Vapaa-ajattelijoiden FB-sivuilla Ojala ja Korkee fanaattisesti käyvät sitä vastaan, että YLE lähettää kirkollisia ohjelmia, kuten jumalanpalveluksia. Sitten he sitä puolustavat, että olisi ihan Ok lähettää vapaa-ajattelijoiden ohjelmia. Tulisiko jumalanpalvelusten sijaan heidän fanaattisista uskontovihaansa YLEn sitten lähettää?
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
mitä vapariohjelmia?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19507615/#comment-144274803 - Anonyymi00002
Vapareilla on jyrkkä ristiriita Ylikoski-tyyppisen -tyhjänpäiväisen
hyvepostausjulistusten kanssa ja
sitten näiden luterilaisnälvijöiden jauhamien pikkuasioiden
postailujen ja kristillisten poliittisen yms häpäisyn kanssa
Kumpikin esitys on kiinnostamatonta hömppää
mutta silti ristiriidassa toistensa kanssa
En usko esim. akateemisten ateistien olevan tippaakaan
kiinnostuneita kummastakaan hömpän muodosta - Anonyymi00003
Jos vapaa-ajattelijoilla olisi mahdollisuus lähettää omia ohjelmia, niin olisiko se hillitympää tyyliä a'la Ylikoski vai sitä vihalinjaa a'la Ojala & Korkee?
- Anonyymi00004
Avaaja on itse fanaattinen vaparivihaaja.
- Anonyymi00005
Joo, niin olen
- Anonyymi00006
Jos uskonto tosiaan kiellettäisiin YLEssä, elettyisikö kielto myös joulurauhan julistukseen tai toivekonsertteihin, joissa myös saatettaisiin toivoa uskonnollisia toivelauluja?
Syytä olisi kieltää. Kristinuskonharhaiset varastivat Julen oman taikauskonsa juhlapäiväksi.
Joululauluja voi kuunnella yksityisesti tai kirkkokonserteissa.- Anonyymi00010
he-ma kirjoitti:
Syytä olisi kieltää. Kristinuskonharhaiset varastivat Julen oman taikauskonsa juhlapäiväksi.
Joululauluja voi kuunnella yksityisesti tai kirkkokonserteissa.Jumala siis karkoitettaisiin totaalisesti YLEstä? Tilalleko tulisi uskonnonvastaisen propagandan lähettäminen?
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jumala siis karkoitettaisiin totaalisesti YLEstä? Tilalleko tulisi uskonnonvastaisen propagandan lähettäminen?
Yle on lähettänyt vain epäjumalanpalveluksia ja muuta asiaan liittyvää propagandaa.
Oikeasta jumalasta kun ei ole koskaan kukaan saanut minkäänlaista havaintoa. Hänen olemattomuutensa tietysti auttaa piileskelyssä.
Taikauskon mainostaminen saa siis loppua!- Anonyymi00014
he-ma kirjoitti:
Yle on lähettänyt vain epäjumalanpalveluksia ja muuta asiaan liittyvää propagandaa.
Oikeasta jumalasta kun ei ole koskaan kukaan saanut minkäänlaista havaintoa. Hänen olemattomuutensa tietysti auttaa piileskelyssä.
Taikauskon mainostaminen saa siis loppua!Veli todistaa, taas kerran, väkevästi!
- Anonyymi00007
Siis ylettyisikö...
- Anonyymi00008
Yle voisi lisätä kirkollisiin ohjelmiinsa varoituksen
- Mielikuvituksen tuote -- Anonyymi00013
he-ma kirjoitti:
Lisäksi vaarantaa rationaalisen ajattelun ja mielenterveyden.
Kuulostaa vainoharhaiselta.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuulostaa vainoharhaiselta.
Ihan tarpeeksi ovat jeesuspäissään ihmiset tappaneet paholaislapsiaan.
- Anonyymi00009
Eli noilla reunaehdoilla voisi siis mielestänne kirkon menoja edelleen YLE lähettää? 😄
- Anonyymi00011
Vapaa-ajattelijatcon esittänyt jumalanpalvelusten ja hartausohjelmien velvoitteen poistamista laista, ei niiden kieltänistä.
- Anonyymi00012
Niin minäkin olen ymmärtänyt, mutta sekään ei tunnu riittävän totaalikieltojen kannattajille.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin minäkin olen ymmärtänyt, mutta sekään ei tunnu riittävän totaalikieltojen kannattajille.
Oletko sinä totaalikieltäjä Ukko ylijumalan suhteen?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko sinä totaalikieltäjä Ukko ylijumalan suhteen?
Voithan sinä vaatia, että YLE lähettää Ukko ylijumalanpalveluksia.
- Anonyymi00015
Miksi suomalaisten tulisi kunnioittaa millään tavalla Lähi-idän paimentolaisheimon mielikuvitushahmoista kirjoitettua tarinakokoelmaa, jota meillä Raamatuksi kutsutaan?
- Anonyymi00017
Ei olleet muinaissuomalaisetkaan mitään ateisteja, vaikka vapaa-ajattelijat tuntuvat heitä ihannoivan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei olleet muinaissuomalaisetkaan mitään ateisteja, vaikka vapaa-ajattelijat tuntuvat heitä ihannoivan.
Niin ja siis Amerikan korkeakulttuurit olivat ihmissyöjiä
ottivat myös eurooppalalsia valloittajia kiinni panivat häkkiin
lihottivat ja söivät ja tämä siis vielä aikana kun Agricola
saaranasi ymmärrystä luterilaisena
Tämä on tietysti vähän tabu USAssa eli pohjoisessa
muttei etelässä, molemmissa oli samoja inkkareita eikä
valtionrajoja
Mutta vaparilahko on oppimatonta mediaa kopioivaa lässyttäjää
joilta taustatiedot puuttuvat
- Anonyymi00019
Humanismia kehiin: tieto, järki, ihmisyys.
- Anonyymi00022
Tuollainen lässytys ei sisällä mitään
tyhjää jaaritusta
ilman sisältöä ja koko Valiitto, yleistä puhetta ja räsäsille nälvintää
ja kristillisten halventamista siinä se
ei todellakaan vetoa ateisteihin moinen hömppä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680