Haluaisin nähdä naisten yhteiskunnan, että miten nopeasti se tuhoutuisi maan tasalle. Kaikki nämä liberaalit naiset olisivat yhdessä paikassa ja saisivat määrätä asioista täysin tunteidensa mukaan. Siellä samassa paikassa voisi olla liberaalit miesnaiset jotka pukeutuvat unisex vaatteisiin.
https://www.youtube.com/watch?v=QUBPyk230Tw
https://www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs
https://www.youtube.com/watch?v=oWSjfLTeCJE
Naisten valtakunta
187
427
Vastaukset 187
- Anonyymi00001UUSI
Miehet eivät olisi maksamassa naisten koulutuksia, terveydenhuoltoa ja palkkoja.
Lopulta Putin kävisi ampumassa naiset. Ketään kunniallista miestä ei tietenkään kiinnostaisi lutkien kohtalo.- Anonyymi00004UUSI
Incell raamatun katkelma 5.luku 2. Jae
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Incell raamatun katkelma 5.luku 2. Jae
5. Moos. 22:21
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
5. Moos. 22:21
Tässä parhaat palat:
15 "Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.
17 "Noitanaisen älä anna elää. 18 Jokaista, joka sekaantuu eläimeen, rangaistakoon kuolemalla. 19 Jos joku uhraa muille jumalille kuin Herralle, hänet tuomittakoon tuhon omaksi. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tässä parhaat palat:
15 "Jos mies viettelee neitsyen, jota ei ole kihlattu, ja makaa hänen kanssaan, hän maksakoon hänestä täyden morsiamenhinnan ja ottakoon hänet vaimokseen. 16 Mutta ellei tytön isä suostu antamaan hänelle tytärtään, viettelijä maksakoon silti saman verran kuin on tapana maksaa neitsyestä morsiamenhintana.
17 "Noitanaisen älä anna elää. 18 Jokaista, joka sekaantuu eläimeen, rangaistakoon kuolemalla. 19 Jos joku uhraa muille jumalille kuin Herralle, hänet tuomittakoon tuhon omaksi."Jos taas miehen esittämä väite pitää paikkansa eikä voida näyttää toteen, että tyttö oli koskematon, 21vanhimpien tulee viedä tyttö isänsä talon ovelle ja kaupungin miesten on kivitettävä hänet hengiltä; hän on harjoittanut haureutta ja tuottanut häpeää isänsä talolle ja koko Israelille. Hävittäkää paha keskuudestanne."
Mitä palstan lutkat sanoo tähän? - Anonyymi00084UUSI
Pidät siis itseäsi lutkana!
- Anonyymi00180UUSI
Siinä meillä on sivistyksen ylläpitäjä naisten halventaja huonon itsetunnon omaa voi vain puhua noin alentavasti ja raukkamaisesti. SÄÄLIN KIRJOITTAJAA!
Voisin ehkä haluta nähdä mutta en haluaisi haistella. Jos joku on varma niin se on varma, että ei olisi toimivia vesijohtoja eikä ainakaan viemäriä.
- Anonyymi00002UUSI
Niin itse ajattelin ihan vaan videon välityksellä seurata, se paikka olisi jossain hyvin kaukana toisella puolella maailmaa...
- Anonyymi00003UUSI
Poliisit olisivat naisia, palokunta koostuisi naisista, lääkärit olisivat naisia, rakennus"miehet" olisivat naisia, rekka"miehet" olisivat naisia... Olisi mielenkiintoinen kokeilu jota koko maailma voisi seurata. Miksei tuollaista voisi toteuttaa, mikä estää?
- Anonyymi00005UUSI
Kukaan ei olisi maksamassa niiden koulutuksia ja palkkoja.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kukaan ei olisi maksamassa niiden koulutuksia ja palkkoja.
Okei, no joo, eihän se voisi pidemmän päälle mitenkään toimia, mutta edes sellainen kokeilu että otettaisiin nyt jo koulutetut poliisimiesnaiset, palomiesnaiset ja lääkärinaiset ja laitettaisiin ne kaikki jonnekin kaupunkiin, ja rahdattaisiin väestöksi sekalaisia naisia jotka pitäisivät kukkakauppoja ja kuppikakkukahviloita siellä. Siis ihan rehellisesti kokeiluasetelma, ja seurattaisiin miten se toimisi, kamerat kuvaisivat kokoajan kaikkialla ja tosi-tv ryhmä tekisi ohjelmaa päivästä toiseen paikan päällä. Ihan vaan että voistiaisiin näyttää todeksi se väittämä että naiset ovat tasa-arvoisia ja tasan yhtä osaavia kuin miehetkin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Okei, no joo, eihän se voisi pidemmän päälle mitenkään toimia, mutta edes sellainen kokeilu että otettaisiin nyt jo koulutetut poliisimiesnaiset, palomiesnaiset ja lääkärinaiset ja laitettaisiin ne kaikki jonnekin kaupunkiin, ja rahdattaisiin väestöksi sekalaisia naisia jotka pitäisivät kukkakauppoja ja kuppikakkukahviloita siellä. Siis ihan rehellisesti kokeiluasetelma, ja seurattaisiin miten se toimisi, kamerat kuvaisivat kokoajan kaikkialla ja tosi-tv ryhmä tekisi ohjelmaa päivästä toiseen paikan päällä. Ihan vaan että voistiaisiin näyttää todeksi se väittämä että naiset ovat tasa-arvoisia ja tasan yhtä osaavia kuin miehetkin.
Pitäisi palkat vielä maksaa. Ja sitten Putin ampuisi niskaan ohjuksia.
Lääkäreissä muuten on aika paljon naisia. Sopii naisille kun koulutus on suurimmaksi osaksi virallisten hoitosuositusten ulkoa opettelua. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lääkäreissä muuten on aika paljon naisia. Sopii naisille kun koulutus on suurimmaksi osaksi virallisten hoitosuositusten ulkoa opettelua.Naisilla on parempi muisti kuin miehillä, nainen muistaa kaikki miehen tekemiset ja sanomiset kymmenien vuosien ajalta, sellaiset mihin mies itse ei edes osaa sanoa että tekikö tai sanoiko tosiaan niin (aika vaikea puolustautua mitenkään kun ei muista tapauksesta enää mitään).
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lääkäreissä muuten on aika paljon naisia. Sopii naisille kun koulutus on suurimmaksi osaksi virallisten hoitosuositusten ulkoa opettelua."Pitäisi palkat vielä maksaa."
Mutkun raha tulee valtiolta, ja sähkö tulee töpsölistä?? - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Pitäisi palkat vielä maksaa."
Mutkun raha tulee valtiolta, ja sähkö tulee töpsölistä??Kuinka moni mies oikeasti haluaa maksaa veroja, millä maksetaan naisten palkat?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuinka moni mies oikeasti haluaa maksaa veroja, millä maksetaan naisten palkat?
Ei niiltä kysytä haluaako ne, silti ne maksaa ne. Jos olet itse ilman mitään omaisuutta tai saavutuksia, silloin et maksa veroina naisten palkkoja ja koulutusta. Kovin moni mies ei ole siihen valmis, kun silloin jäät ilman naista ja et pysty perustamaan perhettä. Joten nykyisen kaltaisessa systeemissä miehet ovat loukussa, mahdollistavat koko systeemin pyörimisen, koska haluavat saavuttaa tiettyjä asioita elämässään.
- Anonyymi00022UUSI
Miksi oletat, että naisten yhteiskunta olisi täysin samalla tavalla järjestäytynyt?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei niiltä kysytä haluaako ne, silti ne maksaa ne. Jos olet itse ilman mitään omaisuutta tai saavutuksia, silloin et maksa veroina naisten palkkoja ja koulutusta. Kovin moni mies ei ole siihen valmis, kun silloin jäät ilman naista ja et pysty perustamaan perhettä. Joten nykyisen kaltaisessa systeemissä miehet ovat loukussa, mahdollistavat koko systeemin pyörimisen, koska haluavat saavuttaa tiettyjä asioita elämässään.
