Naiset vs todellisuus

Anonyymi-ap

51

151

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä kiinnostaa joku niin turha asia kuin urheilu?

• Anonyymi00003

No nyt alkaa kuulostaa ihan samalta potaskalta minkä kuulin aikanaan kahden jenkkimiehen suusta. Oltiin bileiden jälkeen talossa jäljellä enää minä, ne jenkkimiehet ja eräs jenkkinainen. Mä en osallistunut keskusteluun, mutta kuuntelin sivusta kuinka jenkkimiehillä tuli sen naisen kanssa riitaa kyseisestä asiasta, teemalla: "Miehet tekee kaikki asiat tässä maailmassa paremmin kuin naiset!" Miehet luettelivat kaikki mahdolliset asiat, kokkaamisen sun muut, ja totesivat loppukaneettinaan: "Ainoa asia jonka naiset osaa paremmin on synnyttäminen!" Olin pitänyt niitä miehiä mukavina ja fiksuina, mutta jestas sitä sovinismin määrää kun nää arvon herrat ottivat alkoholia...

Se hyvä puoli aloittajan kannalta tässä mun kokemuksessa on, että suomalaiset miehet eivät ole näemmä ainoita joilla on noin absurdeja käsityksiä sukupuolen merkityksestä ihmisen kykyihin. Tai no eivät tietenkään ole, kun on kuitenkin olemassa paljon kolmannen maailman maita joissa naisella ei ole mitään arvoa ja joissa nainen ei saa edes mahdollisuutta työskennellä, mutta Yhdysvallat on kuitenkin moderni länsimaa ja nää "sankarit" olivat valkoihoisia.

- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä

• Anonyymi00007

Amerikkalaiset vaan sanoo mielipiteensä ääneen, heillä kun on sielä vieläkin sananvapaus, se on kirjattu perustuslakiin.

• Anonyymi00043
        UUSI

Enpä malttanut olla sotkeentumatta😁.
        Maailman parhaat kokit on miehiä. Tiesitkö tätä?
        Naiset on fyysisesti heikompia kuin miehet. Tämäkin asia rajoittaa montaa asiaa. On toki niitä amatsonejakin🤣.

Miksi tai mikä helkutin sekoilua naisilta on, että pitää olla kuin mies, pakko päteä, pakko päteä? Voisiko joku valaista.

• Heh, pärjään sullekkin ihan missä vaan. Paitsi youtubettelussa. 😝

Öitä.

• Anonyymi00010

Älykkyydessä et pärjää.

Etkä pysty katsomaan 3 tunnin mittaista keskusteluohjelmaa youtubesta yhteen menoon (ja ymmärtämään mitä siinä puhutaan).

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älykkyydessä et pärjää.

Etkä pysty katsomaan 3 tunnin mittaista keskusteluohjelmaa youtubesta yhteen menoon (ja ymmärtämään mitä siinä puhutaan).

Tuohan kertoo juurikin älyn puutteesta, että tuollaisia katselee.

• UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älykkyydessä et pärjää.

Taidanpa pärjätä itsenäisen älyn käytössä aika kirkkaastikin. Se on totta, etten jaksa pitkiä videoita jonkun pölinää. Varttikin alkaa ottaa koville, jollei asiasisältö todella kivasti kiinnosta minua ja ole seikkaperäisesti kerrottu.

Mä olen lukemisessa myös huono. Opin ja omaksun uutta tietoa oarhaiten kyllä kuunteldmalla, keskustelemalla ja tekemällä käytännössä. Lisätietoa omaksun sitten sen päälle jo helpisti lukienkin.

Olen sellainen tykkään miettiä ja ratkaista itse pulmat. Mun on vaikeaa keskittyä muitten tuottamaan ellei asua todella kiinnosta ja tempaa mukaansa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Taidanpa pärjätä itsenäisen älyn käytössä aika kirkkaastikin. Se on totta, etten jaksa pitkiä videoita jonkun pölinää. Varttikin alkaa ottaa koville, jollei asiasisältö todella kivasti kiinnosta minua ja ole seikkaperäisesti kerrottu.

