Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
Luuk 10:21
Totuus
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Sillä hetkellä riemuitsi Jesus hengessä ja sanoi: minä kiitän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, ettäs nämät salasit viisailta ja toimellisilta, ja olet ne ilmoittanut pienille: tosin, Isä, niin oli sinun hyvä tahtos.
- Anonyymi00002
I samma stund uppfylldes han av fröjd genom den helige Ande och sade: "Jag prisar dig, Fader, du himmelens och jordens Herre, för att du väl har dolt detta för de visa och kloka, men uppenbarat det för de enfaldiga. Ja, Fader; så har ju varit ditt behag.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
I samma stund uppfylldes han av fröjd genom den helige Ande och sade: "Jag prisar dig, Fader, du himmelens och jordens Herre, för att du väl har dolt detta för de visa och kloka, men uppenbarat det för de enfaldiga. Ja, Fader; så har ju varit ditt behag.
In that hour Jesus rejoiced in spirit, and said, I thank thee, O Father, Lord of heaven and earth, that thou hast hid these things from the wise and prudent, and hast revealed them unto babes: even so, Father; for so it seemed good in thy sight.
- Anonyymi00004
”Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,…”
1 Kor 2:6- Anonyymi00005
Mutta me puhumme siitä viisaudesta, joka on täydellisten tykönä, ei tämän maailman viisaudesta, eikä tämän maailman päämiesten, jotka hukkuvat.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta me puhumme siitä viisaudesta, joka on täydellisten tykönä, ei tämän maailman viisaudesta, eikä tämän maailman päämiesten, jotka hukkuvat.
Visdom tala vi dock bland dem som äro fullmogna, men en visdom som icke tillhör denna tidsålder eller denna tidsålders mäktige, vilkas makt bliver till intet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Visdom tala vi dock bland dem som äro fullmogna, men en visdom som icke tillhör denna tidsålder eller denna tidsålders mäktige, vilkas makt bliver till intet.
Howbeit we speak wisdom among them that are perfect: yet not the wisdom of this world, nor of the princes of this world, that come to nought:
- Anonyymi00008
Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
1 Kor 1:19- Anonyymi00009
Sillä kirjoitettu on: minä kadotan viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä hylkään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sillä kirjoitettu on: minä kadotan viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä hylkään.
Det är ju skrivet: "Jag skall göra de visas vishet om intet, och de förståndigas förstånd skall jag slå ned."
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Det är ju skrivet: "Jag skall göra de visas vishet om intet, och de förståndigas förstånd skall jag slå ned."
For it is written, I will destroy the wisdom of the wise, and will bring to nothing the understanding of the prudent.
Uskonharhaiset elävät todeksi Orwellin 1984 Totuusministeriön valheet.
- Anonyymi00012
Kumpaanko ryhmään Paavalin herjaajat kuuluvat.
- Anonyymi00013
Pauluksen raadon valottajat muistavat kontekstin, joka saa koko Raamatun (lukuunottamatta Markionin kaanonia, josta pedon kirjekokoelma otettiin) resonoimaan petoa vastaan. Kaikki valot suunnataan petoon ja se tuhoutuu kirkkauteen.
Luuk 10:19
Minä olen antanut teille vallan tallata jalkoihinne käärmeitä ja skorpioneja
σκορπίος
ja kukistaa vihollinen, eikä mikään vahingoita teitä.
Luuk 11:11-12
Kuka teistä isistä, kun lapsi tulee pyytämään kalaa, antaa hänelle kalan sijasta käärmeen? Tai jos hän pyytää munan, antaa skorpionin?
σκορπίος skorpios
Luuk 11:23
Se joka ei ole minun puolellani on minua vastaan. Ja se joka ei kokoa minun kanssani, aiheuttaa hajaannusta.
σκορπίζει skorpizei, alluusio skorpioniin
P tarjosi Eeliä, sitä käärmettä, joka hylkäsi Jumalan huoneen ja perusti Silon. Sitä Eeliä, jota juutalaisten kirjurit eivät huomanneet tunkea ylipappien sukuluetteloon, johon ei kuulunut.
https://mechon-mamre.org/p/pt/pt25a05.htm#29
Bukki ja Ussi. Ei Eeliä.
P aiheutti hajaannusta, kunnes toimitettiin pois pyhältä maalta.
"Viisaat" ylistävät Salomoa ja hänen "viisauttaan", Daavidin poikaa, joka Mooseksen eli Pojan mukaan ei saanut olla israelilainen.
"Lapsenmieliset" rakastavat Poikaa, samarialaisen viittä leipää, Pentateukkia, jolla ruokitaan tuhansia. Kymmenettä käskyä ei ole poistettu ja siellä on "Jumalan valitsema paikka", ei "paikka, jonka Jumala tulee valitsemaan", niin kuin juutalaisten kirjurit kynäilivät. Eivätkä fariseukset ja kirjurit päässeet Taivaaseen.
Olemme niiden puolella, jotka eivät koskaan luopuneet Mooseksen liitosta. Ja hyvä uutinen on se, että he ovat olemassa vuonna 2026. Melkein 2000 vuotta sen jälkeen kun Eelin pojat menettivät temppelinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011216Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86736Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35671- 47647
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja112525Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30521Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32496Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59453