Ei kukaan täysjärkinen mies halua maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi oletat, että naisten yhteiskunta olisi täysin samalla tavalla järjestäytynyt?
Naiset pystyy lähinnä kopioimaan.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naiset pystyy lähinnä kopioimaan.
Itse en näe mitään syytä miksi naisten suunitelmista lähtöisin oleva yhteiskunta olisi lainkaan tämän nykyhetkisen kaltainen.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Itse en näe mitään syytä miksi naisten suunitelmista lähtöisin oleva yhteiskunta olisi lainkaan tämän nykyhetkisen kaltainen.
OKei, rakentakaa koko yhteiskunta tyhjästä sitten, ihan vapaasti. Autio maa-alue ja sinne vaan rahdataan kasa naisia ja kamerat kuvaamaan ja seurataan miten asiat siitä edistyvät... Mutta sitä jo kokeiltiin siinä selvityitymisohjelmassa Bear Grylls Island jotain, eikä se kauhean hyvin sujunut.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
OKei, rakentakaa koko yhteiskunta tyhjästä sitten, ihan vapaasti. Autio maa-alue ja sinne vaan rahdataan kasa naisia ja kamerat kuvaamaan ja seurataan miten asiat siitä edistyvät... Mutta sitä jo kokeiltiin siinä selvityitymisohjelmassa Bear Grylls Island jotain, eikä se kauhean hyvin sujunut.
Selviytymisohjelmat eivät ole kovin realistisia.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Selviytymisohjelmat eivät ole kovin realistisia.
Eivät niin. Mutta tehdään siitä tosi realistista, autio syrjäinen maa-alue ja sinne pari linja-autollista naisia paikalle. Lapiot ja kuokat käsiin tai mitä nyt haluavatkaan. Realismia, tai jos haluat vielä realistisempaa niin naiset saa itse valmistaa omat työkalunsa, niinkuin miehet aikoinaan tekivät. Minä olisin valmis tekemään paljon helpotuksia, koska he ovat naisia, mutta mikäli realismia haluat niin sitä piisaa kyllä tarvittaessa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen mies halua maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
Ihan samalla tavalla naiset maksavat veroja palkastaan jolla maksetaan miesten palkat esim. Poliisit, palomiehet. Ihme incell ulinaa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eivät niin. Mutta tehdään siitä tosi realistista, autio syrjäinen maa-alue ja sinne pari linja-autollista naisia paikalle. Lapiot ja kuokat käsiin tai mitä nyt haluavatkaan. Realismia, tai jos haluat vielä realistisempaa niin naiset saa itse valmistaa omat työkalunsa, niinkuin miehet aikoinaan tekivät. Minä olisin valmis tekemään paljon helpotuksia, koska he ovat naisia, mutta mikäli realismia haluat niin sitä piisaa kyllä tarvittaessa.
Ei niistä tehdä. Ne ovat nimenomaan kuratoituja ja käsikirjoitettuja, aina siitä lähtien ketä sinne valitaan "osallisumaan". Niissä ei oikein koskaan ole mitään realistista ja realismia kaipaava ei oikein jaksa noita pelkästään viihteen takia tehtyjä näytelmiä katsella.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihan samalla tavalla naiset maksavat veroja palkastaan jolla maksetaan miesten palkat esim. Poliisit, palomiehet. Ihme incell ulinaa.
Niin mutta kukaan täysjärkinen mies ei halua maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
Ja suurin osa naisita kuluttaa veroja, ei maksa. - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Niin mutta kukaan täysjärkinen mies ei halua maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
Ja suurin osa naisita kuluttaa veroja, ei maksa.Ja kyllä suurin osa miehistäkin kuluttaa veroja. Sillä se sinunkin koulun käynti on maksettu. Ja oletan että miehetkin. Käyttävät terveyspalveluja. Puhumattakaan armeija sielläkin miehet käyttää mm. Naisten maksamia veroja. Puhumattakaan niistä elämän tapa työttömistä miehistä jotka notkuvat kotona loisina eli puntit on tasan.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ja kyllä suurin osa miehistäkin kuluttaa veroja. Sillä se sinunkin koulun käynti on maksettu. Ja oletan että miehetkin. Käyttävät terveyspalveluja. Puhumattakaan armeija sielläkin miehet käyttää mm. Naisten maksamia veroja. Puhumattakaan niistä elämän tapa työttömistä miehistä jotka notkuvat kotona loisina eli puntit on tasan.
Julkinen koulutus on niin huonoa, että sen suorittamisesta pitäisi saada vahingonkorvauksia. Ja yllättäen suurin osa opettajista on naisia.
Terveyspalvelut pitäisi yksityistää. Hyödyttäisi miehiä ja haittaisi naisia.
Miehet järjestää maanpuolustuksen. Suuri osa naisista elää parasiitteina.
Suurin osa naisista kuluttaa verorahoja. Ei maksa. - Anonyymi00091UUSI
Kaikissa noissa ammateissa on jo nyt naisia, joten selvästikin nuo hommat heiltä hoituu.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kaikissa noissa ammateissa on jo nyt naisia, joten selvästikin nuo hommat heiltä hoituu.
Suurimmalta osalta naisista ei.
- Anonyymi00008UUSI
Ehkei siitä tulisi mitään.
Vilma- Anonyymi00011UUSI
Petturi.... sinun pitäisi olla nainen ja tukea naisia!....
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Petturi.... sinun pitäisi olla nainen ja tukea naisia!....
Kokemus kokemus.
Miehiä tarvitaan mausteeksi.
Vilma
- Anonyymi00014UUSI
Siis ihan rehellisesti keinotekoinen yhteiskunta, missä kaikesta vastaisivat naiset, sähköntuotanto, viemäröinti, jätehuolto jne... Aloitettaisiin siis optimaalisesta tilanteesta ja seurattaisiin mitä ajan kanssa tapahtuu, mihin suuntaan tilanne kehittyy.
Jokainen tietää etteivät naiset pysty rakentamaan yhteiskuntaa tyhjästä, se on itsestään selvää toki. Muuten naiset olisivat jo niin tehneet. - Anonyymi00015UUSI
Naikkosella on kolme tehtävää maapallolla.
Keittää puuroa
siivota ja
lisääntyä.
Miekkoset hoitavat loput
Ainiin
on neljäskin, eli
shoppailu- Anonyymi00018UUSI
Mistä naiset saa rahat siihen shoppailuun?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä naiset saa rahat siihen shoppailuun?
Ansaitsemalla omat rahansa käymällä töissä nii kuin tähänkin asti.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ansaitsemalla omat rahansa käymällä töissä nii kuin tähänkin asti.
Miehet maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miehet maksaa veroja millä maksetaan naisten palkat.
Naiset maksaa myös veroja palkastaan ihan samalla lailla. Ja sillä maksetaan mm. Poliisien ja palomiesten palkat. Ja kaikki samat asiat kuin miesten maksamista veroista. Ihan turhaa incell ulinaa
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Naiset maksaa myös veroja palkastaan ihan samalla lailla. Ja sillä maksetaan mm. Poliisien ja palomiesten palkat. Ja kaikki samat asiat kuin miesten maksamista veroista. Ihan turhaa incell ulinaa
Suurin osa naisista kuluttaa veroja. Ei maksa.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Suurin osa naisista kuluttaa veroja. Ei maksa.
Elä vaan omassa todellisuudessasi reppana
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Suurin osa naisista työskentelee julkisella sektorilla tyhjäntoimittajina.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Suurin osa naisista työskentelee julkisella sektorilla tyhjäntoimittajina.
Suurin osa komeroituneista incell reppanoista ei tiedä työnteosta yhtään mitään ovat kameroissa tyhjäntoimittaja parasiitteina.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Suurin osa komeroituneista incell reppanoista ei tiedä työnteosta yhtään mitään ovat kameroissa tyhjäntoimittaja parasiitteina.