Mä olen lukemisessa myös huono. Opin ja omaksun uutta tietoa oarhaiten kyllä kuunteldmalla, keskustelemalla ja tekemällä käytännössä. Lisätietoa omaksun sitten sen päälle jo helpisti lukienkin.

Olen sellainen tykkään miettiä ja ratkaista itse pulmat. Mun on vaikeaa keskittyä muitten tuottamaan ellei asua todella kiinnosta ja tempaa mukaansa.

Mun työtkin, ammatit on siksi käytännönläheisiä kun mä olen hyvä ja kätevä käytännönläheisissä jutuissa. Missä pitää miettiä itse, osata suunnitella itse ja toteuttaa itse.

Muunlaiset työt on mulle vaikeita, liukuhihnatyöt esim.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mun työtkin, ammatit on siksi käytännönläheisiä kun mä olen hyvä ja kätevä käytännönläheisissä jutuissa. Missä pitää miettiä itse, osata suunnitella itse ja toteuttaa itse.

Muunlaiset työt on mulle vaikeita, liukuhihnatyöt esim.

Ja kyllästyn ihan hetkessä kaikessa missä en saa itse räknäillä. Aivot narikassa juttuihin puudun äkkiä ja lähtee mielenkiinto asap. Sitä tuo muitten youtube lätinäkin on. Puuduttavaa.

Pitää olla aina joku haaste, mikä miettiä ja ratkaista muuten mä masennun ja kyllästyn ja alkaa kaatuu seinät päälle.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja kyllästyn ihan hetkessä kaikessa missä en saa itse räknäillä. Aivot narikassa juttuihin puudun äkkiä ja lähtee mielenkiinto asap. Sitä tuo muitten youtube lätinäkin on. Puuduttavaa.

Pitää olla aina joku haaste, mikä miettiä ja ratkaista muuten mä masennun ja kyllästyn ja alkaa kaatuu seinät päälle.

Alkaa jalat vispata, kynä piirtelee suttua paperiin, kynnet menee suuhun ja kiepun tuolissani kun alan olee kypsä möllöttelyyn. Actionia, muuten ei kestä. Siksen voi asua missään kerrostaloissakaan missä vaan möllötät kämpässä ja kyttäät ruutuja.

• Anonyymi00004

Sen verran monta miestä olen elämäni aikana voittanut erilaisissa jutuissa, että olen eri mieltä. Miehissäkin on niin kovin eri tasoisia.

• Anonyymi00005

Et ole varmaan sitte heteromies, kun naiset ei kiinnosta.

• Anonyymi00006

Treenatut miesnaiset häviävät tavallisille miehille. Treenattu nainen kehuu ensin kovasti itseään, sitten häviää heti tavalliselle miehelle ja sanoo että egoon sattuu.

https://www.youtube.com/watch?v=zleO9T543ns

• Anonyymi00008

Keskimääräinen kokoero on aika iso koska miehet kirjoittivat raamatun ja nainen oli alisteinen miehille joten nukkui vähemmän ( palkaton lastenhoito ja kodinhoito on kokopäivätyötä) , söi vähemmän, urheili vähemmän ja miehet valikoivat pieniä, joten nainen jäi pienemmäksi.

Miehet kielsivät naisilta muun elämän paitsi hellan käytännössä tuhansia vuosia.

On siten aika raukkamaista sortaa lyötyä sukupuolta jolta on otettu työpanos jolla hyödytetty miehiä.

• Anonyymi00014

Miesten syytä kaikki!

• Anonyymi00015

"Miehet kielsivät naisilta muun elämän paitsi hellan käytännössä tuhansia vuosia."

Kuinka sitten selität sen että huippukokit ovat miehiä?

Jos naiset ovat harrastaneet alaa tuhansia vuosia, niin miksei se näy missään?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Miehet kielsivät naisilta muun elämän paitsi hellan käytännössä tuhansia vuosia."

