https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012249686.html - ja sitten alkaa suuri sota.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jipii, saamme tukea urheita ukrainalaisia edelleenkin..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/11c44b40-e67f-46c5-9dee-b41704a3ff22- Anonyymi00004
Näistä ei sisäministeri Mari Rantanenkaan halua puhua.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8109743 - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näistä ei sisäministeri Mari Rantanenkaan halua puhua.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8109743Ilm. 15. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
5. Ja sen jälkeen minä näin: todistuksen majan temppeli taivaassa avattiin;
6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ilm. 15. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan viha täyttyy.
2. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
3. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.
4. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet."
6. ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän vitsausta, lähtivät temppelistä, puettuina puhtaisiin, hohtaviin pellavavaatteisiin ja rinnoilta vyötettyinä kultaisilla vöillä.
7. Ja yksi niistä neljästä olennosta antoi niille seitsemälle enkelille seitsemän kultaista maljaa, täynnä Jumalan vihaa, hänen, joka elää aina ja iankaikkisesti.
8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.KAUPPASOTA RAAMATUSSA - KUKA SAA OSTAA JA MYYDÄ.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ilm. 15. luku Uusi Testamentti 1938
8. Ja temppeli tuli savua täyteen Jumalan kirkkaudesta ja hänen voimastansa, eikä kukaan voinut mennä sisälle temppeliin, ennenkuin niiden seitsemän enkelin seitsemän vitsausta oli käynyt täytäntöön.Bilderberg ja EU kuninkaat peto.
Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
- Anonyymi00002
Kyseessä on kulutussota. Länsimaat auttavat Ukrainaa, mutta Ukrainalta loppuvat sotilaat. Yksikään länsimaa ei ole valmis lähettämään sotilaitaan Ukrainaan, koska sota vaatii aina runsaasti vainajia. Venäjää se ei haittaa.
- Anonyymi00003
Näin on. Sanokoon "Esson baarin" ylin asiantuntija mitä tahtoo.
- Anonyymi00014
Onneksi Suomen Teboilit saatiin kontalleen Ukrainan tukemisessa. Riikka Purrakin kehui sitä, kun Neste lopetti polttoainetoimitukset Teboileille.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onneksi Suomen Teboilit saatiin kontalleen Ukrainan tukemisessa. Riikka Purrakin kehui sitä, kun Neste lopetti polttoainetoimitukset Teboileille.
Ryssän tukijoitahan ne olikin. Jo 1940-luvulta alkaen.
- Anonyymi00005
Eikö kaikki ole niin kuin meille kerrotaan?
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011666656.html- Anonyymi00006
Odottaa vain saa milloin ukrainan kansa saa tarpeekseen natzi narkkari kääoiö koomikosta ja vetävät sen luikeron kiovan katu lyhtyyn🇷🇺🇷🇺🇷🇺❤️❤️❤️👍👍👍🤫
- Anonyymi00009
Orpokin vaan hymyili, kun paljastui, että suomen lähettämistä rahoista on mennyt kymmeniä miljoonia ukrainan johdon korruptioihin.
Rahasäkkejä kantanut avustaja valitti selkäkipuja, varmaan pääsi suomeen hoitoon, täytyyhän kaveria auttaa, että jaksaa kantaa rahasäkkejä ukrainan johtajille.
Eihän se hallitusta mitään haittaa vaikka vaikka suomalaisten rahat annetaan korruptioon, kun sitähän siellä suomenkin päättäjien keskuudessa harrastetaan, korruptiota.
- Anonyymi00007
Mitä tuo ND tarkoittaa?
Tässä muuten kolumni Purran tavasta toimia. Letkeä persuletkautus minuttuviinasta köyhille, kun Purra itse pääsi poliittisella huoraamisellaan Orpon piikatytöksi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012249427.html- Anonyymi00008
New Delhin tutkija?
- Anonyymi00010
Riikasta tulee pääministeri
- Anonyymi00011
Ei hätää, Suomi ja Alex seisovat tanakasti Ukrainan rinnalla iankaikkisesti amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901389
- 47791
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66725- 90718
- 20669
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde64669Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o145649- 53618
- 51602
- 47601