Kuka tulis suutelee, nuolee ja imee mun rintoja?

Anonyymi-ap

Ei ne oo isot mutta nöpöttää ylöspäin ja söötit pinkit nännipihat..

Sanna18v, B85, 172cm ja 62kg.

49

594

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika nuori. Missäpäin olet?

• Anonyymi00046

Aa sori unohtui yhteystiedot. Eli Hesassa asun ja pistä mulle viestiä nussimua.fi sivuilla. Kiitos ♥️

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Aa sori unohtui yhteystiedot. Eli Hesassa asun ja pistä mulle viestiä nussimua.fi sivuilla. Kiitos ♥️

Sori meni suomi24 ja suomi.fi sekaisin..

• Anonyymi00002

Voisin joo...imeä ja purra hellästi... maistaa sun kiimamehuja...

• Anonyymi00003

Millainen oot?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Millainen oot?

Kuka kysyy?
        T. Ensimmäinen vastaaja=1

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Millainen oot?

Isokyrpäinen mahtisonni uudeltamaalta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuka kysyy?
        T. Ensimmäinen vastaaja=1

Sanna18 kysyy.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Isokyrpäinen mahtisonni uudeltamaalta

Sori mutta tollane ei kerro mitää tarpeellista kute ikä, pituus ja paini ym.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sanna18 kysyy.

Mä se mahtisonni...toki haluisin sun tuohon sängylle pillu paljaana... työntää kieltä molempiin reikiin...

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sori mutta tollane ei kerro mitää tarpeellista kute ikä, pituus ja paini ym.

28v 185/85 ja paini joo!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

28v 185/85 ja paini joo!

Piti lukea paino..

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Piti lukea paino..

Anteeksi...voisin toki painia leikillään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mä se mahtisonni...toki haluisin sun tuohon sängylle pillu paljaana... työntää kieltä molempiin reikiin...

Jaahas se kolmen pisteen kehitysvammainen taas vauhdissa, miksi sinun ikä vaihtuu usein?
        Aika lapsellisia taas sinun kirjoitukset kuten aina.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jaahas se kolmen pisteen kehitysvammainen taas vauhdissa, miksi sinun ikä vaihtuu usein?

Varokaa tuota stalkkaajaa...päivät pitkät lueskelee toisten viestejä ja masturboi...Tykkää molemmista sukupuolista.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko Pedo-Jari nyt 28? Joku päivä sitten oli 42 ja oikea ikänsä on 61 v.
        Eli aloittaja olepa tarkkana tuon kusikeppinsä kokoa kehuvan ukon kanssa. Se on kaiken lisäksi mt-ongelmainen ja juoppo!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Varokaa tuota stalkkaajaa...päivät pitkät lueskelee toisten viestejä ja masturboi...Tykkää molemmista sukupuolista.

Ja Pedo-Jari päivät pitkät istuu perse hiessä kyyläten palstaa ja kirjoittaa kolmen pisteen sepustuksiaan!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jahas, yksinpuheluahan se Vantaan pölöhö rupesi jo harrastamaan!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jahas, yksinpuheluahan se Vantaan pölöhö rupesi jo harrastamaan!

Taasko kyttämäässä? Oletkos joku satuolento ...eikös me text.parhaillaan?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Taasko kyttämäässä? Oletkos joku satuolento ...eikös me text.parhaillaan?

Voit tekstailla Vantaan satuolento ihan keskenäsi ja ota lisää viinaa!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko Pedo-Jari nyt 28? Joku päivä sitten oli 42 ja oikea ikänsä on 61 v.
        Eli aloittaja olepa tarkkana tuon kusikeppinsä kokoa kehuvan ukon kanssa. Se on kaiken lisäksi mt-ongelmainen ja juoppo!

