🙄
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Eikö me olla
- Anonyymi00002
Kasvotusten!!
- Anonyymi00011
Elä huuva mulle!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
Elä huuva mulle!!
Kenen koet kukko riikistä huutavan siulle
- Anonyymi00003
Sori mulla ei ole muita kavereita kuin palsta.
- Anonyymi00004
Taitaa olla mahdoton ajatus.
- Anonyymi00005
Haluaisin myös s*ksiä ja läheisyyttä lisäksi.
M>N- Anonyymi00013
Sama!!
- Anonyymi00018
Se on suhde, tuolloin. Romanttinen suhde.
- Anonyymi00026
Sitä et tule koskaan saamaan minulta, koska lopetin seksin harrastamisen jo lähes viisitoista vuotta sitten!
- Anonyymi00006
Miksi ei täällä voi alanuolittaa?
- Anonyymi00014
Tää ei oo jodel.
- Anonyymi00007
Miksi ei voitais olla?
- Anonyymi00008
Kaveri voin olla muuta ei heru.
- Anonyymi00020
Ei heru mitään jätkälle👋
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei heru mitään jätkälle👋
Ei todellakaan mitään koskaan!
- Anonyymi00009
Sopii mulle mutta käyttäydyt aina niin ujosti. Haluasin tietysti enemmänkin.
- Anonyymi00010
Jos olisit hän, tietäisit hyvin miksi en halua olla edes kaverisi.
- Anonyymi00012
Valehtelija
- Anonyymi00015
Tätä minäkin oikeastaan toivon! Kaverille voisin joskus kilauttaa ihan muuten vaan tai neuvoa tai apua kysyäkseni. Hän tietää niin paljon asioita, joista minäkin olen kiinnostunut. Olisi niin mukavaa olla joku, jolle soittaa, kun tietokoneen kanssa on ongelmia. Hän osaisi ihan varmasti auttaa.
Mutta kaveruudenkin pitäisi olla vastavuoroista. Mitä minä voisin antaa hänelle? Kaverina siis. En tiedä. Hän on jo nyt neuvonut minua muutamassakin asiassa ja tuntuu kuin olisin vain käyttänyt häntä hyväkseni.
Ei kaveruus taida sittenkään olla hyvä ajatus. Ja kun minulla on vielä niitä tunteitakin... voisi tulla kiusallisia tilanteita, kun punastelisin kuitenkin ja... Niin, taidan unohtaa kaveruuden ja pärjätä omin avuin kaikissa ongelmatilanteissa. - Anonyymi00016
Jossitellaan ja sitkutellaan. Kunpa tädillä olis munat... niin sitkun on niin mitä kun onkin.
- Anonyymi00019
Mulla on ihan tarpeeks kavereita
- Anonyymi00024
Ilman kaveruutta en lähde hänen kanssaan suhteeseen. Ensin kaveruus, sitten voin harkita muuta.
n>m - Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ilman kaveruutta en lähde hänen kanssaan suhteeseen. Ensin kaveruus, sitten voin harkita muuta.
n>mLuuletko oikeasti, että katselisin kaverina vierestä, kun luonasi käy miehiä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että katselisin kaverina vierestä, kun luonasi käy miehiä?
Onko sulla naista esittävän kanssa vääntävä kaveri kaikki ihan kunnossa? Ei tod ole. Hae apua
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onko sulla naista esittävän kanssa vääntävä kaveri kaikki ihan kunnossa? Ei tod ole. Hae apua
Oliko laiton toteamus, nettikehveli keksimässä kärpäsestä härkästä? Herneellä nenässä ei pal saliin astella voivottelemaan
- Anonyymi00021
Saahan sitä haluta ja siihen se jääkin, kun naisparka et uskalla puhua kasvotusten.
- Anonyymi00022
Paraskin paskahousu tulehhan selvittään asiasi.Ajoko stuntti transvestiitin paskaksi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Paraskin paskahousu tulehhan selvittään asiasi.Ajoko stuntti transvestiitin paskaksi.
Upea näytös, itsellesi vastaava kekegubbe
- Anonyymi00023
En vastaile sun viesteihin.
- Anonyymi00025
On täysin mahdotonta että meistä voisi tulla koskaan edes kavereita! Mietipä ihan omassa päässäsi, miten paljon pahaa olet saanut aikaan yli kymmenen vuoden aikana! Kerron rehellisesti että inhoan sinua!
- Anonyymi00028
Kauhulla odotan omaa kohtaloa 5v pahaa vasta toinen tehnyt ja vielä on monta vuotta aikaa ennen kuin yhteisvastuu lakkaa.
Ei voi sanoa muuta kuin: Miehet käyttäkää kumia vaikka nainen väittäisi hoitavansa ehkäisyn. Ainakin alku vaiheessa, suhdetta.
- Anonyymi00034UUSI
Alita hyväksymällä pyyntöni ihana ❤️❤️❤️ Mieluusti olisin kanssasi muutakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672- 45518
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48484Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️73480- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414