Haaveilen maitotissin imemisestä

Anonyymi-ap

Löytyspä vielä joskus nainen, joka voisi imettää minua.
Kerran olen päässyt kokeilemaan ja se oli todella mukavaa.

22

192

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä haaveilen myös samasta.
      Voisin jopa maksaa siitä!!!

• Anonyymi00002

Joo kyllä voisin maksaa paljonkin, jos tulisi todella pajon maitoa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joo kyllä voisin maksaa paljonkin, jos tulisi todella pajon maitoa.

Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

• Anonyymi00003

Olisi tuo mukava kokemus vaikkei maitoa tulisikaan. Mies 02al

• Anonyymi00004
      UUSI

Sinä uhkea isot tissit omistava nainen ota siisti mies imemään nänniä tissiä ei väliä vaikkei maitoa tulekkaan haluaisin muutenkin hieroa nuolla joka paikan sinusta.Kerro haluistasi sinä rohkea nainen.02al

• Anonyymi00007
        UUSI

Onko naista imettämään.

• Anonyymi00008
        UUSI

Heippa Missäpäin olet..? Itse liikun etelä-suomen alueella työjutuissa ( meikki konsulentti) oon tällainen ristiverinen..varattu mutta joo kiva ois kokeilla kun joku imee tisuja..maitoakin vois tulla vielä hetken..

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Heippa Missäpäin olet..? Itse liikun etelä-suomen alueella työjutuissa ( meikki konsulentti) oon tällainen ristiverinen..varattu mutta joo kiva ois kokeilla kun joku imee tisuja..maitoakin vois tulla vielä hetken..

Asustelen Loimaan lähellä.Poikkea kylään imen tissiä mielelläni ja muutakin.02al mies

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Asustelen Loimaan lähellä.Poikkea kylään imen tissiä mielelläni ja muutakin.02al mies

Aa..okey käyn Forssassa parin vko sisällä..ja muistaakseni Urjalassa on kauppa keikka K kaupassa...olen siis synnyttänyt n 8 kk sitten..eli maitoa tulee ja olen miettinyt usein miten kiihottavaa ois jos joku imee..hieroo jne tisuja..oma ukko ei missään nimessä tee sitä..tämä on sitten todella salaista !!!!!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aa..okey käyn Forssassa parin vko sisällä..ja muistaakseni Urjalassa on kauppa keikka K kaupassa...olen siis synnyttänyt n 8 kk sitten..eli maitoa tulee ja olen miettinyt usein miten kiihottavaa ois jos joku imee..hieroo jne tisuja..oma ukko ei missään nimessä tee sitä..tämä on sitten todella salaista !!!!!

M36 olisi todella innoissaan jos saisin hieroa ja lypsää sun tissejä ja imeä vielä maitoa... Otatko yhteyttä veniuth34 at gmail.com?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Varmasti pysyy salassa.Kuinka voisimme pitää yhteyettä, kyllä hieron tisut ja muunkin vartalon voidaan vaikka aluksi saunoa asustelen okotitalossa.02al mies

• Anonyymi00013
      UUSI

Kiva ennenkuin jatkan henkilökohtaisemmin..tämä on siis salassapidettävää !!! Olen aviossa ja rakastan miestäni todella paljon..mutta sitten taas se että tekee mieli kovasti että joku imee tisuja..ja minulla on yksi fetissi ajatus...tykkään että joku katselee kun pissaan..aivan hullua mutta en ole kehdannut puhua ukolle tästä..olen nyt syksyllä käynyt jossakin pidemmällä ettei kukaan tunne niin pisulla niin että joku katselee..ja usein kuljen kesällä ilman pikkuhousuja ja istun niin puiston penkillä että vanhempi mies näkisi...nyt tulee hullua...olen pari kertaa katsellut noh ja pidellyt siittimestä kiinni kun vanhempi mies on pisulla..ja kerran laitoin suuni pisun eteen...nää on hulluja mutta kiihottavia juttuja. ennen kun synnytin tykkäsin myös levitellä metsässä....

• Anonyymi00014
        UUSI

Voitaisiin leikkiä yhdessä pissaleikkejä ja kokeilla imetystä. Kaikki tapahtuisi täysin turvallisessa seurassa jossa voit tutkia fetissejäsi yhteisellä innolla. Imisin sun tisuja ja nielisin kaiken maidon mitä sulta tulee, sen jälkeen voisin pissata sun päälle.
        M36

• Anonyymi00015
        UUSI

Kaikki tuo sopii minulle erittäin kiihottavaa katson kun pissaat ja saat pissattaa minua.02al mies

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaikki tuo sopii minulle erittäin kiihottavaa katson kun pissaat ja saat pissattaa minua.02al mies

