Oletko alistuva nainen?

Anonyymi-ap

Nautit siitä, että mies käskyttää ja olet hänen käytettävänä seksissä?
Keskustelisin mielelläni kanssasi tästä.
T. Mr.

21

179

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vai haluaisitko että roolit olisivat toisinpäin?
      T. Mr.

• Anonyymi00002

Löytyykö?
      T. Mr.

• Anonyymi00003

Kerro täällä mitä jäi kesken…

• Anonyymi00004

Löysit. Siirryttäisiinkö silti kahdenkeskiseen viestitykseen? Mulla on anonyymi s-posti johon voisi kirjoittaa. Siellä voisi kirjoitella vapaammin ja ehkä jakaa kuvia.
      T. Mr.

• Anonyymi00005

Kerrotko täällä ensin

• Anonyymi00006

Voin kertoa, mutta täällä on paljon urpoja huutelemassa väliin, niin jos haluat jatkaa, tekisin sen mielummin yksityisesti.
      Poistetuista kirjoituksessa kerroin tilanteesta jossa olisit alasti, polvillasi edessäni. Nilkat olisi sidottu yhteen ja ranteet kiinni niihin. Saisit pyytää ”pane mua herrani suuhun”. Ottaisin tukevan otteen hiuksistasi ja työntäisin kyrpäni suuhusi. Ei mitään suihinottoa, vaan panisin nieluun asti. Aina kun antaisin sinun hengittää (tai oksentaa) saisit pyytää lisää. Näin jatkuisi kunnes laukeaisin mieluusti, tai pyytäisit että lopetan. Jälkimmäisestä seuraisi tietysti rangaistus.
      Kelpaisiko?
      T. Mr.

• Anonyymi00007

Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä Herra kelpaisi🔥 Kauanko sinulla tuohon menee? Ja mitä sitten?

Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
        Onko sulla kik?
        T. Mr.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eka lasti vois tulla aika nopeastikin. Mutta ei se yhteen jäisi. Kauanko sä kestäisi?
        Onko sulla kik?
        T. Mr.

Ei oo. Ootko päässyt paljon toteuttaa näitä?

• Anonyymi00010

Valitettavan vähän. Entä sinä?
      Kirjoitatko mulle sähköpostia, jos annan osoitteen?
      T. Mr.

• Anonyymi00011

Mihin se nainen hävisi?
        Olisi lisää luvassa.
        T. Mr.

• Anonyymi00012

Oisko tänään ketään?
      T. Mr.

• Anonyymi00013

Nais parin komennossa kiva tytöillä.Pukevat,meikkaavat,moneen teemaan.Varsinkin kun osat vaihtuu.
      Nahkakorsetti punaset pikkarit nahka hame.pitkä läpikuultava satiini aamutakki,matalat korkkarit tai saappaat.
      Ratsu piiska voi naisia koulutta.

• Anonyymi00014

Täällähän minä olen, mutta josko jutellaan täällä ensin?

• Anonyymi00015

OK. Kertoisitko itsestäsi ja siitä mitä haluaisit?
      T. Mr.

• Anonyymi00016

Halaisin kunnon alistamista ja käskyttämistä mieheltä, ainakin fantasian tasolla. Sillain, että olisin ihan täysin miehen vallan alla. Myös sellaista alistavaa puhetta saa olla. Miten sä jatkaisit tuon alun jälkeen?

• Anonyymi00017

Kun olisi sovittu, että sinä pyytelet minua herranasi ja minä sinua huorana. Käskisin
      sinun riisutua alasti. (Aloitetaan nyt uudestaan, kun on uusi päivä). ”Kädet suoraan ylös huora!”. Kävelisin ympäristo ja kastelisin arvostelevasti. Ottaisin kiinni nännistä ja nostaisin rintaasi, vetämällä kovaa. ”Kumarru huora!”. Kiittäisi ja vastaisit ”kyllä herrani”, kaikkiin käskyihin. Jos, unohtaisi, tai et muuten toimisi esimerkillisesti, napauttaisin sinua lyijykynän paksuisella, 50cm pitkällä rottinki kepillä rintaasi tai reiteesi. ”Levitä pakarasi, kaksin käsin huora!”. Menisin taaksesi ja kuljettaisin keppiä jalkojasi välissä, pilkulta anaalille. ”Sitten levität pillusi huora. Molemmista käsistä niin monta sormea sisään ja kunnolla auki!”.
      Jäisin taaksesi katsomaan näkymää ja antaisin sinun olla siinä asennossa, käskien aina välillä venyttämään enemmän.
      Toimisiko sulle?
      T. Mr.

• Anonyymi00018

Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olisi aika rajua tuo… En tiiä rupeisko oikeasti jo pelottaa vaikka edelleen fantasiana kova🔥

Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
        T. Mr.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siirryttäisiinkö yksityisemmälle alustalle? Voisi paremmin tutusta haluihin, rajoihin jne.
        T. Mr.

Oletko siis etsimässä ihan oikeaa seuraa vai kirjoittelua vaan?

• Anonyymi00021

Kirjoittelu ois kivaa. Oikea seura vielä kivempaa. Kumpikin käy. Aika näyttää miten asiat menee.
      T. Mr.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      73
      1193
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      101
      1170
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      75
      1037
    4. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1035
    5. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      998
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      920
    7. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      878
    8. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      131
      860
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      805
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      801
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      701
    12. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      697
    13. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      696
    14. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      71
      691
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      647
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    18. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      629
    19. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      614
    Aihe