IL
” Kokkomuksen eräs jäsen kertoo ottaneensa videolla esiin esimerkiksi Aishan avioliiton Muhammedin kanssa tämän ollessa 6-vuotias ja avioliiton täytäntöönpanon 9-vuotiaana.
Lähteeksi hän mainitsee Sahih al-Bukhari 5134. Sahih al-Bukhari on Wikipedian mukaan islamin sunnalaisen suuntauksen arvostetuin ja luotettavimpana pidetty hadith-kokoelma.
Hän nostaa esiin sen, että Koraani sallii miehelle 2–4 vaimoa tai kertoo siitä, kuinka naista saa lyödä, jos hän ei tottele.”
Sai potkut kokoomuksesta! 😮
Saako ns pyhiä kirjoja siteerata
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Noudattavatko jotkut näitä ohjeita Suomessa!
- Anonyymi00002
Itse olen kasvanut maalla isolla ns. perintötilalla ja jo lapsena mummot (70-luvulla) puhuivat, että kenen toisen ison talon pojalle olisin hyvä emäntä! MUTTA he eivät olleet naittamassa minua alaikäisenä jollekin vanhalle ukolle, jolla olisi jo monta ”vaimoa” ennestään!
Kun kasvoin, sain kyllä ihan itse valita puolisoni ilman, että kukaan siihen puuttui!❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509