Taisi osua arkaan paikkaan.
Mitä tarkoitat kameroilla? - Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Taisi osua arkaan paikkaan.
Mitä tarkoitat kameroilla?Ei tunnu missään , niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen täysin sinut itseni kanssa 🤣
Kamera oli kirjoitusvirhe. Lauseen piti mennä "Incell reppanat komeroissaan elävät parasiitteina"😂 - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ei tunnu missään , niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen täysin sinut itseni kanssa 🤣
Kamera oli kirjoitusvirhe. Lauseen piti mennä "Incell reppanat komeroissaan elävät parasiitteina"😂Mitä teet sitten kun miehet ei jonain päivänä tuotakaan yhteiskuntaa sinulle?
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Mitä teet sitten kun miehet ei jonain päivänä tuotakaan yhteiskuntaa sinulle?
No se on sen ajan murhe 🤣
- Anonyymi00181UUSI
Unohdit matkailu ja kauneushoitolat
- Anonyymi00185UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Kyllä, reppana tekee näin
- Anonyymi00016UUSI
Ihmettelen kun palstanaiset ovat niin hiljaa tässä keskustelussa? Missä se valtava innostus ja naisten voimaantuminen nyt on??
- Anonyymi00025UUSI
En oikein tiedä mistä tässä nyt pitäisi sitten puhua. Aloittaja haluaisi nähdä yhteiskunnan, jonka hän itse omassa mielessään kuvittelee tietynlaiseksi. Okei.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En oikein tiedä mistä tässä nyt pitäisi sitten puhua. Aloittaja haluaisi nähdä yhteiskunnan, jonka hän itse omassa mielessään kuvittelee tietynlaiseksi. Okei.
Lähes kaikki palstalla olevat naiset ovat varattuja. Asuisiko se oma mies sitten jossain toisessa yhteiskunnassa.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sana on vapaa. Ei sinua kukaan kiellä kuvailemasta sitä yhteiskuntaa millaisen itse naisena haluaisit perustaa. Minä olen mies niin sori vaan kun en tiedä muuta kuin miesten tekemän yhteiskunnan, en osaa edes ajatella tai kuvitella mitään muuta, olen sillä tavoin rajoittunut.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lähes kaikki palstalla olevat naiset ovat varattuja. Asuisiko se oma mies sitten jossain toisessa yhteiskunnassa.
Miksi tarvitsisi? Miesten mielen ja maun mukaan suunniteltu yhteiskunta ei kuitenkaan ole naisten yhteiskunta. Se haluaisiko mies asua naisten mielen mukaan suunnitellussa yhteiskunnassa, on sitten ihan oma kysymyksensä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sana on vapaa. Ei sinua kukaan kiellä kuvailemasta sitä yhteiskuntaa millaisen itse naisena haluaisit perustaa. Minä olen mies niin sori vaan kun en tiedä muuta kuin miesten tekemän yhteiskunnan, en osaa edes ajatella tai kuvitella mitään muuta, olen sillä tavoin rajoittunut.
Jos yhteiskunnan suunnittelu lähtisi naisista, niin se olisi varmasti selvästi nyky-yhteiskuntaa pehmeämpiin arvoihin nojaava, vähemmän jatkuvaa talouskasvua tavoitteleva ja enemmän tasapainoon pyrkivä. Kaikenlaista tyhjänpäiväistä tavaraa liikuteltaisiin vähemmän ympäriinsä, maailma olisi vähemmän globaali ja elämän tahti rauhallisempi. Noin muutamia ajatuksia mainitakseni.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos yhteiskunnan suunnittelu lähtisi naisista, niin se olisi varmasti selvästi nyky-yhteiskuntaa pehmeämpiin arvoihin nojaava, vähemmän jatkuvaa talouskasvua tavoitteleva ja enemmän tasapainoon pyrkivä. Kaikenlaista tyhjänpäiväistä tavaraa liikuteltaisiin vähemmän ympäriinsä, maailma olisi vähemmän globaali ja elämän tahti rauhallisempi. Noin muutamia ajatuksia mainitakseni.
Metsä ja teltta sinne? Keräillään marjoja ja sieniä maasta? Puun lehtiä?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Metsä ja teltta sinne? Keräillään marjoja ja sieniä maasta? Puun lehtiä?
Jos tuollaisesta tykkää. Itse kyllä rakentaisin taloj, mutta jokainen oman makunsa mukaan.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos tuollaisesta tykkää. Itse kyllä rakentaisin taloj, mutta jokainen oman makunsa mukaan.
Kuvaile sitä kuinka rakentaisit sen talon?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kuvaile sitä kuinka rakentaisit sen talon?
Ihan samalla tavalla kuin olen ne pari aiempaakin rakentanut. Eli siis ihan tavallisen talon tapaa, lähtien liikkeelle pohjatöistä ja valusta. Tai voihan tuon rossipohjallekin rakentaa, niin ei tarvitse valuja.
Sinulla ei ilmeisesti ole juurikaan kokemusta talojen rakentamisesta, koska kuvittelet sen olevan kovin vaikeaa. Niinhän se yleensä on, että asioiden kuvittelee olevan vaiketa, kunnes kerran tekee. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin olen ne pari aiempaakin rakentanut. Eli siis ihan tavallisen talon tapaa, lähtien liikkeelle pohjatöistä ja valusta. Tai voihan tuon rossipohjallekin rakentaa, niin ei tarvitse valuja.
Sinulla ei ilmeisesti ole juurikaan kokemusta talojen rakentamisesta, koska kuvittelet sen olevan kovin vaikeaa. Niinhän se yleensä on, että asioiden kuvittelee olevan vaiketa, kunnes kerran tekee.Mistä keräät materiaalit valuun? Mistä sen rossipohjan keräilet, metsästäkö?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mistä keräät materiaalit valuun? Mistä sen rossipohjan keräilet, metsästäkö?
käpyjä metsästä, ja risuja, siinä se pohja. seinät kuusen oksista. käpy selän alle ja lattialle nukkumaan.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jos on pakko alusta aloittaa, niin sitten ei auta kuin lähteä metsään.
Miksi naisten yhteiskunta ei saisi käydä kauppaa ja ostaa mm. sementtiä? Eihän valtaosa miehistäkään itse sementtiään ja puutavaraansa tee, vaan ostaa. Jäisi talot melkein kaikilta miehiltäkin tekemättä, jollei saisi mitään ostaa. - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mistäs itse keräilisit? Ostaahan et sais, kun et itse osaa tehdä.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
käpyjä metsästä, ja risuja, siinä se pohja. seinät kuusen oksista. käpy selän alle ja lattialle nukkumaan.
Pikaratkaisuna täytyisi sitten siirtyä noiden esivanhempien tyyliin ja tehdä kota. 👍
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos on pakko alusta aloittaa, niin sitten ei auta kuin lähteä metsään.
Miksi naisten yhteiskunta ei saisi käydä kauppaa ja ostaa mm. sementtiä? Eihän valtaosa miehistäkään itse sementtiään ja puutavaraansa tee, vaan ostaa. Jäisi talot melkein kaikilta miehiltäkin tekemättä, jollei saisi mitään ostaa.Niinpä. Ei rakentaisi yksikään rakennusyhtiökään ainuttakaan taloa, ellei saisi ostaa.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi tarvitsisi? Miesten mielen ja maun mukaan suunniteltu yhteiskunta ei kuitenkaan ole naisten yhteiskunta. Se haluaisiko mies asua naisten mielen mukaan suunnitellussa yhteiskunnassa, on sitten ihan oma kysymyksensä.
Kysyin mieheltäni ja hän totesi, etät asuisi ehdottomasti siellä naisten puolella, jos sallittaisiin. Ajatuksin pelkästään miesten hallitsemaan yhteiskuntaan joutumisesta on kuulemma hirveä.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kysyin mieheltäni ja hän totesi, etät asuisi ehdottomasti siellä naisten puolella, jos sallittaisiin. Ajatuksin pelkästään miesten hallitsemaan yhteiskuntaan joutumisesta on kuulemma hirveä.
