Harjaannuin väessä huippujohtajaksi. HO HOO, HO HOO!
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Minulla oli yli 7000 alaista. Heitä johtaessani harjaannuin huipuksi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00002UUSI
No jos kerta olet niin huippu, niin et ole tällä hetkellä missään johtavasa asemassa? Johtuuko se siitä että et oikeasti ole mitään johtaja tyyppiä?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No jos kerta olet niin huippu, niin et ole tällä hetkellä missään johtavasa asemassa? Johtuuko se siitä että et oikeasti ole mitään johtaja tyyppiä?
Ei minun tarvitse vakuutella sinua Kapi. Huippujohtajana tiedän tarkalleen mikä olen ja se ei hyvän johtamisen näkökulmasta ole kovin vähän. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinuna en paperien mapittajana puhuisi yhtään mitään johtamisesta Kapi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei minun tarvitse vakuutella sinua Kapi. Huippujohtajana tiedän tarkalleen mikä olen ja se ei hyvän johtamisen näkökulmasta ole kovin vähän. HO HOO, HO HOO!
No sinä saat pitää itseäsi vaikka Ruotsin kuninkaana, mutta sinun juurikin pitää vakuuttaa muutkin että olisit joku johtaja. Tai hyvä sellainen. Nyt sinun näytöt ovat aika heikot tästä ja ilmeisesti aivan syystä.
Ei sinunlainen pelkuri voi olla mikään johtaja. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sinä saat pitää itseäsi vaikka Ruotsin kuninkaana, mutta sinun juurikin pitää vakuuttaa muutkin että olisit joku johtaja. Tai hyvä sellainen. Nyt sinun näytöt ovat aika heikot tästä ja ilmeisesti aivan syystä.
Ei sinunlainen pelkuri voi olla mikään johtaja.Minä näen selkeästi mitä sekundaporukkaa on Suomen johdossa Kapi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinuna en paperien mapittajana puhuisi yhtään mitään johtamisesta Kapi. HO HOO, HO HOO!
En ole Kapi, joten tuo sinun valethelu vain osoittaa että et voi toimia johtajana. Miltä tuntuu ampoua itseään jalkaan koko ajan ja näyttää kaikille millainen idiootti olet? :D
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä näen selkeästi mitä sekundaporukkaa on Suomen johdossa Kapi.
Miten voisit nähdä kun et näytä tietävän mitään johtamisesta. Ei armeijassa opita johtajaksi. Mutta mitäpä sinä tästä tietäisit kun heittivät sinut sieltäkin pihalle. ;)
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten voisit nähdä kun et näytä tietävän mitään johtamisesta. Ei armeijassa opita johtajaksi. Mutta mitäpä sinä tästä tietäisit kun heittivät sinut sieltäkin pihalle. ;)
Laitatko linkin "heittämisestä"? Minä palvelin isänmaan hyväksi, sinä vain itsesi taki. Minä halveksin kaltaistasi typerää narsistia, paska runkkari olet Kapi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole Kapi, joten tuo sinun valethelu vain osoittaa että et voi toimia johtajana. Miltä tuntuu ampoua itseään jalkaan koko ajan ja näyttää kaikille millainen idiootti olet? :D
Olet ihan taatusti Kapi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Laitatko linkin "heittämisestä"? Minä palvelin isänmaan hyväksi, sinä vain itsesi taki. Minä halveksin kaltaistasi typerää narsistia, paska runkkari olet Kapi. HO HOO, HO HOO!
Ethän sinä edes osaa ampua, joten olet aika turha isänmaalle. :D
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja sinä olet aivan taatusti vain sekopää, tänäänkin. :D
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minäkin olen ihan taatusti Kapi.
Ainakin jos sinuun on uskominen.
-Leena- - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minäkin olen ihan taatusti Kapi.
Ainakin jos sinuun on uskominen.
-Leena-Oletko korjannut sukupuolesi Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko korjannut sukupuolesi Kapi? HO HOO, HO HOO!
Nytkö olet kiinnostunut tansuista? Ennen olit kiinnostnut ihmisten munakarvoista. Taidat olla aika pervo ukko. :D
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nytkö olet kiinnostunut tansuista? Ennen olit kiinnostnut ihmisten munakarvoista. Taidat olla aika pervo ukko. :D
Mikä on tansu Kapi? HOMHOO, HOMHOO!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikä on tansu Kapi? HOMHOO, HOMHOO!
Siinä sinulla onkin miettimistä loppu päiväksi ja näin pysyt poissa tältä palstalta häiriköimästä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666