Kuinka sitten selität sen että huippukokit ovat miehiä?

Jos naiset ovat harrastaneet alaa tuhansia vuosia, niin miksei se näy missään?

Miesten valtavan paljon suurempi tarve kilpailla aina ja mistä tahansa.

P.S. Kukaan nainen ei ole tehnyt mitään "tuhansia vuosia". Jokainen yksilö, myös mies, aloittaa aina nollasta. Ja ei, naiset eivät ole "harrastaneet alaa", sillä naisilla ei ole ollut tuollekaan alalle pääsyä. Kaikki alat ovat olleet miesten, kaikki bisnekset ovat olleet miesten. Naisten on sensijaan pitänyt mm. ruokkia perhe mahdollisimman edullisesti. Hyvä taloudenpito, se että siihen ruokkimiseen menee mahdollisimman vähän rahaa on ollut hyvän "emännyyden" mitta. Ei se, että kokkaat kallista gourmeta maksaville asiakkaille.

• Anonyymi00017

Trollausaloitus. Miten paljon meinaat tehtailla näitä?

• Anonyymi00018

Varmaan niin kauan, kun joku viitsii näihin reagoida.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onneksi gubbe tyytyy vänkäämään ihan itsensä kanssa näistä yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista 👍

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Käänny terapiaan asap!

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

kiinnostaa niitä opiskella kouluaikoina enemmän.

• Anonyymi00023

Sulle tuntuu tuo urheilu olevan tosi iso juttu, kun jaksat jauhaa tästä aiheesta. Jos se, että ihminen, mies tai nainen, pyrkii ylittämään oman fysiikkansa rajoja, ei ole sinulle tarpeeksi ja jos vain paras mahdollinen suoritus on oleellinen, niin eikö silloin olisi järkevin tavoite pyrkiä poistamaan ihminen kokonaan tuosta yhtälöstä? Kun robotit ovat tarpeeksi kehittyneitä, niin mitä teemme ylipäänsä "viallisilla" ihmisurheilijoilla, jotka jännittävät ja hermoilevat ja voivat epäonnistua ja loukkaantu ja toisinaan alisuorittavat jne?

• Anonyymi00024

Trollit ja ääsburgerit yleensä jaksaa samasta aiheesta.

• Anonyymi00026

No voithan sinä odottaa sitä robottia joka voittaa miehen jossain. Mutta miehen pitää se ensin rakentaa.

Jos ei urheilu sinua kiinnosta niin otetaan shakkipeli, miksi naiset tarvitsevat shakkiin oman WGM sarjan? Koska heidän aivonsa ovat pienemmät eivätkä kestä rasitusta yhtä paljoa kuin miesten suuremmat aivot?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No voithan sinä odottaa sitä robottia joka voittaa miehen jossain. Mutta miehen pitää se ensin rakentaa.

Jos ei urheilu sinua kiinnosta niin otetaan shakkipeli, miksi naiset tarvitsevat shakkiin oman WGM sarjan? Koska heidän aivonsa ovat pienemmät eivätkä kestä rasitusta yhtä paljoa kuin miesten suuremmat aivot?

Miksi odottaisin, kun ei minua kiinnosta koko urheilu.

Eikä kyllä kiinnosta shakkikaan. Siinähän tietokoneet aikalailla pesevät ihmiset sata nolla. Siitäkin voisi siis ihan hyvin vain pudottaa viallisen ihmisen pois kuviosta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miehistäkään muuten valtaaosaa ei kiinnosta shakki, eivätkä he ole hyviä siinä. Sinulle se selvästi on tosi iso ja tärkeä juttu, kun jaksat jauhaa shakista. Mä tunnen muutaman shakista kovasti pitävän ja he ovat kaikki melko erityispiirteisiä henkilöitä. Mitä noita artikkeleita jostain shakkimestareista on lukenut, niin hehän ovat kaikki rajastaan aika erikoislaatuisia ihmisiä. Eivät silleen ihan normaaleja.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miehistäkään muuten valtaaosaa ei kiinnosta shakki, eivätkä he ole hyviä siinä. Sinulle se selvästi on tosi iso ja tärkeä juttu, kun jaksat jauhaa shakista. Mä tunnen muutaman shakista kovasti pitävän ja he ovat kaikki melko erityispiirteisiä henkilöitä. Mitä noita artikkeleita jostain shakkimestareista on lukenut, niin hehän ovat kaikki rajastaan aika erikoislaatuisia ihmisiä. Eivät silleen ihan normaaleja.

Esim. veljeni, jolla on paljon kaikenlaisia nepsyjuttuja, on ihan tosi pienestä tykännyt ja oolut tosi hyvä shakissa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sinuahan se urheilu kiinnostaa ja ilmeisesti tosi paljon. Eikö olisi mukavampaa katsoa aina vain onnistuneita ja tosi kovia suorituksia?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Trollit ja ääsburgerit yleensä jaksaa samasta aiheesta.

Yhdistyykö sinussa molemmat vahvuudet bro

• Anonyymi00025
    • Anonyymi00027

Miksi joidenkin naisten on tosi vaikeaa hyväksyä se että mies on luomakunnan kruunu? Miksi se on joillekin niin tajuttoman vaikeaa?

• Anonyymi00033

Millä tavalla? Luomakunta on täynnä olentoja, jotka ovat nopeampia ja vahvempia kuin mies. Ei ihminen, mieskään, ole oikein missään fyysisessä suorituksessa hyvä, kun muuhun luomakuntaan verrataan. Ihminen häviää ihan kaikessa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Millä tavalla? Luomakunta on täynnä olentoja, jotka ovat nopeampia ja vahvempia kuin mies. Ei ihminen, mieskään, ole oikein missään fyysisessä suorituksessa hyvä, kun muuhun luomakuntaan verrataan. Ihminen häviää ihan kaikessa.

Pitkän matkan juoksu taitaa olla niitä ainoita lajeja, joissa ihminen on oikeasti koko luomakunnan mittareilla hyvä. Tosin ei siinäkään mestari.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Pitkän matkan juoksu taitaa olla niitä ainoita lajeja, joissa ihminen on oikeasti koko luomakunnan mittareilla hyvä. Tosin ei siinäkään mestari.

Afrikassa erään heimon miehet juoksevat gasellien(tai ties minkä) jäljillä niin pitkään että eläin kaatuu kuolleena maahan. Jos se mies ei ole mestari, niin mikä sitten on.

Mies on rakentanut jousen ja nuolen, ruudin ja aseet, ja mies hallitsee koko luomakuntaa tekemiensä asioiden avulla. Ja on miehiä jotka ovat taistelleet esim. karhua vastaan pelkkä puukko kädessään ja selvinneet hengissä.

Etelä-amerikan viidakossa asuvat intiaanit taistelevat jatkuvasti jaguareja vastaan, jousella ja nuolilla ja yleensä ovat voittajia.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Afrikassa erään heimon miehet juoksevat gasellien(tai ties minkä) jäljillä niin pitkään että eläin kaatuu kuolleena maahan. Jos se mies ei ole mestari, niin mikä sitten on.

Mies on rakentanut jousen ja nuolen, ruudin ja aseet, ja mies hallitsee koko luomakuntaa tekemiensä asioiden avulla. Ja on miehiä jotka ovat taistelleet esim. karhua vastaan pelkkä puukko kädessään ja selvinneet hengissä.

Etelä-amerikan viidakossa asuvat intiaanit taistelevat jatkuvasti jaguareja vastaan, jousella ja nuolilla ja yleensä ovat voittajia.

Juurihan totesin, että pitkän matkan juoksu on ainoita fyysisiä suorituksi, joissa ihminen on oikeasti hyvä. Ihminen ei kuitenkaan ole siinäkään mestari. Esim. monet koiraeläimet voittavat ihmisen siinä mennen ja tullen.