Oleppa tarkkana ylläpitäjä.Tää pienessä pierukuutiossa asuva tyyppi stalkkaa jokaista viestiä joka tällä sivustolla on. Ylläpitäjä vois neuvoa tätä stalkkaria että pese edes kädet välillä...kyllähän kädet tahmiintuu kun 24/7 harrastaa käteenvetoa...äiti kantaa roiskeläppää tietokoneen eteen ettei pojan masturbointi keskeydy.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen pahoillani mutta en kylläkään stalkkaa ketään, kaikista vähiten kehitysvammaista ressukkaa joka ei hallitse oikeinkirjoitusta ja jonka ikä vaihtelee viikottain.
        Sinähän se tällä palstalla näytät viihtyvän oikein hyvin, itse en ollut paikalla viikkoon koska tämä on satunnaista hupia kun kaipaa nauruniahetta.

Huokaus sinun lapsellisuuden ja tyhmyyden kanssasi, luuletko oikeasti että jokus masturboisi kun lukee sinun epäkypsiä kirjoituksiasi?

Itseäni vain kiinnostaa vastakkainen sukupuoli, en tiedä miksi luulisit muuta.

En ollut yli tuntiin täällä ja olet sillä aikana haukkumassa jo toistakin kirjoittajaa stalkkaajaksi ja miksi sinulla on tuollainen pakkomielle puhua masturboinnista kaikkien kanssa?

Kuulostaa että elämässäsi ei ole kaikki kunnossa ja että se on vailla sisältöä, kannattaisiko hankkia vaikkapa työ, sosiaalista elämää ja harrastuksia?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oleppa tarkkana ylläpitäjä.Tää pienessä pierukuutiossa asuva tyyppi stalkkaa jokaista viestiä joka tällä sivustolla on. Ylläpitäjä vois neuvoa tätä stalkkaria että pese edes kädet välillä...kyllähän kädet tahmiintuu kun 24/7 harrastaa käteenvetoa...äiti kantaa roiskeläppää tietokoneen eteen ettei pojan masturbointi keskeydy.

Sulla ne kädet tahriintuu kun kusiluikkuasi hankaat ja yrität epätoivoisesti nuoria tyttöjä vongata valehtelmalla ikäsi. Ja sinä niitä paskaruokia syöt ryyppäämisen ohella!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se koira älähtää jnpp, mutta mitäs valehtelet ikäsi juoppolalli!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se koira älähtää jnpp, mutta mitäs valehtelet ikäsi juoppolalli!

Pitääkö ajokortti näyttää stalkkarille? Et ollut tuntiin täällä...kehtaat vielä kehuskella...mikäs oli niin kiireinen asia ettet kerinnyt tuntiin tänne?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Pitääkö ajokortti näyttää stalkkarille? Et ollut tuntiin täällä...kehtaat vielä kehuskella...mikäs oli niin kiireinen asia ettet kerinnyt tuntiin tänne?

Kerroit aikaisemmin iäksesi 61 vuotta ja kovasti se on ilmoituksissasi vaihdellut, eli turha selittää muuta!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kerroit aikaisemmin iäksesi 61 vuotta ja kovasti se on ilmoituksissasi vaihdellut, eli turha selittää muuta!

Miksi helvetissä oot niin kiinnostunut? Mä oon täys hetero ja kirjoittelet mulle...usko nyt ettei mun isokyrpä etsi homoja...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

61 vuotta ja kaheskytätoinenkesäkuuta eikö ollut se päivämää?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Miksi helvetissä oot niin kiinnostunut? Mä oon täys hetero ja kirjoittelet mulle...usko nyt ettei mun isokyrpä etsi homoja...

En ole kiinnostunut, mutta kiinnitän huomiota siihen jos ihmiset valehtelevat. Luuletko sillä jotain voittavasi? Sen kusiluikkusi voit työntää vaikka autosi pakoputkeen!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

61 vuotta ja kaheskytätoinenkesäkuuta eikö ollut se päivämää?

