Raju vuodatus someen: ”Tällaista kesää en halunnut” ja päättyy karkeasti suomennettuna: ”Mutta tämä oli kesä, jonka tarvitsin”.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Annista ei ole kuulunut vuosikausiin mitään. Joskus se oli vuosia sitten telkkarin Farmi-ohjelmassa, mutta en ole sen jälkeen missään nähnyt. Tiennyt että olisi naimisiinaan mennyt.
- Anonyymi00002
Seksikkyys ei vaan riitä nyt pitäisi olla somessa ja venyttää silmiä, jotta pääsee otsikkoon ja jengi heittaa..
- Anonyymi00005
Ihmiset muistaa, kun olet esillä. Ihan sama onko hyvä tai huono juttu. Pääasia, että lehdet kirjoittaa ja ihmiset tohkottaa somessa.
- Anonyymi00003
Annilla on hyvä missin vartalo, kasvot ovat keskinkertaiset. Esiintymisen taito, ulosanti, nokkeluus ja älykkyys eivät ole sellaisia, että niiden voimalla julkkuna pääsisi eteenpäin.
- Anonyymi00006
Ettei nyt olisi kateutta ilmassa? Tänne asti haiskahtaa siltä. Annihan on kaunis, edustava nuori nainen.
- Anonyymi00004
Onkin tärkeätä, jonkun Annin rakkaussmurheet ja ulkonäkö. Jos tämä Anni jotenkin liittyy Sastamalaan, niin taitaa se olla sitten hyvää vaihtelua Sastamalan julkkisvajaukseen, kun ei ole kuin Satonen, se persu ja maajussipari.
- Anonyymi00007
ainakin on mennyt ilman suuria kohuja misseys. mikä on hyvä asia.
- Anonyymi00008
Tämmöisen pienen kunnan on viisainta hoitaa kaikenlaiset Miss Suomi voittojututkin matalalla profiililla. Paree että se vuosi menisi nopeasti läpi, ja ohitte.
Eikä tulisi mitään turhia lehtikirjoittekuita, jotka voisi vaan mennä ja mustamaalata Sastamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402031Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50715- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö281700Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642