Paitsi sitten kun tarvitsisi ruokaa, vettä ja lämmitystä, niin voisi tulla ikävä miesten puolta.
- Anonyymi00079UUSI
Eivät ne kukotkaan käskien laula.
Vilma - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
"kysyin asiaa mieheltäni" sanoo fem i nisti....
Elät juuri parhaillaan miesten hallitsemassa ja rakentamassa yhteiskunnassa. - Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Pikaratkaisuna täytyisi sitten siirtyä noiden esivanhempien tyyliin ja tehdä kota. 👍
Kota siis, kuinka valmistaisit kodan?
- Anonyymi00186UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Kota siis, kuinka valmistaisit kodan?
Tarkoitit siis että soittaisit miehelle ja tilaisit siltä kodan. Mutta unohdit että sinulla ei ole puhelinta eikä puhelinverkkoa. Eikä sähköverkkoa.
- Anonyymi00187UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos lähtisit vaikka liikkeelle siitä että et aliarvioisi naisia
- Anonyymi00031UUSI
Kyllä jotkut naiset osaa toimia muutoinkin kuin ainoastaan tunteella.
Itseasiassa ihan kaikki naiset osaavat toimia järjellä.
Jos ei tunteilla toimivia olisi olemassa tää pirun pallo olis jo posahtanut. - Anonyymi00040UUSI
Tottakai naiset osaa samat asiat kuin miehetkin. Jopa enemmän. Helppoa kuin heinänteko. Miesten maailma se kamala olisi!
- Anonyymi00044UUSI
Tällä hetkellä elät ja asut miesten tekemässä maailmassa, olet vain vieraana täällä. Sinulle on annettu paljon etuoikeuksia, mutta ne oikeudet voidaan sinulta myös ottaa pois milloin tahansa.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tällä hetkellä elät ja asut miesten tekemässä maailmassa, olet vain vieraana täällä. Sinulle on annettu paljon etuoikeuksia, mutta ne oikeudet voidaan sinulta myös ottaa pois milloin tahansa.
Naiset on kautta historian saaneet ritarillisen kohtelun miehiltä, eli pääsivät elämään miesten rakentamassa yhteiskunnassa. Vastineena naiset tarjosivat puhtaan menneisyyden.
Nyt kun suurin osa naisista on ryhtynyt lutkiksi, niin minkä takia he saisivat mitään ritarillista kohtelua? - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Naiset on kautta historian saaneet ritarillisen kohtelun miehiltä, eli pääsivät elämään miesten rakentamassa yhteiskunnassa. Vastineena naiset tarjosivat puhtaan menneisyyden.
Nyt kun suurin osa naisista on ryhtynyt lutkiksi, niin minkä takia he saisivat mitään ritarillista kohtelua?Siis miehet ovat pääosin kohdelleet naisia kuin karjaa.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Siis miehet ovat pääosin kohdelleet naisia kuin karjaa.
Karjaa on kohdelitu paremmin kuin naisia.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Karjaa on kohdelitu paremmin kuin naisia.
Naisia on kohdeltu pääasiassa erittäin hyvin. Naiset sai ruokaa, vettä, suojaa, lapsia ja rakkautta. Mitä muuta kunniallinen nainen voisi toivoa?
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Naisia on kohdeltu pääasiassa erittäin hyvin. Naiset sai ruokaa, vettä, suojaa, lapsia ja rakkautta. Mitä muuta kunniallinen nainen voisi toivoa?
Naisia on pääosin kohdeltu todella huonosti läpi historian. Vettä ja ruokaa varsinki on rajoitettu, lapsia harva olisi halunnut siinä määrin kuin joutui tekemään ja miehen rakkaus on olematonta.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Naisia on pääosin kohdeltu todella huonosti läpi historian. Vettä ja ruokaa varsinki on rajoitettu, lapsia harva olisi halunnut siinä määrin kuin joutui tekemään ja miehen rakkaus on olematonta.
Eikä suojaakaan olisi tarvittu ilman miehiä. Nainen tarvitsee suojaa vain miehiltä ja usein se oma mies on kuitenkin lopulta kaikkein pahin.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Joskus kauan sitten oli kovat ajat ja piti rajoittaa syömistä ja juomista. Minkä takia nainen meni sitten naimisiin jos ei halunnut lapsia? Suurin osa miehistä rakastaa vaimoaan enemmän kuin saa rakkautta takaisin.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Eikä suojaakaan olisi tarvittu ilman miehiä. Nainen tarvitsee suojaa vain miehiltä ja usein se oma mies on kuitenkin lopulta kaikkein pahin.
Minkä takia sitten piti mennä naimisiin jos ei tykkää siitä miehestä?
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Minkä takia sitten piti mennä naimisiin jos ei tykkää siitä miehestä?
Ei naisilla ole siihen suurimman osan historiasta aikana ole ollut sananvaltaa. Naiset on myyty kuin karja.
Kun naisilla on nyt sananvaltaa, niin eipä tuo naimisiinmeno suuressa suosiossa enää olekaan. - Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Joskus kauan sitten oli kovat ajat ja piti rajoittaa syömistä ja juomista. Minkä takia nainen meni sitten naimisiin jos ei halunnut lapsia? Suurin osa miehistä rakastaa vaimoaan enemmän kuin saa rakkautta takaisin.
Vain naisten syömisiä on rajoitettu, niin rankalla kädellä, että näkyi koko sukupuolen pituuskasvussa heikkenemisenä.
Ei naisille ole vaihtoehtoja annettu, vaan nainen on myyty avioon. Miehet pääosin eivät rakasta vaimojaan lankaan. Kohtelevat huonosti ja puhuvat näistä todella rumasti. Mies, on koskaan edes pitänyt vaimostaan, on äärimmäinennpoikkeus. - Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Vain naisten syömisiä on rajoitettu, niin rankalla kädellä, että näkyi koko sukupuolen pituuskasvussa heikkenemisenä.
Ei naisille ole vaihtoehtoja annettu, vaan nainen on myyty avioon. Miehet pääosin eivät rakasta vaimojaan lankaan. Kohtelevat huonosti ja puhuvat näistä todella rumasti. Mies, on koskaan edes pitänyt vaimostaan, on äärimmäinennpoikkeus."näkyi koko sukupuolen pituuskasvussa heikkenemisenä."
No nyt kun naiset vihdoin saavat syödä mielikseen, niin miksi se kasvu näkyy vain vyötärön leveydessä, eikä pituudessa?
Tiesitkö että testosteroni aiheuttaa pituuskasvua. - Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00122 kirjoitti:
"näkyi koko sukupuolen pituuskasvussa heikkenemisenä."
No nyt kun naiset vihdoin saavat syödä mielikseen, niin miksi se kasvu näkyy vain vyötärön leveydessä, eikä pituudessa?
Tiesitkö että testosteroni aiheuttaa pituuskasvua.Tiesitkö, että heikko ravitsemus jättää lyhytkasvuiseksi. Siksi nisten keskipituus on kasvanut monin paikoin selvästi miesten keskipituutta enemmän. Miesten ravinnonsaantia ei ole rajoitettu, mutta naiset on heikon ravinnon avulla kääpiöity, miesten toimesta tietenkin.
- Anonyymi00142UUSI
Anonyymi00134 kirjoitti:
Tiesitkö, että heikko ravitsemus jättää lyhytkasvuiseksi. Siksi nisten keskipituus on kasvanut monin paikoin selvästi miesten keskipituutta enemmän. Miesten ravinnonsaantia ei ole rajoitettu, mutta naiset on heikon ravinnon avulla kääpiöity, miesten toimesta tietenkin.
Esimerkiksi Etelä-Koreassa naisten keskipituus on kasvanut kohisten. Viimeisten 100 vuoden aikana 20 senttiä, kiitos sen että naiset saavat nyt myös parempaa ruokaa ja terveydenhoitoa. Sama trendi kaikkialla maailmassa, että naisten pituus on kasvanut, kun tytötkin ovat alkaneet saada ruokaa. Poikkeuksena Afrikka, jossa ruokaa ei edelleenkään ole,
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ei naisille ole vaihtoehtoja annettu, vaan nainen on myyty avioon. Miehet pääosin eivät rakasta vaimojaan lankaan. Kohtelevat huonosti ja puhuvat näistä todella rumasti. Mies, on koskaan edes pitänyt vaimostaan, on äärimmäinennpoikkeus.Jos miehet on niin pahoja, niin miksi haluatte elää miesten kehittämässä yhteiskunnassa?
- Anonyymi00175UUSI
Anonyymi00142 kirjoitti:
Esimerkiksi Etelä-Koreassa naisten keskipituus on kasvanut kohisten. Viimeisten 100 vuoden aikana 20 senttiä, kiitos sen että naiset saavat nyt myös parempaa ruokaa ja terveydenhoitoa. Sama trendi kaikkialla maailmassa, että naisten pituus on kasvanut, kun tytötkin ovat alkaneet saada ruokaa. Poikkeuksena Afrikka, jossa ruokaa ei edelleenkään ole,
Ja indociinassa naisten keskipituus on kasvanut 100cm. Ovat nyt 150cm pitkiä lähes kaikki naiset.
- Anonyymi00054UUSI
Naisten maailma toimisi luultavammin loogisemmin ja vähemmällä retuamisella.
Miehethän suurimman osan maailman kaikista ongelmista on saaneet aikaan. Sodat ja väkivallan.
Naisethan on yleensä pitäneet kodit ja perheet pystyssä.
Nykyään on paljon naisia ns. "Miesten töissä" ja hyvin pärjäävät. Löytyy metsäkonekuskeja, poliiseja, palohenkilöitä, rakennushenkilöitä jne. naisina.
Miettii, että nyttenkin jos ei olis miehiä, niin eipä olisi sotia luultavammin. Rikollisuudesta suurin osa on miesten tekemää. Auto-onnettomuuksista suurin osa on miesten aiheuttamia, tapot ja murhat, puhumattakaan raiskauksista.- Anonyymi00056UUSI
Ja tulipalot ja kaikki muutkin onnettomuudet ovat pääosin miesten aiheuttamia. Jos miehiä todellakaan ei olisi, niin kaikenlaiselle turvallisuushenkilöstölle olisi selvästi vähemmän tarvetta.
- Anonyymi00058UUSI
Suurin osa naisista pärjää täysin surkeasti miesten töissä.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niinhän sinä luulet. Mene itse töihin ja katsele siellä ympärillesi, niin näet.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Pikemmin suuri osa miehistä pärjää niissä nykyään surkeasti, kun työnantajilta kysytään. Esimerkiksi oma työnantajani on sanonut, että jos äitiyslomariskiä ei olisi, niin hän palkkaisia enää vain naisia. Naiset ovat niin paljon huolellisempi ja vastuuntuntoisia, että hommat valmistuvat aikataulussa.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Pikemmin suuri osa miehistä pärjää niissä nykyään surkeasti, kun työnantajilta kysytään. Esimerkiksi oma työnantajani on sanonut, että jos äitiyslomariskiä ei olisi, niin hän palkkaisia enää vain naisia. Naiset ovat niin paljon huolellisempi ja vastuuntuntoisia, että hommat valmistuvat aikataulussa.
Miksei se palkkaa vanhoja naisia jos naiset on niin hyviä?
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Miksei se palkkaa vanhoja naisia jos naiset on niin hyviä?
Koska harvemmilla vanhuksilla, sukupuolesta riippumatta, on tarvittavia taitoja.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Koska harvemmilla vanhuksilla, sukupuolesta riippumatta, on tarvittavia taitoja.
Ja on meillä töissä useampikin vanhempi naishenkilö Ovat olleet talossa töissä iät ja ajat. Naiset ovat uskollisia työntekijöitä, kun tulevat kohdelluksi hyvin. Miehet taas hyppäävät sinne tänne parempaa paikkaa etsien.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja on meillä töissä useampikin vanhempi naishenkilö Ovat olleet talossa töissä iät ja ajat. Naiset ovat uskollisia työntekijöitä, kun tulevat kohdelluksi hyvin. Miehet taas hyppäävät sinne tänne parempaa paikkaa etsien.
Hehheh!
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Hehheh!
Minustakin se on naurettavaa miten huonoja miehet oikeasti ovat työntekijöinä. Harvassa paikassa on mahdolllisuutta kaikkeen siihen lastenhoitoon ja -vahtimiseen, jota varsinkin nuoremmat (alle nelikymppiset) miestyöntekijät usein tarvitsisivat.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Minustakin se on naurettavaa miten huonoja miehet oikeasti ovat työntekijöinä. Harvassa paikassa on mahdolllisuutta kaikkeen siihen lastenhoitoon ja -vahtimiseen, jota varsinkin nuoremmat (alle nelikymppiset) miestyöntekijät usein tarvitsisivat.
Jos miehet lopettaisivat työnteon, niin yhteiskunta romahtaisi hyvin nopeasti.
Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi. - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi.Iso osa miehistähän ei nytkään tee töitä. Vastuulliset tekevät ja he eivät ole kuten sinä.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi."Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi."
Jos naiset lopettisivat työnteon, niin yhteiskunta romahtaisi yhtälailla. - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
"Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi."
Jos naiset lopettisivat työnteon, niin yhteiskunta romahtaisi yhtälailla.Totta. Ne miehet, jotka eivät nytkään ole töissä ... heistä todella harvasta olisi korvaamaan nyt työskentelevien naisten työpanosta.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
"Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi."
Jos naiset lopettisivat työnteon, niin yhteiskunta romahtaisi yhtälailla.Millä ihmeen tavalla?
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Millä ihmeen tavalla?
Samalla tavalla. Yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeitä töitä jäisi paljon tehtyä. Ei taida olla kovin hyvin kärryillä siitä miten yhteikunta toimii.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi.Kuka sinutkin kuivittaisi?
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Samalla tavalla. Yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeitä töitä jäisi paljon tehtyä. Ei taida olla kovin hyvin kärryillä siitä miten yhteikunta toimii.
Anna jotain käytännön esimerkkejä. Tarkoitatko matikanopea mikä lukee naistenlehteä kun lapset laskee laskuja? Vai kouluterveydenhoitajaa joka markkinoi lapsille promiskuiteettia?
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja tulipalot ja kaikki muutkin onnettomuudet ovat pääosin miesten aiheuttamia. Jos miehiä todellakaan ei olisi, niin kaikenlaiselle turvallisuushenkilöstölle olisi selvästi vähemmän tarvetta.
Metsäpalot on miesten aiheuttamia, ja salamaniskut on myös miesten aiheuttamia.
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Metsäpalot on miesten aiheuttamia, ja salamaniskut on myös miesten aiheuttamia.
Saattavat nekin olla, jos sinä niin kerta sanot. Ihminen kuitenkin aiheuttaa paljon useamman palon vuodessa kuin nuo.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Anna jotain käytännön esimerkkejä. Tarkoitatko matikanopea mikä lukee naistenlehteä kun lapset laskee laskuja? Vai kouluterveydenhoitajaa joka markkinoi lapsille promiskuiteettia?
Ovathan nuokin tärkeitä duuneja, mutta eivät nyt ehkä kuitenkaan yhteiskunnan pystyssä pysymisen kannalta olenneisimpia.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kuka sinutkin kuivittaisi?
Eritoten ... kuka sille hoitaisi ryyppyrahaa, jos sen sossuhakemuksia ei kukaan käsittelisi.
