan ei ole pituudesta riippuvainen, mulle sana komea tarkoittaa kasvonpiirteitä. Mun mielestä esimerkiksi Kari Ketonen on komea ja ollut nuorena vielä komeampi.
Sen tiedän että jos asuisin pidempään Italiassa huomaisin nopeasti etteivät he ole keskimäärin sen komeampia kuin suomalaisetkaan. Näin nimittäin kävi Espanjassa, pitkän ajan kuluttua huomasin että suurin osa kadulla vastaan tulleista oli ihan tavallisen näköisiä, ei kasvonpiirteiltään mitenkään erottuvia.
Mitä tulee naismaisiin kasvonpiirteisiin mielestäni sekin todistaa ettei feminismit tai muutkaan ismit ole kaventuneet naisten makua suuremmassa mittakaavassa: on naisia, jotka ihailevat miehisiä/ maskuliinista kasvonpiirteitä, ja ihan yhtä lailla on naisia jotka ihailevat naisellisia/ feminiinisiä kasvonpiirteitä. Mutta näytäpä mulle yksikin heteromies joka ihastuisi miehisiin kasvonpiirteisiin!
Italialaisesta mulla ei ole kokemusta, mutta olen pari kertaa deittaillut ranskalaista. Mä oon myös huomannut että ranskalainen mies on mun kaltaisen naisen paljon helpompi löytää deittailuun kuin suomalainen tai vaikka espanjalainen, koska ranskikset eivät välitä samalla tavalla ulkonäöstä, voit olla vaikka millainen petolinnun perse ja kiinnittää heidän huomionsa ilman tippaakaan meikkiä, kunhan a) olet hoikka, b) et käytä liikaa alkoholia ja c) säilytät "arvokkuutesi" etkä käyttäydy heidän silmissään liian "helposti", muutoin on kyllä piru merrassa. Suomalaisen miehen kanssa nuo kolme eivät silloin kyllä riitä jos pärstä on oikeasti miesmäinen, siihen kun vaan ei auta oikein mikään.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä"a) olet hoikka, b) et käytä liikaa alkoholia ja c) säilytät "arvokkuutesi""
Suomalaiselle naiselle jotain aivan mahdottomia asioita.... - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläNo ei ne vissiin ihan kauhean lyhyitä olekaan, mutta suomalaiseen mieheen verrattuna lyhyitä silti.
Men in Northern Italy (e.g., Lombardy, Veneto) tend to be taller, averaging around 177–179 cm (5'9.5"–5'10.5"), while those in Southern Italy (e.g., Sicily, Calabria) average closer to 173–175 cm Anonyymi00024 kirjoitti:
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä(naisten ulkonäkö riippuu pelkästään pintakäsittelystä)
https://www.youtube.com/watch?v=buMWJt7K4jM- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista. On tämä palsta onneksi sentään parantunut huomattavasti entisistä ajoista, nyt täältä löytyy rutkasti fiksuja nais- ja mies kirjoittajia. Monia sellaisiakin, joiden kanssa voi monesta asiasta olla eri mieltä mutta jotka kykenevät silti asialliseen keskusteluun.
Mutta vielä täältä silti löytyy myös ihmisiä joilla on mm. syvät antipatiat suomalaisia naisia kohtaan. Heille suomalaiset naiset ovat pelottavia siksi että he luulevat suomalaisten naisten haluavan alistaa heidät ja viedä heidän oikeutensa :D Onneksi mä oon näin vanhemmiten oppinut näkemään sekä naiset että miehet ensisijaisesti ihmisinä (nykyisin tuntuu ihan typerältä sekin että joskus pelkäsin tai "palvoin" miehiä, vaikka se olikin olosuhteiden aikaansaamaa). Kenenkään "miehisyys", edes se "perinteinen" ei ole mulle uhka.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläHyvältä kuulostaa. 😊
Kiitos itsellesi hyvistä ajatuksista.
🦄 - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
"a) olet hoikka, b) et käytä liikaa alkoholia ja c) säilytät "arvokkuutesi""
Suomalaiselle naiselle jotain aivan mahdottomia asioita....Ei olleet mulle mahdottomia asioita 18-vuotiaaksi asti mikään noista. Liika alkoholi tuli kuvioihin vasta sen jälkeen kun mä olin ekoja kertoja kokeillut millaista on olla hiprakassa/ kännissä, eli 18-vuotiaana. Ois ollut vaan parempi että mä oisin saanut harjoitella turvallista alkoholin käyttöä ja ennen kaikkea rajoja siinä iässä missä suurin osa muistakin niin teki, niin tuskin olisi mennyt överiksi missään vaiheessa. Tai kyllähän mä luulin noilla mun ekoillakin kerroilla olleeni riittävän turvallisessa seurassa harjoittelemaan kun mun alkoholin käyttöön jo aikanaan tottunut ja asiasta tietävä, jo hyvin tutuksi tullut kaveri oli kuitenkin mun mukana.
