tai haluaisitko?
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä mä ihastukselleni sen voisin sanoa
- Anonyymi00002UUSI
Haluaisin mutta tuskin siihen pystyisin. Menen sanattomaksi aina kohdatessa.
- Anonyymi00003UUSI
Haluaisin, mutta en uskaltaisi kertoa ellei hän kertoisi ensin. 🙁 koittaisin kyllä jotenkin ilmaista asiaa jos hän antaisi jotain signaalia.
- Anonyymi00004UUSI
No siis mähän vibraan ihan kympillä kun nään sut. Etkö sä huomaa kuinka huulet lepattaa ja silmät tummuu ja ihan verestää
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No siis mähän vibraan ihan kympillä kun nään sut. Etkö sä huomaa kuinka huulet lepattaa ja silmät tummuu ja ihan verestää
Emme ole nähneet aikoihin.
- Anonyymi00007UUSI
Niin ja en pysty ihan normaalisti olemaan jos hänet näen. Mutta osaan varmaan piilottaa siten ettei voi varmaksi sanoa olenko ihastunut vai ainoastaan tärähtänyt 🥺
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Emme ole nähneet aikoihin.
Tosi pitkä aika on kyllä siitä ihme vilkuilusta ;),
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin ja en pysty ihan normaalisti olemaan jos hänet näen. Mutta osaan varmaan piilottaa siten ettei voi varmaksi sanoa olenko ihastunut vai ainoastaan tärähtänyt 🥺
Ei ollu multa tää
- Anonyymi00017UUSI
Minulta ei paljon nuorempi henkilö tule koskaan kuulemaan sellaisia sanoja että pitäisin hänestä! Jos hän tulee jossain minua vastaan, pyydän häntä lopettamaan elämäni seuraamisen! En kerta kaikkiaan voi sietää häntä!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vinkkinä, hän tietää että olen tärähtänyt muutenkin kuin hänestä..🙊
- Anonyymi00006UUSI
Kerroin sen hänelle irl hississä monta kertaa, jos oltiin kahdestaa. Hän sanoi mulle kerran omilla sanoilla, et rakastaa. Se riittää mulle.
- Anonyymi00008UUSI
En tiedä pystyisinkö enää. Niin kauan aikaa kulunut ja usko "meihin" aikalailla nollissa.
- Anonyymi00028UUSI
Sama, mutta voisin silti puhua
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sama, mutta voisin silti puhua
Tuohon nyt pystyy kuka tahansa.
- Anonyymi00009UUSI
Kaverille kerroin että olin vähän ihastunut.
- Anonyymi00012UUSI
En usko että se tieto häntä kiinnostaa mitenkään.
- Anonyymi00018UUSI
Olet aivan oikeassa, et ole sellainen henkilö jonka kanssa haluaisin olla tekemisissä! Käsittämätöntä ettet ole ymmärtänyt sitä jo paljon aikaisemmin, liittyen niihin hiljaisiin ohimenoihin!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, et ole sellainen henkilö jonka kanssa haluaisin olla tekemisissä! Käsittämätöntä ettet ole ymmärtänyt sitä jo paljon aikaisemmin, liittyen niihin hiljaisiin ohimenoihin!
Älä sitte vastaile minulle jos noin on. Ohimenosi ovat olleet niin hiljaisia että jääneet huomaamatta.
- Anonyymi00013UUSI
Osaisin ja haluaisin, mutta siellä missä nähdään se tuntuu vaikealta.
- Anonyymi00014UUSI
Missä me sitten nähdään?
- Anonyymi00015UUSI
Kaikki muu sitten vaikuttaakin ja näyttää helpolta.
- Anonyymi00020UUSI
Sen muun porukan takia vai?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaikki muu sitten vaikuttaakin ja näyttää helpolta.
Olen optimisti.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Missä me sitten nähdään?
Hänen työpaikallaan.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sen muun porukan takia vai?
Niin. Ja lisäksi kunnioitan hänen ammatillisuuttaan.
- Anonyymi00016UUSI
En voi kertoa mitään kenellekään, koska en välitä kenestäkään! Tykkään olla yksin ja tykään liikkua yksin ja en ole kokenut mitään tarvetta löytää enää ketään!
- Anonyymi00029UUSI
Koit tarvetta tulla ikävä-palstalle kertomaan tuon, joten valehtelet.
- Anonyymi00019UUSI
osaan, mutta se on hyvin vaikeaa ja vaatii rohkeutta. Mutta vaikka en koe olevani rohkea, saatan tunteiden vallassa kertoa tytölle että tykkään sinusta ihan kamalasti ja halata häntä tai ainakin pitää kiinni kädestä. Mielestäni kuitenkin rehellisyys on parasta mitä ujona voi koettaa, koska itsensä ylittäminen tykkäämisen lisäksi tuntuu ihan parhaalta. Eikä tyttökään pahastu jos kertoo aidot tuntemuksensa kohteliaasti, eikä vaadi tytöltä asian johdosta mitään vastapalvelusta.
https://www.youtube.com/watch?v=CB0MzjtHAPE&list=RDCB0MzjtHAPE&start_radio=1- Anonyymi00024UUSI
Etkö ole vieläkään ymmärtänyt sitä, etten halua sinulta minkäänlaisia rakkaudentunnustuksia koskaan!
- Anonyymi00023UUSI
En voi kertoa yhdellekään ihmiselle että välitän, koska se on totuus!
- Anonyymi00030UUSI
Tietysti.
- Anonyymi00031UUSI
Ihan herkästi en enää paljastaisi tunteitani hänelle.
- Anonyymi00033UUSI
Hän on varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70770Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o156690- 20679
- 53618
- 51612
- 47611