TV-chat ja TV-peli lakon 1.8.

animefangirl84

huom!!!!!!!! äläkää laittako koko päivänä rahatusohjemiin yhtään viestiä.minulla oli koko päivän lakko.niin että en laittanut yhtään viestiä rahastusohjelmiin.älkää tilaako enää soittoääniä tai pelejä.laittakaa ilmoitus eteenpäin kaikille
tv:lakkojatnainen
huom!!!!! jos on asiaa minulle tästä asiasta niin laittakaa sähköposti mulle äkkiää sähköpostini on:animefangiirl84

12

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....
    • bää

ihan kun joku lakkoiliskin

• puer86

Tästä jäi yksi asia sulla huomioimatta:
      Ne, jotka eivät niistä peleistä ja chateistä välitä, eivät tietenkään lähetä viestejä.
      Mutta entä ne, jotka välittää? Miksi ihmeessä ne alkaisivat boikotoida sitä, kun SINÄ et niistä satu pitämään?

• onkos siinä

kuinkas paljo menee viikossa tv-chatteihin? miksi chattaat?

• puer86
        onkos siinä kirjoitti:

kuinkas paljo menee viikossa tv-chatteihin? miksi chattaat?

Minä en käytä senttiäkään tv-chatteihin. Mielestäni ei ole tarpeen. Puhuinkin heidän puolesta, jotka niihin viestejä lähettävät.

• a.p

milloin ryhdytään autolakkoon, bensa on %&# kallista :( ja se iihana auton käyttömaksu, valitettavasti meidän auto on mun armaani.
      Mutta voi jos se olis mun niin myisin sen yhdellä eurolla pois (1€) vain päästäkseni siitä, ja vielä KATSASTUSMIEHILLE!!!

• Nimetön

nii sais pois teeveestä nuo turhat känny pelit ja tilalla vois olla vaikka elokuvia tai muuta..en oo muuten elämäni aikana ikinä lähettäny vistejä tv peleihin..oon 15v;) mielummin ostan mopoon pensaa...pari riviä txtiä teeveessä muutaman sekunnin aikana tai 15-20 km ajo mopolla??? kumpi on kivempaa???

• lähettäny

nuihin hommiin vielä yhtään viestiä, enkä lähetä!!!

• ..pitää olla..

.. jos on joskus viestejä tuollaiseen laittanut

• animefangirl84

mä ei ole laittanut rahatusohjelmiin pitkään aikaan ja säästän rahan tv-maksun että voin katsoa tv:tä

• eini

itse seuraan tv:tä lähinnä ajankuluksi, joten mainoskanavat ovat ajaneet asiansa mielestäni paljon paremin, kuin esim yle. ylen ja esim maikkarin ero on siinä, että maikkarin ohjelmista päättävät katsojat, mutta ylen ohjelmista valtion budjetti.

• Bianca93

Itse voin tunnustaa, että katselin mielelläni noita tv-pelejä pari vuotta sitten. Ja tosiaankin vain katselin, oli mukava nauraa, kun sinne tuli joitakin ihan älyttömän hauskoja viestejä. Sitten innostuin kokeilemaan itsekin, ja lopputulos oli tietysti iso kännykkälasku (siinä olisi tarvittu Telefinlandmiestä apuun, eikä sekään olisi pystynyt auttamaan), enkä ole sen koommin noita ohjelmia kurkistellut. Joskus jäin katsomaan, millaisia hauskoja viestejä sieltä tulee, mutta nyt en ole tehnyt sitäkään vuoteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      65
      7283
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2773
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1902
    4. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1898
    5. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      147
      1894
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1781
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1582
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1467
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1271
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1216
    Aihe