Mikä päivämää?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sinulla näyttää olevan erittäin pahoja ongelmia ymmärryksesi kanssa ressukka, miksi kirjoitat "Pitääkö ajokortti näyttää stalkkarille? Et ollut tuntiin täällä...kehtaat vielä kehuskella...mikäs oli niin kiireinen asia ettet kerinnyt tuntiin tänne?" kirjoitukseen "Se koira älähtää jnpp, mutta mitäs valehtelet ikäsi juoppolalli!" kuin vastaisit minulle?

Eilen minun viimeinen kirjoitukseni oli "Olen pahoillani mutta en kylläkään stalkkaa ketään, kaikista vähiten kehitysvammaista ressukkaa joka ei hallitse oikeinkirjoitusta ja jonka ikä vaihtelee viikottain.
        Sinähän se tällä palstalla näytät viihtyvän oikein hyvin, itse en ollut paikalla viikkoon koska tämä on satunnaista hupia kun kaipaa nauruniahetta.

Huokaus sinun lapsellisuuden ja tyhmyyden kanssasi, luuletko oikeasti että jokus masturboisi kun lukee sinun epäkypsiä kirjoituksiasi?

Itseäni vain kiinnostaa vastakkainen sukupuoli, en tiedä miksi luulisit muuta.

En ollut yli tuntiin täällä ja olet sillä aikana haukkumassa jo toistakin kirjoittajaa stalkkaajaksi ja miksi sinulla on tuollainen pakkomielle puhua masturboinnista kaikkien kanssa?

Kuulostaa että elämässäsi ei ole kaikki kunnossa ja että se on vailla sisältöä, kannattaisiko hankkia vaikkapa työ, sosiaalista elämää ja harrastuksia?" ja sinä kirjoittelet ikään kuin nuo muut kirjoittajat olisin myös minä?

Me normaali ihmiset joilla on oikeaa elämää emme vietä täällä kauheasti aikaa kuten sinunlaiset.

• Anonyymi00008

Pääkaupunkiseudulta, aikuinen. En mikään mahtisonni .Hyvässä fyysisessä kunnossa. Kokeilunhaluinen.
      T.1

• Anonyymi00022

Saanko vastauksen?
        T.1

• Anonyymi00030

Kuka tulis suutelee, nuolee ja imee mun pojan nännejä?

Ei ne oo isot mutta nöpöttää ylöspäin ja söötit rintakarvat
      Sami18v, 18 cm muna, 172cm ja 65kg.

• Anonyymi00033

Ei tästä taida tulla mitään?
      T.1

• Anonyymi00034

Mieluusti jos olet läheltä.
      M44 Satakunta

• Anonyymi00035

AP:n sääret olkapäille...kiva olis isolla painaa...

• Anonyymi00036

Heinolan sedän sääret olkapäille...kiva olis isolla painaa pehvaan...

T. Pedo-Jari Vantaalta, kaheskytätoinenkesäkuuta

• Anonyymi00042

Kirjoitat jo tuossa ylempänä, miksi kirjoitat uudelleen samaan ketjuun?

• Mistä Sanna on? ois kokeneempi kaveri valmiina

• Anonyymi00037

Heinolasta, olen oikeasti Rane 50 v

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Heinolasta, olen oikeasti Rane 50 v

Retku, kiinnostaako punakarwanen pyllykkä?

T. Rane

• Anonyymi00039

Tykkään suudella ja helliä rintoja sekä nuolla pillua. M60

• Anonyymi00040

Tykkään myös suudella ja helliä pojan nännejä sekä nuolla piliä. M60

• Anonyymi00041

Oon tulossa

• Moi,mielellään hoitaan hyvin.Kik Espoo30

• Anonyymi00044

Mistpäi oot

• Anonyymi00045

Onko se joulu jo lähestymässä kun tän luokan kaunokaista markkinointia alkaa helisemään ;P

• Anonyymi00048

Eihän tuollaisia neitoja ole kuka haluaa antaa tisujaan hyväiltäväksi. Voin heittää pienen sponssin neidolle jos löytyy varsinais-suomesta. Mies 49fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1170
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1098
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1032
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      940
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      95
      914
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      755
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      711
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      662
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      649
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73