Nobel-palkinnot ja kristitty / juutalainen maailma

Tästä pitää tehdä nyt ihan oman aloitus. Nimittäin palstalla hehkutetaan sitä, kuinka moni juutalainen / kristitty on saanut Nobelin. Ynnä kuinka harva islamin uskoinen on sen saanut.

Tässä yhteydessä on huvittavaa kuinka nyt yhtäkkiä tiede onkin "POP". Aikaisemmin tiedettä on palstalla poljettu maarakoon. Todistelu kuinka tiede ei pärjää raamatulle, joka on tietysti täyttä höpö höpöä.

Edelleen odotan listaa, josta käy ilmi kuinka monta Nobelia kreationistit ovat saaneet? Kuinka moni niistä on tullut kreationismin todistuksesta? Tai edes sen kuinka moni Nobelin saaja on kieltänyt evoluution?

Lisäksi kertokaa, kuinka moni länsimainen olisi saanut Nobelin, jos koko länsimaailmaa hallitsisi kreationistinen usko? Eli jossa kaiken pitäisi olla sopusoinnussa raamatun kanssa, kuten se oli keskiajalla.

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä huomio tuo että kuinka moni olisi saanut Nobelin, jos kaiken tieteen tulisi perustua raamattuun. Itse asiassa silloin tuskin edes tiedettä, kuten me sen ymmärrämme, edes olisi. Olisi vain raamattua selittäviä oppikirjoja, jossa musta pestäisiin aina valkoiseksi. Jos joku uskaltaisi epäillä, niin hänen passitettaisiin vankilaan.

• Eipä löytynyt yhtäkään kreationistia jotka olisivat saaneet Nobelin...

• Anonyymi00002

Ei tiede voi perustua Raamattuun, kun ei Raamattu ole tieteellinen kirja.

Ei siellä selitetä atomien rakennetta, ei maan vetovoiman syntyä, ei miten vesi ja happi ovat yhdistyneet vedeksi eikä muutoinkaan selitetä miten ihminen toimii, miten ihminen tuottaa sähköä, jolla ylläpitää elämää ja hermotoimintaa, eikä siellä selitetä miten DNA, on kaiken elämän alkujuuri, miten jopa kasvien ja eläinten DNA:t muistuttavat toisiaan, vaikka eivät ole toisistaan periytyneet.

Pahasti on ihminen harhaoppinen jos tiedettä lukee Raamatusta.

Lähes yhtä harhaoppinen kuin Paavalin herjaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      116
      1672
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      847
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      772
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      57
      769
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      731
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      621
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      41
      615
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      236
      613
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      599
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe