Narsistin "satunnainen" raivokohtaus on psykologinen ilmiö, jota kutsutaan nimellä narsistinen raivo. Vaikka raivokohtaus saattaa ulkopuolisen tai uhrin silmin vaikuttaa täysin satunnaiselta, arvaamattomalta ja mitättömästä asiasta syttyneeltä, sillä on lähes aina narsistin sisäiseen maailmaan liittyvä laukaisija: narsistinen loukkaus.
Narsistinen raivo kumpuaa ihmisen äärimmäisen hauraasta itsetunnosta, jota suojataan mahtipontisella ja virheettömällä "valheminällä". Kun tämä suojamuuri särkyy, narsisti ei kykene käsittelemään häpeää tai epäonnistumista terveesti, vaan se purkautuu rajuna raivona.
Narsistin satunnainen raivokohtaus
13
80
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kuulostaa minun naisystävältä. Haukkuu ja syyllistää muita ennen kuin edes tietää mistä on kysymys.
- Anonyymi00002
Kuulostaa ihan keskiverto suomiämmältä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulostaa ihan keskiverto suomiämmältä.
Pysähtykääpä itseenne, tuo "raivo" naisvihasta tuossa pötkössä on tuttua teidän Tikkalanmäeltä,
malkaa ei näe omasta kuonosta.
Sairaalloinen naisvihamielisyys, ikävä kyllä, on ollut näkyvissä Pyhäjärvellä vuosikymmenen.
Naisissa se näkyy ylimielisenä, oman minän korostuksena, (oman olemattoman) koulutuksen korostuksena, kyynärpää taktiikalla, kovaäänisenä, jatkuvana, muut ei mitään.
Nämä arvioita, normaalielämän kuvioissa toistuvia, ennenkaikkea röyhkeänä, minä, minä tyylinä.
Molempien tavaramerkki, täysin vastenmielisenä.
Kädet ojossa ottajina, minulle, minulle.
Koettu, nähty ikävät puolet.
- Anonyymi00003
Ei narsistin roppa pääse helpolla kun raivokohtaus sattuu kohille, sydän hakkaa kuin lampaan saparo ja roppa / aivot käy ylikierroksilla. Sen jälkeen väsyttää ja jotenkin kuin lamaantunu olo.
Narsistiset ja neuroottiset ihmiset ei ole kovin helppoja, mutta tuiki tärkeitä ihmisen kehityksen kannalta.- Anonyymi00004UUSI
Yksi hyvä puoli tuossa mun akassa on, raivokohtauksen mentyä sitä panettaa aivan saatanasti! 🤪
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yksi hyvä puoli tuossa mun akassa on, raivokohtauksen mentyä sitä panettaa aivan saatanasti! 🤪
Jopa sinunkin kanssa? Vai naapurin työttömän anteron kanssa?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Silloin kannattaa ihan hartaudella panna paljaalla! ☝️😀
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jopa sinunkin kanssa? Vai naapurin työttömän anteron kanssa?
Olen pannut työtöntä anteroa paljaalla naapurissa!☝️😁
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sairasta kommentointia, alatyylin edustus, kuvastaa omaa narssista piirrettäsi.
Vastenmielistä, kuin alistamista, vakka kantensa valinnut, pidä hyvänäsi.
Yök! - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen pannut työtöntä anteroa paljaalla naapurissa!☝️😁
Kiitos siitä! 🥰 T. Antero
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yök!Olen pannut alatyyliin paljaalla alistettua vakan kantta!☝️😀
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yök!Jaa minun asiallinen vastaukseni sinulle on näköjään poistettu. Sinäkö et sitä ymmärtänyt ja poistatit? Teenkö jotakin väärin, kun hän raivokohtauksen saatuaan vaatii rajua seksiä ja minä suostun? Edelliset miehet olivat vain hakanneet hänet aiheettomasta raivoamisesta, minä en koska tiedän ettei hän voi itselleen mitään, on vaan pakko saada räjähtää.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa minun asiallinen vastaukseni sinulle on näköjään poistettu. Sinäkö et sitä ymmärtänyt ja poistatit? Teenkö jotakin väärin, kun hän raivokohtauksen saatuaan vaatii rajua seksiä ja minä suostun? Edelliset miehet olivat vain hakanneet hänet aiheettomasta raivoamisesta, minä en koska tiedän ettei hän voi itselleen mitään, on vaan pakko saada räjähtää.
Siihen auttaa kunnon paljaalla pano! ☝️🤓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67836Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84728- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638