Tanssikirkko on kohta jo perinne.

Anonyymi-ap

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maaningalta tulee muutenkin outoja...

• Anonyymi00002

Niimpä!

• Anonyymi00003
      UUSI

Kuvan näin, maksumuurin takana kyseinen juttu.

Alttarin paikka vähän mietityttää ja ei tuo täyspäiseltä vaikuta mutta tuskin siellä virsien tahdissa mentiin. Vai mentiinkö?

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei sillä ole väliä onko menty humppaa vai letkajenkkaa, vaan se mitä siellä on puhuttu. Siitähän se usko tulee eikä siitä jökötetäänko kirkon penkissä vai tanssitaanko. Siitä se tulee miten sitä Jumalan sanaa Pyhässä Hengessä julistetaan, että mitä se pappi on oikein jorissut siinä tanssin lomassa. Siihen tulisi keskittyä sekä se määrittää uskon sekä mahdollisuuden siihen, että se tarttuisi tanssioihin, että he kokisivat että siinä puhui Jumalan mies tai nainen eikä joku tyhjäpää vain lainaillut jotain jakeita Raamatusta mitään niitä itse tietämättä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Saarnata voi missä vain, mutta onko alttarin paikka salin keskellä sopiva sen nyt kuitenkin voi kyseenalaistaa. Jää tuo tekstiosa lukematta, kun en kuulu tilaajiin.

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja tästä kuvasta herää kysymyksiä mihin vastaus löytynee itse artikkelissa.

Ympyrässä tanssitaan joten keskiosa siten perusteltu mutta yleensä tansseissa bändi ei soita keskellä vaan heitä varten on esiintymislava mikä erottaa ja näkyy paremmin jne.

Kirkossa alttari on muusta toiminnasta erotettu osa jne,

Toteutettu oudolla tavalla minun mielestä. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Kyllä piru on ovela!

• Anonyymi00006
      UUSI

Vanhaan aikaan kun ei ollut sotahulluutta ja tappamisen puolustamista, olisi kurkku suorana mitä syntiä.
      Nyt kristillistä kun kukaan ei kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe