On se kumma kun ei voi kuunnella mitä toinen yrittää sanoa! Pää punasena sitä vaan vaahdotaan ja joka kerta kun toinen avaa suunsa niin volyymi senkuin nousee. Yritä siinä sitten ratkaista asia. Ei perkele!
Jos olisit ollut kaksi sekunttia hiljaa niin asia olisi jo ratkennut sinun eduksesi, mutta ei.
Olkoot.
Risuja asiakkaalle!
2
423
Vastaukset
- eini
..-joo, se on tää asiakaspalvelu.. juu, tuttu juttu:D asiakkaat on usein (anteeksi nyt vain) melko tyhmiä. Ne ei vaan tajuu kuinka ne tekee ittestään välillä niin idiootin näkösii...voi voi voi:)
- kassatäti
niinhän se on monesti, kun ei asiakas itse ole ikinä ollut asiakaspalvelussa töissä, ei välttämättä ymmärrä edes käyttäytyvänsä typerästi myyjää kohtaan tai yleensäkkään asioidessaan kaupassa tms. Minua raivostuttaa suunnattomasti esim. kun palvelen asiakasta, tunkee jo seuraava asiakas tiskille notkumaan ja tuntuu ihmeissään katselevan että miksi se edellinen ei jo mene vaikka on vielä palvelutilanne kesken. Ja se, että polkupyöräilijät ja rollaattorin käyttäjät parkkeeraavat kulkuvälineensä aivan sisään tuloliuskan eteen niin ettei siitä varmasti sillä aikaa kukaan pääse kulkemaan kun he itse asioivat kaupassa. Töks töks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591