luin yhestä viestistä et jonkun mielestä alyssan milanon uudet hiukseet on rumat.
mun mielestä ne ei oo rumat,vaan hienot ja rohkeet! ne korostaa alyssan kauniita silmiä ja muutenkun äly-kauniita kasvoja, jotka tulee nyt paremmin esiin. tätä mieltä minä olen.
entäs teidän mielestä?
lyhyet hiukset
8
3047
Vastaukset
- silti.
vain 160 senttinen.Pidän 170 senttisistä naisista
- julle
munkin mielestä ne nykyeet hiukset on kauniit ei ne ollu kauniit kun sil oli iha kun poijal hiukset yöäk mut nyt on kauniit :)
- Poebe
Mielestäni hiukset eivät ole rumat, mutta on Alyssalla hienommatkin ollut. Hiukset tekevät Alyssasta kymmenen vuotta vanhemman, mutta niinkuin sanoit ne korostavat hänen kauniita kasvojaan!!! -Alyssa fani
- Tyttönen
Alyssalle sopii todella hyvin lyhyet hiukset, korostavat hänen kauniita kasvojaan ja muutenkin siroa olemusta. Sekä niskassa oleva tatuointi tulee paremmin esille.
- emilia
Ne sopii hänelle, mutta edelliset hiukset olivat kauniimmat. Ihan harmittaa kun ne leikattiin.
Oli kyllä rohkea veto ne noin pätkästä. :)- ^^witch
Hiukset sopivat Alyssalle tosi hyvin:) Niinkuin jo aiemmin mainittiinkin, ne korostavat hänen kauniita kasvojaan.
Kaikkein kauneimmat hiukset hänellä oli silti 3-5 kausilla.
- X.Y
Minuun ainakin lyhyet hiukset iskevät kunnolla.Alyssa Milano on nyt todella seksikäs.Tosin niinhän hän on aina ollutkin,mutta nyt vielä enemmän.
- prue
Ääh, onhan ne nätit mutta mun mielestä Alyssalle sopi paremmin ne sen edelliset hiukset; semmoset vähän violettiin vivahtavat ja kivasti muotoillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646267
- 635649
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284645- 583926
- 143825
- 323239
- 693031
- 592866
- 762647
- 471970