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ovathan nuokin tärkeitä duuneja, mutta eivät nyt ehkä kuitenkaan yhteiskunnan pystyssä pysymisen kannalta olenneisimpia.
Mitä tärkeää naistenlehden lukemisessa on? Ja promiskuiteetin markkinointi on todella haitallista yhteiskunnalle.
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Mitä tärkeää naistenlehden lukemisessa on? Ja promiskuiteetin markkinointi on todella haitallista yhteiskunnalle.
Kerro sinä, jos se kerta on sinusta tärkeää. En minä voi tietää miksi sinä koet sen tärkeäksi.
Ehkäisyn markkinointi on ihmiskunnalle äärimmäisen tärkeää. Varsinkin miehille sitä pitäisi markkinoida paljon aktiivisemmin ja jopa agressiivisemmin. Miehille se olisi niin äärimmäisen hellpoakin, että voimme todeta jokaisen tehdyn abortin olevan miehen vika. Mies ei ole käyttänyt ehkäisyä, joka on miehelle superhelppoa ja lisäksi mies ei ole kantanut vastuuta panemistensa seurauksista. Jokaisen abortin takana on mies. - Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Eritoten ... kuka sille hoitaisi ryyppyrahaa, jos sen sossuhakemuksia ei kukaan käsittelisi.
Niin ja jos saarioisten tätit ei voitelis sille mikropitsoja, niin mitä se sit söis?
- Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Kerro sinä, jos se kerta on sinusta tärkeää. En minä voi tietää miksi sinä koet sen tärkeäksi.
Ehkäisyn markkinointi on ihmiskunnalle äärimmäisen tärkeää. Varsinkin miehille sitä pitäisi markkinoida paljon aktiivisemmin ja jopa agressiivisemmin. Miehille se olisi niin äärimmäisen hellpoakin, että voimme todeta jokaisen tehdyn abortin olevan miehen vika. Mies ei ole käyttänyt ehkäisyä, joka on miehelle superhelppoa ja lisäksi mies ei ole kantanut vastuuta panemistensa seurauksista. Jokaisen abortin takana on mies.Jos ei halua olla äiti, niin minkä takia pitää tehdä äiti-juttuja?
- Anonyymi00150UUSI
Anonyymi00147 kirjoitti:
Jos ei halua olla äiti, niin minkä takia pitää tehdä äiti-juttuja?
Miehet ulisevat, vinkuvat jankuttavat ja jopa pakottavat. Miehet ovat tässä asiassa suurimmalta osin täysiä k.päitä. Jatkuva vinkuna ja ulina ja henkinen ja jopa fyysinen pakottaminen, eivätkä osaa ehkäistä ja muutenkaan ottaa vastuuta lopputuloksesta.
- Anonyymi00152UUSI
Anonyymi00150 kirjoitti:
Miehet ulisevat, vinkuvat jankuttavat ja jopa pakottavat. Miehet ovat tässä asiassa suurimmalta osin täysiä k.päitä. Jatkuva vinkuna ja ulina ja henkinen ja jopa fyysinen pakottaminen, eivätkä osaa ehkäistä ja muutenkaan ottaa vastuuta lopputuloksesta.
Lisätään tuohon vielä valehteleminen ja kusettaminen ja kaikenlainen manipulointi. Miehet ovat vastuussa lähes kaikista aborteista.
- Anonyymi00167UUSI
Anonyymi00152 kirjoitti:
Lisätään tuohon vielä valehteleminen ja kusettaminen ja kaikenlainen manipulointi. Miehet ovat vastuussa lähes kaikista aborteista.
Naiset ei voi tietenkään ottaa mitään vastuuta mistään.
- Anonyymi00188UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos naiset lopettaisivat, niin mitään katastrofia ei tapahtuisi, ja pitkällä aikavälillä elintaso nousisi.Tarkoitit tietenkin että jos naiset lopettaisivat työnteon niin koko Suomi olisi konkursissa
- Anonyymi00080UUSI
Miehet tuhoaa. Naiset synnyttää ja varjelee elämää. Noin yleisesti ottaen, yksilöt ovat aina yksilöitä. Patriarkaatin onkin syytä tuhoutua, ja tasa-arvon koittaa. The Man
- Anonyymi00083UUSI
Suuri osa naisista murhaa lapsensa. Käsittämättömän typerää väittää miehiä tuhoajiksi.
- Anonyymi00103UUSI
Kerro tuo lindsay clancylle.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kerro tuo lindsay clancylle.
Kerron mielummin kaikille niille lukemattomille kantasuomalaisille miehille, jotka ovat oman jälkikasvunsa tappaneet.
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kerron mielummin kaikille niille lukemattomille kantasuomalaisille miehille, jotka ovat oman jälkikasvunsa tappaneet.
Naiset ovat tappaneet lapsiaan enemmän kuin kaikki miesten tekemät kansanmurhat yhteensä. Mieti sitä viisi minuuttia.
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Naiset ovat tappaneet lapsiaan enemmän kuin kaikki miesten tekemät kansanmurhat yhteensä. Mieti sitä viisi minuuttia.
Sitä onkin syytä miettiä. Kuinka vaikeaa voi miehille olle käyttää ehkäisyä?
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Yhtään abortti ei koskaan tehtäisi ilman miehen vastuutonta käytöstä. Ei yhtään ainoaa. Mieti sitä.
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Yhtään abortti ei koskaan tehtäisi ilman miehen vastuutonta käytöstä. Ei yhtään ainoaa. Mieti sitä.
Luuletko ettei se mies haluaisi lisääntyä?
Miksi sitten kuvittelet että se sinua tökkii kepillään? - Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Miksi sitten kuvittelet että se sinua tökkii kepillään?On se ehkä lisääntyä halunnut, joskus jopa väkisin. Ei se kuitenkaan siitä lisäntymishalunsa seurauksesta ole ollut valmis pitämään huolta. Jokainen abortti on aina loppupeleissä miehen vika. Miehen olisi pitänyt pitää huolta hänelle äärimmäisen helposta ehkäisytä
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Miksi sitten kuvittelet että se sinua tökkii kepillään?Opetelkaa miehet pitämään siemenistänne huoli, niin abortit loppuvat kuin taikaiskusta.
- Anonyymi00139UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Taas nähdään, että naiset ei pysty ottamaan vastuuta yhtään mistään.
- Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00139 kirjoitti:
Taas nähdään, että naiset ei pysty ottamaan vastuuta yhtään mistään.
Eivät naiset voi miesten holtittomasta siemenen kylvämisestä, jopa väkisin, vastuuta ottaakaan. Miehet ovat ihan itse vastuussa siitä touhusta.
- Anonyymi00168UUSI
Anonyymi00143 kirjoitti:
Eivät naiset voi miesten holtittomasta siemenen kylvämisestä, jopa väkisin, vastuuta ottaakaan. Miehet ovat ihan itse vastuussa siitä touhusta.
Eli ette ota mitään vastuuta mistään.
- Anonyymi00094UUSI
Juu, ei tule mitään. Halvatunmoinen kälätys lakkaamatta, puumat repimässä hiuslisäkkeitä ja ripsiä. Taukoamaton arvostelu kanssasiskosta ja hyvä sisko rinki syö ulkopuolelle jääneet armotta. Jäljelle jääneet haikailevat miesten perään, koska halu äidiksi on suuri. Miehet on pahoina eliminoitu ja on tyydyttävä, kaikenlaisiin vempuloihin, jotka eivät tee raskaaksi. Loppu on tulossa.
- Anonyymi00095UUSI
Incelit taas vauhdissa, osanottoni. Huono äiti suhde?
- Anonyymi00097UUSI
Itselläsi on varmaan vauhdikas menneisyys. Sen takia kukaan täysjärkinen mies ei halua tuottaa sinulle yhteiskuntaa elettäväksi.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Itselläsi on varmaan vauhdikas menneisyys. Sen takia kukaan täysjärkinen mies ei halua tuottaa sinulle yhteiskuntaa elettäväksi.
