Tämä teksti on kirjoitettu helmikuussa 2026.
Oli eräässä keskustelussa. Ja nyt tähän...
Alkuperäistä tekstiä.Anonyymi00065
2026-02-15 17:44:37
Anonyymi00031 kirjoitti:
Varo sitten, ettei se ole vanhentunutta! Vai onko tämäkin pelottelua? Ei, vaan varoittelua!
Ensin maan kansa käänsi selkänsä Jumalalle, enkä kristittynä reagoinut luopumukseen.
Sitten se, mikä oli normaalia ennen, muuttui epänormaaliksi ja päinvastoin, mutta jätin huomiotta, koska en halunnut olla ennakkoluuloinen.
Sitten laittomuus levisi niin paljon, että oikean ja väärän, valheen ja totuuden erottaminen toisistaan kävi vaikeaksi, mutta minä pysyin hiljaa, koska olin vain maallikko, en asiantuntija.
Sitten terveydenhuollon jonot pitenivät ja pitenivät, mutta en ollut huolissani, koska olin terve.
Sitten iäkkäitä naisia ryöstettiin ja raiskattiin kodeissaan ja hoitolaitoksissa, mutta minä pysyin hiljaa, koska tunsin sääliä rikoksen tekijöitä kohtaan.
Sitten ihmisiä ammuttiin julkisilla paikoilla, mutta en välittänyt, koska olin tullut immuuniksi väkivallalle.
Sitten miehen ja naisen välistä avioliittoa ja ydinperhettä väheksyttiin, mutta en vastustanut sitä, koska en halunnut olla suvaitsematon.
Sitten noin 35.000 syntymätöntä lasta tapettiin joka vuosi, mutta en protestoinut, koska en halunnut olla tuomitseva.
S
itten maamme juutalaisia uhkailtiin ja ahdisteltiin, mutta en uskaltanut tukea heitä, koska en ollut juutalainen.
Sitten televisio ja radio manipuloivat meitä piilottamalla faktoja ja vaimentamalla totuutta, mutta nielin sen kaiken, koska uskoin niiden olevan riippumattomia ja objektiivisia.
Sitten tuli päivä, jolloin minua vaadittiin luopumaan uskostani ja tuhoamaan Raamattuni.
Ajattelemisen aika ja asiaa...Mitä?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Miksi Jumalan pitäisi ”siunata” kansaa, joka on:
• Surmannut yli MILJOONA syntymätöntä lasta 1970-luvulta alkaen
• Tappanut eläviä suomalaislapsia äitiensä kohtuihin!
• Joka on tehnyt tämän murhaamisen trendin laillisella päätöksellä! (= 5. käskyn tärkeä rikkomus))
Jumala sanoo, 28.8.2026 ”Heidän viaton verensä huutaa maasta!” Se huutaa murhaajia tilintekoon.
Kansa, joka on hylännyt kaikki Pyhät Käskyt.
• Kansa, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan kunnioituksen.
• Kansa, joka pilkkaa Jumalaa!
• Koettaa romuttaa ja kumota Raamatun Sanan!
• Kansa joka tekee iljettävistä syntiasioista YLPEYDEN aiheen: PRIDE!
• Kansa, jonka kouluissa pakotetaan opettamaan lapsille patologisia seksiasioita, iljetyksiä.
• Kansa, joka tahtoo riistää lapsilta oikeudet – jopa laulaa ”jo joutui armas aika”…
• Kansa, joka saattaa köyhät ja kurjat kärsimään puutetta ja hätää
• Kansa, joka hylkii vanhuksiaan (joka päivä joku vanhus tekee itsemurhan!)
• Kansa, jonka kristikunta on vajonnut luopumuksen ja laittomuuden suohon.
• Kansa, jonka kristikunta kuorsaa itse syntien siteissä, ja hokee: Herra, herra!
• Kansa, joka totaalisesti on kääntänyt selkänsä Jumalalle…
• Kansa, jonka Johto – joka sektorilla – on vajonnut alas, alas, alas
• Jne, etc
Miksi Jumalan pitäisi siunata synnin tunkioita? Sanokaa YKSIKIN Raamatun sana; lause, jossa Pyhä Jumala olisi ilmoittanut että ”syntejä harjoittamalla” saa onnen ja siunauksia---- Anonyymi00006UUSI
Suomella ei ole yhtään sanaa, jolla puolustautua pyhän Jumalan edessä. Sen synnit ovat karmeita.
Mutta silti:
”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”
Apt 2:21
- Anonyymi00002UUSI
Pääasia ettei ole sellaista luopumusta, että Paavalia olisi alettu herjata tai sotia kannattaa.
Onneksi siihen on vielä matkaa.- Anonyymi00004UUSI
Älä nuku.
- Anonyymi00003UUSI
Jumalan silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan.... Sanoo Sana. Miten se sana jatkuu. Etsi Raamatusta.
Mitä Jumala on luvannut tehdä?- Anonyymi00005UUSI
Kai laittaa polttouuniin.
Niin ainakin ennen tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561