Miksi ylöstempaus tapahtuu ennen ahdistuksen aikaa?

Anonyymi-ap

Onko ahdistuksen aika 3,5v vai 7v ajanjakso?

Kuinka paljon 7v loppuosassa Jumala lyhentää 7 vuodesta kärsimysaikaa? Onko se samaan aikaan kun juutalainen kansa päättää alkaa kristityiksi? Josta seuraa se että Jeesus tulee ja lopettaa kaiken sen, joka muuten tappaisi kkaiken lihan, eli kaiken elämän tai ainakin ihmisten elämät joutumasta sukupuuttoon kokonaan maan päällä.

Onko Jeesuksen palatessa yhtään pedonmerkittyä ihmistä enää hengissä? Mitä heille tehdään jos on? Miten suhtautuvat tietoon että pedonmerkitty joutuu ikuiseen helvettiin?

Kauan kestää Jumalan vihan aika?

Onko antikristuksen vihan aikaa?

Kauan Jaakobin ahdistuksen aika kestää?

Kauan vaivanaika kestää?

92

203

Vastaukset 92

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jumala kohtistaa vihansa jumalattomalle maailmalle, mutta ei heille, jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen, tämä on aivan lookista, ilmiselvyyttä.Jeesukseen uskovat eivät jää tänne ahjistavuujen aikaan, josta kerronnallisteisuutta esim. Johanneksen Jeesukselta saamasta Ilmestystiejoksisuujesta, joka Kirjaaseen kirjoitettu on.

Kuka sitten on kristitty, kuka kuuluu Jumalan seurakuntaaseen?

Sanoja on sitä kuvailemaan jonsikkaasti.

Hän on pyhä, Pyhän Hengen Sinetöimäksöity, luottaa Jumalaan, kiittää Jumalaa, ottaa Jumalan neuvoista neuvonsa, ymmärtää Jumalan neuvot paremmiksi kuin mitkään muut neuvot, pääsee ylösottoon tai ylösnousemukseen, riippuen onko henkissä vai ei kun viimeinen pasuuna törähtää. Jeesus on myös kristityssä ja kristitty on Jeesuksessa.Pyhän Hengen sinettihän ihmiskristityksessä tarkoittaa Jeesukselle Sinetöityllisöityä ihmiskristittyä. Myös Isä Jumalakin asuu Pyhän Hengen kautta kristityissä.

Henki on jakamaton.

" Met tuumme hänen luokseen ja jäämme hänen luokseen asumaan."

Met: Isä, Poika, Pyhä Henki

Hänen: Kristitty

Selef Urge

• Anonyymi00002

PERUSTELE

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

PERUSTELE

Kun Jumala asuu kristityksissä ja kristitykset olisivat Jumalan vihan maljain aikaan maan päällä niin silloinhan Jumala osoittaisi itseään ja Poikaansa Jeesusta kohtaan vihamaljaisuuksija, eikä Isä ole mitään uusintaa tekemässä Jeesukselle vihaa osoittamalla.

Isä Jumala langetti vihansa Poikansa Jumalan Jeesuksen päälle yhe kerran meijään syntijeistenme tähten ja sai siinä kokee Jumalan vihan ja tuomijon ja sovitti synnit meijän takijanme ja puolesteksastanme eikä mitään uusintaa siihen suuntaan tuu, sillä Jeesus on kristityissä ja
        kristityt Jeesuksessa.

https://www.youtube.com/watch?v=Vo5zfBJcgI8

Six Jumalan tuomijo lankejaa katumatoman jumalattoman maajilman, jumalattomijen ihmisten päälle ainovastaan ja six kristityt ylöstenpaistaan evakointioperaatijolla.

Selef Urge

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun Jumala asuu kristityksissä ja kristitykset olisivat Jumalan vihan maljain aikaan maan päällä niin silloinhan Jumala osoittaisi itseään ja Poikaansa Jeesusta kohtaan vihamaljaisuuksija, eikä Isä ole mitään uusintaa tekemässä Jeesukselle vihaa osoittamalla.

Isä Jumala langetti vihansa Poikansa Jumalan Jeesuksen päälle yhe kerran meijään syntijeistenme tähten ja sai siinä kokee Jumalan vihan ja tuomijon ja sovitti synnit meijän takijanme ja puolesteksastanme eikä mitään uusintaa siihen suuntaan tuu, sillä Jeesus on kristityissä ja
        kristityt Jeesuksessa.

https://www.youtube.com/watch?v=Vo5zfBJcgI8

Six Jumalan tuomijo lankejaa katumatoman jumalattoman maajilman, jumalattomijen ihmisten päälle ainovastaan ja six kristityt ylöstenpaistaan evakointioperaatijolla.

Selef Urge

Tarkennnuslisäyksekkyys äskeisellisen vikaan kommenttilaisuuteen.

Ylöstenpastaan ennen Vihan maljoisteisten alas maan päälle vuojatuksii, se on saletti.

Selef Urge

• Anonyymi00020

"Kuka sitten on kristitty, kuka kuuluu Jumalan seurakuntaaseen?

Hän on pyhä, Pyhän Hengen Sinetöimäksöity, luottaa Jumalaan, kiittää Jumalaa, ottaa Jumalan neuvoista neuvonsa, ymmärtää Jumalan neuvot paremmiksi kuin mitkään muut neuvot, pääsee ylösottoon tai ylösnousemukseen, riippuen onko henkissä vai ei kun viimeinen pasuuna törähtää. Jeesus on myös kristityssä ja kristitty on Jeesuksessa.Pyhän Hengen sinettihän ihmiskristityksessä tarkoittaa Jeesukselle Sinetöityllisöityä ihmiskristittyä. Myös Isä Jumalakin asuu Pyhän Hengen kautta kristityissä."

Ja kaikki tämä ilmenee pelastuvissa kristityissä näin.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Sen sijaan pelastumattomat vuohikristityt eli kirjanoppineet ja fariseukset jauhavat loputtomasti vaan pelkkää teoriaa ja oppikysymyksiä, sillä heiltä puuttuu rakkaus ja empatia lähimmäisiään kohtaan.

Matt.25
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

"Kuka sitten on kristitty, kuka kuuluu Jumalan seurakuntaaseen?

Hän on pyhä, Pyhän Hengen Sinetöimäksöity, luottaa Jumalaan, kiittää Jumalaa, ottaa Jumalan neuvoista neuvonsa, ymmärtää Jumalan neuvot paremmiksi kuin mitkään muut neuvot, pääsee ylösottoon tai ylösnousemukseen, riippuen onko henkissä vai ei kun viimeinen pasuuna törähtää. Jeesus on myös kristityssä ja kristitty on Jeesuksessa.Pyhän Hengen sinettihän ihmiskristityksessä tarkoittaa Jeesukselle Sinetöityllisöityä ihmiskristittyä. Myös Isä Jumalakin asuu Pyhän Hengen kautta kristityissä."

Ja kaikki tämä ilmenee pelastuvissa kristityissä näin.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Sen sijaan pelastumattomat vuohikristityt eli kirjanoppineet ja fariseukset jauhavat loputtomasti vaan pelkkää teoriaa ja oppikysymyksiä, sillä heiltä puuttuu rakkaus ja empatia lähimmäisiään kohtaan.

Matt.25
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

Minusta tuo oli sanahelinää. Mistä tietää, että joku on Pyhän Hengen Sinetöimäksöity jne.? Siitä on niin erilaisia käsityksiä. Toisille toisten, mielestään Pyhässä Hengessä tuottamat sepustukset ovat toisille itsestään Saatanasta ja päinvastoin. Eikö se osoita, että Pyhä Henki on uskovaisen omaa mutua.

• Anonyymi00034
        Ramavit kirjoitti:

Minusta tuo oli sanahelinää. Mistä tietää, että joku on Pyhän Hengen Sinetöimäksöity jne.? Siitä on niin erilaisia käsityksiä. Toisille toisten, mielestään Pyhässä Hengessä tuottamat sepustukset ovat toisille itsestään Saatanasta ja päinvastoin. Eikö se osoita, että Pyhä Henki on uskovaisen omaa mutua.

"Minusta tuo oli sanahelinää. Mistä tietää, että joku on Pyhän Hengen Sinetöimäksöity jne.? Siitä on niin erilaisia käsityksiä."

Vai on JEESUKSEN OPETUKSET sanahelinää...!!!

Tuo kertoo kaiken teistä Israelia palvovista vuohikristityistä.

Ilm. 14:12
        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja JEESUKSEN USKON.

Ilm. 19:13
        ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla **HÄNTÄ** kutsutaan, on JUMALAN SANA.

Hepr. 4:12 (1992 käännös)
        JUMALAN SANA on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, ***SE PALJASTAA***sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]

Ilm. 1:16
        Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTI KAKSITERÄINEN, TERÄVÄ MIEKKA, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

Ilm. 19:15
        Ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTEE TERÄVÄ MIEKKA, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

"Minusta tuo oli sanahelinää. Mistä tietää, että joku on Pyhän Hengen Sinetöimäksöity jne.? Siitä on niin erilaisia käsityksiä."

Vai on JEESUKSEN OPETUKSET sanahelinää...!!!

Tuo kertoo kaiken teistä Israelia palvovista vuohikristityistä.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja JEESUKSEN USKON.

ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla **HÄNTÄ** kutsutaan, on JUMALAN SANA.

Hepr. 4:12 (1992 käännös)
        JUMALAN SANA on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, ***SE PALJASTAA***sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]

Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTI KAKSITERÄINEN, TERÄVÄ MIEKKA, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.

Ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTEE TERÄVÄ MIEKKA, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.

Sanahelinää oli oma osuutesi. Jeesuksen puheissa on paikon jotain hyvääkin, mutta ei mitään jota ei joku muukin olisi jo kertonut. Loppujen lopuksi Raamattu osoittaa hänet, jos häntä edes koskaan oli, vain tietämättömäksi paskanpuhujaksi:

Lupasi palata kuulijoidensa vielä eläessä. Ei palannut. Lupasi vastata rukouksiin. Kaikkiin pyyntöihin. Ei vastaa. Lupasi uskoviensa tekevän ihmeitä. Kaikki "ihmeteot" ovat huijausta. Väitti sinappia puuksi ja sen siemeniä pienimmiksi. Väitti, ettei linnut kerää varastoja....

• Anonyymi00044
        Ramavit kirjoitti:

Sanahelinää oli oma osuutesi. Jeesuksen puheissa on paikon jotain hyvääkin, mutta ei mitään jota ei joku muukin olisi jo kertonut. Loppujen lopuksi Raamattu osoittaa hänet, jos häntä edes koskaan oli, vain tietämättömäksi paskanpuhujaksi:

Lupasi palata kuulijoidensa vielä eläessä. Ei palannut. Lupasi vastata rukouksiin. Kaikkiin pyyntöihin. Ei vastaa. Lupasi uskoviensa tekevän ihmeitä. Kaikki "ihmeteot" ovat huijausta. Väitti sinappia puuksi ja sen siemeniä pienimmiksi. Väitti, ettei linnut kerää varastoja....

'Tämä sukupolvi' tarkoitti sitä sukupolvea, joka näkee viikunapuun puhkeavan taas lehteen, eli Israelin valtion uudelleen muodostumisen. He näkevät myös Jeesuksen paluun kuninkaana. Nuorimmat heistä ovat nyt 78-vuotiaita.

• Anonyymi00044 kirjoitti:

'Tämä sukupolvi' tarkoitti sitä sukupolvea, joka näkee viikunapuun puhkeavan taas lehteen, eli Israelin valtion uudelleen muodostumisen. He näkevät myös Jeesuksen paluun kuninkaana. Nuorimmat heistä ovat nyt 78-vuotiaita.

Mihin tulkintasi perustuu? Tuohan ei ole ainoa kohta, jossa Jeesus vakuuttelee pikaista paluutaan ja yksiselitteisesti sen piti tapahtua vielä silloin eläneen sukupolven aikana.

• Anonyymi00051
        Ramavit kirjoitti:

Mihin tulkintasi perustuu? Tuohan ei ole ainoa kohta, jossa Jeesus vakuuttelee pikaista paluutaan ja yksiselitteisesti sen piti tapahtua vielä silloin eläneen sukupolven aikana.

Jeesus ei sanonut tulevansa pian, vaan tulevansa nopeasti. Siis yhtäkkiä, yllättäen ne, jotka eivät häntä osaa odottaa.

Viikunapuu tarkoittaa Israelia. On selvää, että viimeinen sukupolvi alkoi 1948.

Toisessa kohtaa Jeesus kertoi kuulijoidensa joukossa olevan niitä, jotka eivät maistaisi kuolemaa ennen kuin näkevät hänen paluunsa kuninkaana. Johannes tosiaan näki lopunajan tapahtumat ilmestyksessä.

Kaikki nuo kolme kohtaa voi tahallaan ymmärtää väärin, jos vihaa totuutta ja etsimällä etsii 'virheitä' Jumalan sanasta.

• Anonyymi00077
        Ramavit kirjoitti:

"Sanahelinää oli oma osuutesi. Jeesuksen puheissa on paikon jotain hyvääkin, mutta ei mitään jota ei joku muukin olisi jo kertonut."

Vastaukseni on poistettu jo kaksi kertaa, sillä ilmeisesti tämänkään palstan vuohikristityt eivät kestä Jeesuksen sanoja, kuten eivät juutalaisetkaan kestäneet. Yritänpä siis kolmannen kerran...

Eli pointtini ei ollutkaan siinä, etteikö joku muukin olisi voinut kertoa samoja asioita kuin Jeesus, vaan siinä ***noudattavatko uskovat Jeesuksen opetuksia*** ? Jeesushan on Raamatun mukaan kristittyjen esikuva ja he mukamas seuraavat Häntä.

No tämähän ei pidä lainkaan paikkaansa ainakaan Israelia palvovien rasististen vuohikristittyjen kohdalla, sillä Jeesus todistettavasti ei ollut rasisti, eikä palvonut Israelia. Päinvastoin.

Joh.8
        31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "JOS TE PYSYTTE MINUN SANASSANI, NIIN TE TOTISESTI OLETTE MINUN OPETUSLAPSIANI;
        32 JA TE TULETTE TUNTEMAAN TOTUUDEN, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
        34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
        35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
        36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
        37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
        38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". JEESUS SANOI HEILLE: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 JEESUS SANOI HEILLE: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

Kuten olemme huomanneet, niin myöskään vuohikristityt eivät pysy Jeesuksen sanassa, koskapa siunaavat lasten murhaajia, eivätkä siten ole myöskään Jeesuksen opetuslapsia, eivätkä tule tuntemaan totuutta... mikäli siis uskomme Jumalan Sanaa eli Jeesusta...

Vuohikristityt selvästikään eivät usko Jeesusta. He uskovat ennemmin Israelin propagandaa ja omia huuhaaprofeettojaan.

"Loppujen lopuksi Raamattu osoittaa hänet, jos häntä edes koskaan oli, vain tietämättömäksi paskanpuhujaksi:"

Minusta taas Jeesuksen kuvaukset nykyajan kristityistä ovat hyvinkin osuvia, joten ollakseen 2000 vuotta sitten keksitty tietämätön ja paskaa puhuva mielikuvitushahmo ei ole minusta aivan paikkansa pitävä kuvaus hänestä tai tästä mielikuvitushahmosta.

Jeesuksesta käytetään Raamatussa nimitystä Jumalan Sana, joka paljastaa totuuden ja valheen kaksiteräisen miekan tavoin ja näin todellakin mielestäni tapahtuu.

Kristityt...tai paremminkin Luther keksi omasta päästään, että KIRJA eli katolisten kirkkoisien kokoama Raamattu olisi se "Jumalan sana", jota vasten kaikki opit tulisi koetella (sola scriptura), mutta toisin kuin Jeesuksen opetuksia, Raamattua voi väännellä kieroon mielin määrin.

Jeesuksen opetuksia taas on vaikeampi väännellä kieroon, sillä RAKKAUS ja EMPATIA ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät kristityistä Jeesuksen seuraajia. Eivät siis oppiasiat, joista kristityt jauhavat aivan loputtomasti, koska niiden avulla voi korottaa itseään. Tieto näet paisuttaa...jopa luuloon perustuva "tietokin"...

Joten kristityt vaikenevat Jeesuksen opetuksista ja sen sijaan väittelevät ja jauhavat loputtomista teorioista koskien Raamatun ennustuksia ym "pelastavia" oppikysymyksiä, joista Jeesus ei puhunut sanaakaan.

Ei satu alastomasta Keisaristakaan ole totta, mutta se on niin osuva vertauskuva narsistisista hallitsijoista ja heidän hoveistaan sekä manipuloimisen kohteeksi joutuvasta kansasta, että ei sen totuusarvo vähene yhtään siitä, että se on satu, kuten eivät Jeesuksenkaan opetukset ole yhtään sen vähempiarvoisia, vaikka Jeesus olisi keksitty mielikuvitushahmo.

• Anonyymi00005

Katsokaapa nyt vaikka niitä maita, joissa kristityt jo ovat menettäneet päänsä tai heitetty vankilaan uskonsa takia. Onko muka oikeaa oppia väittää, että uskovat pääsisivät ennen ahdistuksia pois täältä?

• Anonyymi00006

Jos olivat harhaoppisia, niin helvetti niitä odottaa.

• Anonyymi00007

Saakoon Kristuksen Jeesuksen rauha asua syvänmessäsi.

Pahassa maajilmassa tapetaan ihmisijä kaikenlaisii just nytkin , kristtyi, jumalattomii, mutta vielä ei oo 7v vikakirijakson all in vaihe menossa.

Kyllä vaan pääsevät mikäli tejorijani on oikejaan osunut ja mä tajujuan kyllä itte nyt osuneeni siihen lookiseen perusteluun , jota oon vuosikausija ettinyt ja nyt oon sen ponjaamalla ponjannut. Kukaan ei mulle selittänyt aijenmin sitä tuolla tavalla kun tuossa selostin, vihjoinkin palikat palapelin osuilivat paikoillaan, halleeluuja.

Selef Urge

• Anonyymi00010

Uskovat uudestisyntyneet kristityt otetaan pois, koska pelastussuunnitelma muuttuu. Meidän läsnäolomme ahdistuksen ajassa loisi ristiriidan. Joku uskova kuitenkin ottaisi pedon merkin. Mitä hänelle sitten tapahtuisi? Olisiko hänessä oleva pyhä henki edelleen ikuisen elämän sinetti varmistamassa, että hän pääsee taivaaseen? Joutuisiko hän helvettiin, jonne merkin ottajat Raamatun mukaan joutuvat?

Varmaan on muitakin syitä, miksi Jeesus tempaa meidät, ja todennäköisesti kaikki pienet lapset, jopa äitiensä kohdusta, taivaaseen ennen kuin Jaakobin (Israelin) ahdistus alkaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uskovat uudestisyntyneet kristityt otetaan pois, koska pelastussuunnitelma muuttuu. Meidän läsnäolomme ahdistuksen ajassa loisi ristiriidan. Joku uskova kuitenkin ottaisi pedon merkin. Mitä hänelle sitten tapahtuisi? Olisiko hänessä oleva pyhä henki edelleen ikuisen elämän sinetti varmistamassa, että hän pääsee taivaaseen? Joutuisiko hän helvettiin, jonne merkin ottajat Raamatun mukaan joutuvat?

Varmaan on muitakin syitä, miksi Jeesus tempaa meidät, ja todennäköisesti kaikki pienet lapset, jopa äitiensä kohdusta, taivaaseen ennen kuin Jaakobin (Israelin) ahdistus alkaa.

Adventisti ylifariseuksen kirjoituksesta.
        ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU.
        Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" ON OLLUT PEDONMERKKINÄ, SIITÄ ALKAEN, KUIN SE ON OLLUT KATOLISEN VALLAN TUNNUSMERKKI, ELI VUODESTA 321 jKr. LÄHTIEN.

1234567---

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Adventisti ylifariseuksen kirjoituksesta.
        ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU.
        Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" ON OLLUT PEDONMERKKINÄ, SIITÄ ALKAEN, KUIN SE ON OLLUT KATOLISEN VALLAN TUNNUSMERKKI, ELI VUODESTA 321 jKr. LÄHTIEN.

1234567---

Ompa ollut kauan merkkinä !

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ompa ollut kauan merkkinä !

Kylläpä vain kauan.

CONVERT's CATECHISM
        Katolinen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostolisen siunauksen", sanoo sapatinmuuttamiskysymyksestä:
        KYSYMYS: Mikä päivä on sapatti ? VASTAUS: Lauantai on sapatti.
        KYSYMYS: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan ?
        VASTAUS: VIETÄMME SUNNUNTAITA LAUANTAIN SIJAAN SIKSI, ETTÄ KATOLINEN KIRKKO LAODIKEAN KIRKOLLISKOKOUKSESSA 364 jKr. SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s. 50.

1234567---

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kylläpä vain kauan.

CONVERT's CATECHISM
        Katolinen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostolisen siunauksen", sanoo sapatinmuuttamiskysymyksestä:
        KYSYMYS: Mikä päivä on sapatti ? VASTAUS: Lauantai on sapatti.
        KYSYMYS: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan ?
        VASTAUS: VIETÄMME SUNNUNTAITA LAUANTAIN SIJAAN SIKSI, ETTÄ KATOLINEN KIRKKO LAODIKEAN KIRKOLLISKOKOUKSESSA 364 jKr. SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s. 50.

1234567---

OOT aika .......... kun luulet viikonpäivää pelastusasiana. Ajatellaan uudestisyntynyt kristitty maaseudulla, jossa ei ole oppinut lukemaan koulussa.

Sitten saarnamies sanoo että tule sunnuntaina kirkkoon ja hän menee kuuntelemaan kirkkoon Sanaa sunnuntaisin, jotta jotain oppisi kun ei osaa lukea eikä tietokonettakaan käyttää.

Hänkö tämän takia jäisi pelastumatta?

Mikä sunnuntaissa on kadottavuus, pedonmerkki?

Ymmärrätkö mitä kaikkea pedonmerkkiin kuuluu ja sen ettei sunnuntai täytä lähellekään kaikkia pedonmerkin vaatimuksia?

Se, että sunnuntaina ihminen menee kauppaan ostoksille tai kirkkoon Snan kuuloon on valhetta ja naiviutta ajatella että sen takia olisi pedonmerkitty.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00010 kirjoitti:

"Uskovat uudestisyntyneet kristityt otetaan pois, koska pelastussuunnitelma muuttuu. Meidän läsnäolomme ahdistuksen ajassa loisi ristiriidan. Joku uskova kuitenkin ottaisi pedon merkin."

Uskovien täytyy siis EPÄUSKOSSAAN kehitellä omia epäraamatullisia oppejaan omaan korvasyyhyynsä...

"Joutuisiko hän helvettiin, jonne merkin ottajat Raamatun mukaan joutuvat?"

Helvetti on kirkkoisien keksimä mielikuvituspaikka, jonka he ovat lainanneet jumaltarustoista ja värittäneet sadistisella Jumalallaan.

HELL on MANALAN JUMALATTAREN nimi. Raamatun alkukirjoituksissa ei esiinny koko helvettiä, sillä kirkkoisät ovat väärentäneet sen sinne myös Jeesuksen suuhun.

Jeesus puhui Gehennasta, joka on olemassa oleva maantieteellinen paikka, josta kerrotaan Vanhassa testamentissa eli sille ei olisi tarvinnut keksiä minkäänlaista "käännöstä", sillä Gehenna/Ben-Hinnomin laakso = Gehenna/Ben-Hinnomin laakso, eikä mikään mielikuvitushelvetti, jota ei mainita Raamatun alkukirjoituksissa lainkaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hel
        Hel (myös Hell tai Hella) on skandinaavisessa mytologiassa alamaailman eli Helheimin jumalatar. Hän on Lokin ja Angrboða-jättiläisen nuorin lapsi sekä Fenris-suden ja käärme Jörmungandrin sisar[1]. Hel on vastuussa kulkutaudeista, sairauksista ja katastrofeista.

Kun Odin sai tietää, että Lokilla on lapsia, hän karkotti heidät syrjäisiin paikkoihin. Helin Odin syöksi manalaan ja antoi hänelle tehtäväksi huolehtia kaikista vainajista, jotka olivat kuolleet tauteihin tai vanhuuteen [2]. Helheimin alapuolella sijaitsi Niflheim.

Kristinuskon levitessä Skandinaviaan kristinuskon tuonpuoleinen alamaailma nimettiin Helin mukaan pohjoismaisissa kielissä (ruotsiksi ja norjaksi helvete, tanskaksi helvede, islanniksi helvíti ja suomeksi helvetti).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna
        "Gehenna eli Hinnomin laakso (kreik. Γέεννα, Geenna; hepr. גֵּי בֶן־הִנֹּם, gei ben-Hinnom; aram. ܓܝܗܢܐ, Gēhannā; Mishna גהנום / גהנם, Gehinnam) on Jerusalemin eteläpuolella Länsirannalla sijaitseva pienimuotoinen laakso, jossa Juudan kuningasten Aahaan ja Manassen aikana uhrattiin lapsia Moolokille.[1] Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi, mutta ei ole varmuutta, toimittiinko näin. Myöhemmin sen katsottiin olevan kirottu paikka (Jer. 7:31, 19: 2–6).[2]"

"Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, helvettiä (Matt. 5:22, Jaak. 3:6). Uudessa testamentissa Jeesus mainitsee Gehennan useamman kerran."

Siis Uudessa testamentissa >>>> JEESUS MAINITSEE GEHENNAN USEAMMAN KERRAN.

Elleivät kirkkoisät olisi väärentäneet Gehennaa helvetiksi, niin kristityt olisivat voineet tutkia itse Vanhasta testamentista, mitä Jeesus tarkoitti puheillaan Gehennasta.

Jer.7
        30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
        31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.
        32 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan 'Murha-laakso', ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa.
        33 Ja tämän kansan ruumiit joutuvat taivaan lintujen ja maan eläinten ruuaksi, eikä näitä kukaan karkoita.
        34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maa on tuleva raunioiksi."

"Varmaan on muitakin syitä, miksi Jeesus tempaa meidät, ja todennäköisesti kaikki pienet lapset, jopa äitiensä kohdusta, taivaaseen ennen kuin Jaakobin (Israelin) ahdistus alkaa."

Raamatun mukaan ketään ei temmata ennen kuin vasta "viimeisenä päivänä" ja kyseessä on 1. ylösnousemus, jolloin kuolleetkin herätetään ensin.

"Tempausoppi" on jesuiittojen vastauskonpuhdistuksena keksimä harhaoppi, jolla uskonpuhdistajia yritettiin hämätä, etteivät he pitäisi paavia antikristuksena, sillä jesuiittojen mukaan "paavi ei motenkään voi olla antikristus, koska tempaus tapahtuisi ennen antikristuksen tuloa.

No tuo on ihan hölynpölyä, sillä antikristus on tullut jo 300-luvulla ja voi hyvin omassa Vatikaanivaltiossaan, sillä koko kristikunta on hapatettu katolisilla harhaopeilla, mutta aivopestyt eivät sitä tajua.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00022 kirjoitti:

OOT aika .......... kun luulet viikonpäivää pelastusasiana. Ajatellaan uudestisyntynyt kristitty maaseudulla, jossa ei ole oppinut lukemaan koulussa.

Sitten saarnamies sanoo että tule sunnuntaina kirkkoon ja hän menee kuuntelemaan kirkkoon Sanaa sunnuntaisin, jotta jotain oppisi kun ei osaa lukea eikä tietokonettakaan käyttää.

Hänkö tämän takia jäisi pelastumatta?

Mikä sunnuntaissa on kadottavuus, pedonmerkki?

Ymmärrätkö mitä kaikkea pedonmerkkiin kuuluu ja sen ettei sunnuntai täytä lähellekään kaikkia pedonmerkin vaatimuksia?

Se, että sunnuntaina ihminen menee kauppaan ostoksille tai kirkkoon Snan kuuloon on valhetta ja naiviutta ajatella että sen takia olisi pedonmerkitty.

"Ymmärrätkö mitä kaikkea pedonmerkkiin kuuluu ja sen ettei sunnuntai täytä lähellekään kaikkia pedonmerkin vaatimuksia?"

Mutta "ainoa oikeaoppinen KIRKKO, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta" täyttää kaikki merkit.

https://usercontent.one/wp/katolinen.fi/wp-content/uploads/2024/08/KKK-1.OSA-2.JAKSO-3.L-683-1065.pdf?media=1741678714

KIRKKO ON UNIVERSAALINEN PELASTUKSEN SAKRAMENTTI
        775. ”Kirkko on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän Jumala-yhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden merkki ja välikappale.”201
        Kirkon ensimmäinen päämäärä on olla ihmisten mitä läheisimmän Jumalayhteyden ”sakramentti”. Koska ihmisten keskinäinen yhteys perustuu yhteyteen Jumalan kanssa, kirkko on myös ihmiskunnan ykseyden sakramentti.
        Ykseys on jo alkanut kirkossa, sillä se kokoaa ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla kirkko on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”merkki ja väline”.360

776. Sakramenttina kirkko on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksen
        käsissä ”kaikkien ihmisten lunastuksen välikappale”,202 ”kaiken käsittävä pelastuksen sakramentti”,203 jonka välityksellä Kristus ”samalla kertaa ilmoittaa ja toteuttaa Jumalan ihmisiä kohtaan tunteman rakkauden”.204 Se on ”Jumalan ihmiskuntaa kohtaan tunteman rakkauden näkyvä projekti”.205 Tämä rakkaus tahtoo, ”että koko ihmiskunta muodostaisi yhden ainoan Jumalan kansan, että se kasvaisi yhdeksi Kristuksen ruumiiksi ja rakentuisi yhdeksi Pyhän Hengen temppeliksi”.206 1088

780. Maailmassa kirkko on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmisten
        välisen yhteyden merkki ja välikappale.

• Anonyymi00052

Ihmisen aiheuttama ahdistus ei ole mitään verrattuna siihen vihaan, jolla Jumala pian syntistä maailmaa rankaisee. Ahdistuksen aika on viimeinen ravistelu, jotta ihmiset lopulta kääntyisivät Jumalan puoleen. Ihme kyllä edes tuo kauhea aika ei kaikkia käännä pois pahuudestaan.

• Anonyymi00008

Ei sotahulluus erottele jos joku kristittykin kuolee.

• Raamatun mukaan Jeesuksen oli määrä palata ensimmäisellä vuosisadalla. Sen parasta uskottuna ennen -päiväys on auttamattomasti vanhentunut.

27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
      28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan.

18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi00011

Joukossa oli Johannes, joka tosiaan sai vanhana miehenä Patmos-saarella nähdä ilmestyksessä lopun ajan tapahtumat. Mekin voimme lukea hänen kokemuksestaan Ilmestyskirjasta. Se on Raamatun kirjoista ainoa, jonka lukemisesta luvataan erityinen siunaus.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Joukossa oli Johannes, joka tosiaan sai vanhana miehenä Patmos-saarella nähdä ilmestyksessä lopun ajan tapahtumat. Mekin voimme lukea hänen kokemuksestaan Ilmestyskirjasta. Se on Raamatun kirjoista ainoa, jonka lukemisesta luvataan erityinen siunaus.

Millaisen siunauksen sinä lukemisellasi luulet saaneesi?

Raamatun Jeesus ei luvannut näkyjä, vaan hän lupasi palata oikeasti. Hän puhui silloisille ihmisille ja kaiken piti tapahtua sen sukupolven elinaikana. Niinpä Paavalikin väitti muka ihan "Herran sanana" olevansa silloin elossa ja tulevansa pian temmatuksi ylös tätä vastaan. Myöhemmissä kirjoituksissa aletaankin sitten jo keksimään epätoivoisia seliselityksiä Jeesuksen yhä ilmeisemmäksi käyvälle palaamattomuudelle.

Valitettavasti usko, mikä Raamatun mukaankin on perusteetonta toiveajattelua ja haihattelua (Hep.11.1), on uskoville itsetakoitus ja menee rehellisyyden edelle.

62 Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä".

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Se on Raamatun kirjoista ainoa, jonka lukemisesta luvataan erityinen siunaus."

Siellä sanotaan, että pyhiä ovat ne, joilla on Jeesuksen usko.

Siellä sanotaan myös näin.

Ja HÄNEN SUUSTAAN LÄHTEE TERÄVÄ MIEKKA, ETTÄ HÄN SILLÄ LÖISI KANSOJA. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.

Kannattaa siis tutkia JEESUKSEN OPETUKSIA, sillä Jeesus on Jumalan Sana.

ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on JUMALAN SANA.

• Anonyymi00026
        Ramavit kirjoitti:

Millaisen siunauksen sinä lukemisellasi luulet saaneesi?

Raamatun Jeesus ei luvannut näkyjä, vaan hän lupasi palata oikeasti. Hän puhui silloisille ihmisille ja kaiken piti tapahtua sen sukupolven elinaikana. Niinpä Paavalikin väitti muka ihan "Herran sanana" olevansa silloin elossa ja tulevansa pian temmatuksi ylös tätä vastaan. Myöhemmissä kirjoituksissa aletaankin sitten jo keksimään epätoivoisia seliselityksiä Jeesuksen yhä ilmeisemmäksi käyvälle palaamattomuudelle.

Valitettavasti usko, mikä Raamatun mukaankin on perusteetonta toiveajattelua ja haihattelua (Hep.11.1), on uskoville itsetakoitus ja menee rehellisyyden edelle.

62 Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä".

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

Olipa siinä sillisalaatti jakeita ilman osoitetta, sieltä täältä.

Tuon mainitsemasi jae Matt 24:34 on luvusta, jossa Jeesus kuvailee lopun aikaa. Sitten hän sanoo:

Matt 24 (KJB)
        32 Now learn a parable of the fig tree; When his branch is yet tender, and putteth forth leaves, ye know that summer is nigh:

33 So likewise ye, when ye shall see all these things, know that it is near, even at the doors.

34 Verily I say unto you, This generation shall not pass, till all these things be fulfilled.

Viikunapuun (israelin) puhekeaminen lehteen tarkoittaa sen uudelleen itsenäistymistä. Sama sukupolvi, joka näki Israelin valtion uudelleen muodostumisen 1948, näkee kaikki lopun ajan tapahtumat. Heistä nuorimmat ovat nyt 85-vuotiaita. Jos uskovien ylöstempaus tapahtuu jo/lopultakin tämän viikon perjantaina, jotkut heistä ovat vielä elossa, kun Jeesus palaa kuninkaana Israeliin.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuon mainitsemasi jae Matt 24:34 on luvusta, jossa Jeesus kuvailee lopun aikaa. Sitten hän sanoo:

Matt 24 (KJB)
        32 Now learn a parable of the fig tree; When his branch is yet tender, and putteth forth leaves, ye know that summer is nigh:

33 So likewise ye, when ye shall see all these things, know that it is near, even at the doors.

34 Verily I say unto you, This generation shall not pass, till all these things be fulfilled.

Viikunapuun (israelin) puhekeaminen lehteen tarkoittaa sen uudelleen itsenäistymistä. Sama sukupolvi, joka näki Israelin valtion uudelleen muodostumisen 1948, näkee kaikki lopun ajan tapahtumat. Heistä nuorimmat ovat nyt 85-vuotiaita. Jos uskovien ylöstempaus tapahtuu jo/lopultakin tämän viikon perjantaina, jotkut heistä ovat vielä elossa, kun Jeesus palaa kuninkaana Israeliin.

>> Olipa siinä sillisalaatti jakeita ilman osoitetta, sieltä täältä.

Jos luit tekstini, ymmärsit niiden merkityksen. Jeesus lupasi palata pian. Kaikki sen näin ymmärsivät. Palaamattomuutta yritettiin seliselitellä pahain päin.

>> Sama sukupolvi, joka näki Israelin valtion uudelleen muodostumisen 1948, näkee kaikki lopun ajan tapahtumat.

Jeesuksen paluun piti hänen lupauksensa mukaan tapahtua sen sukupoven aikana. Yhden raamatunkodan uudelleenseliselitys ei sitä miksikään muuta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Matt 24 (KJB)

Heistä nuorimmat ovat nyt 78-vuotiaita, jos osasin laskea oikein.

• Anonyymi00046
        Ramavit kirjoitti:

>> Olipa siinä sillisalaatti jakeita ilman osoitetta, sieltä täältä.

Jos luit tekstini, ymmärsit niiden merkityksen. Jeesus lupasi palata pian. Kaikki sen näin ymmärsivät. Palaamattomuutta yritettiin seliselitellä pahain päin.

>> Sama sukupolvi, joka näki Israelin valtion uudelleen muodostumisen 1948, näkee kaikki lopun ajan tapahtumat.

Jeesuksen paluun piti hänen lupauksensa mukaan tapahtua sen sukupoven aikana. Yhden raamatunkodan uudelleenseliselitys ei sitä miksikään muuta.

Et halua ymmärtää, siksi et ymmärrä.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Et halua ymmärtää, siksi et ymmärrä.

Et kuitenkaan vaivaudu selittämään? Arvatenkin et uskalla edes yittää, sillä epäonnistumisesi osoittaisi, ettet ymmärrä sinäkään..

• Anonyymi00053

Jumalalle tuhat vuotta on yksi päivä. Jumalan silmissä aika Jeesuksesta ahdistuksen aikaan on pari päivää.

• Anonyymi00054
        Ramavit kirjoitti:

Et kuitenkaan vaivaudu selittämään? Arvatenkin et uskalla edes yittää, sillä epäonnistumisesi osoittaisi, ettet ymmärrä sinäkään..

Olen tässäkin ketjussa selittänyt usean kerran. Lue.

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Jumalalle tuhat vuotta on yksi päivä. Jumalan silmissä aika Jeesuksesta ahdistuksen aikaan on pari päivää.

Ihmisikä ei riipu aikakäsityksestä. Jumalan erilainen aikakäsitys on Toisen Pietarinkirjeen kirjoittajan epätoivoinen selitysyritys Jeesuksen yhä ilmeisemmäksi käyvälle palaamattomuudelle. Mietipä seuraavaa – miten "hukkuneiden" määrä on kehittynyt näiden vuosisatojen aikana!

"Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Olen tässäkin ketjussa selittänyt usean kerran. Lue.

Olet anonyymi. Mitä minun pitäisi lukea?

• Anonyymi00009
    • Anonyymi00012

Tribulation if for salvation of the Jewish nation.

Jaakobin ahdistuksen aika on Jumalan juutalaisille valmistamasta 70 vuosiviikosta viimeinen, joka on odottanut toteuttamistaan kaksituhatta vuotta. Jaakobille Jumala antoi uuden nimen, Israel. Vuosiviikko tarkoittaa seitsemää vuotta. Ahdistuksen aika annetaan myös päivinä, joista voi laskea, että Danielin ennustama 70. vuosiviikko on tosiaan seitsemän vuotta. Sille on monta nimeä. Jumalan vihan aika.

Tuon ajan puolivälissä antikristus asettuu juutalaisten temppeliin häväisten sen. Puolivälissä myös kaksi Jumalan asettamaa saarnaajaa, Mooses ja Elias, tapetaan ja he nousevat eloon ja heidät temmataan taivaaseen.

Dispensaatioiden rajan täytyy olla selkeä. Uskovalla on pyhä henki pelastuksen sinettinä, ja pedon merkin ottaja joutuu helvettiin. Mitä tapahtuisi heikolle kristitylle, joka ottaisi pedon merkin voidakseen ruokkia perhettään? Jumala joutuisi perumaan sanojaan. Nyt armon ajassa pelastumme yksin uskosta. Ahdistuksen ajassa pelastumiseen tarvitaan omia tekojakin.

Antikristus näyttelee ensin juutalaisten ystävää, sallii heidän rakentaa temppelinsä. Kolmen ja puolen vuoden jälkeen antikristus saa kuolettavan haavan, eli kuolee. Kun hän sitten virkoaa henkiin, hänessä on paholainen itse. Hän alkaa vainota juutalaisia entistä enemmän, koska hän tietää, että jos heitä ei olisi, Jeesus ei koskaan voisi palata maan päälle tuhoamaan paholaista ja sen seuraajia.

Jumala kuitenkin suojelee kolmasosaa kansastaan, jotka uskovat kirjoituksia ja pakenevat (Petraan). Viimeisessä hädässään he huutavat avukseen Jeesusta, Messiastaan, ja silloin Jeesus palaa kuninkaana. Me aikaisemmin ylös temmatut seuraamme häntä. Hän asettuu hallitsemaan Jerusalemiin tuhanneksi vuodeksi. Sen jälkeen on viimeinen tuomio.

En tiedä, onko pedon merkin ottajia hengissä. Jeesus pohti, löytäneekö hän uskoa maan päältä takaisin tullessaan. Ehkä merkistä kieltäytyneitä on elossa vielä vähemmän kuin merkin ottaneita. Se ei liene tärkeää pohtia, jos on itse uskossa ja tietää pääsevänsä pian taivaaseen. Jospa jo tällä viikolla.

• Anonyymi00030

Tribulation is...

• Anonyymi00038

Lähes kaikki kristityt ovat ottaneet pedon merkin, sillä he kuuluvat johonkin Katolisen ÄITIkirkon synnyttämään kirkkoon tai lahkoon eli seurakuntaORGANISAATIOON, jotka kastavat "Jumalan lapsia" OMIIN NIMIINSÄ.

Toisin sanoen nämä "Jumalan lapset" ovat todellisuudessa näiden Ylkäänsä Jeesusta odottavien yksinhuoltaja PORTTOMORSIAN-seurakuntien omia AVIOTTOMIA lapsia, sillä yksikään Jumala ei ole tunnustanut isyyttään, eikä Ylkäkään ole vielä saapunut, joten miten "puhtoisilla morsiamilla" voi silloin olla lapsia ?

Ilm.17
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "SUURI BABYLON, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Jumalan HENGESTÄ syntynyt seurakunta on Raamatun mukaan HEDELMÄTÖN, kuten Saara.

Gal.4
        22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
        23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
        24 Tämä on KUVANNOLLISTA PUHETTA; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta ***SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON***, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME .
        27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
        29 Mutta niinkuin **LIHAN mukaan syntynyt** silloin vainosi **HENGEN mukaan syntynyttä**, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, TE MINUN KANSANI, ettette tulisi hänen **synteihinsä osallisiksi** ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi00013

>>Kauan vaivanaika kestää?<<

No toivottavasti ei enään kauan sillä uskovaiset jo kovin taas todistelevat ja kuuluttavat ylösvetojen ja tempaustensa saa alkavan ihan näinä aikoina. Viimeistään 2-3 vuoden sisään.

Sitten vaivanaika viimeinkin loppuu ja me muut saadaan rauha maanpäälle.

Tosin pienellä disclaimerilla täytyy uskovaisten kuulutuksiin suhtautua koska tähän asti on todistukset menneet vihkoon aina 2-3 vuoden jaksoissa.

• Anonyymi00015

...enää...

• Anonyymi00016

Isaiah 57 (KJB)
        The righteous perisheth, and no man layeth it to heart: and merciful men are taken away, none considering that the righteous is taken away from the evil to come.

• Anonyymi00014

..kauan vaivanaika kestää...!?

Jos kysyt niin kysy, jos toteat niin et kysy.

• Anonyymi00024

Mitään ei enää lyhennetä 7 vuodesta. Aika ON JO lyhennetty 7 vuoden mittaiseksi.

• Anonyymi00027

Danielin kirjasta voimme lukea, että Jumala asetti tottelemattomalle kansalleen 490 vuoden rangaistuksen. Niistä on jäljellä 483. Pian alkavan ahdistuksen ajan pituus on seitsemän vuotta, ja se ennustettiin jo kauan sitten. Siksi sitä ajanjaksoa kutsutaan myös Danielin seitsemäksikymmenenneksi vuosiviikoksi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Danielin kirjasta voimme lukea, että Jumala asetti tottelemattomalle kansalleen 490 vuoden rangaistuksen. Niistä on jäljellä 483. Pian alkavan ahdistuksen ajan pituus on seitsemän vuotta, ja se ennustettiin jo kauan sitten. Siksi sitä ajanjaksoa kutsutaan myös Danielin seitsemäksikymmenenneksi vuosiviikoksi.

TotiSESTI, totiSESTI adventtiveli todistaa väkevästi, ja vieläpä samalla tavalla kuin helluntailaisetkin uskovat tästä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00031 kirjoitti:

TotiSESTI, totiSESTI adventtiveli todistaa väkevästi, ja vieläpä samalla tavalla kuin helluntailaisetkin uskovat tästä.

En ole hellari, saati adventisti, vaan uskova kristitty. Baptistit, ja heistäkin vain osa, ovat lähinnä Raamattua.

• Anonyymi00047 kirjoitti:

En ole hellari, saati adventisti, vaan uskova kristitty. Baptistit, ja heistäkin vain osa, ovat lähinnä Raamattua.

Laskelmasi muistuttaa kovasti adventistien ja Jehovan todistajien povauksiia. Mihin se perustuu? Raamatustahan on mahdollista "laskea" mikä tahansa haluttu ja sopiva vuosiluku, kun vaan tarpeeksi tulkitaan, luetaan rivien välejä, eikä välitetä niin tosiasioista.

• Anonyymi00055
        Ramavit kirjoitti:

Laskelmasi muistuttaa kovasti adventistien ja Jehovan todistajien povauksiia. Mihin se perustuu? Raamatustahan on mahdollista "laskea" mikä tahansa haluttu ja sopiva vuosiluku, kun vaan tarpeeksi tulkitaan, luetaan rivien välejä, eikä välitetä niin tosiasioista.

Voi ei! Kissa painoi nappia, ja pitkähkö kirjoitukseni katosi. Väsään sitä tähän uudestaan.

Numerot eivät ole minun juttu. Ilman hyviä Raamatun tuntevia opettajia en olisi koskaan ymmärtänyt esimerkiksi Danielin profetiaa. Suosittelen etsimään Youtubesta puheita vaikka otsikoilla 'Daniel's 70th Week Prophecy'. Suosittelen erityisesti Chuck Missleriä, Robert Breakeria, Geoffrey Grideria, Dr Barry Awea, Bob Barberia ja Peter Ruckmania.

Nyt, ennen kuin kissa ehtii takaisin...

• Anonyymi00025

Jeesus, Ihmisen Poika ilmestyi 1998. Sanoi Ilmestys 12 käy nyt toteen. Saatanalle annetaan 3.5 vuodeksi ( 42 kk, 1260 päivää, 42 vuotta, 1260 vuotta) Jumalan koko voima eksyttämiseen. Isä sanoi Saatanalle keinoja kaihtamatta saat käyttää voimaa sillä haluan että joka ikinen maan päällä eksyy.

1998 + 1260 vuotta = 3258 jKr. Siihen asti kestää vaivan aika pahimmassa tapauksessa, mutta sitten Saatana sekä Goog ja Maagog kahlitaan ja heitetään syvyyteen. Tulee ensimmäinen ylösnousemus.

Mutta kaikki on Jumalasta kiinni. Hän voi toki järjestää ennen noita tapahtumia ylimääräisen Ylöstempauksen sekä kuolleiden heräämisiä.

Tapahtumat eivät ole sidottu tähän Raamatun aika kehykseen vaan on apokryfejä joissa on omia ajoituksia. Jumala voi valita jonkun toisen ajoituksen. Itse katson että vaiva kestää 1260 vuotta. Ja vasta YLÖSNOUSEMUS PÄÄTTÄÄ SEN.

• Anonyymi00028

Voi höpsöä...

• Anonyymi00032

Ei ilmestynyt. Houreellinen väite.

• Anonyymi00041

Vai sellainen tapaus.

• Anonyymi00029

Jeesus kuvaili aikaa ennen ahdistusta. Kuulostaako nykypäivältä?

"This know also, that in the last days perilous times shall come. For men shall be lovers of their own selves, covetous, boasters, proud, blasphemers, disobedient to parents, unthankful, unholy, Without natural affection, trucebreakers, false accusers, incontinent, fierce, despisers of those that are good, Traitors, heady, highminded, lovers of pleasures more than lovers of God; Having a form of godliness, but denying the power thereof: from such turn away. For of this sort are they which creep into houses, and lead captive silly women laden with sins, led away with divers lusts, Ever learning, and never able to come to the knowledge of the truth." 2 Timothy 3:1-7 (KJB)

• Anonyymi00039

Tämä on suomenkielinen keskustelupalsta, joten ellet osaa suomea, niin mene taikaraamattuinesi jonnekin muualle levittelemään tempausvalheitasi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tämä on suomenkielinen keskustelupalsta, joten ellet osaa suomea, niin mene taikaraamattuinesi jonnekin muualle levittelemään tempausvalheitasi.

Jos jäät henkiin ylöstempauksen jälkeen niin huomaat ettet missään näe aitokristittyjen ydinjoukkoa.

Valheelle tunnusomaisesti kristittyjen katoamiselle kekstääksetään jokin valhe katoamissyyksi, puhetta on ollut että ufoilla matkustavat saatanan enkelit olisivat vieneet kristityt onnekin toiselle planeetalle, koska he oivat niin hankallia, kun eivät halunneet luopua totuudesta, ja koskallisuus se totuuksisuus on vaikeaallisuus kestäällisyys ja jos se leviäisi niin ihmisiä tulisi paljon uskoon ennen petonmerkintää, mutta pedonmerkattuna jumalattomana, joka alkavi pijan ylöstempauksen jälkeen olet varmaankin tietoinen ettei kukaan vapaaehtoisen pedolle ikuisesti helvetissä kuulumisen merkinnän jälkeen voi pelastua vaikka halujaisi.

Miksi näin on? Miksi petonmerkinnän jälkeen ei voi enää pelastua?

Siihen en osaa täysin varmaa vastausta sanoa. Jospa jollakin olisi siihen arvijollisuutensa ja kertoitsisis sen tähäkseen ketjuukseen.Mutta petonmerkkii ei kannata kenenkään ottaaa, mutta suurin osa ihmiskuntaa sen selväkkäästikin ottaa.Sen verran helposti valheella ohjataan ihmisijä jo nykyjäänkin pois ymmärtämästä mikä totta kulloinkin on valheentoiston keinoin mm. metijoisiis.

Selef Urge

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jos jäät henkiin ylöstempauksen jälkeen niin huomaat ettet missään näe aitokristittyjen ydinjoukkoa.

Valheelle tunnusomaisesti kristittyjen katoamiselle kekstääksetään jokin valhe katoamissyyksi, puhetta on ollut että ufoilla matkustavat saatanan enkelit olisivat vieneet kristityt onnekin toiselle planeetalle, koska he oivat niin hankallia, kun eivät halunneet luopua totuudesta, ja koskallisuus se totuuksisuus on vaikeaallisuus kestäällisyys ja jos se leviäisi niin ihmisiä tulisi paljon uskoon ennen petonmerkintää, mutta pedonmerkattuna jumalattomana, joka alkavi pijan ylöstempauksen jälkeen olet varmaankin tietoinen ettei kukaan vapaaehtoisen pedolle ikuisesti helvetissä kuulumisen merkinnän jälkeen voi pelastua vaikka halujaisi.

Siihen en osaa täysin varmaa vastausta sanoa. Jospa jollakin olisi siihen arvijollisuutensa ja kertoitsisis sen tähäkseen ketjuukseen.Mutta petonmerkkii ei kannata kenenkään ottaaa, mutta suurin osa ihmiskuntaa sen selväkkäästikin ottaa.Sen verran helposti valheella ohjataan ihmisijä jo nykyjäänkin pois ymmärtämästä mikä totta kulloinkin on valheentoiston keinoin mm. metijoisiis.

Selef Urge

Päivän parhaat naurut..
        Kiitos niistä, Serge.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Me suomalaiset osaamme englantia, kuka paremmin, kuka vähemmän. On suuri siunaus, että olemme saaneet oppia sitä ja pystymme lukemaan King James Biblea. Vieressä voi olla suomalainen teksti, johon vertaa. Täydellistä suomennosta ei kuitenkaan taida olla.

Englanti, suomi ja ruotsi taitavat olla Suomi24:n kielet.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Selef Urge

Pedon merkki on sunnuntai.

1234567---

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Me suomalaiset osaamme englantia, kuka paremmin, kuka vähemmän. On suuri siunaus, että olemme saaneet oppia sitä ja pystymme lukemaan King James Biblea. Vieressä voi olla suomalainen teksti, johon vertaa. Täydellistä suomennosta ei kuitenkaan taida olla.

Miksi yrität lukea vähäisellä kielitaidolla jotain vanhalla englannilla kirjoitettua käännöstä, kun voit lukea samat tarut suomeksikin? Eivät ne sillä tavalla todeksi jalostu.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Pedon merkki on sunnuntai.

1234567---

Sinä voit vielä uskovien ylöstempauksen jälkeen tulla uskoon, mutta siinä ajassa pelastuminen taitaa vaatia marttyyrilopun.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Sinä voit vielä uskovien ylöstempauksen jälkeen tulla uskoon, mutta siinä ajassa pelastuminen taitaa vaatia marttyyrilopun.

Kun Jeesus tulee toisen kerran, silloin pyhien taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Tämän jälkeen ei ole pelastettavia, sillä KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.

1234567---

• Anonyymi00059
        Ramavit kirjoitti:

Miksi yrität lukea vähäisellä kielitaidolla jotain vanhalla englannilla kirjoitettua käännöstä, kun voit lukea samat tarut suomeksikin? Eivät ne sillä tavalla todeksi jalostu.

Englanninkielen sanavarastoni on suunnilleen sama kuin koulutetulla englantia äidinkielenään puhuvalla.

King James Biblea oli kääntämässä sellainen asiantuntijajoukko, jota ei enää pystyttäsi mistään löytämään. KJB pani alun englannin kielen nousulle maailman ykköskieleksi. Raamattu on ollut niin olennainen englannin kielen kehittymiselle, että se tuntuu olevan täynnä 'kliseitä'; sen sanonnat ovat jääneet lentäviksi lauseiksi kansan suuhun.

King James Biblea on helppo lukea, jos osaa kohtuullisen hyvin englantia. On lyhyt lista sanoja, joita harvoin enää käytetään muualla. Ja on muutama sana, jotka vuonna 1611 tarkoittivat päinvastaista kuin nykyään. Yksi sellainen sana on 'let'.

2 Thessalonians 2:7 (KJB)
        For the mystery of iniquity doth already work: only he who now letteth will let, until he be taken out of the way.

Kumma kyllä, tuota sanaa käytetään myös nykyisessä merkityksessään:

Psalms 109:28 (KJB)
        Let them curse, but bless thou: when they arise, let them be ashamed; but let thy servant rejoice.

KJB:n kieli on rikasta, sujuvaa, ääneen luettavaksi tarkoitettua, kaunista, mieleen jäävää. Ja ennen kaikkea, se on pilkulleen Jumalan sana, seitsemän kertaa tulessa karkaistu; englanti oli seitsemäs kieli, jolle Raamattu käännettiin, ja KJB oli seitsemäs englanninkielinen käännös.

1880-luvulta alkanut liuta käännösväännöksiä ovat kömpelöä kieltä, eikä niistä huo'u Jumalan sanan tuntu. Suomennokjsista jo 30-luvun suomennos poisti paljon jakeita. Olikohan niin, että uudemmat Bibliatkin olivat jo (tahallisesti) virheellisiä.

Joku laski, että yli 90% kaikista ihmisistä koskaan on elänyt vuoden 1611 jälkeen. King James Bible ilestyi siis juuri sopivalla hetkellä, ollakseen ihmisten enemmistön saatavilla.

Suomen kieltäni rakastavana lukisin mieluummin suomennosta, jos joku tekisi KJB:lle uskollisen suomennoksen. Sitä odotellessa luen ja kuuntelen King James Biblea. En kyllä läheskään niin paljon kuin olisi hyödyllistä. Enempi kuuntelen opettajia, ja heidän poimimiaan Raamatun kohtia.

• Anonyymi00061
        Ramavit kirjoitti:

On mielenkiintoista huomata, että uskovat rakastavat King James Biblea. Uskonnolliset suosivat ja hyväksyvät minkä tahansa käännösväännöksen Paitsi KJV. Niin, uskovat kutsuvat sitä yleensä KJB:ksi, muut KJV:ksi. Ikään kuin se olisi vain yksi 'versio' muiden joukossa.

Totuus vihastuttaa, jos vihaa totuutta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kun Jeesus tulee toisen kerran, silloin pyhien taivasmatka alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Tämän jälkeen ei ole pelastettavia, sillä KAIKKI jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.

1234567---

Toista. Sinä voit vielä tulla uskoon sen jälkeenkin, kun meidät kirkon ajan eli armon ajan uskovat on temmattu seitsemäksi vuodeksi taivaaseen.

Viisas kuitenkin uskoo Jeesuksen veren sovituksen oman syntisyytensä kohdalle jo tänään ja on siis mukana ylöstempauksessa.

Tapahtumien järjestys:
        Uskovien ylöstempaus.
        Kristuksen tuomioistuin.
        Häät.
        Seitsemän vuotta ahdistuksen aikaa tänne jääville.
        Harmagedon.
        Jeesus palaa kuninkaana meidän kanssamme.
        Jeesus hallitsee Jerusalemissa tuhat vuotta.
        Viimeinen tuomio.
        Jeesus luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa ei enää ole syntiä.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Selef Urge

"ikuisesti helvetissä kuulumisen merkinnän"

FAKTA on, että Raamatun alkukirjoituksissa ei esiinny sanaakaan helvetistä. Se on kirkkoisien keksimä VALHE, jonka te kirkkojen ja lahkojen aivopesemät hörhöt olette pureksimatta nielleet.

Jeesus puhui tästä.

Jer.7
        30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
        31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTTAAKSEEN TULESSA POIKIANSA JA TYTTÄRIÄNSÄ, MITÄ MINÄ EN OLE KÄSKENYT JA MIKÄ EI OLE MINUN MIELEENI TULLUT.
        32 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan 'Murha-laakso', ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa.
        33 Ja tämän kansan ruumiit joutuvat taivaan lintujen ja maan eläinten ruuaksi, eikä näitä kukaan karkoita.
        34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maa on tuleva raunioiksi."

Tämä ei kelvannut kirkkoisille, koska he halusivat pelotella ihmisiä sadistisella Jumalallaan, joka päin vastoin haluaa kärventää luotujaan jopa "iankaiken", joten oli keksittävä "sopivampi" vertauskuva kuin Jeesuksen käyttämä Ben-Hinnomin laakso.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Englanninkielen sanavarastoni on suunnilleen sama kuin koulutetulla englantia äidinkielenään puhuvalla.

King James Biblea oli kääntämässä sellainen asiantuntijajoukko, jota ei enää pystyttäsi mistään löytämään. KJB pani alun englannin kielen nousulle maailman ykköskieleksi. Raamattu on ollut niin olennainen englannin kielen kehittymiselle, että se tuntuu olevan täynnä 'kliseitä'; sen sanonnat ovat jääneet lentäviksi lauseiksi kansan suuhun.

King James Biblea on helppo lukea, jos osaa kohtuullisen hyvin englantia. On lyhyt lista sanoja, joita harvoin enää käytetään muualla. Ja on muutama sana, jotka vuonna 1611 tarkoittivat päinvastaista kuin nykyään. Yksi sellainen sana on 'let'.

2 Thessalonians 2:7 (KJB)
        For the mystery of iniquity doth already work: only he who now letteth will let, until he be taken out of the way.

Kumma kyllä, tuota sanaa käytetään myös nykyisessä merkityksessään:

Psalms 109:28 (KJB)
        Let them curse, but bless thou: when they arise, let them be ashamed; but let thy servant rejoice.

KJB:n kieli on rikasta, sujuvaa, ääneen luettavaksi tarkoitettua, kaunista, mieleen jäävää. Ja ennen kaikkea, se on pilkulleen Jumalan sana, seitsemän kertaa tulessa karkaistu; englanti oli seitsemäs kieli, jolle Raamattu käännettiin, ja KJB oli seitsemäs englanninkielinen käännös.

1880-luvulta alkanut liuta käännösväännöksiä ovat kömpelöä kieltä, eikä niistä huo'u Jumalan sanan tuntu. Suomennokjsista jo 30-luvun suomennos poisti paljon jakeita. Olikohan niin, että uudemmat Bibliatkin olivat jo (tahallisesti) virheellisiä.

Joku laski, että yli 90% kaikista ihmisistä koskaan on elänyt vuoden 1611 jälkeen. King James Bible ilestyi siis juuri sopivalla hetkellä, ollakseen ihmisten enemmistön saatavilla.

Suomen kieltäni rakastavana lukisin mieluummin suomennosta, jos joku tekisi KJB:lle uskollisen suomennoksen. Sitä odotellessa luen ja kuuntelen King James Biblea. En kyllä läheskään niin paljon kuin olisi hyödyllistä. Enempi kuuntelen opettajia, ja heidän poimimiaan Raamatun kohtia.

"Suomen kieltäni rakastavana lukisin mieluummin suomennosta, jos joku tekisi KJB:lle uskollisen suomennoksen. Sitä odotellessa luen ja kuuntelen King James Biblea. En kyllä läheskään niin paljon kuin olisi hyödyllistä. Enempi kuuntelen opettajia, ja heidän poimimiaan Raamatun kohtia."

Ihan sama, mitä joku rasistinen Israelia palvova vuohikristitty kuuntelee. Kun ei pysy Jeesuksen sanoissa, niin ei ole Jeesuksen opetuslapsi, eikä tule myöskään tuntemaan totuutta.

Joh.8
        31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
        32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Sinäkin olet jäänyt jo ainakin kaksi kertaa kiinni siitä, kun olet levittänyt tempausvalheitasi täällä.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00061 kirjoitti:

On mielenkiintoista huomata, että uskovat rakastavat King James Biblea. Uskonnolliset suosivat ja hyväksyvät minkä tahansa käännösväännöksen Paitsi KJV. Niin, uskovat kutsuvat sitä yleensä KJB:ksi, muut KJV:ksi. Ikään kuin se olisi vain yksi 'versio' muiden joukossa.

Totuus vihastuttaa, jos vihaa totuutta.

"Niin, uskovat kutsuvat sitä yleensä KJB:ksi, muut KJV:ksi. Ikään kuin se olisi vain yksi 'versio' muiden joukossa."

No kerropa sitten, miten sinun Taikaraamattusi käännös kuvaa paremmin näitä Jeesuksen kuvaamia "pelastuvia lampaita" ja "pelastumattomia vuohia" ?

Onko jokin oleellinen ero tämän Taikaraamatun käännöksen ja muiden "väännösten" välillä, jonka ymmärtäminen olisi välttämätöntä, jotta olisi uskovainen lammas eikä uskonnollinen vuohi ?

Matt.25

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

"ikuisesti helvetissä kuulumisen merkinnän"

FAKTA on, että Raamatun alkukirjoituksissa ei esiinny sanaakaan helvetistä. Se on kirkkoisien keksimä VALHE, jonka te kirkkojen ja lahkojen aivopesemät hörhöt olette pureksimatta nielleet.

Jeesus puhui tästä.

Jer.7
        31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, POLTTAAKSEEN TULESSA POIKIANSA JA TYTTÄRIÄNSÄ, MITÄ MINÄ EN OLE KÄSKENYT JA MIKÄ EI OLE MINUN MIELEENI TULLUT.

Tämä ei kelvannut kirkkoisille, koska he halusivat pelotella ihmisiä sadistisella Jumalallaan, joka päin vastoin haluaa kärventää luotujaan jopa "iankaiken", joten oli keksittävä "sopivampi" vertauskuva kuin Jeesuksen käyttämä Ben-Hinnomin laakso.

Miksi Jumala olisi tullut ihmiseksi ja kärsinyt hirveän kuoleman sinun ja minun syntien vuoksi, jos helvettiä ei olisi? Miksi apostolit olisivat jatkaneet Jeesuksesta saarnaamista, vaikka he joutuivat kärsimään siitä ja lopulta kuolemaan kauhean kuoleman, jos helvettiä ei olisi? Sehän olisi ollut järjetöntä.

Raamatussa sana 'helvetti' (hell, KJB) mainitaan 54 kertaa. Tässä muutama kohta:

Matthew 5:22
        But I say unto you, That whosoever is angry with his brother without a cause shall be in danger of the judgment: and whosoever shall say to his brother, Raca, shall be in danger of the council: but whosoever shall say, Thou fool, shall be in danger of hell fire.

Matthew 5:29
        And if thy right eye offend thee, pluck it out, and cast it from thee: for it is profitable for thee that one of thy members should perish, and not that thy whole body should be cast into hell.

Matthew 5:30
        And if thy right hand offend thee, cut it off, and cast it from thee: for it is profitable for thee that one of thy members should perish, and not that thy whole body should be cast into hell.

Matthew 10:28
        And fear not them which kill the body, but are not able to kill the soul: but rather fear him which is able to destroy both soul and body in hell.

Matthew 11:23
        And thou, Capernaum, which art exalted unto heaven, shalt be brought down to hell: for if the mighty works, which have been done in thee, had been done in Sodom, it would have remained until this day.

Matthew 16:18
        And I say also unto thee, That thou art Peter, and upon this rock I will build my church; and the gates of hell shall not prevail against it.

Matthew 18:9
        And if thine eye offend thee, pluck it out, and cast it from thee: it is better for thee to enter into life with one eye, rather than having two eyes to be cast into hell fire.

Matthew 23:15
        Woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye compass sea and land to make one proselyte, and when he is made, ye make him twofold more the child of hell than yourselves.

Matthew 23:33
        Ye serpents, ye generation of vipers, how can ye escape the damnation of hell?

Mark 9:43
        And if thy hand offend thee, cut it off: it is better for thee to enter into life maimed, than having two hands to go into hell, into the fire that never shall be quenched:

Mark 9:45
        And if thy foot offend thee, cut it off: it is better for thee to enter halt into life, than having two feet to be cast into hell, into the fire that never shall be quenched:

Mark 9:47
        And if thine eye offend thee, pluck it out: it is better for thee to enter into the kingdom of God with one eye, than having two eyes to be cast into hell fire:

Luke 10:15
        And thou, Capernaum, which art exalted to heaven, shalt be thrust down to hell.

Luke 12:5
        But I will forewarn you whom ye shall fear: Fear him, which after he hath killed hath power to cast into hell; yea, I say unto you, Fear him.

Luke 16:23
        And in hell he lift up his eyes, being in torments, and seeth Abraham afar off, and Lazarus in his bosom.

Acts 2:27
        Because thou wilt not leave my soul in hell, neither wilt thou suffer thine Holy One to see corruption.

Acts 2:31
        He seeing this before spake of the resurrection of Christ, that his soul was not left in hell, neither his flesh did see corruption.

James 3:6
        And the tongue is a fire, a world of iniquity: so is the tongue among our members, that it defileth the whole body, and setteth on fire the course of nature; and it is set on fire of hell.

2 Peter 2:4
        For if God spared not the angels that sinned, but cast them down to hell, and delivered them into chains of darkness, to be reserved unto judgment;

Revelation 1:18
        I am he that liveth, and was dead; and, behold, I am alive for evermore, Amen; and have the keys of hell and of death.

Revelation 6:8
        And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. And power was given unto them over the fourth part of the earth, to kill with sword, and with hunger, and with death, and with the beasts of the earth.

Revelation 20:13
        And the sea gave up the dead which were in it; and death and hell delivered up the dead which were in them: and they were judged every man according to their works.

Revelation 20:14
        And death and hell were cast into the lake of fire. This is the second death.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

"Niin, uskovat kutsuvat sitä yleensä KJB:ksi, muut KJV:ksi. Ikään kuin se olisi vain yksi 'versio' muiden joukossa."

No kerropa sitten, miten sinun Taikaraamattusi käännös kuvaa paremmin näitä Jeesuksen kuvaamia "pelastuvia lampaita" ja "pelastumattomia vuohia" ?

Onko jokin oleellinen ero tämän Taikaraamatun käännöksen ja muiden "väännösten" välillä, jonka ymmärtäminen olisi välttämätöntä, jotta olisi uskovainen lammas eikä uskonnollinen vuohi ?

Matt.25

Tuossa Matteuksen luvussa Jeesus kuvailee, mitä tapahtuu viimeisellä tuomiolla. Me armon ajan kristityt emme ole siellä tuomittavien joukossa. Meille on Kristuksen tuomioistuin heti ylöstempauksen jälkeen. Saamme siellä palkkioita, kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta pelastustaan ei kukaan siellä menetä.

Raamattu, siis KJB, kehottaa opiskelemaan (study), jotta osaa oikein jakaa Jumalan sanan. On eri aikakausia, dispensaatioita. Nyt armon ajassa pelastumme yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesuksen sovitusvereen. Tämä dispensaatio muuttuu ahdistuksen ajaksi. Silloin joutuu helvettiin, jos ottaa pedon merkin. Maan päällä ollessaan Jeesus saarnasi kuningaskunnan evankeliumia juutalaisille. Silloin pelastui, kun uskoi, että Jeesus oli Jumalan poika ja Israelin Messias.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Toista. Sinä voit vielä tulla uskoon sen jälkeenkin, kun meidät kirkon ajan eli armon ajan uskovat on temmattu seitsemäksi vuodeksi taivaaseen.

Viisas kuitenkin uskoo Jeesuksen veren sovituksen oman syntisyytensä kohdalle jo tänään ja on siis mukana ylöstempauksessa.

Tapahtumien järjestys:
        Uskovien ylöstempaus.
        Kristuksen tuomioistuin.
        Häät.
        Seitsemän vuotta ahdistuksen aikaa tänne jääville.
        Harmagedon.
        Jeesus palaa kuninkaana meidän kanssamme.
        Jeesus hallitsee Jerusalemissa tuhat vuotta.
        Viimeinen tuomio.
        Jeesus luo uuden taivaan ja uuden maan, jossa ei enää ole syntiä.

Te voitte uskoa noin, minä uskon toisin.

Pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. Enkä tule muuttamaan näkemyksiäni.

Aikoinaan kuuluessani Luterilaiseen kirkkoon, en silloinkaa uskonut teidän näkemyksiänne.

1234567---

• Anonyymi00073
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Selef Urge

"Mutta petonmerkkii ei kannata kenenkään ottaaa, mutta suurin osa ihmiskuntaa sen selväkkäästikin ottaa.Sen verran helposti valheella ohjataan ihmisijä jo nykyjäänkin pois ymmärtämästä mikä totta kulloinkin on valheentoiston keinoin mm. metijoisiis."

No suurin osa on sen jo ottanut, sillä nämä kirkot ja lahkot, jotka opettavat näitä valheoppeja, ovat se pedon merkki. Ne ovat Katolisen äitiporton synnyttämiä "kuolleiden kivien" seurakuntaorganisaatioita.

Alkakaa tutkimaan JEESUKSEN OPETUKSIA, sillä Jeesus on se, joka pelastaa ja toimii välimiehenä Jumalan ja ihmisen välillä. Eivät nämä Katolisen kirkon synnyttämät porttokirkot ja -lahkot.

Ilm.17
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien ÄITI".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Porttokirkot ja lahkot johdattavat kumartamaan antikristus paavia ja siunaamaan murhaajia.

https://ekumenia.fi/aineistot/mika-kirkko-on-kristillinen/
        Kristilliset kirkot ja uskontokunnat Suomessa
        Suomen evankelisluterilaisen kirkon piispainkokous on suosituksenaan tuomiokapituleille esittänyt ne uskontokunnat Suomessa, joita se pitää kristillisinä uskontokuntina ja joiden jäsenet voidaan vihkiä avioliittoon kirkollisesti Suomen ev.lut. kirkon jäsenen kanssa. Suositukset on annettu piispainkokouksen istunnoissa. Pöytäkirjanotteita: Kristillisen kirkon ja uskontokunnan määritteleminen ( 29.5.2019 § 9) ja Suositus Nikean uskontunnustuksen ekumeenisen sanamuodon käytöstä (29.5.2019)

Suosituksen mukaan kristillisiä uskontokuntia ovat:
        Suomen ortodoksinen kirkko
        Finlands Svenska Adventkyrka
        Finlands svenska baptistsamfund
        Finlands svenska metodistkyrka
        Missionskyrkan i Finland
        Katolinen kirkko Suomessa
        Kristillisten Tekojen kirkko
        Luterilainen Sanan yhdyskunta
        Ortodoksinen Pyhän Nikolauksen seurakunta
        Suomen Adventtikirkko
        Suomen Anglikaaninen kirkko
        Suomen helluntaikirkko
        Suomen baptistiyhdyskunta
        Suomen Metodistikirkko
        Suomen Tunnustuksellinen Luterilainen Kirkko
        Suomen vapaa evankelisluterilainen seurakuntaliitto
        Suomen Vapaakirkko
        Yksityinen kreikkalais-katolinen yhdyskunta Viipurissa (uusi nimi: Ortodoksinen Pokrovan seurakunta)

• Anonyymi00079
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Missä kerrotaan, että englanti olisi _SUOMI_ 24 palstan kieli ?

• Anonyymi00080
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Miksi Jumala olisi tullut ihmiseksi ja kärsinyt hirveän kuoleman sinun ja minun syntien vuoksi, jos helvettiä ei olisi? Miksi apostolit olisivat jatkaneet Jeesuksesta saarnaamista, vaikka he joutuivat kärsimään siitä ja lopulta kuolemaan kauhean kuoleman, jos helvettiä ei olisi? Sehän olisi ollut järjetöntä.

Raamatussa sana 'helvetti' (hell, KJB) mainitaan 54 kertaa. Tässä muutama kohta:

But I say unto you, That whosoever is angry with his brother without a cause shall be in danger of the judgment: and whosoever shall say to his brother, Raca, shall be in danger of the council: but whosoever shall say, Thou fool, shall be in danger of hell fire.

And if thy right eye offend thee, pluck it out, and cast it from thee: for it is profitable for thee that one of thy members should perish, and not that thy whole body should be cast into hell.

And if thy right hand offend thee, cut it off, and cast it from thee: for it is profitable for thee that one of thy members should perish, and not that thy whole body should be cast into hell.

And fear not them which kill the body, but are not able to kill the soul: but rather fear him which is able to destroy both soul and body in hell.

And thou, Capernaum, which art exalted unto heaven, shalt be brought down to hell: for if the mighty works, which have been done in thee, had been done in Sodom, it would have remained until this day.

And I say also unto thee, That thou art Peter, and upon this rock I will build my church; and the gates of hell shall not prevail against it.

And if thine eye offend thee, pluck it out, and cast it from thee: it is better for thee to enter into life with one eye, rather than having two eyes to be cast into hell fire.

Woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye compass sea and land to make one proselyte, and when he is made, ye make him twofold more the child of hell than yourselves.

And if thy hand offend thee, cut it off: it is better for thee to enter into life maimed, than having two hands to go into hell, into the fire that never shall be quenched:

And if thy foot offend thee, cut it off: it is better for thee to enter halt into life, than having two feet to be cast into hell, into the fire that never shall be quenched:

And if thine eye offend thee, pluck it out: it is better for thee to enter into the kingdom of God with one eye, than having two eyes to be cast into hell fire:

But I will forewarn you whom ye shall fear: Fear him, which after he hath killed hath power to cast into hell; yea, I say unto you, Fear him.

And in hell he lift up his eyes, being in torments, and seeth Abraham afar off, and Lazarus in his bosom.

Because thou wilt not leave my soul in hell, neither wilt thou suffer thine Holy One to see corruption.

He seeing this before spake of the resurrection of Christ, that his soul was not left in hell, neither his flesh did see corruption.

And the tongue is a fire, a world of iniquity: so is the tongue among our members, that it defileth the whole body, and setteth on fire the course of nature; and it is set on fire of hell.

For if God spared not the angels that sinned, but cast them down to hell, and delivered them into chains of darkness, to be reserved unto judgment;

I am he that liveth, and was dead; and, behold, I am alive for evermore, Amen; and have the keys of hell and of death.

And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. And power was given unto them over the fourth part of the earth, to kill with sword, and with hunger, and with death, and with the beasts of the earth.

And the sea gave up the dead which were in it; and death and hell delivered up the dead which were in them: and they were judged every man according to their works.

"Miksi Jumala olisi tullut ihmiseksi ja kärsinyt hirveän kuoleman sinun ja minun syntien vuoksi, jos helvettiä ei olisi? Miksi apostolit olisivat jatkaneet Jeesuksesta saarnaamista, vaikka he joutuivat kärsimään siitä ja lopulta kuolemaan kauhean kuoleman, jos helvettiä ei olisi? Sehän olisi ollut järjetöntä."

No miten olisi halu pelastaa ihmiset ikuiselta rangaistukselta = toinen eli ikuinen kuolema, josta ei ole enää ylösnousemusta..?

Raamatussahan sanotaan, että synnin palkka on KUOLEMA.

Ei siellä sanota, että synnin palkka olisi "ikuinen elämä kirkkoisien keksimässä piinahelvetissä".

"Raamatussa sana 'helvetti' (hell, KJB) mainitaan 54 kertaa. Tässä muutama kohta:"

Ihan sama mitä kohtia sinä sinne laitat, sillä eivät nuo ole alkukirjoituksia, vaan KÄÄNNÖKSIÄ, joissa on jo kirkkoisien tekemät HELVETTIVÄÄRENNÖKSET.

HELL = MANALAN JUMALATTAREN nimi.

Raamatun alkukirjoituksissa on Gehenna/Ben-Hinnomin laakso, joka on olemassa oleva maantieteellinen paikka eli sitä ei tarvitse kääntää tai tulkita yhtään miksikään. Yhtä vähän kuin Helsinki on esim "Atlantis", niin yhtä vähän Ben-Hinnomin laakso on jumaltarustojen mielikuvitushelvetti.

Tämä on siis ihan historiallista FAKTAA, mutta jostain ihmeellisestä syystä, jota en millään käsitä, te hörhöt haluatte aivan väkisin vastoin kaikkia todisteita uskoa siihen kirkkoisien keksimään helvettivalheeseen...

Molokin palvojat uhrasivat Ben-Hinnomin laaksossa lapsia ja te HELLin/helvetin palvojat palvotte Israelia, joka murhaa lapsia, joten on vain hyväksyttävä, että tässä maailmassa on pahoja ihmisiä, jotka ovat mielistyneet kaikenlaiseen vääryyteen ja pahuuteen, eivätkä halua niistä mistään hinnasta luopua.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Helvetti- sanaa ei ole raamatussa.

Kadotus on sama kuin katoaminen alkutekstissä. Sitä käytetään muun muassa leiväntähteistä jotka joutuvat hukkaan ja rahasta joka katoaa.

Emme me usko, että leiväntähteet joutuvat ikuiseen tuleen. Apoleia- sana merkitsee katoamista, tuhoutumista.

Jos Jumala ei pysty lopettamaan tulijärveä ja ihmisten kiusaamista, onko Hän silloin kaikkivaltias? Onko Hänen pakko jatkaa ihmisten piinaamista loputtomiin? Eikö se kuvasta suurempaa sadistisuutta kuin Hitler ja hänen kannattajansa?
        Silloin voi lopettaa puhumisen Jumalan rakkaudesta ja kaikkivaltiudesta. Jumalahan on silloin sadisti, joka ei voi edes lopettaa ihmisten kärsimystä. Onko sinun Jumalasi tällainen?

Minun Jumalani on rakkaus jopa rangaistessaan syntisiä. Hän antaa pahantekijöiden kärsiä kauhua hetken, sen mukaan, kuin kukin on tehnyt pahaa, mutta sitten Hän antaa ihmisen kadota olemattomiin.

Lukekaa nyt vielä kerran Ilm. 20:9 ja Malakian viimeinen luku! Pahantekijät muuttuvat tuhkaksi.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Tuossa Matteuksen luvussa Jeesus kuvailee, mitä tapahtuu viimeisellä tuomiolla. Me armon ajan kristityt emme ole siellä tuomittavien joukossa. Meille on Kristuksen tuomioistuin heti ylöstempauksen jälkeen. Saamme siellä palkkioita, kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta pelastustaan ei kukaan siellä menetä.

Raamattu, siis KJB, kehottaa opiskelemaan (study), jotta osaa oikein jakaa Jumalan sanan. On eri aikakausia, dispensaatioita. Nyt armon ajassa pelastumme yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesuksen sovitusvereen. Tämä dispensaatio muuttuu ahdistuksen ajaksi. Silloin joutuu helvettiin, jos ottaa pedon merkin. Maan päällä ollessaan Jeesus saarnasi kuningaskunnan evankeliumia juutalaisille. Silloin pelastui, kun uskoi, että Jeesus oli Jumalan poika ja Israelin Messias.

"Tuossa Matteuksen luvussa Jeesus kuvailee, mitä tapahtuu viimeisellä tuomiolla. Me armon ajan kristityt emme ole siellä tuomittavien joukossa. Meille on Kristuksen tuomioistuin heti ylöstempauksen jälkeen. Saamme siellä palkkioita, kuka enemmän, kuka vähemmän, mutta pelastustaan ei kukaan siellä menetä."

Ihanko totta...?

Ja saatte vielä palkkioitakin...mistähän hyvästä?

Ja tästä varmaan kerrotaan siellä sinun Taikaraamatussasi, koska minä en ole löytänyt mitään tähän viittaavaa näistä muista Raamatun "väännöksistä" ?

"Raamattu, siis KJB, kehottaa opiskelemaan (study), jotta osaa oikein jakaa Jumalan sanan. On eri aikakausia, dispensaatioita. Nyt armon ajassa pelastumme yksin armosta, yksin uskon kautta Jeesuksen sovitusvereen. Tämä dispensaatio muuttuu ahdistuksen ajaksi. Silloin joutuu helvettiin, jos ottaa pedon merkin. Maan päällä ollessaan Jeesus saarnasi kuningaskunnan evankeliumia juutalaisille. Silloin pelastui, kun uskoi, että Jeesus oli Jumalan poika ja Israelin Messias."

Ei ole ensimmäinen kerta, kun tulee näistä sinun kirjoituksistasi mieleen, että jesuiitat ovat asialla.

Israelin valtio on levittänyt sitkeästi vuosikymmenten ajan omaa valhepropagandaansa kristityille, joka on nyt paljastunut, enkä usko, että Katolisen kirkonkaan myyräntyö pysähtyi vastauskonpuhdistukseen...

Siitä on todisteena se, että Katolisen porttokirkon tavoitteet ovat toteutuneet.

https://usercontent.one/wp/katolinen.fi/wp-content/uploads/2024/08/KKK-1.OSA-2.JAKSO-3.L-683-1065.pdf?media=1741678714

KIRKKO ON UNIVERSAALINEN PELASTUKSEN SAKRAMENTTI
        775. ”Kirkko on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmän Jumala-yhteyden ja koko ihmiskunnan ykseyden merkki ja välikappale.”201
        Kirkon ensimmäinen päämäärä on olla ihmisten mitä läheisimmän Jumalayhteyden ”sakramentti”. Koska ihmisten keskinäinen yhteys perustuu yhteyteen Jumalan kanssa, kirkko on myös ihmiskunnan ykseyden sakramentti.
        Ykseys on jo alkanut kirkossa, sillä se kokoaa ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla kirkko on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”merkki ja väline”.360

https://ekumenia.fi/aineistot/mika-kirkko-on-kristillinen/

Sen sijaan protestanttiset "uskonpuhdistajat" ovat kääntäneet takkinsa vuoria myöten ja tunnustaneet täysin antikristillisen Katolisen äitikirkon "kristilliseksi seurakunnaksi".

Joten siellä ne äitikirkko ja tytärkirkot/lahkot yhdessä seilaavat nyt samassa "kristillisessä" laivastossa KIRKKO-lippunsa alla.

https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/

"Kristus laivan kapteenina
        Laiva on tunnettu vertauskuva seurakunnasta eli kirkosta, jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: Maailma on meri, jolla kirkko purjehtii kuin laiva, mutta aallot eivät voi sitä tuhota. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että Kristus itse on mukana kirkkonsa elämässä ja ohjaa sen taivaaseen."

Tosin tämä kirkko-laivasto ei ole Ilmestyskirjan mukaan matkalla taivaaseen...

Ilm.18
        19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, JONKA KALLEUKSISTA RIKASTUIVAT KAIKKI, JOILLA OLI LAIVOJA MERELLÄ, kun se yhdessä hetkessä TUHOUTUI!"
        20 Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
        21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä".
        22 Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun-ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
        23 EI LOISTA SINUSSA ENÄÄ LAMPUN VALO; ei kuulla sinussa enää huutoa YLJÄLLE eikä huutoa MORSIAMELLE; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
        24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

• Anonyymi00042

Ahdistuksen aika on kestänyt kohta 2000 vuotta, vaikka jokainen on itse itsensä vapahtaja.

• Anonyymi00049

Miten vapautat itse itsesi synneistä?

Et mitenkään.

Valehtelet kuin antikristus, liberaaliteologi, jumalaton, epäjumalanpalvojat saatanauskonnoissaan, ja valehtelet myös kuin saatana paitsi älyn vähemmyydellä.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miten vapautat itse itsesi synneistä?

Et mitenkään.

Valehtelet kuin antikristus, liberaaliteologi, jumalaton, epäjumalanpalvojat saatanauskonnoissaan, ja valehtelet myös kuin saatana paitsi älyn vähemmyydellä.

Niin, jokainen on syntiä tehnyt eikä voi itse edes lopettaa synnintekoa, saati sovittaa entiset syntinsä. Aatamilta olemme hänen kuvinaan perineet kuolleen sielun. Vasta uskoontulo uudestisynnyttää meidät Jumalan elävällä hengellä. Hengessä olemme jo nyt Jeesuksen luona taivaassa. Pian pääsemme sinne kirkastetussa ruumiissa. Ehkä jo tällä viikolla.

Ilman pyhää henkeä olemme vain sielu ja ruumis, 66,6-prosenttisesti ihminen.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Niin, jokainen on syntiä tehnyt eikä voi itse edes lopettaa synnintekoa, saati sovittaa entiset syntinsä. Aatamilta olemme hänen kuvinaan perineet kuolleen sielun. Vasta uskoontulo uudestisynnyttää meidät Jumalan elävällä hengellä. Hengessä olemme jo nyt Jeesuksen luona taivaassa. Pian pääsemme sinne kirkastetussa ruumiissa. Ehkä jo tällä viikolla.

Ilman pyhää henkeä olemme vain sielu ja ruumis, 66,6-prosenttisesti ihminen.

Sana ei puhui perittävästä kuolleesta sielusta, hevonkkukkua juttusi!
        Mistä luukusta repäisit: "Ilman pyhää henkeä olemme vain sielu ja ruumis, 66,6-prosenttisesti ihminen." Täyttä potaskaa!
        Ihminen on henki, joka asuu ruumiissa.
        Jos viitsisit ostaa Raamatun ja jos vielä lukea: Kuivista luista on kirjoitettuna: katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
        Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut...Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa:
        NÄETKÖ SOKEA! EI MITÄÄN IHMISEN KOLMATTA OSAA, vaan ainoastaan ruumis ja henki!

• Anonyymi00078
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Sana ei puhui perittävästä kuolleesta sielusta, hevonkkukkua juttusi!
        Mistä luukusta repäisit: "Ilman pyhää henkeä olemme vain sielu ja ruumis, 66,6-prosenttisesti ihminen." Täyttä potaskaa!
        Ihminen on henki, joka asuu ruumiissa.
        Jos viitsisit ostaa Raamatun ja jos vielä lukea: Kuivista luista on kirjoitettuna: katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
        Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut...Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa:
        NÄETKÖ SOKEA! EI MITÄÄN IHMISEN KOLMATTA OSAA, vaan ainoastaan ruumis ja henki!

Nyt tosiaan kannattaa ostaa King James Bible, ennen kuin Nooan laki otetaan käyttöön ja Jumalan sana kriminalisoidaan. Ja hakujen helpottamista varten kannattaa käyttää nettiraamattua, nyt kun sellaisia vielä on saatavilla. Itse käytän tätä: https://www.kingjamesbibleonline.org/

Tämän pakanamaan 'kristillisistä' kirjakaupoista ei löydy King James Biblea! Sellaisen voi kuitenkin tilata vaikka Briteistä. Oma A4-kokoinen jättikirjaimilla painettu kaunis pehmeäkantinen kirjani maksoi vuosia sitten alle 30 puntaa.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Nyt tosiaan kannattaa ostaa King James Bible, ennen kuin Nooan laki otetaan käyttöön ja Jumalan sana kriminalisoidaan. Ja hakujen helpottamista varten kannattaa käyttää nettiraamattua, nyt kun sellaisia vielä on saatavilla. Itse käytän tätä: https://www.kingjamesbibleonline.org/

Tämän pakanamaan 'kristillisistä' kirjakaupoista ei löydy King James Biblea! Sellaisen voi kuitenkin tilata vaikka Briteistä. Oma A4-kokoinen jättikirjaimilla painettu kaunis pehmeäkantinen kirjani maksoi vuosia sitten alle 30 puntaa.

"Nyt tosiaan kannattaa ostaa King James Bible, ennen kuin Nooan laki otetaan käyttöön ja Jumalan sana kriminalisoidaan."

Raamatun mukaan Jeesus on Jumalan Sana.

Kirkkoisien kokoamasta kristittyjen Raamatusta Raamattu taas ei puhu yhtikäs mitään, sillä koko kirjaa ei ollut silloin edes olemassa, kun Raamatun kirjoitukset kirjoitettiin.

Eli ei ole olemassa yhden yhtä todistetta siitä, että Raamattu-niminen kirja olisi Jumalan sanaa. Ei edes sinun Taikaraamattusi.

Joten jos siis uskot Taikaraamattuusi, niin sekin todistaa vaan, että JEESUS ON JUMALAN SANA.

Voit siis lakata palvomasta Taikaraamattuasi ja alkaa palvomaan sen sijaan Jeesusta ja Hänen opetuksiaan.

• Anonyymi00063

Mikä h elvetin ylöstempaus missä ulottuvuuksissa sinä elät et ainakaan todellisuudessa oletko kansanedustaja he irtautuivat todellisuudesta jo hieman reilu kolmekymmentä vuotta sitten jos jäi joltain huomaamatta

• Anonyymi00065

Se on tosiaan hurja ajatus! Niin oli Nooan vedenpaisumuskin aikoinaan. Siihen asti ei ollut koskaan edes satanut vettä. Nooa sai yli sata vuotta aikaa rakentaa arkin ja lastata sen. Viikkoa ennen tulvaa Jumala sulki sen luukun. Ihmiset jatkoivat pilkkaamistaan. Kunnes vettä alkoi tulla taivaalta ja kohta joka suunnasta.

Ja tulikiveä satoi Sodoman päälle. Sekin saattoi olla ennenkuulumatonta. Lopun aikaa verrataan Raamatussa Lootin ja Nooan päiviin.

• Anonyymi00075

Oppi perisynnistä on koko Raamatun keskeisintä oppia vastaan: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan".
      jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
      jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
      Perisyntiä julistavasta luterilaisuudesta puuttuu sovitus: Luterilainen kirkko opettaa pohjimmiltaan: Jumala ei oman Poikansa uhrin kautta sovittanut yhtään mitään eikä ketään, vaan kirkolle jäi lopullinen vastuu pelastuksesta. Luterilainen kirkko julistaa Raamatun kertomuksia ja tapahtumia, mutta ei sovitusta.
      Luterilaisuuden opin mukaan synnit on yhä edelleen sovittamatta, ja vain kirkko kykenee siihen, mihin ei Jumalan ainoa Poika kyennyt; kirkko pesee pois synnit. muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.

• Anonyymi00076

Monessakin kohdassa Raamattua saat vastauksen kysymykseesi, jota et esittänyt, koska luulit, että jo tiedät. John 3 sen kertoo selvästi:

15 That whosoever BELIEVETH in him should not perish, but have eternal life.

16 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever BELIEVETH in him should not perish, but have everlasting life.

17 For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved.

18 He that BELIEVETH on him is not condemned: but he that BELIEVETH NOT is condemned already, because he hath not believed in the name of the only begotten Son of God.

Ne jotka eivät usko, ovat jo tuomittuja. Meissä kaikissa on se rakenteellinen vika, että synnyimme Aatamin kuvina. Jumala loi Aatamin omaksi kuvakseen, henki, sielu ja ruumis. Sinä päivänä, kun Aatami teki syntiä, hän kuoli. Ymmärrät varmaan, että hänen ruumiinsa ja sielunsa ei kuollut, mutta hänen henkensä kuoli. Jumalalle tuhat vuotta on yksi päivä. Kukaan ihminen ei ole sen jälkeen elänyt yli tuhatta vuotta. Mooseksen kirjassa kerrotaan, että Aatami sai lapsia, ja että he syntyivät hänen kuvinaan.

1 John 5 kertoo, että Jumala on kolmiyhteinen; sielu (ISÄ), ruumis (Jeesus) ja henki (pyhä henki). 666 on ihmisen luku, sanotaan Ilmestyskirjan 13. luvun 18. jakeessa.

Nämä ovat ihan perusasioita uskoontulossa ja uskossa kasvamisessa. Sinun räyhäämisesi ja agressiosi ei sitä muuksi muuta.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Monessakin kohdassa Raamattua saat vastauksen kysymykseesi, jota et esittänyt, koska luulit, että jo tiedät. John 3 sen kertoo selvästi:

15 That whosoever BELIEVETH in him should not perish, but have eternal life.

16 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever BELIEVETH in him should not perish, but have everlasting life.

17 For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved.

18 He that BELIEVETH on him is not condemned: but he that BELIEVETH NOT is condemned already, because he hath not believed in the name of the only begotten Son of God.

Ne jotka eivät usko, ovat jo tuomittuja. Meissä kaikissa on se rakenteellinen vika, että synnyimme Aatamin kuvina. Jumala loi Aatamin omaksi kuvakseen, henki, sielu ja ruumis. Sinä päivänä, kun Aatami teki syntiä, hän kuoli. Ymmärrät varmaan, että hänen ruumiinsa ja sielunsa ei kuollut, mutta hänen henkensä kuoli. Jumalalle tuhat vuotta on yksi päivä. Kukaan ihminen ei ole sen jälkeen elänyt yli tuhatta vuotta. Mooseksen kirjassa kerrotaan, että Aatami sai lapsia, ja että he syntyivät hänen kuvinaan.

1 John 5 kertoo, että Jumala on kolmiyhteinen; sielu (ISÄ), ruumis (Jeesus) ja henki (pyhä henki). 666 on ihmisen luku, sanotaan Ilmestyskirjan 13. luvun 18. jakeessa.

Nämä ovat ihan perusasioita uskoontulossa ja uskossa kasvamisessa. Sinun räyhäämisesi ja agressiosi ei sitä muuksi muuta.

"Sinä päivänä, kun Aatami teki syntiä, hän kuoli. Ymmärrät varmaan, että hänen ruumiinsa ja sielunsa ei kuollut, mutta hänen henkensä kuoli."

Ei, vaan hänestä tuli KUOLEVAINEN.

• Anonyymi00082

Peruskutarallaa.... Kiva ellää tässä vihanajassa, kun meille on annettu mitä vihata ja johon voimme kanavoida tämän vihan ja se on Venäjä.
      Mittään ylöstempausta ei tullut, eikä tule.... Eikä Jeesus tule...

• Anonyymi00085

Jesuiitta Ribera keksi teorian siitä, että viimeisen seitsemän vuoden aikana tapahtuu Ilmestyskirjan tärkeimmät ennustukset.

Tämän hän teki syystä, että Luther väitti paavin olevan antikristus.

Futurismissä siirretään antikristus lopun aikaan, etytei syyte osuisi paaviin.

Ja monet vapaat ryhmittymät ovat ottaneet selityksen todesta.

Raamattu ei kerro mistään erikoisesta seitsenvuotiskaudesta Jeesuksen tulemuksen edellä.

• Anonyymi00087

Hyvä toteamus.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe