Täytyy vissiin lähteä ulkoilemaa.
Oltais voitu tavata esimerkiksi jäähallin läheisyydessä.
Terveisin
Setä 50 vuotias Heinola
Täältä ei seuraa näköjää löydy
23
77
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Syö paskaa homo
Niko 16- Anonyymi00002UUSI
Raneonerikiihkeeukko kirjoitti:
Piipitä itestäs vaa
Odota kunhan veljesi tulee kotiin ja kertoo että sai taas kuvakaappauksia siitä mitä homoveli kirjoittelee!!
Kerroin että alkaa vahtia sinua kerta on sinun holhoaja. - Anonyymi00003UUSI
Piipitä itestäs vaa
Piipität mutta et uskalla tavata. Pakenet aina uuden aloituksen pariin ja aloitat itkuvirren
Niko 16 Anonyymi00002 kirjoitti:
Odota kunhan veljesi tulee kotiin ja kertoo että sai taas kuvakaappauksia siitä mitä homoveli kirjoittelee!!
Kerroin että alkaa vahtia sinua kerta on sinun holhoaja.Nyt sä kusipää huoran pentu tuut mun etee ni sun känny hajoo
- Anonyymi00005UUSI
Nyt sä kusipää huoran pentu tuut mun etee ni sun känny hajoo
Ei tuon homon eteen voi mennä kun se ei uskalla tavata koskaan ketään
Niko 16 - Anonyymi00008UUSI
Nyt sä kusipää huoran pentu tuut mun etee ni sun känny hajoo
Hah hah ethän sinä ressukka saisi minulta kännykkää kädestä edes kahdella kädellä!
NO kerropas se aika ja paikka missä voimme tavata, onnistuu vaikka tunnin varoitusajalla mutta et taida uskaltaa?
Jaahas uusi kunnianloukkaus, pitääpä tehdä rikosilmoitus! Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei tuon homon eteen voi mennä kun se ei uskalla tavata koskaan ketään
Niko 16Kato ku sä kusipää tajusit änkyttää itestäs
Mä etin sellasta joka uskaltaa tulla ulos ja tapaamisee- Anonyymi00009UUSI
Kato ku sä kusipää tajusit änkyttää itestäs
Mä etin sellasta joka uskaltaa tulla ulos ja tapaamiseeItse et vain ole kykeneväinen kuin piipittämään täällä paskaa, vitun spermapää
Niko 16 Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse et vain ole kykeneväinen kuin piipittämään täällä paskaa, vitun spermapää
Niko 16Onneks on sellaisia jotka tulee sovittuu paikkaa sovittuu aikaa
- Anonyymi00010UUSI
Onneks on sellaisia jotka tulee sovittuu paikkaa sovittuu aikaa
Sinä et ole sellainen, vaan pelkkä paskaa änkyttävä spermapäinen palstatrolli. Tule ulos niin vedän sua turpaan
Niko 16 - Anonyymi00011UUSI
Mä etin sellasta joka uskaltaa tulla ulos ja tapaamiseeSinähän uskalsit tulla ulos kaapista!! Mitähän Vesa sanoo minun viesteihin kun sai taas luettavaa, muistin nyt myös laittaa sen vanhan kuvakappauksen jossa laitoit kiimassa transulle munakuvaa ja kyselit voisiko hän maata selällään!
Kerroit että käy itse välillä lukemassa sinun aloituksia ja kirjoituksia täällä jotta näkisi miten hullu oikeasti olet! Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä et ole sellainen, vaan pelkkä paskaa änkyttävä spermapäinen palstatrolli. Tule ulos niin vedän sua turpaan
Niko 16Kato ku tajusit änkyttää itestäs
- Anonyymi00012UUSI
Kato ku tajusit änkyttää itestäs
Tuota lapsellista paskaa piipität kun ei sulle ole muuta opetettu. Tuu ulos niin hakkaan sut
Niko 16 Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuota lapsellista paskaa piipität kun ei sulle ole muuta opetettu. Tuu ulos niin hakkaan sut
Niko 16Tollanen saatanan raukka huoran pentu ei taakkaa ku käteensä
Mä lähen ulkoilee ja kattelemaa ympärilleni- Anonyymi00013UUSI
Kato ku tajusit änkyttää itestäs
Ei ehkä kannata olla kotona ku Vesa tulee kotiin:D:D LOL LOL
- Anonyymi00014UUSI
Tollanen saatanan raukka huoran pentu ei taakkaa ku käteensä
Mä lähen ulkoilee ja kattelemaa ympärilleniSinä saatanan spermapää saatkin turpaasi kun sut nään. Lähden katselemaan jos näkisin sut niin hakkaan sut paskaks, kullinaama
Niko 16 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ehkä kannata olla kotona ku Vesa tulee kotiin:D:D LOL LOL
Homovesa on vain mielissään kun pääsee astumaan hinttiveljeään
- Anonyymi00004UUSI
ON SE IHME KUN KEHITYSVAMMAISELLE HOMOLLE EI LÖYDY SEURAA VIIDENTOISTA VUODEN AIKANA, MISSÄHÄN VIKA?
- Anonyymi00006UUSI
Raunon pääkopassa
- Anonyymi00007UUSI
Mikset koskaan osaa vastata muuta?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikset koskaan osaa vastata muuta?
Ei sedän olematon äo riitä kuin piityksen/änkytyksen hokemiseen ja toi änkytyskin opetettiin sille pari vuotta sitten tällä palstalla.
Näkeehän sen jo siitä että kun hakee täältä seuraa 16 vuotta kertaakaan onnistumatta siinä ja silti yhä jatkaa, niin päässä on pahasti vikaa silloin.
T. Netta Heinolasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841171- 47881
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67836Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164783MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84728- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55649- 53638