Ilmeisesti kirjoittelen nyt kahden kaverin kanssa ..? itseäni kiinnostaa vanhemmat miehet /papat jotka ovat siistejä ja ymmärtävät fetissini..ja tietty tuo vaitiolo on todella tärkeää...kun nyt molemmat lukee tätä...tykkäisin siis juoda pissaa...ja tykkäisin myös pyllistellä..itselläni on synnytyksen jälkeen hiukan arat paikat emättimessä mutta siksi just pyllistelen että saisin johonkin reikään sormea tai jotain...ei siis rajusti emättimeen..hellästi kyllä...ja juu nielisin itse pissan jos sinä imet mun maidon ja pissan...missä siis asutte että tiedän "puhua" oikealle henkilölle?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ilmeisesti kirjoittelen nyt kahden kaverin kanssa ..? itseäni kiinnostaa vanhemmat miehet /papat jotka ovat siistejä ja ymmärtävät fetissini..ja tietty tuo vaitiolo on todella tärkeää...kun nyt molemmat lukee tätä...tykkäisin siis juoda pissaa...ja tykkäisin myös pyllistellä..itselläni on synnytyksen jälkeen hiukan arat paikat emättimessä mutta siksi just pyllistelen että saisin johonkin reikään sormea tai jotain...ei siis rajusti emättimeen..hellästi kyllä...ja juu nielisin itse pissan jos sinä imet mun maidon ja pissan...missä siis asutte että tiedän "puhua" oikealle henkilölle?

Tämä M36 asuu Tampereella, multa onnistuisi liikkuminen noihin Forssaan ja Urjalaan helposti. En toki tiedä oonko tarpeeksi vanha sulle, jos oon niin ehdottomasti kiinnostaa noi mainitsemasi asiat, upeita tuhmia leikkejä. Saisit tietysti myös hellää koskettelua imetyksen ja pissaleikkien lisäksi

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Asun siis Loimaan lähellä olen 68v. Siisti puhdas hoikka mies.Ja kaikki pysyy salassa.Tuo mitä haluat sopii minulle olen hellä varovainen katselen mielelläni kun pyllistät.02al mies

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Asun siis Loimaan lähellä olen 68v. Siisti puhdas hoikka mies.Ja kaikki pysyy salassa.Tuo mitä haluat sopii minulle olen hellä varovainen katselen mielelläni kun pyllistät.02al mies

Heippa vaan Loimaan uros
        Kiva kuulla ja pyllistelyn lisäksi jotain sinne vois laittaa..itselläni on kyllä isojakin sauvoja..jos et halua muuta laittaa eli ei haittaa vaikka pyllyssä on vain sauva..oma mies ei laita mulle sitäkään ..sitä etoo koko touhu ja mua se kiihottaa aivan valtavasti..nyt kait vois kysyä oletko ollut sillain nuoren naisen kanssa? no okey olen 28 v , pyöreä posliini pylly ja juu emätinkin on posliini...tisut ne on sitten isot , ei oikein millään löydy rintsikoita ja siks en useinkaan käytä ...heilukoon siinä ..ja nännit on isot , näet sitten ..et usko !! emätin vako on iso ..sellainen kun nuorilla teinitytöillä kun pidetään tiukkoja ohuita housuja ellei ole sidettä pikkareissa..koska ot saanut viimeksi ..? vaimoa ?

• Anonyymi00020
      UUSI

Aina vaan menee paremmaksi.Voin laittaa kaluni pyllyysi on myös iso musta sauva joka liikkuu surisee värisee.En ole aikoihin noin nuorta saanut olisi kyllä ihanaa ja nuo rinnat isot imen nänniä rutistelen hieron toteutan toiveesi ilomielin.Mies 02al 68v.

• Anonyymi00021
        UUSI

Olen yksinäinen jo pitkään.Mies 68v.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olen yksinäinen jo pitkään.Mies 68v.

Kiva paineita sitten on...
        hei mun ukko tulee ihan just kotiin ..jatkan tästä huomenna ok ? Älä tai älkää karatko.
        Mun velipoika serkkupoika ( siis mies ) on ollu mun "turvamiehenä" vitsi...mut kumminkin mukana kun joskus oon menny metsään..no ei tietenkään mikään pervo eikä katellu mut hiuka katellu että kukaan ei tee pahaa ..se tietää nää mun jutut ja ei kerro ukolle kun tietää millainen se on..kirjoittelen huomenna murut. Ja voitte uskoo että mun nännit töröttää

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kiva paineita sitten on...
        hei mun ukko tulee ihan just kotiin ..jatkan tästä huomenna ok ? Älä tai älkää karatko.
        Mun velipoika serkkupoika ( siis mies ) on ollu mun "turvamiehenä" vitsi...mut kumminkin mukana kun joskus oon menny metsään..no ei tietenkään mikään pervo eikä katellu mut hiuka katellu että kukaan ei tee pahaa ..se tietää nää mun jutut ja ei kerro ukolle kun tietää millainen se on..kirjoittelen huomenna murut. Ja voitte uskoo että mun nännit töröttää

Selvä vartoilen kalu pystyssä.Mies 68v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe