Ne eivät todellakaan ole Jumalan tahto.
Ne ovat syntejä!
Herjaaminen ja valehtelu ovat saatanasta!
22
65
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Meinaaks sää et persuna oleminen ei oo jaloa ja pyhää ?
- Anonyymi00002
Outoo . Kyl köyhät ei kuulu persueliittiin .
- Anonyymi00003
Putin, Trump, perussuomalaiset
- Anonyymi00004
Totta. Valhetta ei saa kauniiksi muutettua kiillottamalla.
- Anonyymi00005
Herra Jeesus Kristus on ainoa toivo.
”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”
Apt 2:21 Anonyymi00005 kirjoitti:
Herra Jeesus Kristus on ainoa toivo.
”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”
Apt 2:21Tuohon uskova uskonharhainen on tervetullut ensi talvena ensimmäistä kertaa järjestämääni ekumeeniseen pelastusjuhlaan. Leikkaat vain avantoon ja huudat herraasi pelastamaan.
Vain väärällä tavalla epäjumalaan uskova hukkuu, sinulla ei ole tietysti mitään hätää, eihän?he-ma kirjoitti:
Tuohon uskova uskonharhainen on tervetullut ensi talvena ensimmäistä kertaa järjestämääni ekumeeniseen pelastusjuhlaan. Leikkaat vain avantoon ja huudat herraasi pelastamaan.
Vain väärällä tavalla epäjumalaan uskova hukkuu, sinulla ei ole tietysti mitään hätää, eihän?Loikkaat...
- Anonyymi00006
Kaikki ei ota lahkolaisuutta noin tosissaan, vaan että kun Paavali valehtelee, voi homostella ja tehdä kaikkea muuta.
- Anonyymi00014
Oet tuossa homostelussa kiinni, kuin mato pa*kassa.
- Anonyymi00007
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, kun antikristuksen ottivat sen nimen käyttöönsä.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. - Anonyymi00008
Antikristukset ja eksyttäjät ottivat Jeesus-nimen käyttöönsä.
Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään.
"Isä meidän, joka olet taivassa....
Matt. 6:6
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Matt.28
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.- Anonyymi00009
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat" - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat"Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Anonyymi00011
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00012
Valehtelelijat eivät ole mitään marttyyreita.
Pahan äkkikuoleman kokeneet väärät apostolit eivät olleet mitään marttyyreita, jotka kertoivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisesä.- Anonyymi00013
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
- Anonyymi00015
Raamattu on paska kirja jossa valehdellaan ja kerrotaan satuja.
- Anonyymi00016
Hurmahenkisille pellehermanneille ja pyhien lakien ja käskyjen kietäjille Jumala nauraa taivaassa.
Ps. 2:4
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä. - Anonyymi00017
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa. - Anonyymi00018
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00019
Paavalihan syytti, että Jumalakin valehtelee ja laittaa valheita liikkeelle. Tarkoittiko sitten itseään, vai mitä?
2. Tess. 2:11
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.- Anonyymi00020
Jumalan syyksihän ne valheet kannattaa laittaa, meinaa Paavali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741216
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821117Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109480
- 43467
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää40438- 19436
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397