Sitten kun tollaset liian holtittomaksi menevät paskakierteet jostain ikävästä sattumuksesta alkaa, niin kierrettä voi olla vaikea katkaista.
En ottaisi sen kummemmin kyllä italialaista miestä kuin suomalaistakaan, kun ihmistä ei vaan "oteta". Se on ollut mulle tärkein oppi ihmissuhteista. Jos se ei perustu tunteelle, niin se ei kauaa kestä.
- Kirjautumaton palstalutka - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei olleet mulle mahdottomia asioita 18-vuotiaaksi asti mikään noista. Liika alkoholi tuli kuvioihin vasta sen jälkeen kun mä olin ekoja kertoja kokeillut millaista on olla hiprakassa/ kännissä, eli 18-vuotiaana. Ois ollut vaan parempi että mä oisin saanut harjoitella turvallista alkoholin käyttöä ja ennen kaikkea rajoja siinä iässä missä suurin osa muistakin niin teki, niin tuskin olisi mennyt överiksi missään vaiheessa. Tai kyllähän mä luulin noilla mun ekoillakin kerroilla olleeni riittävän turvallisessa seurassa harjoittelemaan kun mun alkoholin käyttöön jo aikanaan tottunut ja asiasta tietävä, jo hyvin tutuksi tullut kaveri oli kuitenkin mun mukana.
Sitten kun tollaset liian holtittomaksi menevät paskakierteet jostain ikävästä sattumuksesta alkaa, niin kierrettä voi olla vaikea katkaista.
En ottaisi sen kummemmin kyllä italialaista miestä kuin suomalaistakaan, kun ihmistä ei vaan "oteta". Se on ollut mulle tärkein oppi ihmissuhteista. Jos se ei perustu tunteelle, niin se ei kauaa kestä.
- Kirjautumaton palstalutkaNo olit aika pitkään ihan kelvollinen nainen sitten, jopa 18 vuotiaaksi asti! Useimmat nuoret naiset ovat alkoholia ja huumeita käyttäviä h_ria jo 15 vuotiaana.
- Anonyymi00002UUSI
Ei muuten ollut turha pyyntö! Aloituksesta päätellen.
🦄 - Anonyymi00004UUSI
Kaikessa sitä voikin feminismiä kuvitella. 🤣
- Anonyymi00007UUSI
Se feminismi on aloittajan sängyn alla, siksi se tulee uniin joka yö ja sitten herättyä on pakko päästä jonnekin purkamaan omaa painajaistaan.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se feminismi on aloittajan sängyn alla, siksi se tulee uniin joka yö ja sitten herättyä on pakko päästä jonnekin purkamaan omaa painajaistaan.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläEi, kyllä se ismi on erittäin todellinen, ja joka paikassa, ikävä kyllä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, kyllä se ismi on erittäin todellinen, ja joka paikassa, ikävä kyllä.
Ei ole. Sinä vain näet ja kuvittelet näkeväsi sitä kaikkialla. Mutta jatka näitä aloituksia. Nämä ovat hyvin viihdyttäviä. On todella uskomatonta missä kaikkialla joku voi kuvitella näkevänsä feminismiä. 😂
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, kyllä se ismi on erittäin todellinen, ja joka paikassa, ikävä kyllä.
No ei ollut ainakaan mun nuoruudessa, koska jos silloin feminismiä olisi ollut "kaikkialla" niin ainakaan ne epäsuositut, ujot tai "nörtit" pojat eivät olisi haukkuneet/ naureskelleet mun ulkonäköä jatkuvalla syötöllä. Sellaisessa käytöksessä oli enemmän sovinismin piirteitä: sen takanahan oli selvästi ajatus siitä että nainen on esine ja statussymboli jossa merkitsee vain ja ainoastaan ulkonäkö.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä
- Anonyymi00017UUSI
Olis muuten kiva tietää millä tavalla aloittaja "feminismiä vastustaa". Jos se tarkoittaa sitä, että miehillä on oikeus olla haluamansa kriteerit tapailemiaan naisia kohtaan, he voivat halutessaan mennä naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja he saavat halutessaan torjua ne naiset joita kohtaan heillä ei ole tunteita, voin olla hänen kanssaan samaa mieltä.
Mutta jos se tarkoittaa sitä, että miehillä on oikeus haukkua naiset rumiksi suoraan päin näiden naamaa ja jos hänen mielestään rumilla naisilla ei ole ihmisoikeuksia eikä -ihmisarvoa, niin saa mun puolesta suksia kuuseen Suomesta ja mielellään koko Euroopasta. Nimittäin parhaat hengenheimolaiset tuossa tapauksessa löytyvät jostain ihan muualta!
