EU on suoraa perseestä nyt puututaan hillojen nimiin kuinka kauvan tämä saa jatkua kuinka kauvan alistumne Saksan vallan alle lopetetaan tämä helvetti
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Ainut asia mikä saa minut jotenkin hyväksymään EU : n ,on Euroopan turvallisuus. Venäjä Venäjä Venäjä...
Olisi hyvä, jos eurooppalaiset valtiot pysyisivät yhtenäisinä.
Jos turvallisuus hoituisi jotenkin muuten ,EU joutaisi hevon kuuseen. Otetaan nyt vaikka tämä kellojen siirtely. Kaikki mahdolliset gallupit ovat näyttäneet ,että tuosta siirtelystä ei pidetä ,mutta nämä EU: n hillotolppailijat eivät saa asiaa hoidettua.
Siinäkö on syy ,että nämä EU:ssa ovat saaneet päähänsä, että hillo sanaa ei saa
käyttää. Että ei tule mielleyhtymiä.
Brysselissä nämä edustajat ovat kauhuissaan, jos heidän hillotolppansa lakkautettaisiin.- Anonyymi00002
EU ei suojele päinvastoin kuten nato aiheuttaa vain ongelmia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509