Mitä hyvää syytä tuollaiseen voi olla?
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
Haluaisin jopa tutustua mutta enhän minä voi seinähulluun tutustua
- Anonyymi00002UUSI
Minä olen rakastunut hullu.
Yt Varttihullu
- Anonyymi00003UUSI
Millä tavalla hullu?
- Anonyymi00005UUSI
Kaikki nää kirjoittelut täällä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki nää kirjoittelut täällä
Ei ne ole mun.
- Anonyymi00004UUSI
Sinä särjit illuusion, Sanna Marin oli kassaneiti, joka ei ymmärtänyt rahan päälle, ja minä olin oikeassa
- Anonyymi00023UUSI
Jaa onko tämä aapeeäijä joku traumaperäinen takauma? T naiselta
- Anonyymi00007UUSI
En pysty tekemään tätä yksin. Ehkä parempi niin.
- Anonyymi00008UUSI
Piti vielä muokata tuota mutta lähti jo. Että tutustuahan minä olisin vain halunnut. Mutta ehkä sinä et halua kun et pistä tikkua ristiin. Sulla on panokset liian korkealla jotenkin.
- Anonyymi00009UUSI
Kuka nyt haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, joka kyttää toisen elämää vuosien ajan, sekin kertoo hulluudesta! En minä ainakaan! Inhottaa pelkkä ajatuskin sellaisesta ystävästä!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuka nyt haluaisi tutustua sellaiseen ihmiseen, joka kyttää toisen elämää vuosien ajan, sekin kertoo hulluudesta! En minä ainakaan! Inhottaa pelkkä ajatuskin sellaisesta ystävästä!
Uskon että asioita voidaan keskustella ja sopia. Löytää luottamus. Sopivasti huumoria mukaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Uskon että asioita voidaan keskustella ja sopia. Löytää luottamus. Sopivasti huumoria mukaan.
Mutta en minä sitä edes tarvitse. Oikeasti olisin ehkä vain kaivannut juttuseuraa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luottamuksen olisi voinut syntyä jo vuosia sitten, mutta koskan et saanut suutasi auki, en todellakaan en halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Mieti nyt itsekin, avutomana ja hiljaisena menit aina ohi ja alkoi ottaan minua päähän jo monia vuosia sitten ja juuri siksi koska et sanonut koskaan mitään, jouduin kaiken lisäksi kuuntelemaan sitä saatanan kautta rantain kertomista! Pää tuntui hajoavan jok kauppareissun jälkeen! Ja kaikki oli sinun syytäsi ja rehellisesti kerron, etten pidä sinusta ollenkaan edes ystävänä!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elämä sellaisen kanssa irl elämässä olisi kyttäämistä ja vainoamista.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se sopii. Ja kuulostaa hyvältä...
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Elämä sellaisen kanssa irl elämässä olisi kyttäämistä ja vainoamista.
No ihan varmasti olisi..
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se sopii. Ja kuulostaa hyvältä...
Ei todellakaan kuulosta hyvältä! Minä en halua elämääni yhtäkään uutta ihmistä enää koskaan!
- Anonyymi00012UUSI
Kai mä silti jollain tasolla arvostan sitä että poistit estoni. Vaikka en tiedä onko tätäkään hyvä sanoa. Vaikka en tiedä Ymmärrätkö syytä oikein...
- Anonyymi00013UUSI
Hulluus on syy itsessään
- Anonyymi00014UUSI
Nainen on hullu ei mies
- Anonyymi00017UUSI
Tmies
- Anonyymi00024UUSI
Esität usein tällaisia, miten sen nätisti sanoisi maailmaa splittaavia teesejä. Onko kyseessä joku hermoromahdus?
- Anonyymi00015UUSI
Varmasti mahdoton ja kyltymätön eli hullu
- Anonyymi00019UUSI
Tmies on todellakin hullu, koska ei terve ihminen koskaan jatka toisen vainoamista, jos huomaa ettei toinen piittaa hänestä ollenkaan!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tmies on todellakin hullu, koska ei terve ihminen koskaan jatka toisen vainoamista, jos huomaa ettei toinen piittaa hänestä ollenkaan!
Etkö aapeeäijä pelaakaan enää jiikirjaimella palstalaisilla uunoa? T naiselta
- Anonyymi00016UUSI
Okei mä yritin nyt voin hyvällä omallatunnolla unohtaa kaiken
- Anonyymi00022UUSI
Miks et käytä sanaa Miksi? 😄🤭
- Anonyymi00029UUSI
Syy on tiedossa ja sellaiseen toimintaan voi olla monia syitä, mutta kauan jatkuessaan se tekee toisesta osapuolesta rikkinäisen, ja siksi se on todella vahingollista!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Syy on tiedossa ja sellaiseen toimintaan voi olla monia syitä, mutta kauan jatkuessaan se tekee toisesta osapuolesta rikkinäisen, ja siksi se on todella vahingollista!
Näinpä muuten todellakin on ja iso lasku seuraa perässä sekä lopun elämää haittaa.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Näinpä muuten todellakin on ja iso lasku seuraa perässä sekä lopun elämää haittaa.
Voisitko jo lopettaa trolliäijän junnaavan stoorin ruokkimisen? Ei ole sinun tamakotsi tämä
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voisitko jo lopettaa trolliäijän junnaavan stoorin ruokkimisen? Ei ole sinun tamakotsi tämä
Mikset sano trolliäijälle, että lopettaa?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hae hyvä mies ulkotyöryhmään jo nyt, selvästi ulkoilman tarpeessa
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sattuu ehkä olemaan. Mistä sinä tiedät sen.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä se nk verkkomara young and keen spirit nytte hakee täältä? Jumittaa jumittaa
- Anonyymi00027UUSI
Oulussa nähty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561