Nautit siitä, että mies käskyttää ja olet hänen käytettävänä seksissä?
Keskustelisin mielelläni kanssasi tästä.
T. Mr.
Oletko alistuva nainen?
21
157
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Vai haluaisitko että roolit olisivat toisinpäin?
T. Mr. - Anonyymi00002
Löytyykö?
T. Mr. - Anonyymi00003
Kerro täällä mitä jäi kesken…
- Anonyymi00004
Löysit. Siirryttäisiinkö silti kahdenkeskiseen viestitykseen? Mulla on anonyymi s-posti johon voisi kirjoittaa. Siellä voisi kirjoitella vapaammin ja ehkä jakaa kuvia.
T. Mr. - Anonyymi00005
Kerrotko täällä ensin
- Anonyymi00006
Voin kertoa, mutta täällä on paljon urpoja huutelemassa väliin, niin jos haluat jatkaa, tekisin sen mielummin yksityisesti.
Poistetuista kirjoituksessa kerroin tilanteesta jossa olisit alasti, polvillasi edessäni. Nilkat olisi sidottu yhteen ja ranteet kiinni niihin. Saisit pyytää ”pane mua herrani suuhun”. Ottaisin tukevan otteen hiuksistasi ja työntäisin kyrpäni suuhusi. Ei mitään suihinottoa, vaan panisin nieluun asti. Aina kun antaisin sinun hengittää (tai oksentaa) saisit pyytää lisää. Näin jatkuisi kunnes laukeaisin mieluusti, tai pyytäisit että lopetan. Jälkimmäisestä seuraisi tietysti rangaistus.
Kelpaisiko?
T. Mr.- Anonyymi00007
Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?
Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
Onko sulla kik?
T. Mr. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
Onko sulla kik?
T. Mr.Ei oo. Ootko päässyt paljon toteuttaa näitä?
- Anonyymi00010
Valitettavan vähän. Entä sinä?
Kirjoitatko mulle sähköpostia, jos annan osoitteen?
T. Mr.- Anonyymi00011
Mihin se nainen hävisi?
Olisi lisää luvassa.
T. Mr.
- Anonyymi00012UUSI
Oisko tänään ketään?
T. Mr. - Anonyymi00013UUSI
Nais parin komennossa kiva tytöillä.Pukevat,meikkaavat,moneen teemaan.Varsinkin kun osat vaihtuu.
Nahkakorsetti punaset pikkarit nahka hame.pitkä läpikuultava satiini aamutakki,matalat korkkarit tai saappaat.
Ratsu piiska voi naisia koulutta. - Anonyymi00014UUSI
Täällähän minä olen, mutta josko jutellaan täällä ensin?
- Anonyymi00015UUSI
OK. Kertoisitko itsestäsi ja siitä mitä haluaisit?
T. Mr.- Anonyymi00016UUSI
Halaisin kunnon alistamista ja käskyttämistä mieheltä, ainakin fantasian tasolla. Sillain, että olisin ihan täysin miehen vallan alla. Myös sellaista alistavaa puhetta saa olla. Miten sä jatkaisit tuon alun jälkeen?
- Anonyymi00017UUSI
Kun olisi sovittu, että sinä pyytelet minua herranasi ja minä sinua huorana. Käskisin
sinun riisutua alasti. (Aloitetaan nyt uudestaan, kun on uusi päivä). ”Kädet suoraan ylös huora!”. Kävelisin ympäristo ja kastelisin arvostelevasti. Ottaisin kiinni nännistä ja nostaisin rintaasi, vetämällä kovaa. ”Kumarru huora!”. Kiittäisi ja vastaisit ”kyllä herrani”, kaikkiin käskyihin. Jos, unohtaisi, tai et muuten toimisi esimerkillisesti, napauttaisin sinua lyijykynän paksuisella, 50cm pitkällä rottinki kepillä rintaasi tai reiteesi. ”Levitä pakarasi, kaksin käsin huora!”. Menisin taaksesi ja kuljettaisin keppiä jalkojasi välissä, pilkulta anaalille. ”Sitten levität pillusi huora. Molemmista käsistä niin monta sormea sisään ja kunnolla auki!”.
Jäisin taaksesi katsomaan näkymää ja antaisin sinun olla siinä asennossa, käskien aina välillä venyttämään enemmän.
Toimisiko sulle?
T. Mr.- Anonyymi00018UUSI
Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥
Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
T. Mr. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
T. Mr.Oletko siis etsimässä ihan oikeaa seuraa vai kirjoittelua vaan?
- Anonyymi00021UUSI
Kirjoittelu ois kivaa. Oikea seura vielä kivempaa. Kumpikin käy. Aika näyttää miten asiat menee.
T. Mr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491