Oletko alistuva nainen?

Anonyymi-ap

Nautit siitä, että mies käskyttää ja olet hänen käytettävänä seksissä?
Keskustelisin mielelläni kanssasi tästä.
T. Mr.

21

157

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vai haluaisitko että roolit olisivat toisinpäin?
      T. Mr.

• Anonyymi00002

Löytyykö?
      T. Mr.

• Anonyymi00003

Kerro täällä mitä jäi kesken…

• Anonyymi00004

Löysit. Siirryttäisiinkö silti kahdenkeskiseen viestitykseen? Mulla on anonyymi s-posti johon voisi kirjoittaa. Siellä voisi kirjoitella vapaammin ja ehkä jakaa kuvia.
      T. Mr.

• Anonyymi00005

Kerrotko täällä ensin

• Anonyymi00006

Voin kertoa, mutta täällä on paljon urpoja huutelemassa väliin, niin jos haluat jatkaa, tekisin sen mielummin yksityisesti.
      Poistetuista kirjoituksessa kerroin tilanteesta jossa olisit alasti, polvillasi edessäni. Nilkat olisi sidottu yhteen ja ranteet kiinni niihin. Saisit pyytää ”pane mua herrani suuhun”. Ottaisin tukevan otteen hiuksistasi ja työntäisin kyrpäni suuhusi. Ei mitään suihinottoa, vaan panisin nieluun asti. Aina kun antaisin sinun hengittää (tai oksentaa) saisit pyytää lisää. Näin jatkuisi kunnes laukeaisin mieluusti, tai pyytäisit että lopetan. Jälkimmäisestä seuraisi tietysti rangaistus.
      Kelpaisiko?
      T. Mr.

• Anonyymi00007

Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?

Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
        Onko sulla kik?
        T. Mr.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
        Onko sulla kik?
        T. Mr.

Ei oo. Ootko päässyt paljon toteuttaa näitä?

• Anonyymi00010

Valitettavan vähän. Entä sinä?
      Kirjoitatko mulle sähköpostia, jos annan osoitteen?
      T. Mr.

• Anonyymi00011

Mihin se nainen hävisi?
        Olisi lisää luvassa.
        T. Mr.

• Anonyymi00012
      UUSI

Oisko tänään ketään?
      T. Mr.

• Anonyymi00013
      UUSI

Nais parin komennossa kiva tytöillä.Pukevat,meikkaavat,moneen teemaan.Varsinkin kun osat vaihtuu.
      Nahkakorsetti punaset pikkarit nahka hame.pitkä läpikuultava satiini aamutakki,matalat korkkarit tai saappaat.
      Ratsu piiska voi naisia koulutta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Täällähän minä olen, mutta josko jutellaan täällä ensin?

• Anonyymi00015
      UUSI

OK. Kertoisitko itsestäsi ja siitä mitä haluaisit?
      T. Mr.

• Anonyymi00016
        UUSI

Halaisin kunnon alistamista ja käskyttämistä mieheltä, ainakin fantasian tasolla. Sillain, että olisin ihan täysin miehen vallan alla. Myös sellaista alistavaa puhetta saa olla. Miten sä jatkaisit tuon alun jälkeen?

• Anonyymi00017
      UUSI

Kun olisi sovittu, että sinä pyytelet minua herranasi ja minä sinua huorana. Käskisin
      sinun riisutua alasti. (Aloitetaan nyt uudestaan, kun on uusi päivä). ”Kädet suoraan ylös huora!”. Kävelisin ympäristo ja kastelisin arvostelevasti. Ottaisin kiinni nännistä ja nostaisin rintaasi, vetämällä kovaa. ”Kumarru huora!”. Kiittäisi ja vastaisit ”kyllä herrani”, kaikkiin käskyihin. Jos, unohtaisi, tai et muuten toimisi esimerkillisesti, napauttaisin sinua lyijykynän paksuisella, 50cm pitkällä rottinki kepillä rintaasi tai reiteesi. ”Levitä pakarasi, kaksin käsin huora!”. Menisin taaksesi ja kuljettaisin keppiä jalkojasi välissä, pilkulta anaalille. ”Sitten levität pillusi huora. Molemmista käsistä niin monta sormea sisään ja kunnolla auki!”.
      Jäisin taaksesi katsomaan näkymää ja antaisin sinun olla siinä asennossa, käskien aina välillä venyttämään enemmän.
      Toimisiko sulle?
      T. Mr.

• Anonyymi00018
        UUSI

Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥

Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
        T. Mr.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
        T. Mr.

Oletko siis etsimässä ihan oikeaa seuraa vai kirjoittelua vaan?

• Anonyymi00021
      UUSI

Kirjoittelu ois kivaa. Oikea seura vielä kivempaa. Kumpikin käy. Aika näyttää miten asiat menee.
      T. Mr.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1872
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      884
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      508
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      495
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      491
    Aihe