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä- Anonyymi00020UUSI
Haluat siis kieltää mielipiteen ilmaisun miehiltä?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Haluat siis kieltää mielipiteen ilmaisun miehiltä?
Jos yhtään olisit viestini ajatuksella lukenut, olisit huomannut sanan "päin naamaa". En mäkään kulje kaduilla laukomassa vastaan tuleville miehille kuinka "rumia" ovat, samanlaista tilannetajua pitäisi kai voida odottaa miehiltäkin? Ja ihmisarvon kieltäminen toiselta ihmiseltä tämän ulkonäön perusteella ei ole mielipide, se alkaa kohta muistuttaa kolmatta valtakuntaa.
Olin siis oikeassa, tämän feminismistä valittajan ongelma ei ole se että naiset saisivat liikaa valtaa tai uhkaisivat hänen perusoikeuksiaan tai hänen oikeuksiaan valita itselle mieluisa kumppani. Vaan hänelle ongelma on joko se, että rumilla naisilla on ihmisoikeudet tai se että rumia naisia on ylipäätään olemassa.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos yhtään olisit viestini ajatuksella lukenut, olisit huomannut sanan "päin naamaa". En mäkään kulje kaduilla laukomassa vastaan tuleville miehille kuinka "rumia" ovat, samanlaista tilannetajua pitäisi kai voida odottaa miehiltäkin? Ja ihmisarvon kieltäminen toiselta ihmiseltä tämän ulkonäön perusteella ei ole mielipide, se alkaa kohta muistuttaa kolmatta valtakuntaa.
Olin siis oikeassa, tämän feminismistä valittajan ongelma ei ole se että naiset saisivat liikaa valtaa tai uhkaisivat hänen perusoikeuksiaan tai hänen oikeuksiaan valita itselle mieluisa kumppani. Vaan hänelle ongelma on joko se, että rumilla naisilla on ihmisoikeudet tai se että rumia naisia on ylipäätään olemassa.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläEi sinun ole mikään pakko lukea tältä palstalta joka ainoaa viestiä aivan kuin se olisi osoitettu juuri sinulle.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläJa KAIKILLE ihmisille on ongelma että rumia naisia on olemassa. Aivan kaikille, se on kaikille yhteinen ongelma.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja KAIKILLE ihmisille on ongelma että rumia naisia on olemassa. Aivan kaikille, se on kaikille yhteinen ongelma.
No tähän vaadittaisiin jo perustelut. Mitä ongelmia rumat naiset muille ihmisille aiheuttavat, jos lähinnä asuvat pöksässään, käyvät töissä, piipahtavat välillä ihmisten ilmoilla ja keskittyvät harrastuksiinsa? Vai tarkoitatko sä sellaisia rumia naisia jotka ahdistelevat miehiä vasten näiden tahtoa? Näistä kahdesta skenaariosta vain toisessa rumat naiset aiheuttavat muille ongelmia.
Ja sun mielestä varmaan rumien miesten olemassa olo ei jostain syystä olekaan kaikkien ihmisten ongelma. Ellet sitten tarkoita yleisesti "rumia ihmisiä" ja heidän vaikeuksiaan pariutua, mikä kait vaikuttaa pidemmän päälle syntyvyyden laskuun.
Mä päättelin että tämä oli osoitettu mulle, kun se tuli vastauksena mun viestiin: "Haluat siis kieltää mielipiteen ilmaisun miehiltä?"
Kun mä en puhunut siitä ettei mielipiteitä saa olla. Vaan se missä niitä ilmaisee ja miten. Aloittajan pointtina tuntui muutenkin olevan korostaa juuri sitä että ne hänen "maskuliinisina" pitämänsä naiset olivat suomalaisia. Että tää olisi hänestä yleinen ominaisuus suominaisissa. Suomalaisena naisena kummeksuttaa jos Suomen naispopulaatio yleistetään "eivät näytä naisilta" -kategoriaan. Mä tiedän että itse olen sellainen, mutta kyllä mä olen nähnyt täällä tosi kauniita ja feminiinisiäkin naisia. Ihan samoin kuin kaupungilla käydessään näkee päivän aikana useampia komeita miehiä.
Mä en pidä suomalaisia miehiä yleisesti juuri minään tiettynä ryhmänä. Tai no se yleistys mun mielestä pitää paikkansa ettei suomalaiselle miehelle kelpaa nainen, jolla on miehiset kasvonpiirteet. Mutta muuten suomalaisten miesten luonteenpiirteet ja ulkonäölliset ominaisuudet vaihtelevat ihan laidasta laitaan.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton
- Anonyymi00038UUSI
No mitä sinussa gubbe meni rikki tjn sit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561