"Mies on rakentanut jousen ja nuolen, ruudin ja aseet, ja mies hallitsee koko luomakuntaa tekemiensä asioiden avulla. Ja on miehiä jotka ovat taistelleet esim. karhua vastaan pelkkä puukko kädessään ja selvinneet hengissä."

Eli ei noilla urheilusuorituksilla olekaan mitään merkitystä tässä asiassa. Miksi sitten edes mainitset ne, kun ei niillä ole tämän asian kannalta mitään arvoa.

"Etelä-amerikan viidakossa asuvat intiaanit taistelevat jatkuvasti jaguareja vastaan, jousella ja nuolilla ja yleensä ovat voittajia."

Ainahan lauma yhden kissapedon voittaa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Juurihan totesin, että pitkän matkan juoksu on ainoita fyysisiä suorituksi, joissa ihminen on oikeasti hyvä. Ihminen ei kuitenkaan ole siinäkään mestari. Esim. monet koiraeläimet voittavat ihmisen siinä mennen ja tullen.

"Mies on rakentanut jousen ja nuolen, ruudin ja aseet, ja mies hallitsee koko luomakuntaa tekemiensä asioiden avulla. Ja on miehiä jotka ovat taistelleet esim. karhua vastaan pelkkä puukko kädessään ja selvinneet hengissä."

Eli ei noilla urheilusuorituksilla olekaan mitään merkitystä tässä asiassa. Miksi sitten edes mainitset ne, kun ei niillä ole tämän asian kannalta mitään arvoa.

"Etelä-amerikan viidakossa asuvat intiaanit taistelevat jatkuvasti jaguareja vastaan, jousella ja nuolilla ja yleensä ovat voittajia."

Ainahan lauma yhden kissapedon voittaa.

"Ja on miehiä jotka ovat taistelleet esim. karhua vastaan pelkkä puukko kädessään ja selvinneet hengissä."

Siis yksittäisiä yksilöitä, joilla on käynyt älytön tuuri. Sitten on paljon suurempi määrä niitä, jotka eivät ole selvinneet kokemuksistaan kertomaan. Paljon suurempi joukko kuin niitä selvinneisä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ihmisen sukulaisetkin muuten saavat kissapedon antamaan periksi. Simpanssit jne. eivät tarvitse siihen edes aseita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

En kuitenkaan suosittele, että menet sen jousen ja nuolen kanssa yksinäsi kokeilemaan leijonalaumaa vastaan.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Nuo sinun hölmöt kommenttisi muuten saavat minut epäilemään, että taidat olla se sama yksilö, joka uhosi alkavansa kaivaa malmia takoakseen aseita siinä kohtaa, jos susi jo järsii kankkuasi.

Maailmassa on kykeneviä miehiä, mutta turhan sinä yrität parempiesi keksinnöillä ja saavutuksilla ratsastaa. Kylmä tosiasia on, että valtaosa miehistä on varsin huonoja missään urheilulajissa, eikä ole koskaan keksinyt mitään edes vähäisessä määrin tarpeellista ja hyödyllistä. Korkeintaan keskinkertaisia kuhnureita, jos sitäkään.

• Anonyymi00044
        UUSI

Mitä nä iso mies täällä möykkäät itekses taas

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En kuitenkaan suosittele, että menet sen jousen ja nuolen kanssa yksinäsi kokeilemaan leijonalaumaa vastaan.

Niin ku ei ollut sitä pienellä präntättyä

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Niin ku ei ollut sitä pienellä präntättyä

Ja aivan nääs hyvä niin

• Anonyymi00051
        UUSI

Paljastat miten vähän ymmärrät 😂

• Anonyymi00031

jaksoin karosoa ruon ews hwer w3lokuvsn....

• Anonyymi00034

murrs kun ksikki ihmidr ytkthäy pitniä ääniä 5lä65rträän oliri kko keikki poliiri7 peeeeeeeeeeeeerko75677ege erumeen ykdrin mummonmökk5ihin

• Anonyymi00048
      UUSI

Oot pelottavan harhainen AP.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe