Marko Paanasta ei enää nähdä Remppa vai muutto -sarjassa.
Sisustusarkkitehti Paananen on tehnyt tv:ssä välillä hyvinkin budjetin ylittäviä ja erikoisiakin ratkaisuja. Mutta hulvatonta menoa on kyllä riittänyt...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/monen-rakastama-marko-paananen-out-tv-n-suosikkisarjasta-loppuuko-hulvaton-meininki?s24
Monen rakastama Marko Paananen OUT tv:n remppasarjasta

15
454
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Marko Paananen on mun suosikki.
- Anonyymi00007
Taitava äijähän se on.
- Anonyymi00002
Suurinpiirtein samaa paskaa noi kaikenmaailman remppa,hurja remppa,kamala remppa,suuri remppa.Kotoisa,kenen kotona.
huvila ja huussi,muutto vai emppa,rempalla kaupaksi,mitä näitä nyt onkaan.On kotimaisia ohjelmia,sekä ulkomaalaisia ohjelmia.
Kaikki tehdään isolla rahalla,mukana julkkisten mokkejä ja asuntoja.
Noi ohjelmathan on etupäässä eri firmojen mainosohjelmia.
Siellä on arkkitehti,puutarhafirmoja,sähkö urakoitsijat,rakennusfirmat,
eri tavarantoimittajat.Ym,ym.
No onhan niissä katsomista,kuka niitä katsoo.- Anonyymi00004
Miten niin ”mukana?”
Eihän noissa ole lainkaan kenenkään tavallisen talliaisen koteja enää, vaan kaikki tehdään vain julkkisten julkkiskavereille.
Television suosion lasku on ihan televisiontekijöiden omaa syytä! Ei ketään kiinnosta kun kaverit tekee kavereilleen kaikkea. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten niin ”mukana?”
Eihän noissa ole lainkaan kenenkään tavallisen talliaisen koteja enää, vaan kaikki tehdään vain julkkisten julkkiskavereille.
Television suosion lasku on ihan televisiontekijöiden omaa syytä! Ei ketään kiinnosta kun kaverit tekee kavereilleen kaikkea.Lisään vielä, että en yhtään ihmettele että Marko Paanasen kiinnostus laskee kun mitään oikeasti hienoa ei voi tehdä.
Marko Paananen on ehdottomasti sisustusarkkitehtuurin asiantuntija. Kyseinen tyyppi ei edes tee mitään ihmeratkaisuja kuten muut sisustajat, vaan hän tekee kestävää, eli sellaista missä silmä lepää vielä vuosienkin päästä. Hän on aina ymmärtänyt sen että ihmisen pitää asua kodissaan, eikä vain pitää sitä esittelytilana. Siksi olen Marko Paanasesta tykännyt ihan siitä lähtien kun äijä ilmestyi vuosituhannen alussa telkkariin. Ja sen mitä näitä jälkipuolen ohjelmia olen nähnyt, ei äijän tyyli ole muuttunut ollenkaan, mikä on hyvä!
Tykkään todella paljon hänen tyylistään tehdä työtä, sekä asiantuntemuksesta että siitä että hänelle ensimmäiseksi tärkeintä on se että ihmisellä on koti. Koti ei ole pelkkä rakennus tai pari huonetta, vaan se on ihan jotain muuta. Koti on se tila jossa ihmisen tulee tuntea olonsa turvalliseksi ja että siellä viihtyy kaiken aikaa ja että sinne voi kutsua ystäviä ja kasvattaa perheen.
Kun on näitä muita sisustusohjelmia katsellut ja esimerkiksi se punainen matto ohjelma, jossa arvostellaan muiden koteja, olen ihmetellyt että mitä sieniä ne juontajat ovat syöneet kun he kehuvat sellaisia koteja jotka muistuttavat enemmän 80 luvun betoniviidakkoa ja vankilaa kuin paikkaa missä viihdytään! Vai onko noiden juontajien pakko vain selittää jotain positiivista, eikä ollenkaan kritisoida?
Eräs pariskunta, jossa ei taatusti ole ollut yhtään seksiä, mutta silti on ukko pitänyt saada että saadaan se lapsistatus CV:n rastittua, yritti selittää, täysin avoimen, koko seinän täyttävän ikkunan ja tylsän kuutiomallisen sohvan ääressä ja paljaiden betoniseinien ympäröimänä että ”Tässä me miehen kanssa aina rentoudutaan”. Älä rouva puhu paskaa! Se aika minkä Aurinko siihen teidän rotankoloon paistaa on puoli tuntia ja sekin vain keski kesällä. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten niin ”mukana?”
Television suosion lasku on ihan televisiontekijöiden omaa syytä! Ei ketään kiinnosta kun kaverit tekee kavereilleen kaikkea.Aivan ja siihenkin käytetään veromarkkoja.
- Anonyymi00008
Mää katton nuo kaikki.
On viihyttävää ja opettavaa 😇 - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aivan ja siihenkin käytetään veromarkkoja.
Älä höpötä kun et kerran mistään mitään tiedä. Ei YLE noita sarjoja tee, vaan kaupalliset toimijat. Typerys!
- Anonyymi00003
Tehkää nyt kallis remppa ja myykää huomatavalla ale-hinnalla se lukaali pois heh!
- Anonyymi00009
Erittäin hyvä ohjelma tämä muutto vai remppa ja ei ole julkkisten koteja vaan ihan tavallisten ihmisten asuntoja.
Mielenkiintoine ohjelma kun näkee erilaisia asuntoja ja myöskin remppaa. - Anonyymi00010
huooooonekalu Paananen..... :)))))
- Anonyymi00012
Siis eikö tämä ole sama ohjelma kuin the block mutta suomi dubilla? En ole nähnyt kertaakaan Marko Paasasta
- Anonyymi00013
Tuo tuli viime talvena ja uusinnat tuli öisin.
Siinä oli Marko Paananen tekemässä sisustuksia ja korjaamassa paikkoja ja sitten joku nainen oli etsimässä pariskunnalle kolmea asuntoa pariskunnan toiveiden mukaan.
Ja sitten Paananen ja se nainen kilpaili että kumpi voittaa.
Harmittaa vain että nuo ohjelmat ovat menneet yhä viihteellisempään suuntaan, jolloin se ohjelman tarkoitus alkaa jo hämärtymään ja ainakin itsellä on loppunut kiinnostus noihin ohjelmiin. En yhtään ihmettele että Paanasellakin on loppunut kiinnostus tuollaiseen kun ohjelmaidea edellä mennään, eikä saa tehdä koteja ihmisille.
Vielä vuosituhannen alussa nuo ohjelmat oli aika tylsähköjä, siis sillä mittapuulla, että niissä ei ollut tekopirteää potaskaa mukana. Nyt nuo on lähinnä mainoksia jossa joku remonttitarvikefirma sponssaa koko touhua. Ei kiinnosta. Mainostelevisio on syönyt omaa jalkaansa.
- Anonyymi00014
Marko on kiinnostavin sisustusarkkitehti Suomessa. Ehdottomasti. Ei varmasti tylsä ja värin ja valon käsittely huippua.
- Anonyymi00015
Eru nimi unohdetaan, on vain sukunimi Paanananen lärää kuntoportaat lestadiolais väsyneet pissalle ajattu kotiin meillä osataan T poliisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487