"Minä kerron vaellukseni",

Anonyymi-ap

Psalmit 119:1-30 FB38
[1] Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat! [2] Autuaat ne, jotka ottavat vaarin hänen todistuksistaan, jotka etsivät häntä kaikesta sydämestänsä, [3] jotka eivät vääryyttä tee, vaan vaeltavat hänen teillään! [4] Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin. [5] Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi! [6] Silloin minä en joudu häpeään, kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi. [7] Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet. [8] Minä noudatan sinun käskyjäsi, älä minua peräti hylkää. [9] Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi. [10] Minä etsin sinua kaikesta sydämestäni, älä salli minun eksyä pois sinun käskyistäsi. [11] Minä kätken sinun sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan. [12] Kiitetty ole sinä, Herra, opeta minulle käskysi. [13] Huulillani minä julistan kaikki sinun suusi oikeudet. [14] Minä iloitsen sinun todistustesi tiestä, niinkuin kaikkinaisesta rikkaudesta. [15] Minä tutkistelen sinun asetuksiasi ja katselen sinun polkujasi. [16] Minä iloitsen sinun käskyistäsi enkä sinun sanaasi unhota. [17] Tee palvelijallesi hyvin, että minä eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi. [18] Avaa minun silmäni näkemään sinun lakisi ihmeitä. [19] Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi. [20] Minun sieluni hiukeaa ikävöidessäni alati sinun oikeuksiasi. [21] Sinä nuhtelet julkeita, kirotuita, jotka poikkeavat pois sinun käskyistäsi. [22] Poista minun päältäni häväistys ja ylenkatse, sillä minä otan sinun todistuksistasi vaarin. [23] Ruhtinaatkin istuvat ja pitävät neuvoa minua vastaan, mutta palvelijasi tutkistelee sinun käskyjäsi. [24] Sinun todistuksesi ovat minun iloni, ne ovat minun neuvonantajani. [25] Minun sieluni on vaipunut tomuun; virvoita minua sanasi jälkeen. [26] Minä kerron vaellukseni, ja sinä vastaat minulle; opeta minulle käskysi. [27] Saata minut ymmärtämään asetustesi tie, niin minä tutkistelen sinun ihmeitäsi. [28] Minun sieluni itkee murheesta; vahvista minua sanasi jälkeen. [29] Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi. [30] Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.

https://bible.com/bible/365/psa.119.1-30.FB38

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinä olet sitten vaellellut tuonne vanhan testamentin puolelle ja lain alle. Olet hylännyt kaikki Jeesuksen opetukset Rakkauden evankeliumista ja mennyt sinne mistä muut on yritetty pois opastaa.

Toivotan sinulle hyvää matkaa vaelluksellesi ja yhdyn rukoukseesi mikäli haluat palata takaisin Rakkauden evankeliumin pariin.

Kyllä Jumala sinua kuulee jos rukoilet vilpittömin mielin ja pyydät häneltä armoa hairahduksesi johdosta. Kaikkein ylimpänä on kuitenkin Jumalan rakkaus ja se kuulee myös joukosta eksyneiden äänen.

Siunausta ja rakkautta sinullekin matkasi varrelle.

• Anonyymi00002
        UUSI

"Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he... ovat itse itsellensä laki" (Room. 2:14)

Sinulle laki on juutalaisuus.

• Anonyymi00003
      UUSI

26] Minä kerron vaellukseni, ja sinä vastaat minulle; opeta minulle käskysi.

Tuo vaellus juuri on Jeesuksen rakkauden evankeliumissa vaeltamista ollut eikä sitä ole tarvetta hylätä. Mutta kun on saavutettu lähimmäisen rakastamisessa täydellisyys on AIKA TULLUT ALKAA RAKASTAA JUMALAA KAIKESTA SIELUSTA JA VOIMASTA. Ja yksi monista miljoonista tavoista siihen avautuu kun JUMALA ITSE LÄHESTYY ALKAEN OPETTAA KÄSKYJÄÄN YLIVOIMAISELLA TAVALLA.

Lähimmäisen rakastamista ei hylätä. Ei ikinä kristinuskossa eikä juutalaisuudessa, vaan islamissa on se oppi. Koraani kehottaa luopumaan kaikista ystävistä jotka ei hyväksy Allahia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1419
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      952
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      851
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      796
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      94
      796
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      159
      733
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      80
      630
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      622
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53