Mutta kun se ei oo sun vallassas😂
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Muista että oikeudet on sinulle annettu, ne voidaan ottaa poiskin.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Mitä teet sitten kun tulee ikää vähän enemmän? Naama rypistyy ja rasvakudos siirtyy oikeista paikoista vääriin paikkoihin. Paskamies vaihtaa nuorempaan lutkaan. Nyt voisi olla aika asettua aloilleen ja ottaa itselleen kunniallinen mies. Mutta kukaan kunniallinen mies ei rupea uhrautumaan yli-ikäisen lutkan hyväksi.
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Muista että oikeudet on sinulle annettu, ne voidaan ottaa poiskin.
Sekään ei ole sun vallassas🤣
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Sekään ei ole sun vallassas🤣
Ja se niitä juuri harmittaa. 😂
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Mitä teet sitten kun tulee ikää vähän enemmän? Naama rypistyy ja rasvakudos siirtyy oikeista paikoista vääriin paikkoihin. Paskamies vaihtaa nuorempaan lutkaan. Nyt voisi olla aika asettua aloilleen ja ottaa itselleen kunniallinen mies. Mutta kukaan kunniallinen mies ei rupea uhrautumaan yli-ikäisen lutkan hyväksi.
Hyi vittu mikä kuvottava incel -saasta.
Onko kiva olla aina yksin?
Joka päivä elämän loppuun asti?
Kukaan ei koskaan rakasta.
Ja se on täysin oma syy. - Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
En tee mitään. Olen jo lempannut ex:än vuosia sitten. Enkä aio ottaa uutta miestä riesakseni. Minä pärjään ilmankin. Mutta huolenpidosta 🤪
- Anonyymi00144UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
En tee mitään. Olen jo lempannut ex:än vuosia sitten. Enkä aio ottaa uutta miestä riesakseni. Minä pärjään ilmankin. Mutta huolenpidosta 🤪
Jatkoa...
Huolenpidosta piti kiittää😅 - Anonyymi00149UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Mielelläsi elät kuitenkin miesten rakentamassa yhteiskunnassa.
- Anonyymi00157UUSI
Anonyymi00149 kirjoitti:
En todellakaan haluaisi ikinä asua miesten rakentamassa yhteiskunnassa. Siksi tämä maa onkin hyvä. Tämä maa on molempien sukupuolten rakentama, ei miesten. Miesten rakentamia ovat mm. kaikki nuo kehitysmaat ja jatkuvat sotatoimialueet. Heti kun naiset on otettu yhteiskuntien kehittämiseen mukaan, niin saatiin aikaiseksi hyvinvointia ja vakautta. Kaikki yhteiskunnat, joissa myös naisia on vastuutehtävissä, ovat kehittyneitä, hyvinvoivia ja vakaita. Tärkein asia jatkuvia sotia kokeneiden alueiden vakauttamisessa on aina naisten ottaminen mukaan päätösten tekoon. Miehet eivät keskenään kykene kuin tappelemaan.
- Anonyymi00163UUSI
Anonyymi00149 kirjoitti:
Ja sehän sua harmittaa 😂
Mutta minä hankin oman elantoni, enkä komeroidu kotiin yhteiskunnan parasiitiksi kuten incelit - Anonyymi00169UUSI
Anonyymi00157 kirjoitti:
En todellakaan haluaisi ikinä asua miesten rakentamassa yhteiskunnassa. Siksi tämä maa onkin hyvä. Tämä maa on molempien sukupuolten rakentama, ei miesten. Miesten rakentamia ovat mm. kaikki nuo kehitysmaat ja jatkuvat sotatoimialueet. Heti kun naiset on otettu yhteiskuntien kehittämiseen mukaan, niin saatiin aikaiseksi hyvinvointia ja vakautta. Kaikki yhteiskunnat, joissa myös naisia on vastuutehtävissä, ovat kehittyneitä, hyvinvoivia ja vakaita. Tärkein asia jatkuvia sotia kokeneiden alueiden vakauttamisessa on aina naisten ottaminen mukaan päätösten tekoon. Miehet eivät keskenään kykene kuin tappelemaan.
Jopa naiset tajuavat, että viestisi on täysin naurettava.
- Anonyymi00190UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Miten joku voikin kirjoittaa niin alentuvasti naisista? Onko niin paha olla että pitää alentua tuommosta perätöntä paskaa kirjottamaan naisista. Säälin tuommosta Reppanaa
- Anonyymi00108UUSI
Voi voi, taisin eksyä Ikävä palstalle...ikäviä asioita kun aloituksessa esitetään.
AV- Anonyymi00117UUSI
Mutta mitään mielipidettä sinulla ei tietenkään ole itse asiaan, tulit vaan valittamaan ja voivottelemaan.
Anonyymi00117 kirjoitti:
Mutta mitään mielipidettä sinulla ei tietenkään ole itse asiaan, tulit vaan valittamaan ja voivottelemaan.
Jaa mihin asiaan, puoli metriä palstatilaa vievää paskanjauhantaa mun silmissäni. Hädintuskin lukukelpoista ja sisällöllisesti arvo nollan kieppeillä ellei pakkasella
- Anonyymi00156UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Jaa mihin asiaan, puoli metriä palstatilaa vievää paskanjauhantaa mun silmissäni. Hädintuskin lukukelpoista ja sisällöllisesti arvo nollan kieppeillä ellei pakkasella
Vanha muija hiljaa siellä!
- Anonyymi00123UUSI
Me elämme jo nyt naisten valtakunnassa. Naisilla liikaa valtaa ja se on tuhoamassa Euroopan.
- Anonyymi00126UUSI
Kaikki on miesten tekemää, koko yhteiskunta, joka ainoa sen osa.
Mutta jostain ihmeen syystä miehet vaan katsovat sivusta kun naiset vähän kerrassaan tuhoavat huolella rakennettua yhteiskuntaa yksi pala kerrallaan.
En ymmärrä sitä ollenkaan. - Anonyymi00158UUSI
Anonyymi00126 kirjoitti:
Kaikki on miesten tekemää, koko yhteiskunta, joka ainoa sen osa.
Mutta jostain ihmeen syystä miehet vaan katsovat sivusta kun naiset vähän kerrassaan tuhoavat huolella rakennettua yhteiskuntaa yksi pala kerrallaan.
En ymmärrä sitä ollenkaan.Ei ikinä moiseen paskayhteiskuntaan. Sinä voi muuttaa. Minä pysyn täällä molempien sukupuolten yhdessä luomassa yhteiskunnassa.
- Anonyymi00129UUSI
Osa naisista on kuin miehiä
- Anonyymi00131UUSI
No hyvä. Sittenhän miehiä ei enää tarvita mihinkään.
- Anonyymi00133UUSI
Jep. Naiset hoitaa senkin homman miehiä paremmin.
- Anonyymi00166UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
No hyvä. Sittenhän miehiä ei enää tarvita mihinkään.
Muutama tökstöks ei maailmaa pelasta
- Anonyymi00136UUSI
Laitaoikeiston yhteiskunnat tuhoutuvat ainakin todella nopeasti. Historia on sen osoittanut.
- Anonyymi00137UUSI
Naisilla on valta. Pariutuminen tavismiesten kanssa ei kiinnosta mikä on johtanut alhaiseen syntyvyyteen kantaväestön keskuudessa.
Syntyvyyttä yritetään paikkaa maahanmuutolla mikä lisää rik0llisuutta. Näin on käynyt mm. Saksassa. AFD voitti, koska ihmiset ei uskalla enää liikkua ulkona.- Anonyymi00151UUSI
Ilmeisesti afd kannattajat olivat miltei puoliksi naisia sekä miehiä.
- Anonyymi00141UUSI
Yrittäisin varmasri puhua lapseni äidille että se voisi olla hänelle täydellinen yhteiskunta. Kun hänkin valitsi karhun mielummin. Niin ei tarvitse pelätä meitä arvaamattomia miehiä.
