Tätä sinä et HALUA käsittää ja siksi haluat vain herjata.
Paavali oli vainoaja ENNEN pelastumistaan. Siis ENNEN.
MUTTA JEESUS HÄNET PELASTI ja käytti siunaukseksi.
Lue joskus Raamattua, Jumalan sanaa.
Vai haluatko todellakin pysyä herjaajana???
Tämä on wanhalle miehelle
29
56
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Mies oli pahahenkinen koko ajan, koska hänessä oli Saatanan enkeli, "The messenger of Satan" eli demoni, jota ei otettu pois pyynnöistä huolimatta. Lopulta paha demoni tappoi miehen Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Paha demoni esti todellisen parannuksen teon.
Room. 7:19
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa,
jota en minä tahdo, teen minä.- Anonyymi00002
Voi Teuvo sinua! Ikävä sanoa, mutta se demoni on sinussa ja vaikuttaa sinussa jatkuvaa herjaa!
- Anonyymi00006
”Paha demoni esti todellisen parannuksen teon.”
Voi sinua! Nyt puhut itsestäsi! Et ole tehnyt todellista parannusta valheitasi ja herjoistasi. Eräs valheesi on se, kun olet laittanut liikkeelle valhehuhun, että olisit ”edesmennyt.” ET SINÄ OLE.
Sinä asut edelleen Kaakkois-Suomessa. Tiedän tarkalleen missä. - Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
”Paha demoni esti todellisen parannuksen teon.”
Voi sinua! Nyt puhut itsestäsi! Et ole tehnyt todellista parannusta valheitasi ja herjoistasi. Eräs valheesi on se, kun olet laittanut liikkeelle valhehuhun, että olisit ”edesmennyt.” ET SINÄ OLE.
Sinä asut edelleen Kaakkois-Suomessa. Tiedän tarkalleen missä.Niinpä. Ei paha pysty jälkiänsä peittelemään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niinpä. Ei paha pysty jälkiänsä peittelemään.
tämä kuuluu myös tähän, Riku Rinne:
https://www.youtube.com/watch?v=8KPg6GLC1ig&list=RDU35nkp6meDI&index=2
- Anonyymi00003
Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan enkeliä vastaan, sille et mitään mahda.
Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.
Satanan enkeli on henkiolento, jolla ei ole mitään fyysistä ruumista eikä mitään puisia tai metallisia nauloja, joita se olisi iskenyt Paavaliin.
Päinvastoin Paavali kehuu fyysisiä voimiaan ja nyrkkeilijän lahjojaan, kun pelottelee ihmisiä.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä.
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.- Anonyymi00004
Et ollenkaan ymmärrä Jumalan sanan vertauskuvallista luonnetta. Jeesuskin puhui hyvin paljon vertauskuvilla.
Paavali sai LIHAANSA sen pistimen. Siis LIHAANSA. Ei henkeensä. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ollenkaan ymmärrä Jumalan sanan vertauskuvallista luonnetta. Jeesuskin puhui hyvin paljon vertauskuvilla.
Paavali sai LIHAANSA sen pistimen. Siis LIHAANSA. Ei henkeensä.Raamatussa liha tarkoittaa myös ihmisen mieltä.
Lihan mielestä siinä puhutaan, Demoni ona paha kuin mikä. Tottakai se asui miehen lihassa ja veressä.
Room. 8:6
Sillä lihan mieli on kuolema.
1. Kor. 15:56
Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki. - Anonyymi00022
Rakkaus ja viha, Riku Rinne:
https://www.youtube.com/watch?v=KNz0yGYy4iM&list=RDKNz0yGYy4iM&start_radio=1
- Anonyymi00005
Jumala piti Paavalista huolta ja varmisti sen, ettei Paavali ylpistyisi suurista ilmestyksistä. Siksi Hän laittoi Paavalin lihaan pistimen. Jumalan tarkoitus tällä oli pitää Paavali nöyränä ja käyttökelpoisena.
- Anonyymi00008
Demoni tappoi Paavalin Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00011
Paavalin saama demoni oli "The messenger of Satan" =Saatanan viestintuoja, paha demonihenki. Joka ei jättänyt uhriaan missään vaiheessa.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Demoni tappoi Paavalin Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
Voisiko sanoa, että siinä toteutui ns. karman laki?⚔️
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jumala heitti Juutalaisten pyhien miesten murhamiehen Saatanan haltuun. Eikä ottanut demonia miehestä pois ollenkaan, vaan antoi sen tehdä tehtävänsä, tappoi miehen Roomassa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paavalin saama demoni oli "The messenger of Satan" =Saatanan viestintuoja, paha demonihenki. Joka ei jättänyt uhriaan missään vaiheessa.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Kuka kuulee rukoukset?
https://www.youtube.com/watch?v=XR3rVByBod4&list=RDU35nkp6meDI&index=3 - Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Möröt lähtee pois kun rukoilet isämeidän rukouksen,myös se iso.
- Anonyymi00007
Liian vaikeaa on ymmärtää. Vaaditaan Pyhän Hengen valaistusta.
- Anonyymi00010
Saatanan enkeli, "The messenger of Satan", minkä Paavali sai on henkiolento, jolta puuttuu fyysinen ruumis.
Matt. 12:44
Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
Luuk. 11:24
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."- Anonyymi00025
Sähkökitara, staying alive:
https://www.youtube.com/watch?v=oGRGVv6qUxU&list=RDoGRGVv6qUxU&start_radio=1
- Anonyymi00012
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen. Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi00013
Missä Raamatun kohdassa Paavali osoittautui siunaukseksi ja millä perusteella ja kenen mukaan?
- Anonyymi00014
Samassa kohden missäosoittatuu valehtelijaksi ja murhamieheksi.
Kyse vain tulkinnasta. - Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samassa kohden missäosoittatuu valehtelijaksi ja murhamieheksi.
Kyse vain tulkinnasta.Ettemme menettäisi yhtäkään, Riku Rinne:
https://www.youtube.com/watch?v=OwWXzt4wsNY&list=RDOwWXzt4wsNY&start_radio=1
- Anonyymi00018
Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä toivoi toisille tekevänsä.
"jotka minä olen antanut Saatanan haltuun"- Anonyymi00019
Ei ihmisellä ole mitään valtaa heitellä ketään Saatanan haltuun!
Se valta on vain Jumalalla, kuten Paavalin kohdalla tapahtui. - Anonyymi00028
There is always hope!
https://www.youtube.com/watch?v=s_Y745ypRpY&list=RDs_Y745ypRpY&start_radio=1
- Anonyymi00020
Kyse on lahkosta, joka tuuttaa Paavalia.
Ei mistään ukkelista.
Samaa tyyliä jankuttaa ja vääristellä on tietyillä lahkoilla.- Anonyymi00029
Pienet haaveet, Riku Rinne
https://www.youtube.com/watch?v=iJamSS359fs&list=RDs_Y745ypRpY&index=2
- Anonyymi00027
Ihminen saattaa pelastua myöhemminkin. Maailma vitsailee miltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624