Äärioikeisto kautta maailman tuntuu merkillisen Venäjä-mieliseltä, vaikka toki kysyttäessä sen kiistävätkin. Kannattajat taas vetoavat etenkin täällä pohjolassa usein siihen, että vanhat puolueet eivät saa maahanmuuttoa kuriin, joten he ovat pakotettuja äänestämään äärioikeistoa.
Onko maahanmuutto todella sen mittaluokan ongelma, että sen takia kannattaa lähteä Vemäjän tielle vai onko taustalla jotain muuta?
Itse uskon Venäjän trollitehtaiden vaikuttavsn lännessä varsinkin vähemmän koulutettujen parissa paljpn enemmän kuin julkisesti myönnetään. Propagandalla on uskomaton voima, se nähtiin jo 30-luvulla, eikä ihminen ole mihinkään muuttunut.
Venäjä ohjailee Euroopan äärioikeistoa
25
58
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ei haluta myöntää, että vähemmän koulutetut ovat helposti vedätettävissä.
- Anonyymi00014
Ei anna korkeakoulutus mitään rokotetta poliittista ohjausta vastaan.
- Anonyymi00002
Voiko vassut heittää ensimmäisen kiven
- Anonyymi00003
Hehän ovat aina tykänneet siitä onnelasta
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hehän ovat aina tykänneet siitä onnelasta
Demarit ihailee Putinia. Perustivat naapuriseurankin
- Anonyymi00004
Demarit aloittivat v 1918 punakapinan yhdessä venäläisten kanssa.
- Anonyymi00005
Juuri näin. Lisäksi demarit perustivat naapuriseuran.
- Anonyymi00006
Venäjä on postkommunistinen natsidiktatuuri. HEIL PUTLER!
- Anonyymi00009
Kyllä. Ja täysin häikäilemätön. Käyttää hyväkseen länsimaiden hölmöjä, jotka uskovat propagandaa.
- Anonyymi00007
Ilman aivotoimintaa tuhoavaa propagandaa ei Yhdysvalloissakaan olisi presidenttinä narsistinen megamaga-superidioottivanhus.
- Anonyymi00008
Eikä UK olisi eronnut EU:sta
- Anonyymi00010
Kommunistit rahoittaa kaikkea sellaista toimintaa
joka aiheuttaa epäjärjestystä ja anarkiaa. Siinä ei
moraalin eikä aatteen kanssa mitään tekemistä.- Anonyymi00011
Pitää muistaa, että kgb-stalinisti Putinilla on ateistiset kommarijuuret, ennenkuin tämä käänsi takkinsa rupeamalla ortotoksiseksi "uskovaiseksi" fsb-natsiksi!
- Anonyymi00012
Venäjän lonkerot ulottuvat vähän kaikkialle
- Anonyymi00013
Äärioikeisto kaipaa vahvoja autoritaarisia johtajia ohjaamaan ja käskyttämään kansanlampaita bääää.
- Anonyymi00015
Ja äärioikeistolla on yksi haave; päästä marssimaan kaduille ja potkimaan vapaasti vihan kohteita.
- Anonyymi00016
Hyödyllisiä idiootteja
- Anonyymi00017
Äärioikeiston politiikka on poukkoilevaa ja ajoittain epäjohdonmukaista.
Äärivasemmiston johdonmukaiseen alamaisuuteen venäjälle, voi sensijaan luottaa.- Anonyymi00019
Suomen vasemmisto on jyrkästi totalitarismia vastaan, joka on Venäjän hallintamuoto. Joissain toisissa maissa vasemmistoilla saattaa olla toisenlaisia riippuvuusajatuksia sinne päin mutta ei Suomen vasemmistossa yleisesti.
- Anonyymi00018
Tämä on hyvin tiefossa
- Anonyymi00020
Varmaan oikeisto vanhoillisena tykkää tällsisesta meiningistä Venäjällä:
Venäjällä – erityisesti Moskovassa ja Pietarissa – viranomaiset ovat viime aikoina keskeyttäneet ja ratsanneet useita konsertteja ja klubeja. Syynä näihin ovat olleet muun muassa tiukentunut "LGBTQ+-propagandan" valvonta, sotaa vastustavien tai oppositiomielisten kanavien etsintä kävijöiden puhelimista sekä muut viranomaisten asettamat yllättävät rajoitukset.- Anonyymi00021
Vähän kuin persumeininkiä.
- Anonyymi00023UUSI
tietääkö aloittaja etä russofobia on vakava mielen sairaus?
- Anonyymi00024UUSI
Aloittaja on vihervassari. Vihaa Venäjää, koska Venäjällä eivät homot hihhuloi prideissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487