- Anonyymi00155UUSI
Senkin tapauksen haluaisin nähdä kun karhu tulisi metsästä tutustumaan naisiin. Menisikö se ihan halailuksi vai mitä tapahtuisi. Todennäköisesti karhulle annettaisiin jotain makeaa syötävää.
- Anonyymi00146UUSI
AFD:n voitto oli hätähuuto. Vielä yrittävät pelastaa sen mitä pelastettavissa on.
Mikäli islamsaatio kuitenkin etenee, niin se on Euroopan loppu se.
Venäjämieliset vassarifeministit ovat Venäjän asialla ja yrittävät tuhota Euroopan.- Anonyymi00148UUSI
Saksasta(kin) tuli sitten taas uhka koko Euroopalle. Jiihaa.
- Anonyymi00154UUSI
Joka tapauksessa miehet voittavat aina. Joko saksannatsit voittavat, sai sitten islamit. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää opetella lukemaan koraania, ensimmäisessä pitää opetella puhumaan saksaa. En ole vielä varma kumpaa itse mielummin tekisin
- Anonyymi00160UUSI
Anonyymi00154 kirjoitti:
Joka tapauksessa miehet voittavat aina. Joko saksannatsit voittavat, sai sitten islamit. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää opetella lukemaan koraania, ensimmäisessä pitää opetella puhumaan saksaa. En ole vielä varma kumpaa itse mielummin tekisin
Juu, siksi pitäisi viimein antaa valta kokonaan naisille. Miehet ei osaa muuta kuin aina paskoa kaiken.
- Anonyymi00173UUSI
Anonyymi00160 kirjoitti:
Juu, siksi pitäisi viimein antaa valta kokonaan naisille. Miehet ei osaa muuta kuin aina paskoa kaiken.
Naiset eivät pysty pitämään valtaa kovin pitkään.
- Anonyymi00153UUSI
Kaikki sodat on miesten aloittamia.Naisilla enemmän tunneälyä.
- Anonyymi00159UUSI
Miesten rakentama yhteiskunta, Afganistan, se varsinainen ihanuuksien ihmemaa on. Koska muutat onnelaasi?
- Anonyymi00165UUSI
Noin munkin mieheni tuossa aiemmin vastasi, kun kysyin kumman hän valitsisi, jos olisi pakko - miesten vai naisten luoman yhteiskunnan. Molempien yhdessä luoma tietysti mieluisin, mutta ei hän kuulemma "mihinkään h.vetin Afganistaniin muuttaisi". Ennemmin siis kuulemma valitsisi akkavallan, jos tosiaan pakko olisi.
- Anonyymi00161UUSI
Kyllä naiset ovat yhteiskunnallisesti yhtä tärkeitä mitä miehet ovat, tulevaisuuden kannalta jopa tärkeämpiä.
Aloituksen ideaa en ymmärrä, sillä yhteiskunta perustuu ja on aina perustunut naisten ja miesten välisiin tulevaisuutta kannattelevaan yhteistyöhön.
AV- Anonyymi00164UUSI
Juurikin näin. Aloittaja voi mennä noihin miesten yhteiskuntiin (Afganistan jne.) katselemaan miten ihanaa siellä onkaan.
- Anonyymi00162UUSI
Jos miettii, niin maailman patriaattisimpia. (miesjohtoisia) maita ovat: Afghanistan, Jemen, Pakistan, Sudan ja Tšad. Ja varmaan ovat myös köyhimpiäkin ja siellä on peruskansalaisilla todella kurjat olot.
Kun taas täällä pohjoismaissa naiset ovat paljon mukana kaikessa ja kyllä täällä on kaikilla aika saakelin hyvä olla juuri siitä syystä.
Että se jos joku huonosti sosiaalinen nörttiheppu ei saa tötteröö, on aika pikkuongelma.- Anonyymi00170UUSI
Afganistanin olot johtuvat siitä, että siellä on afganistanilaisia.
- Anonyymi00171UUSI
Anonyymi00170 kirjoitti:
Afganistanin olot johtuvat siitä, että siellä on afganistanilaisia.
Ja siksi, että siellä on miesjohtoinen hallinto.
Jos vertaat vaikka johonkin vähemmän miesjohtoiseen islammaahan, niin elinolot on niissä paremmat. Johtuu pitkälti siitä, että niissä on otettu naisia mukaan.
Hyvinvointi maassa=Naisia päättämässä. Voit tarkistaa vaikka mistä jos epäilet. - Anonyymi00172UUSI
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ja siksi, että siellä on miesjohtoinen hallinto.
Jos vertaat vaikka johonkin vähemmän miesjohtoiseen islammaahan, niin elinolot on niissä paremmat. Johtuu pitkälti siitä, että niissä on otettu naisia mukaan.
Hyvinvointi maassa=Naisia päättämässä. Voit tarkistaa vaikka mistä jos epäilet.Ja tämäkin aloitus jauhotettu.
- Anonyymi00174UUSI
Nyt menee jo niin rasismiksi etten osallistu.
- Anonyymi00176UUSI
Saatte jo nauttia naisten valtakunnan hetelmistä kun holtiton maahanmuuutto on tuonut roadmanit kaduille. Sanottiin tulee kivoja peli ja ruuanlaittohetkiä, mutta tulikin jotain muuta.
Jossain koulussa tätä oikein ihailtiin kun oppilaat esittivät roadmaneja. - Anonyymi00177UUSI
""Aloittaja voi mennä noihin miesten yhteiskuntiin (Afganistan jne.) katselemaan miten ihanaa siellä onkaan.""
Ei teidän vassarifeministien pidä mennä Afganistaniin kun tuotte ne miehet tänne. Kestää vain hetki ennen kuin nuo sanovat teille miten naisten tulee pukeutua jne. Merkkejä siitä on jo ollutkin. - Anonyymi00178UUSI
Suomea islamisoidaan pala palalta. Suomalaiset omassa maassaan pian vähemmistönä.
- Anonyymi00179UUSI
Naiset ei tule ikinä johtamaan yhteiskuntaa.
Miehet ei rupea tossun alle. Luonnossakin saa naaras kyytiä jos vähänkin uhittelee urokselle ja se on luonnonlaki joka ainoa toimiva laki ja miljardeja vuosia vanha. Homouskin lisääntynyt eli ei mies kohta tarvitse naista edes seksiin ja lapsia ei todellakaan usea mies enään halua kun miettii mitä menettää pistäessään lapseen ne rahat joilla voisi ostaa vaikka Ferrarin jolla saa kauniita naisia. Lapsi maksaa nykyisin paljon.- Anonyymi00189UUSI
Hommaahan sinä oma homo ja ferrari toki.
- Anonyymi00191UUSI
Kuten itse toteat, pelkistä miehistä koostuva yhteiskunta tulisi päättymään / kuolemaan sukupuuttoon alle sadassa vuodessa.
Toki pelkistä naisistakin koostuva, mutta sinne riittäisi se yksi mies, jotta laji säilyisi. Mies kun pystyy tuottamaan satoja tuhansia siittiöitä päivässä.
On käsittämätöntä, miten te reppana-miehet syytätte jatkuvasti naisia Suomen matalasta syntyvyydestä kun, kuten sanot, se on historiassa aina ollut mies, joka ei niitä lapsia vaivoikseen halua: 'paha, juonikas nainen hankkiutuu ihan itsestään raskaaksi ja kahlitsee miehen perheheIvettiin'.
Aina naisten syytä. Syntyy lapsia - naisten syytä, ei synny lapsia - naisten syytä. Tarpeeksi kun hoette, niin meneehän se perille: vatut niistä vekaroista sitten, voi sen Ferrarin ostaa nainenkin.
Nyt kai sitten saatte mitä haluatte, ei jatku suku; ei siirry valkoisen, lihaa syövän, yksityisautoilevan, heteromiehen geenit eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 50578
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478